Šta je novo?

EON Smart Box (SBB) (nije tema o EON aplikacijama - videti prvu poruku)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ja imam onaj ZTE telekomov standardni modem. Nemam poseban ruter. Ali mi je misterija zasto necw ova smart eon aplikacija, a radi ova obicna. Ovam bukvalno ni jwdan kanal nece da pusti. Nw znam u cemu je caka. VPN verovatno necu moci da instaliram na ovaj ZTE? Ima jos neko sa telekom netom a da je imao problem sa eon smart tv aplikacijom?
 
Ja imam ZTE H168N v2.1 (i naravno VDSL net :D ) i nemam problema sa Eon Smart TV aplikacijom. Ni ovom koja je na Eon Smart Box-u ni sa verzijom sa Play Store koja je na drugom uređaju. Ali ja nisam na CG-NAT 200% sigurno, a tvoj status povodom CG-NAT još nismo rešili. A tebi previše stvari brljavi (HBO Go [Kodi addon], sad Eon app).. tako da ili je problem do IP adrese / CG-NAT ako si fasovao ili eventualno da je sam ZTE ruter totalno prso :d (ili uređaj na kom si testirao oba video servisa)

Sve u svemu: loguj se na ruter i proveri koja IP adresa je dodeljenja na "HSI"/"HSI VD" / "Hight Speed Internet" WAN konekciju (da li je 100.xxx.xxx.xxx adresa ?), da znaš da li jesi ili nisi na CG-NAT. A ne bi bilo loše ni da prvo uradiš backup konfiguracije i da onda radiš factory reset rutera tako što ćeš da gurneš nešto u tu "Reset" rupicu nazad na ruteru i držiš stisnuto 15-20 sekundi... pa da posle reseta vidiš kako se sve to problematično ponaša.
Još bolje bi bilo ako si u prilici da taj uređaj na kom ti zeza Eon SmartTV app odneseš negde na neki drugi net i drugi ruter da prikačiš i testiraš .

Metoda eliminacije drugim rečima.
 
Još nekome daljinski pokušava da odradi instaliranje novog firmware-a?

Ovaj kod mene pokušava ali mu se neda nešto. Nema pravila, instalacija se prekine uvek ali koliko sam ispratio uvek random između ~5-55%.

Nakon bezuspešne instalacije neće da se upari nikako sve dok 1.Ne izvadim-vratim baterije, 2.Uradim reset daljinca i stisnem bilo koje dugme, tek tada uradi uparivanje instant ali 10 sek kasnije update sve sje*e.

Onda update se prekine i neće da se upari ponovo, uvek je bezuspešno (crveno "X").

Sreća pa tastaturu koristim a i Google Remote mi je ok, ali ovo je neprihvatljivo.
 
Ozbiljne probleme ima Eon smart Box.
Jedan jako nepouzdan uredjaj

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 
Ja imam ZTE H168N v2.1 (i naravno VDSL net :D ) i nemam problema sa Eon Smart TV aplikacijom. Ni ovom koja je na Eon Smart Box-u ni sa verzijom sa Play Store koja je na drugom uređaju. Ali ja nisam na CG-NAT 200% sigurno, a tvoj status povodom CG-NAT još nismo rešili. A tebi previše stvari brljavi (HBO Go [Kodi addon], sad Eon app).. tako da ili je problem do IP adrese / CG-NAT ako si fasovao ili eventualno da je sam ZTE ruter totalno prso :d (ili uređaj na kom si testirao oba video servisa)

Sve u svemu: loguj se na ruter i proveri koja IP adresa je dodeljenja na "HSI"/"HSI VD" / "Hight Speed Internet" WAN konekciju (da li je 100.xxx.xxx.xxx adresa ?), da znaš da li jesi ili nisi na CG-NAT. A ne bi bilo loše ni da prvo uradiš backup konfiguracije i da onda radiš factory reset rutera tako što ćeš da gurneš nešto u tu "Reset" rupicu nazad na ruteru i držiš stisnuto 15-20 sekundi... pa da posle reseta vidiš kako se sve to problematično ponaša.
Još bolje bi bilo ako si u prilici da taj uređaj na kom ti zeza Eon SmartTV app odneseš negde na neki drugi net i drugi ruter da prikačiš i testiraš .

Metoda eliminacije drugim rečima.

Ja imam problem sa telekomovim ruterom ZXHN H267N na Eon aplikaciji van sbb mreze.. Imam samsung smart 50ru7402 uvek je povezan bezicno na ruter telekoma i mnogo mi kasni otvaranje kanala kad prebacujem kanale, u nekim slucajevima i ne otvori kanal samo crna slika. To se desava na HD kanalima dok na SD kanalima normalno otvara. Sinoc sam probao preko mobilne pristupacne tacke u pitanju je telenorova prepaid kartica. Povezao TV pustio Eon i sljaka kako treba. Otvara normalno kanale. Sad se ja ne razumem da li je to zbog tog CG-NAT ili je nesto drugo. Vidim da se razumes pa ako mozes da mi pomognes da resim problem.
 
Addon glumi Chrome / Chromium i to je cela priča. Pri registraciji se identifikuje kao Chrome tako da posle od servera dobija informacije koje inače šalje browser-ima i na Windows-u čak i koristi Widevine CDM dll fajl "prikupljen" od Chrome-a za dekripciju stream-a.

Što se tiče video kvaliteta isti đavo (1080p sa 3 - 3.5 Mbps bitrate) . Nemam pojma da li HBO Go Europe na bilo kom "klijentu" (= aplikaciji) nudi 5.1 zvuk (mislim da ne nudi) u browseru svakako ne tako da nema ni na Kodi addon-u.



I jeste, ne pojavljuju se stvari koje si gledao sa Kodi addon i nisi kompletirao na zvaničnim aplikacijama jer addon ne šalje taj info. Što u neku ruku dođe dobro kad više ljudi deli jedan nalog pošto HBO Go ne nudi mogućnost kreiranja user profila kao Netflix (pa da svako ima svoj watch history).

Generalno je HBO Go addon funkcionalno siromašniji (= fali nekoliko stvari koje odrađuje zvanične aplikacije) od Netflix addon.
Ali ono glavno radi.

p. s. Ukoliko nekome nije već bilo očigledno Kodi addon zahteva da imate HBO Go pretplatu :d Dakle sve je legalno, plaćeno i ostalo (nema snimanja i "čuvanja" već se samo gleda) ... "samo" se gleda koristeći alternativni player : Kodi.


Eno test / pre-release verzija HBO Go addon-a je dodala i watch progress sync funkicionalnost:

https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=339798&pid=2909057#pid2909057
 
Ja imam ZTE H168N v2.1 (i naravno VDSL net :D ) i nemam problema sa Eon Smart TV aplikacijom. Ni ovom koja je na Eon Smart Box-u ni sa verzijom sa Play Store koja je na drugom uređaju. Ali ja nisam na CG-NAT 200% sigurno, a tvoj status povodom CG-NAT još nismo rešili. A tebi previše stvari brljavi (HBO Go [Kodi addon], sad Eon app).. tako da ili je problem do IP adrese / CG-NAT ako si fasovao ili eventualno da je sam ZTE ruter totalno prso :d (ili uređaj na kom si testirao oba video servisa)

Sve u svemu: loguj se na ruter i proveri koja IP adresa je dodeljenja na "HSI"/"HSI VD" / "Hight Speed Internet" WAN konekciju (da li je 100.xxx.xxx.xxx adresa ?), da znaš da li jesi ili nisi na CG-NAT. A ne bi bilo loše ni da prvo uradiš backup konfiguracije i da onda radiš factory reset rutera tako što ćeš da gurneš nešto u tu "Reset" rupicu nazad na ruteru i držiš stisnuto 15-20 sekundi... pa da posle reseta vidiš kako se sve to problematično ponaša.
Još bolje bi bilo ako si u prilici da taj uređaj na kom ti zeza Eon SmartTV app odneseš negde na neki drugi net i drugi ruter da prikačiš i testiraš .

Metoda eliminacije drugim rečima.
Danas sam imao malo vise vremena, pa sam resio da ovo proverim. Android tv box je uredjaj preko koga sam se logovao i nije htelo. Uzeo sam tablet i ulogovao se na unifi i opet nece, to je sbb net. Evo slikao sam parametre sa rutera. Nadam se da sam pogodio ono sto si mi rekao.

Zanimljivo da nece ni da se otkljucaju kanali preko eona, a trebalo bi da su svi otkljucani. Stvarno mi je ovo misterija zbog cega nece da radi. Kako moze da se proveri koliko je uredjaja prijavljeno na hbo go. Da li je to moze preko aplikacije moj sbb?
1f01a54dc877bc4fabd894f3f0b03c76.jpg
 
Nisi na CG-NAT.
Ne može da se na MojSBB portalu da se vidi broj HBO Go uređaja. Ta informacija se vidi na HBO Go sajtu kad se uloguješ. Ima u settings sekcija "Devices"
 
Kod mene slika kud i kamo oštrija na 1080i. Na 1080p mi mutna... :/
 
Pozdrav drustvo,imam jedno pitanje koje je vec sigurno bilo u ovoj rubrici,ali ima i previse strana da bi ga pronasao.
Da li na ovaj EON Smart Box moze da se nakaci externi hard i da se na njega snima sadrzaj?
Znam da nesto u pocetku to nije moglo,pa me zanima da li sad moze.
Ponudili su mi ovi iz SBBa da predjem na jaci paket i da uzmem taj Smart Box pa bih da mogu da snimam na njega.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Ne može ni sad snimanje. Verovatno nikad neće ni moći (sa rezonom "imaš 7 dana catch-up na SVIM kanalima, dosta ti je").
 
Ne može ni sad snimanje. Verovatno nikad neće ni moći (sa rezonom "imaš 7 dana catch-up na SVIM kanalima, dosta ti je").
Ne znam ni čemu bi to služilo uopšte? Emisije sve imaju na youtube-u odmah ili posle par dana. Filmovi i serije, to je već opšte poznata stvar...
Pre neki dan sam posle duže vremena slučajno pokušao da odgledam neki film na tv-u... pokušao. Nije mi bila dovoljno kvalitetna slika, a i nervirao me znak kanala u ćošku. Do reklama nisam ni izdržao :)
 
Poslednja izmena:
Ja imam problem sa telekomovim ruterom ZXHN H267N na Eon aplikaciji van sbb mreze.. Imam samsung smart 50ru7402 uvek je povezan bezicno na ruter telekoma i mnogo mi kasni otvaranje kanala kad prebacujem kanale, u nekim slucajevima i ne otvori kanal samo crna slika. To se desava na HD kanalima dok na SD kanalima normalno otvara. Sinoc sam probao preko mobilne pristupacne tacke u pitanju je telenorova prepaid kartica. Povezao TV pustio Eon i sljaka kako treba. Zvao sam tetlekom da pitam da li sam na CG NATU i rekli su mi da nisam. Da li ima neko taj problem i kako ga resiti.
 
Ne znam ni čemu bi to služilo uopšte? Emisije sve imaju na youtube-u odmah ili posle par dana. Filmovi i serije, to je već opšte poznata stvar...
Pre neki dan sam posle duže vremena slučajno pokušao da odgledam neki film na tv-u... pokušao. Nije mi bila dovoljno kvalitetna slika, a i nervirao me znak kanala u ćošku. Do reklama nisam ni izdržao :)

Meni treba,jer ne gledam samo filmove. Znam i naravno da skidam vec sa neta sve sto gledam,ali te neke stvari ne stignem iz prve da odgledam,pa bi voleo da mogu da nastavim da gledam gde sam stao,a ne da trazim kad je bio neki film ili emisija pa da trazim i gde sam stao.
 
@montela:

Stavi "mobilnu pristupnu tačku" (mobilni telefon?) odmah pored pored ZTE rutera za pošteno poređenje ;) Naročito ako ti je ruter u nekoj drugoj prostoriji u odnosu na TV aparat.
I onda uradi speedtest (na TV-u naravno) za obe internet konekcije (DSL i Telenor) pa vidi brzine i da li to objašnjava problem.

A onda be bi bilo loše ni da odneseš TV kod rutera (privremeno naravno samo na 5 minuta da testiraš) i povežeš TV žično na ruter i ponoviš i speedtest i testiraš kako onda radi menjanje HD kanala na Eon app.


Nešto mi se "javlja" da su velike šanse da će zaključak biti "ne mere to bez kabla" aka "WiFi + video stream = glavobolja".
 
Poslednja izmena:
shamanNS
Probao sve sto si mi rekao ali problem ostaje isti
Telenor radi odlicno, Ruter bezicno sad nece da otvori uopste i Ruter zicno takodje ne otvara. Evo saljem ti merenja spid testa na eon aplikaciji
Telenor: 20191220_215559.jpg
Ruter bezicno: 20191220_215257.jpg
Ruter zicno: 20191220_220326.jpg
 
Pa nije isto, ruter žično ili bežično: bežično je ispod 5 Mbps izmerio a zično je oko 12 Mbps. Koji ti paket plaćaš Telekomu? 20 Mbps? Inače, mislio sam da uradiš speed test van Eon TV aplikacije :D Jer aplikacija meri ka nekim njihovim serverima i izmeri uvek manje nego što je realno max brzina u tom momentu kad odradiš merenje na speedtest.net ili pustiš download. Tipa od mojih 46-47 Mbps izmeri 28-30 Mbps ( a kad odradim na speedtest.net izmeri 46-47 kao i uvek do sad)... Ako ti i speedtest.net urađej iz browsera (ako nema Tizen app da se instalira ) takođe ne izmeri preko tih 12-ak Mbps. Ako ti meri manje od 17-18 Mbps onda treba da definitivno da se žališ Telekomu da jer ti ne isporučuju brzinu blizu one koju plaćaš (ako plaćaš Net 20 paket a ne Net 10, ne bi trebalo da je Net 10 kad Eon speedtest izmeri 12 :D ).

Kakvi su ti parametri konekcije na konfiguracionoj stranici rutera? Napravi screenshot "status" stranice pa okači ovde...

Za "neće da otvori" da li si probao da ugasiš Eon aplikaciju (da li taj TizenOS uopšte ima neko "restart"/"reboot" opciju da se TV ponovo startuje? :D). I restart rutera nikad ne može da škodi :d


Ako ti toliko trokira net da ti kilavi prebacivanje kanala (i secka slika??) dok ti Telekom ne reši problem sa neta jedina opcija ti je da ručno limitiraš kvalitet kanala na vrednost (4 Mbps, 2 Mbps... ?) koja radi koliko toliko stabilno. Kad spomenuh to kako su ti podešene opcije za kvalitet? ABR ili CBR, visok (4 Mbps) ili najkvalitetniji (do 7 Mbps). Ako se ne varam po default app nakon instalacije je setovan na ABR + 4 Mbps.
 
shamanNS
Telekomu placam 50 Mbps, na tv nemam speed test. Evo ti parametri iz rutera.
Untitled1.png,
Untitled2.png
Evo i brzine na speed testu
Untitled.png
Slika ne secka jednostavno nece da otvori program, podeseno je na ABR a kvalitet videa je automatski.
 
Parametri konekcije su ok, tih 50 Mbpsmože da x2 i da ostane lufta još :D Doduše deluje mi da je to malo previše downstream FEC grešaka za 8 sati konekcije (ja ih imam ~2200 posle 217 sati trajanja konekcije, a moja linija pri tome nije baš "cveće"). I šta je to bilo pre 8 sati, zašto toliko ane duže traje konekcija?

Speedtest.net meri punu brzinu tako da ispada da ti je internet ok (ok je na kompu :D ) Nisi uradio merenje na TV-u. A i na njemu verovatno imaš browser ;) I kad radiš speedtest.net test odradi test ka SBB serveru... Trebalo bi razgraničiti to da li je generalno problem brzina koju uspeva da otvari TV ili je problem samo brzina ka Eon stream serverima ( i da li je samo sa TV>Eon server, li je tvoj ruter > Eon server problem; testiraj kako ti radi Eon sajt na kompu (koliko vremena treba da krene stream, koliko da se kvalitet slike podigne na max, koliko kad menjaš kanal klikom na drugi logo) i prati network usage u Task Manager-u dok si pustio nešto na Eon sajtu).

Možeš da probaš CBR + da izabereš ručno max bitrate (da ne bude automatski, nego ako ti nudi kao na AndroidTV verziji što ima opcija "do 7 mbps") pa da testiraš tu brzinu prebacivanja kanala i da li će početi da ti secka i trokira kad se ne prilagođava brzini neta (= ne varira bitrate stream-a kad naleti "zastoj neta").


Ali u suštini ja stvarno nemam ideja zašto bi ti zezao Eon a da konekcija pri tom radi ok (a da se nije žalilo na isto još gomila ljudi pa da hipotetišemo na temu "preoptereće Eon servera"). Očigledno da nije situacija kao što je jedan dečko ovde na Benchmark forumu koji koristi Telekom optiku imao problem da u određeno doba dana mu sleti max brzina na tipa 10-ak Mbps a posle 4-5 sati se vrati na punu brzinu... jer je njemu kad se to dešava i rezultat sa speedtest.net bio osakaćen isto kao i video streaming i download.
A nije ni situacija da ti je zbog "naleta šuma" na telefonskoj liniji se ruter "sinhronizovao" na neku nižu brzinu od one koju plaćaš. Jer kao što vidiš parametri su ok, brzina na koju se ruter sinhronizovao (= "Actual Rate" u toj tabeli) je 75 Mbps (pošto koristiš i Telekom IPTV?; 50 Mbps je rezervisano za internet ostalo je za par IPTV STB-ova) i speedtest meri tih skoro 49 Mbps.

Tako da globalno gledano tebi internet konekcija radi kako treba... "samo" te iz nekog razloga zeza Eon stream. Sad ko je šta zeznuo...
Ako te zeza samo Eon stream, a ne i ostalo na tom TV-u (tipa 4K stream sa Netflix ili Youtube).


Ajd na kompu u CommandPrompt-u (kucaj "cmd" u search i otvori prvu sugestiju u rezultatu) izvrši (Copy>Paste>Enter na tastaturi) ovu komandu:

Kod:
tracert sbb-bg-ne-r1-1.ug.cdn.united.cloud

Možda opet trokira sox.rs
 
Poslednja izmena:
Zaključak OK ti radi net (ok je brzina koju TV uspeva da ostvari) a opet ti brljavi Eon app na TV-u.
Ja nemam više ideja :d Pogotovo kad isti TV i isti app rade kako treba sa Telenor netom... ako nije generalni problem sa tvojim kućnim netom (a demonstirali smo merenjima da nije) onda je moooožda Telekom zeznuo nešto sa traffic shaping / QoS pravilima što sad ograničava brzinu ka Eon stream serverima.

Svakako bi za najbolji stream i najbrže menjanje kanala trebalo koristiti CBR + "do 7 Mbps" opciju (ili kako god se zove opcija bolja od "Visok /do 4 Mbps").
Jer sa ABR svako menjanje kanala pušta stream sa najnižim bitrate i onda "šalta brzine" dok ne podigne na najbolji stream. Sa CBR odmah po promenio kanala pušta najbolji stream.
 
Poslednja izmena:
shamanNS
Promenio sam na CBR i tad se pojavila opcija do 7 Mbps to sam i postavio. Sinoc sam proveravao brzine na eon aplikaciji i cini mi se da mnogo varira tipa od 24 Mbps pa cak ide do 57Mbps. Sad ne znam koliko je to relevantno. Sinoc je cak i lepo menjao kanale ali jutros ponovo lose radi. Da li mogu nesto da uradim ili prijavim taj traffic shaping kod telekoma.
 
Možeš da probaš da prijaviš... Sad baš da li da spominješ konkretno QoS / traffic shaping ne znam...
Svakako bi trebalo ako ćeš im pisati mail da lepo i jasno opišeš šta si sve testirao i proverio (sve sa screenshot-ovima) i da na kraju napišeš nešto u fazonu "što sve navodi da je problem negde na vašoj strani" i da jasno napomeš da nije globalni problem "loša brzina neta", da se NE žališ na brzinu preko WiFi i da problem postoji samo za saobraćaj ka Eon stream serverima (i da su ti serveri svi u IP opsegu: 5.22.186.1 - 5.22.186.255)
. I da problema nema na istom uređaju i istoj aplikaciji kada samo zameniš internet konekciju.

Dakle cilj je da im demonstriraš da nisi bud*la i da znaš o čemu pričaš i šta prijavljuješ inače će cela priča da teče ovako :

korisnik prijavio "problem sa internetom" > napravljen genetički nalog za tehničku, bez detalja > tehničar odradi "remote" proveru tvog neta i vidi da radi full 50 Mbps "> tehničar zatvora nalog / obeleži kao rešeno :d

Najveći problem sa podrškom je dobaciti do nekoga ko i razume i hoće da sasluša šta je tačno problem. Problem je i to što mnogi korisnici ne znaju lepo i detaljno da objasne šta je tačno problem, šta prijavljuju...

Probaj, ne košta te ništa. Čak i ako na kraju bude epilog "remote provera > zatvoren nalog"...
 
Poslednja izmena:
Nemoj da ih zoveš već im šalji mail. Tako možeš da pošalješ i "dokaze" ko je kriv... a tako imaš i pisan trag ako u budućnosti budeš primoran da probaš sa Ratel primedbom da izdejstvuješ da te neko u Telekomu shvati malo ozbiljnije...

Mislim da je dečko koji je imao problem da brzinom na Telekom optici na kraju morao da cima Ratel da bi problem bio nađen i rešen...

Jedino ako ti je ideja da ih zoveš sa ciljem da dogovoriš da te kontaktira nego iz "napredne" tehničke podrške. Jer džabe ćeš da pričaš priču tim osobama iz Call centra...

I da: ako ti je sinoć radilo ok a sad opet zeza ja bih na tvom mestu probao da makar par dana (tj ja lično bih trajno držao TV žično povezan na ruter) testiram kako radi Eon dok je TV kablom povezan na ruter i video da li i tako ima neki šablon radi odlično posle 21h radi kose od 11 do 16h u slično.
WiFi je preeeeviše podložan dešavanjima u okruženjima (= komšija uključio mikrotalasnu, drugi i treći komšija najašili na download sa njihovim WiFi...) zato poželjno da potvrdiš da se isto ponaša i kad js na kablu gde tih momenata "šta radi komšija trenutno" nema.
 
Poslednja izmena:
Nemoj da ih zoveš već im šalji mail. Tako možeš da pošalješ i "dokaze" ko je kriv... a tako imaš i pisan trag ako u budućnosti budeš primoran da probaš sa Ratel primedbom da izdejstvuješ da te neko u Telekomu shvati malo ozbiljnije...

Mislim da je dečko koji je imao problem da brzinom na Telekom optici na kraju morao da cima Ratel da bi problem bio nađen i rešen...

Jedino ako ti je ideja da ih zoveš sa ciljem da dogovoriš da te kontaktira nego iz "napredne" tehničke podrške. Jer džabe ćeš da pričaš priču tim osobama iz Call centra...

I da: ako ti je sinoć radilo ok a sad opet zeza ja bih na tvom mestu probao da makar par dana (tj ja lično bih trajno držao TV žično povezan na ruter) testiram kako radi Eon dok je TV kablom povezan na ruter i video da li i tako ima neki šablon radi odlično posle 21h radi kose od 11 do 16h u slično.
WiFi je preeeeviše podložan dešavanjima u okruženjima (= komšija uključio mikrotalasnu, drugi i treći komšija najašili na download sa njihovim WiFi...) zato poželjno da potvrdiš da se isto ponaša i kad js na kablu gde tih momenata "šta radi komšija trenutno" nema.

Zvao sam tehnicku podrsku i navodno ce da me kontaktira neko od tehnicara, ako ne kontaktira do veceras ja cu im pisati na mail. Probacu zicno da povezem i da ostavim duze pa da vidimo sta se desava.
 
Od juce mi lose radi box, konkretno traka sa informacijama. Baguje, kasni, nece da sinhronizuje sa promenom kanala a nekad nece da pise uopste.

Ja sam na eon ott, net mi sljaka bas dobro. Nisam bio tu pokusacu da ga resetujem itd pa da vidim.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno