Šta je novo?

EON (ex D3GO) [za EON Smart TV/box aplikaciju postoji posebna tema]

Ako imaš instaliranu eon TV aplikaciju možeš da staviš 7 mbps, ne moraš uopšte da imaš box :)
 
Mislim na gledanje preko neta na eon.tv, najviše što mogu da izaberem je 4Mbit/s, i nisam nešto oduševljen kvalitetom slike.
 
Stavi u podesavanjima na automatski i bice ti bolji kvalitet.
 
Nije istina. Automatski je tu ako dođe do degradacije neta pa da ne secka nego će se smanjiti brzina proporcialno brzini neta. Ako imaš stabilan i brz net, ostavi na 4.
 
Ja bih probao pa video ima li razlike.
 
A ti lepo isključi svoj EON box, pusti speedtest pa uporedi. Valjda nisu takvi debili (napisali bi do 7 mbps), Automatski je za one sa nestabilnim netom, Slika će im štucati i smanjivati se protok ispod 4, neće se povećavati. :D
 
Potvrđujem da je jedino u automatskom režimu na pc-u i mobilnim aplikacijama stream ide do 7mbs.
 
Takođe, kada se izabere "automatski" kvalitet slike je najbolji u toj varijanti.
 
@Packy Stream je svakako "adaptive" (prilagođava se dostupnom protoku tako što te šalta gore/dole kroz dostupne pod-streamove) šta god stavio od ponuđenih opcija za kvalitet, samo kad nije na "Automatski" si limitirao gde je maximum preko kojeg ne diže ide. Automatski = "bez limita" = "daj nabolje stream za taj kanal". Znači da staviš na 2 Mbps kad naleti na "zagušenje" ima da spusti bitrate na niži dostupan kvalitet.
Menjanjem tih opcija dobija se različit odgovor servera tj "master playlist" sadrži različit broj track-ova, a player može da se voza po potrebi gore/dole samo kroz ono što zna da postoji. (ono što sadrži playlista). Ako ti server nije vratio link do 4 ili 7 Mbps verzije player ne može ni da ih pusti, zar ne? :D

I na Eon boxu koji spominješ opcija se zove "do 7 Mbps" ako prebaciš na CBR ako je na ABR onda se opcija koja daje isti stream zove "Auto" (i ne CBR opcija ne daje constant bitrate stream :p )

Stvarno nema smisla sa mnom da diskutuješ o Eon platformi i ubeđuješ me u nešto jer znam SVE :D

sveee-aaaaa.png
 
Stigao update i za Android TV ili bar ja nisam skoro proveravao_Ovaj bar da se vidi sta premotavas i dokle je stvarno zgodna stvar.
 
Stigao update i za Android TV ili bar ja nisam skoro proveravao_Ovaj bar da se vidi sta premotavas i dokle je stvarno zgodna stvar.
A i ova statistika je stvarno super odrađena. Možeš videti formacije pa čak i premotati na svaki Gol/Žuti karton/Crveni karton, videti tabelu itd. Radi čak i kod MotoGP i F1 prenosa.
 
Kupio sam Mi Box S pre par dana, pisao sam o tome, imao sam problem sa aktivacijom EON-a zbog Supernova interneta, ShamanNS mi je puno pomogao i na kraju sam uspeo da aktiviram aplikaciju. Aplikacija lepo radi i slika je dobra (što mi je i najbitnije) ali mi ne radi EPG. Nije samo EPG, u jednom trenutku ne mogu ni profilu da pristupim, izgube se imena kanala i slično. Problem je opet zbog Supernova interneta, kada Mi Box S prebacim na drugi internet sve se lepo osveži i proradi.
Da li neko na Supernova internetu ima sličan problem i da li ga je rešio? Znam da je ShamanNS spominjao te probleme na relaciji EON - Supernova (svi znamo zašto), probaću svakako da zovem i njihovu korisničku podršku ali mislim da će biti slaba korist od toga pa zato prvenstveno pitam ovde za slična iskustva.
Unapred hvala na odgovoru!
 
To bese optika kod Supernove? Meni na kablovskom SN netu radi normalno. Probaj na miBoxu u Network podesavanjima da postavis neku staticku adresu i da stavis neki drugi DNS(1.1.1.1 npr). Ides na rucna podesavanja mreze i postavis to. Restartuj posle box pa probaj. Cini mi se da je neko pisao da je promenom dns-a resio neke probleme kod Eon smart app.
Moras da zoves SBB i da trazis da ti rese problem. Ti si kupio uslugu koju oni reklamiraju da radi na svim mrezama tako da je to njihov problem. Ja ne bih odustao od svakodnevnog zvanja a pisao bih i Ratel-u ako te kuliraju.
 
U pitanju je SN kablovski internet, problem je i što u podešavanjima EON aplikacije ne mogu da pristupim podešavanjima mreže između ostalog, sada nisam kod kuće ali u podešavanjima mogu da pristupim slici i zvuku i još možda dve stvari. Videću kad budem kući da prebacim na A1 internet, tada bi trebalo da mogu svemu da pristupim. Ako može objašnjenje kako da postavim statičku adresu i da li to ima smisla raditi ako u tom trenutku nisam na SN internetu? Takođe kada sam rekao da ću pozvati korisničku podršku ja sam mislio na SN, sa SBB-om sam pričao kada sam imao one početne probleme i rekoše mi da podršku daju samo za njihove EON uređaje, odnosno za televizore sa spiska podržanih televizora na njihovom sajtu.
 
Ne menjas u aplikaciji nego na samom Miboxu u podesavanja pa wifi i druge mreze. Ajde kad stignem kuci probacu na mom Miboxu i napisati ti konkretno sta.
 
Poslednja izmena:
To bese optika kod Supernove? Meni na kablovskom SN netu radi normalno. Probaj na miBoxu u Network podesavanjima da postavis neku staticku adresu i da stavis neki drugi DNS(1.1.1.1 npr). Ides na rucna podesavanja mreze i postavis to. Restartuj posle box pa probaj. Cini mi se da je neko pisao da je promenom dns-a resio neke probleme kod Eon smart app.
Moras da zoves SBB i da trazis da ti rese problem. Ti si kupio uslugu koju oni reklamiraju da radi na svim mrezama tako da je to njihov problem. Ja ne bih odustao od svakodnevnog zvanja a pisao bih i Ratel-u ako te kuliraju.
Hvala ti puno na informaciji. Imao sam isti problem, samo sa Samsung Tizen Smart TV aplikacijom. Nakon što sam promenio DNS na 1.1.1.1 aplikacija radi normalno. Inače sam korisnik bivšeg Exe-Net provajdera (Niški provajder) koji je kupljen od strane Supernove, a onda Supernova pripojena mts-u i onda su DNS nešto usrali.
 
U pitanju je SN kablovski internet, problem je i što u podešavanjima EON aplikacije ne mogu da pristupim podešavanjima mreže između ostalog, sada nisam kod kuće ali u podešavanjima mogu da pristupim slici i zvuku i još možda dve stvari. Videću kad budem kući da prebacim na A1 internet, tada bi trebalo da mogu svemu da pristupim. Ako može objašnjenje kako da postavim statičku adresu i da li to ima smisla raditi ako u tom trenutku nisam na SN internetu? Takođe kada sam rekao da ću pozvati korisničku podršku ja sam mislio na SN, sa SBB-om sam pričao kada sam imao one početne probleme i rekoše mi da podršku daju samo za njihove EON uređaje, odnosno za televizore sa spiska podržanih televizora na njihovom sajtu.
Idi u podesavanja mi boxa. Izaberi mrezu na koju si konektovan. Kad kliknes na nju imaces opciju podesavanja za ip. Tu izaberi statitcka. Izaberineku adresu iz tvog opsega 192.168.0.128 npr, za drugu stavi 192.168.0.1
Za dns probaj 8.8.8.8 pa 8.8.4.4 ili 1.1.1.1 i kako bese 1.0.0.1 ili neki sasvim drugi dns
 
Šta se dešava sa eon premijum nalogom koji nije van mreže, ne mogu više preko VPNa da gledam UM kanale na mts optici..?!
To je sve šljakalo do skoro kod mene…
 
@Gileb

Hvala puno na trudu, ništa od ponuđenog neće da prihvati. Ovo što sada imam je na žalost polufunkcionalno…pritisak 250/150…
 
Kako nece da prihvati? Mislis nece da radi ni posle promene dns-a? Koji je to bio nekad provajder pre SN? Da li su apdejtovao Eon na GP?
Ja sam bivsi RV ,eon normalno radi bez ikakvih problema na Miboxu. Koji ruter imas kod SN?
 
Kao prvo da zahvalim članovima @Gileb i @Muki.Beograd !
Prvom jer se nesebično trudio da mi pomogne ovde pišući brdo postova, drugom jer je poslao određene verzije EON aplikacije u privatnoj poruci kada je video da imam probleme. Lepo je što na forumu ima takvih ljudi, to je nešto po čemu je ovaj forum poznat!

Što se tiče moje situacije Gileb me je naveo da shvatim šta je problem. Naime ja sam podesio dve mreže u kući, druga na koju je EON nakačen je bila iza dva rutera i to je problem. Kada sam EON nakačio na onu prvu mrežu iza koje je jedan ruter sve je proradilo. Međutim meni EON mora da bude nakačen na ovaj drugi ruter, pretpostavljam da ako stavim da sve bude jedna mreža da će tada biti sve OK. Nisam stručnjak za te stvari pa kada budem uspeo to da uradim javljam kako je prošlo.
 
^ Da li mi se čini, ili je poslednjih nedelju dana (od početka EC) kvalitet slike na EON NovaS za vreme prenosa utakmica konkretno, otišla dođavola...
 
Ne samo da je los nego sam mislio da mi je tv otisao kad je poceo da gubi sliku na mikrosekundu na svakih pola minuta. A slika ima problem interlaced-deinterlaced rekao bih. Vidi se po lopti dok leti nakon negog centarsuta.
 
Ne samo da je los nego sam mislio da mi je tv otisao kad je poceo da gubi sliku na mikrosekundu na svakih pola minuta. A slika ima problem interlaced-deinterlaced rekao bih. Vidi se po lopti dok leti nakon negog centarsuta.
Hvala druže, već sam mislio da sam lud...

Hooo, evo Đarme zgoditak...

.ebi nabeđene petlove antifudbalere kontraše...
 
@shamanNS

Moja greška, nisam uopšte mislio o tome, Gileb me je usmerio. Nisam još ništa uradio, muku mučim sa mrežama, javiću da li je sve ok.
 
Samo da napišem da sam posle dosta muka rešio problem koji sam imao sa EON-om (nije radio EPG, nisu bila dostupna sva podešavanja…). Uzrok je kao što smo ranije spominjali to što je EON bio iza dve mreže i dva rutera. Kada sam namestio da bude jedna mreža sa dva rutera sve je proradilo kako treba.
Zahvaljujem još jednom svima koji su mi pomagali u vezi ovog problema!
 
Nazad
Vrh Dno