Šta je novo?

Enpay korisnicka podrska

golubaca

Cenjen
Učlanjen(a)
08.03.2014
Poruke
126
Poena
180
Pozdrav svima, zelim da podelim jedno iskustvo kako bi svi koji zele da koriste TAG uredaje preko enpay.rs bili upuceni.
Naime, tag na naplatnoj rampi u Beogradu (Bubanj Potok, smer ka Nisu) nije hteo da se ocita iako sam vozio manje od 30 km/h, isprobavao na razlicite nacine ali nista, dok se u jednom trenutku nije otvorila rampa, te sam prosao. Na naplatnoj rampi u Nisu takodje problemi, nema sanse da ocita tag ni uz pomoc gospodje iz kucice. Ona na kraju rucno unese broj taga i kaze mi da ga reklamiram. Dva dana kasnije sam se vracao kuci, te opet probam tag (prodjem onde gde moze tag, ali i rucno placanje) i opet ne radi, te ja platim i stavim tag u pretinac.
Pozovem podrsku ali ih je nemoguce dobiti, te jednostavno kupim drugi tag u posti jer sam isao na more. Prodjem sve naplatne rampe regularno sa novim tagom i par dana kasnije provalim da su mi nekako naplatili i taj zadji prolazak ovi iz enpay-a.
Promet na tagu je sledeci:

13.04.2025 (17:37) - Stara Pazova -> 19.07.2025. (12:25) Nis Istok
13.04.2025 (17:37) - Stara Pazova -> 28.07.2025. (19:51) Doljevac Selo

Dva puta mi naplacuju od Stare Pazove od pre par meseci. Ja posaljem mejl na [email protected] koji stoji na sajtu i cekam nedelju dana, nista, bez odgovora. Posaljem novi mejl da mi bar potvrde prijem poruke, do danasnjeg dana nema odgovora. U mejlu sam poslao sve detalje i slike prolaska iz njihove aplikacije kao i sa novog taga.
Pozivanjem kontak centra sa njihovog sajta na broj +381 11 450 27 85 se javlja automat i stavljaju te na listu cekanja, medjutim nakon 4 minuta i 30 sekundi automat kaze da nema slobodnih operatera i automatski prekine poziv. Ja koji sam bio drugi na listi cekanja, pozovem ponovo da bih bio sada peti... i tako u krug. Zadnjih nedelju dana sam po sat-dva pokusavao da ih dobijem i bezuspesno.

Nije problem u greskama sa tagom, desava se, necu propasti za 4000 dinara, ali ovaj nivo ophodjenja sa klijentima je nedopustiv. Na mejlove niko ne odgovara, na broj telefona ih je nemoguce dobiti.
 
Znaci podrska nepostojeca. Dok radi radi, ako bude problema, samo kanta. :D
Uzas.
Probaj i po drustvenim mrezama da postavis ovo, taguj npr. Efektivu i slicno (ili im pisi).
 
Znači kao kod poručivanja proizvoda putem internet prodavnica, samo keš kuriru pri preuzimanju robe, odnosno, samo keš pri izlasku sa autoputa.
 
Ne možeš tag koji ne koristiš da držiš u autu jer će sistem da ga očita bez obzira što koristiš drugi tag.Ili ga stavi u original kutiju koja je zaštita od čitanja ili ga baci u đubre.I da,verovatno ti je baterija u tagu na izdisaju što si trebao pretpostaviti kada prvi put sistem nije hteo da očita tag.Intervancija od 150din bi te rešila muka.ENPay je firma tašna mašna i kravata koja skida kajmak putevima ....Kakva crna korisnička podrška.
 
Poslednja izmena:
Samo licno u direkciju, pa i to nije garancija, slucajno u aplikaciji pritisnuo registraciju novog taga i slanje postom,skinuli 400 dinara, kao vratiće i nikom ništa još stoji u sistemu, pitao da li mogu da testiraju bateriju "auu to nikako ne može" btw na svakom NAC prodajnom mestu u Hrvatskoj mogu da provere bateriju
 
A ljudi se meni čude što neću da prekonfigurišem svoj pripejd tag na postpejd!
Da takvim lopovima i nesposobnjakovićima ostavim svoj broj karice! Pa nisam lud!
Lepo pripejd tag evo već 6 punih godina, jest da ga ne mogu koristiti u MKD i HRV ali nije ni to toliko strašno.
 
Ne možeš tag koji ne koristiš da držiš u autu jer će sistem da ga očita bez obzira što koristiš drugi tag.Ili ga stavi u original kutiju koja je zaštita od čitanja ili ga baci u đubre.I da,verovatno ti je baterija u tagu na izdisaju što si trebao pretpostaviti kada prvi put sistem nije hteo da očita tag.Intervancija od 150din bi te rešila muka.ENPay je firma tašna mašna i kravata koja skida kajmak putevima ....Kakva crna korisnička podrška.
Iskreno, stavio sam ga tamo kao dodatno nivo zastite, racunam da je svakako crkao jer 3 puta na naplatnoj rampi nece da ocita. Vise puta se desilo da moram 5 puta da se vracam, da ga skinem sa nosaca pa kroz prozor da ga ocitavam… ali sve to na stranu, tehnika se kvari, sve je to meni jasno, ja sam izrevoltiran ovom praksom sa korisnickom podrskom. Zvanicni mejl bez odgovora, poziv uzas. Ako vec postoji lista cekanja gde mi kaze da sam prvi na listi, zasto me prekine posle 4 minuta… ne vidim svrhu. Nakon toga pozovem i budem cetvrti i tako u krug, samo se iznerviram. Trenutno nisam u mogucnosti da odem do njih ali cu definitivno otici. Zbog toga sam i otvorio ovu temu, cisto da ljudi budu upuceni pre nego sto se upuste u saradnju sa ovom “firmom”.
 
Ja sam išao u Puteve Srbije da vratim tag kod njih u Ustaničkoj ali tamo su mi rekli da moram u Omladinskih brigada u ENPay da raskinem ugovor pa tek onda da dođem u puteve i potpišemo nov ugovor. Mene mrzelo i odustao.
 
A ljudi se meni čude što neću da prekonfigurišem svoj pripejd tag na postpejd!
Da takvim lopovima i nesposobnjakovićima ostavim svoj broj karice! Pa nisam lud!
Lepo pripejd tag evo već 6 punih godina, jest da ga ne mogu koristiti u MKD i HRV ali nije ni to toliko strašno.

Isto, najbolja varijanta. Koliko para, toliko muzike.
 
Ja kupio tag pre 5god, zalepio na šoferku i zaboravio na njega. Nikad nikakav problem sa bagovanjem ili vraćanjem na rampi.
Postpaid naravno. Ne mogu još i o tome da razmišljam da li sam dopunio i koliko kredita imam.
 
Vrh Dno