@buono
Koji models Eon boxa? Jel KAON / KSTB6020?
Ja sam sličnih gremlina imao sa tim modelom boxa i sa TiViMate & Eon SmartTV app, tj sa svim aplikacijama koje koriste "ExoPlayer" za video reprodukciju a među njima osim 2 spomenute aplikacije spada i Youtube app (i verovatno većina aplikacije koje puštaju DRM zaštićene stream-ove, poput HBO Max, Netflix...? Jer kod Android aplikacije uglavom za taj posao programeri koriste ExoPlayer komponentu).
I moja hipoteza je da tu nije reč ni o kakvom namernom blokiranju već da se radi o "zaglupljivanju" hardverskog video decoder-a zbog ko zna kakvih gremlina u interakciji sa ExoPlayer.
Dakle, problem kad se javi samo reboot boxa rešava problem na neko vreme. Kad se to zaglupljivanje desi obično situacije je bivala takva da u Youtube aplikacije stoji crn ekran umesto videa, u TiViMate kako kad nekad crn ekran, nekad neka greška a nemaš svakih par sekundi prikaže koji frejm videa a zatim crn ekran i tako u krug.
Eon app na tom model Eon boxa nisam odavno koristio ali koliko se sećam u tim momentima kad su Youtube i TiViMate aplikacije neupotrebljive u vreme kad je bila aktuelna v3.9x verzija Eon aplikacije ponašala se tako da kad je otvoriš tipa 5s stoji zamrznuta slika a zvuk ide i onda se "odvlavi" i slika i ide normalno. Da li bi se isto ponašala sad v9.4 nemam pojma.
Kako god šta god da je razlog brljavljenja ti kao krajnji korisnik nemaš nikakvih opcija osim da kad se problema desi radiš reboot celog Android OS i tako i krug. Kod mene se ti u proseku dešavalo na svakih nekoliko dana ali je povremeno znalo i po 3-4 puta na dan što je već bilo prilično iritantnije. Zato sad KAON krš mi stoji u kutiji...
Da li ti je u TiViMate podešavanjima
uključena opcija "tunneled playback"?