Slika je stvarno dosta kvalitetnija na Auto iz nekog razloga. Inače sam na Orionovoj 1Gbit/s optici.Stavi u podesavanjima na automatski i bice ti bolji kvalitet.
A i ova statistika je stvarno super odrađena. Možeš videti formacije pa čak i premotati na svaki Gol/Žuti karton/Crveni karton, videti tabelu itd. Radi čak i kod MotoGP i F1 prenosa.Stigao update i za Android TV ili bar ja nisam skoro proveravavaj bar da se vidi sta premotavas i dokle je stvarno zgodna stvar.
Hvala ti puno na informaciji. Imao sam isti problem, samo sa Samsung Tizen Smart TV aplikacijom. Nakon što sam promenio DNS na 1.1.1.1 aplikacija radi normalno. Inače sam korisnik bivšeg Exe-Net provajdera (Niški provajder) koji je kupljen od strane Supernove, a onda Supernova pripojena mts-u i onda su DNS nešto usrali.To bese optika kod Supernove? Meni na kablovskom SN netu radi normalno. Probaj na miBoxu u Network podesavanjima da postavis neku staticku adresu i da stavis neki drugi DNS(1.1.1.1 npr). Ides na rucna podesavanja mreze i postavis to. Restartuj posle box pa probaj. Cini mi se da je neko pisao da je promenom dns-a resio neke probleme kod Eon smart app.
Moras da zoves SBB i da trazis da ti rese problem. Ti si kupio uslugu koju oni reklamiraju da radi na svim mrezama tako da je to njihov problem. Ja ne bih odustao od svakodnevnog zvanja a pisao bih i Ratel-u ako te kuliraju.
Idi u podesavanja mi boxa. Izaberi mrezu na koju si konektovan. Kad kliknes na nju imaces opciju podesavanja za ip. Tu izaberi statitcka. Izaberineku adresu iz tvog opsega 192.168.0.128 npr, za drugu stavi 192.168.0.1U pitanju je SN kablovski internet, problem je i što u podešavanjima EON aplikacije ne mogu da pristupim podešavanjima mreže između ostalog, sada nisam kod kuće ali u podešavanjima mogu da pristupim slici i zvuku i još možda dve stvari. Videću kad budem kući da prebacim na A1 internet, tada bi trebalo da mogu svemu da pristupim. Ako može objašnjenje kako da postavim statičku adresu i da li to ima smisla raditi ako u tom trenutku nisam na SN internetu? Takođe kada sam rekao da ću pozvati korisničku podršku ja sam mislio na SN, sa SBB-om sam pričao kada sam imao one početne probleme i rekoše mi da podršku daju samo za njihove EON uređaje, odnosno za televizore sa spiska podržanih televizora na njihovom sajtu.
Hvala druže, već sam mislio da sam lud...Ne samo da je los nego sam mislio da mi je tv otisao kad je poceo da gubi sliku na mikrosekundu na svakih pola minuta. A slika ima problem interlaced-deinterlaced rekao bih. Vidi se po lopti dok leti nakon negog centarsuta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari