Šta je novo?

Erste banka neovlasceno skidanje novca sa kartice

CrazyUki

Poznat
Učlanjen(a)
08.02.2023
Poruke
12
Poena
25
Pozdav, malopre sam primetio da mi je sa kartice 14. feb skinut iznos od 69e i 3 dana pre toga iznos od euro i nesto. Na erste banci mi inace ne stizu notifikacije o uplati i isplati tako da sam tek danas primetio, ali standardno ako zelim nesto da kupim/platim stize mi kod za autentifikaciju u vidu SMS poruke, sto se u ovom slucaju nije desilo. Zvao sam banku, blokirao karticu, i zanima me da li je moguce uloziti zalbu ili nesto slicno za povracaj novca? Da li je neko imao slicno iskustvo i zna sta moze da se radi? PS drugaru takodje pre mozda nekoliko dana skinuli 2 puta za Glovo, takodje ERSTE banka.
 
@CrazyUki idi do ekspoziture i popuni obrazac za povraćaj neovlašćene transakcije. S obzirom na to da prodajno mesto nije zahtevalo 3D Secure i pronevera nije izvršena tvojom potvrdom odnosno krivicom, velike su šanse da će ti se novac vratiti.
 
Molim te javi nam ovde šta si uradio i da li su ti vratili novac :)
 
Ja sam to imao prošle godine samo neki turci mi maznuli dva puta po par eura....ne bi ni primetio da nisu krelci 2 identične transakcije napravili pa kad sam ušao u listing odma mi oči "pale" na to. Ženi 16 transakcija po 1000din u roku par minuta. Kao što je čovek objasnio, blokada kartice instant (u call centru se javljaju hrvatska erste, al su ljubazni jako), pa u banku popuniš izjavu i bude rešeno u toku par dana. Jedino sto beše za novu karticu moraš par stotina da daš i cimanje 2x do banke.
A to što još uvek nemaju izveštaj o promenama na računu ne znam kako bi komentarisao...u hrvatskoj erste sam to imao pre tipa 6 godina, sramota!
 
Da... Kontakt centar za ceo region je u Zagrebu koliko sam skontao.
 
  • Adds to story
Reagovanja: uji
Banke vole da outsource-uju svoje servise, to im dodje jeftinije nego da ulazu u zaposlene, plate uslugu i mirni su.

Savet, za placanje preko interneta uvek koristiti karticu na koju se ne uplacuje plata, jer onog trenutka kada ostavite CVC broj sa zadnje strane i sam broj kartice na nekom sajtu vec ste ostavili dovoljno informacija da treca strane skida sredstva sa racuna, osim ako nije ukljucena 2FA preko SMS-a za potvrdu placanja, a mislim da za male iznose 2FA nije neophodna, to sve zavisi od banke do banke.

Ima i skroz digitalnih banaka koje nemaju svoje ekspoziture i samim tim slanje platnih kartica ide preko poste, tako da je proces otkazivanja i dobijanja nove dosta olaksan.
 
Popunjen obrazac danas, sve poprilicno glatko proslo, javljam dalje sta se bude desavalo.
Sto se tice placanja preko neta, I imam drugu karticu za to, raiff je u pitanju, i sve hocu da prebacim da mi plata tu leze, deluju mi kao mnogo bolja i bezbednija banka od erste, mozda gresim. Sto se tice internet placanja za ERSTE su mi vezani samo apple i sporify, zato mi je bas cudno da je procurelo.
 
Virtuelne kartice su iz raja izašle. Isto tako, kad vidim GPay/Apple Pay(u mom slučaju) kao opciju za plaćanje, dođe mi da ih poljubim. Trenutno najbolje iskustvo kupovine, ali i dalje ne toliko rasprostranjeno.
 
Update, cimanje sa bankom kao i obicno. Dostavili su mi web adresu sajta preko kojeg je izvrsena transakcija, neki estonski sajt pod nazivom dancingperson. Naravno nisu uvazili reklamaciju jos uvek, vec mi u dva maila zahtevali da se obratim prvo njima za, kako oni kazu, potvrdu da li je usluga zaista ugovorena. Na prvi pogled sajt deluje potpuno legit, medjutim, kada sam poslao poruku na njihov support mail (koji je napisan na sajtu), gmail mi poslao povratnu poruku kako adresa nije pronadjena ili ne prvima mailove. Upravo saljem banci tu poruku, mozda ce uvideti ta je u pitanju verovatno lazni sajt koriscen za prevaru, i uzeti stvar u svoje ruke.
 
Nazad
Vrh Dno