Šta je novo?

ELVEON - Interesantan (ne)uspeli projekat?!?

Vlada>>>

Slavan
Učlanjen(a)
29.06.2007
Poruke
2,444
Poena
425
Moja oprema  
CPU & Cooler
AMD RYZEN™ 9 7900
Matična ploča
ASUS TUF GAMING B850-PLUS WIFI
RAM
64GB KINGSTON FURY BEAST DDR5 5600 MHZ
GPU
AMD RADEON RX 7700 XT SAPPHIRE PULSE
Kućište
FRACTAL DESIGN DEFINE R5
Monitor
LG 27GN850-B ULTRAGEAR™ QHD NANO IPS
Pristup internetu
  1. Optički internet
Znam da se najčešće diskutuje ovde o aktuelnim igrama odnosno igrama koje su u najavi i koje plene svojim izgledom ili inovacijama, ili pak o nekim igrama koje su obeležile jedno vreme i koje su ušle u kult jedinstvenih i za pamćenje, no gledajući neke ranije teme ovde i na nekoliko drugih foruma, nabasao sam na jednu koja me je dodatno zaintrigirala. To je tema koja glasi: Koje igre smatrate potcenjenim?

Pomislih kako bi u tu kategoriju mogao ladno da uvrstim jedan Blade of Darkness, rekoh sebi ajde da pogledam nekoliko videa sa youtube-a i da se podsetim još jednom kako je ova igra zbilja sveobuhvatno dobro izgledala u ono vreme, s druge strane pomalo ožalošćen činjenicom da ništa vredno niti slično nije izašlo za PC u tom žanru od tada, kada sam konačno nabasao na nešto što me je u prvi mah skroz obradovalo a onda malo zatim totalno rastužilo!

Reč je o igri koja se zove ELVEON iza koje stoji slovački razvojni studio - 10Tacle Bratislava i koja je trebao da izađe za PC, X-box i PS3, još prošle 2008. godine. Verujem da je nekolicina ljudi odavde već upoznata sa ovim naslovom od ranije, mada eto meni je iz nekog razloga promakao, pa cenim da se i nije baš nešto previše velika prašina digla oko ovog naslova u prošlosti, kao što je to bio recimo slučaj sa jednim Oblivionom...

No bez obzira na to, za ovu igru bi se moglo reći da je pravo malo remek delo u svom žanru, kao i to da je difinitvno dostojan naslednik jednog Blade-a, ali nažalost sudbina ove igre krajnje je neizvesna... Zvuči neverovatno, ako se uzme u obzir da je igra bila u završnoj fazi!

Mislim šta reći, osim da mi fali jedna ovako kvalitetna makljaža na PC-u kojoj bi se rado prepustio posle radnog dana i u nekoj recimo multiplayer varijanti, heh... :p

Due to several financial problems (the company's stock-value fell from nearly 15€ to 2€) 10Tacle is going to discard 25% of it's employees, especially from the marketing- and sales-fields. Furthermore the studio 10Tacle Bratislava, which has been accountable for the development of Elveon up to now, will be closed.
The final developing tasks have already been assigned to several other branches of 10Tacle and it's cooperation-partner Climax Group.

What this implies for Elveon can't be said yet, but according to 10Tacle's product-PR it goes along with a completely new gameplay-system. More information are said to come in the upcoming months.

Dakle sudbina ove rekao bih izvanredne igre ostaje za sada nepoznata... Šteta, šteta... ,)

[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1Ekyr8Fvz7Q&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1Ekyr8Fvz7Q&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/W5s19DJx8cg&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/W5s19DJx8cg&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Zyy_MxtmdTk&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Zyy_MxtmdTk&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
 
Ovo mi deluje po malo kao rise of argonauts. Po ovim snimcima se vidi da igra nije ni blizu gotove igre. Samo je zavrseno jedno staro utvrdjenje koje se svugde pokazuje, i to je to. Modeli likova su uzasno kruti i sa malo poligona.

Inace i ja sam za igru cuo pre nekoliko godina, i bas me cudilo sta je sa njom.
 
Poslednja izmena:
No bez obzira na to, za ovu igru bi se moglo reći da je pravo malo remek delo u svom žanru, kao i to da je difinitvno dostojan naslednik jednog Blade-a, ali nažalost sudbina ove igre krajnje je neizvesna... Zvuči neverovatno, ako se uzme u obzir da je igra bila u završnoj fazi!

Hehe, kakva teatralna izjava, bez ikakvog pokrica.
 
Stvarno steta! Ali navodno su nasli partnera u Engleskoj.

the company has decided to close its Bratislava site, which has been responsible for the ELVEON production up till now. The tasks for the finalization of production have already been assigned to other locations and the cooperation partner Climaxgroup in Portsmouth, England. The restructuring process will continue in full swing; the new cost and efficiency-optimized structure should be ready by no later than the summer of 2008.[3]
 
Ovo mi deluje po malo kao rise of argonauts. Po ovim snimcima se vidi da igra nije ni blizu gotove igre. Samo je zavrseno jedno staro utvrdjenje koje se svugde pokazuje, i to je to. Modeli likova su uzasno kruti i sa malo poligona.

Inace i ja sam za igru cuo pre nekoliko godina, i bas me cudilo sta je sa njom.

Pa ovo su ti snimci iz 2005 i 2006 godine... Za to vreme reklo bi se da je ova igra imala i više nego dovoljan broj poligona! Ako je uporediš sa Oblivionom razlika je ogromna, ali na stranu sve to... Broj poligona u ovakvim igrama je obično nešto manji nego u FPS igrama, ali je zato broj karakternih animacija kud i kamo veći i složeniji. Primera radi i Blade of Darkness je imao manji broj poligona nego većina igara u ono vreme, pa je čak koliko se sećam u SK bio ocenjen jednom više nego prosečnom ocenom manje više upravo zbog toga. Drugo ovde se akcenat baca na borbenu mehaniku ponajviše, zatim na karakternu animaciju naravno (koja je sasvim ok) i na kraju mu dođe fizika... Ovo što je ovde u ovom drugom videu prikazano je definitivno barem jedan korak dalje u odnosu na pomenuti Blade i to iz više razloga. Pogledaj samo sa koliko pažnje je odrađeno blokiranje, ili pogledaj u ovom trećem videu kako je ovaj dark elf pao na zamlju nakon što ga je ovaj odradio kopljem. U Blade-u je blokinje mačem bilo malte ne, nemoguće odraditi ljudski. Vitez je mogao da blokra jedino štitom (kao i patuljak), a varvarin i amazonka su imali neki ko bajagi nazovi blok... sve se svodilo na izbegavanje protivničkih udaraca, koji su uz to bili i kud i kamo manje komplikovani i vrlo predviljivi... To ovde nije slučaj, a serije udaraca koje je očigledno moguće nanizati izgledaju više nego logično i ubedljivo... Čak i ovo okretanje koplja pre početka same borbe koje demostrira glavni junak u drugom videu je odrađeno skroz realistično... Naime vidi se da mu je isturen palac dok okreće koplje... Obično se ovakvi animatici smandrljaju zbog toga što ljudi u principu ne obraćaju pažnju na takve detalje, a to je opet tako jer mali broj ljudi poznaje borilačke veštine ovog tipa, pa je samim time to pomalo smuvano animiranje opravdan manevar... To ovde nije slučaj, što ukazuje na to da su se ovi ljudi zbilja svojski potrudili oko određenih detalja...

Što se tiče ovog utvrđenja koje si pomenuo, najčešće se isto prikazuje iz sledećeg razloga:
Elveon is an action RPG game, in which you play as an Elf attempting to liberate the city of Nimathar.
Ali na kraju ovog prvog videa prikazano je i malo od okoline, iako mi se čini da je kompletna radnja fokusirana na sam grad i njegov okoliš...

Inače igra je trebalo da izađe još 2007. pa je to pomereno za 2008. kada se desilo ovo što se desilo, a negde sam pročitao da je bila u završnoj fazi... Da ne tražim sada gde to piše,veruj mi na reč...

Inače interesantno je bilo čuti ovog gospodina:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RFOPnX0KY2U&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RFOPnX0KY2U&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Ono što mene ne raduje u ovom momentu možda najviše je upravo ovaj podatak.
What this implies for Elveon can't be said yet, but according to 10Tacle's product-PR it goes along with a completely new gameplay-system.
Šta znači promena gamepleja? Ako su primera radi okrenuli ovaj procenat od 40%-60% koji je išao u prilog borbene mehanike kakva je ovde bila prikazana, tj. drugim rečima gde je isključivo od igračevih strateških odluka zavisio sam ishod jedne borbe, i to zamenili klasičnim "klikći do iznemoglosti dok ovaj ne padne mrtav", onda će ova igra na kraju ipak biti u mojim očima samo još jedan u nizu promašaj...

No, videćemo...
 
Poslednja izmena:
Neznam sta da ti kazem ,ali za mene su vrh akcionih igara DMC serial i God of War 1 i 2. Neznam sad kakva je ova igra jer je nisam igrao, a po najavama ne moze puno da se zakljuci. Oni su i X-blades reklamirali kao cudo nevidjeno, a svi znamo sta je na kraju bilo.
 
Neznam sta da ti kazem ,ali za mene su vrh akcionih igara DMC serial i God of War 1 i 2. Neznam sad kakva je ova igra jer je nisam igrao, a po najavama ne moze puno da se zakljuci. Oni su i X-blades reklamirali kao cudo nevidjeno, a svi znamo sta je na kraju bilo.

Meeeh, God of War spada upravo u ove tabačine tipično azijskog profila sa dosta smuvane animacije, puno skakutanja i sitnim likom na sredini ekrana. Verujem da tu ima i pritiskanja dugmeta do iznemoglosti... To je sasvim drugačija borbena mehanika od ovoga što si mogao ovde da vidiš. Mislim ok je to igra, ali to nema baš mnogo veze sa ovim... A na osnovu ovoga šti si gore napisao rekao bih da nisi odigrao Blade of Darkness, što je svakako jedan od uslova da bi skontao lakše kako borbena mehanika ovde funkcioniše pa ti ga toplo preporučujem. Znači odigraj ovu igru druže, pa ćeš i sam videti u čemu je glavna razlika... A veruj mi na reč, biće ti itekako zabavna...

Pozdrav ;)
 
Ne nisam igrao Blade of Darkness. Dobro si me procenio :) Cuo sam da je dobra igra. Ko zna mozda je i probam ;)
 
Probaj igru, i vidjet ces o cemu pricam. BTW, najbolji lik u igri je Sargon.

Moj čovek, samo ne bih rekao da je on najbolji lik, već pre da je najkompletniji lik. Meni je lično kud i kamo veći izazov i veća zabava igrati sa Tukaramom (Varvarin) i to zato pre svega što koristi raznovrsnija oružija kao i zbog toga što su za njega odradili dve različite borbene tehnike. Jedan tip udaraca izvodi kada koristi mačeve, a sasvim drugačije se ponaša kada maklja sekirom... Inače ona vezana kombinacija sekirom mu je grozno efektna... Naročito kad se dokopaš najmoćnije sekire u igri... Glave samo lete!!! :D
 
Sad ste me zaintrigirali. Jel moze to na visti 64?
 
Moj čovek, samo ne bih rekao da je on najbolji lik, već pre da je najkompletniji lik. Meni je lično kud i kamo veći izazov i veća zabava igrati sa Tukaramom (Varvarin) i to zato pre svega što koristi raznovrsnija oružija kao i zbog toga što su za njega odradili dve različite borbene tehnike. Jedan tip udaraca izvodi kada koristi mačeve, a sasvim drugačije se ponaša kada maklja sekirom... Inače ona vezana kombinacija sekirom mu je grozno efektna... Naročito kad se dokopaš najmoćnije sekire u igri... Glave samo lete!!! :D

Developeri su najvise paznje posvetili Sargonu. Mada svi likovi su ok.

Evo ja sam neki dan probao na svojoj makini u XP-u. Igra radi, ali se ne moze igrati jer je sve ubrzano. Imas li kakvu ideju?
 
Sad ste me zaintrigirali. Jel moze to na visti 64?

Može na Visti 64, ja sam imao jedno vreme Vistu 64 i XP i koliko se sećam radila mi je igra...

I to bez instalacije! Mada opet to ti nije nikakva garancija, jer uvek može da se desi da tebi recimo ne proradi, iz nekog razloga... Mislim, Vista je to... :D

Evo ja sam neki dan probao na svojoj makini u XP-u. Igra radi, ali se ne moze igrati jer je sve ubrzano. Imas li kakvu ideju?

Eh, i ja sam se naložio ponovo da je igram kada sam odgledao ove trailere za Elveon.

A to što ti je ubrzano se i meni dešavalo ranije! Sad ne mogu da se setim šta beše razlog, ali neka banalna sitnica je u pitanju... Probaj da uključiš ili da isključiš AA i AF, jedno od ta dva beše ako se ne varam... I obavezno instaliraj patch. Takođe pošto ti imaš NVidia grafičku, možeš probati da skineš tzv. raster dll, koji ti omogućuje da igru pokreneš iz Open GL-a...

Ako ti ne proradi u D3D, onda probaj iz GL-a da to središ...
 
Poslednja izmena:
Ili probaj da podesis affinity na jedno jezgro.
 
Može na Visti 64, ja sam imao jedno vreme Vistu 64 i XP i koliko se sećam radila mi je igra...

I to bez instalacije! Mada opet to ti nije nikakva garancija, jer uvek može da se desi da tebi recimo ne proradi, iz nekog razloga... Mislim, Vista je to... :D



Eh, i ja sam se naložio ponovo da je igram kada sam odgledao ove trailere za Elveon.

A to što ti je ubrzano se i meni dešavalo ranije! Sad ne mogu da se setim šta beše razlog, ali neka banalna sitnica je u pitanju... Probaj da uključiš ili da isključiš AA i AF, jedno od ta dva beše ako se ne varam... I obavezno instaliraj patch. Takođe pošto ti imaš NVidia grafičku, možeš probati da skineš tzv. raster dll, koji ti omogućuje da igru pokreneš iz Open GL-a...

Ako ti ne proradi u D3D, onda probaj iz GL-a da to središ...

Vec sam rijesio problem. Igra radi na Visti 32 sa OpenGL rasterom bez problema. Doduse malo mis kao da trza kada pomijeram lika s njim. Ali dobro je da uopce radi :)

Radi i D3D, ali slova u meniju ne mijenjaju boju kada se prebacuje izmedju opcija.
 
Poslednja izmena:
Vec sam rijesio problem. Igra radi na Visti 32 sa OpenGL rasterom bez problema. Doduse malo mis kao da trza kada pomijeram lika s njim. Ali dobro je da uopce radi :)

Radi i D3D, ali slova u meniju ne mijenjaju boju kada se prebacuje izmedju opcija.

E da to je bio problem i meni dok sam imao NVidia grafičku kartu... Mada to ti nije važno toliko, bitno je da igra radi... Sa ovom Ati-jevom mi sve radi super u D3D jedino što mi se čini da je gama u igri malo pomerena tj. svetlija, ali mi naravno ne radi GL kako treba. A inače to trzanje miša koje si pomenuo u GL-u i kod mene postoji... Ne znam zašto, sećam se da sam koristio raster dll ranijih godina na starijim grafičkim kartama i radilo je sve kako treba... Doduše tada mi recimo nije radio onaj intro video u XP-u, a sad to radi normalno... heh ;)

Nego moraćemo da se iskombinujemo za neki multiplayer ti i ja i još ko hoće naravno... He, he... :D

I da šteta što igra nema zakrpu za wide monitore...
 
Poslednja izmena:
Ja nikad nisam uspeo da igram BoD na ATI-ju. Probao sa tri razlicite karte i uvek je falilo pola tekstura (ista situacija sa Operation Flashpoint) i igra se rusila svakih 15 min bez razloga. Okacite podesavanja servera za BoD ako budete pravili :).
 
Ja nikad nisam uspeo da igram BoD na ATI-ju. Probao sa tri razlicite karte i uvek je falilo pola tekstura (ista situacija sa Operation Flashpoint) i igra se rusila svakih 15 min bez razloga. Okacite podesavanja servera za BoD ako budete pravili :).

To je zbilja čudno... Od kada je igra izašla promenio sam nekoliko Ati i NVidia grafičkih i obzirom da ovu igru konstantno držim na hardu, isprobao sam je sa svakom. Uvek mi je sve lepo radilo, izuzev u nekoliko slučajeva par sitnica kao napr. pomenuta slova u meniju ili intro video... Ali igra je radila, i nisam imao tih problema sa teksturama...

Isprobaj ponovo, ali instaliraj patch i isključi catalyst AI obavezno...

Nego ajde da se dogovaramo u vezi BoD MP-a na nekom drugom mestu ili putem PM, jer ćemo ako ovako nastavimo napraviti od Elveona, temu za BoD... Inače Starac mi još nije odgovorio, a server ćemo okačiti ako se iskombinujemo, računam da to nije problem... Mada opet, to možeš očekivati tek za nekoliko dana, pošto sutra putujem i ... eh, heh... znaš već, da ne objašnjavam...
 
Poslednja izmena:
To je zbilja čudno... Od kada je igra izašla promenio sam nekoliko Ati i NVidia grafičkih i obzirom da ovu igru konstantno držim na hardu, isprobao sam je sa svakom. Uvek mi je sve lepo radilo, izuzev u nekoliko slučajeva par sitnica kao napr. pomenuta slova u meniju ili intro video... Ali igra je radila, i nisam imao tih problema sa teksturama...

Isprobaj ponovo, ali instaliraj patch i isključi catalyst AI obavezno...

Nego ajde da se dogovaramo u vezi BoD MP-a na nekom drugom mestu ili putem PM, jer ćemo ako ovako nastavimo napraviti od Elveona, temu za BoD... Inače Starac mi još nije odgovorio, a server ćemo okačiti ako se iskombinujemo, računam da to nije problem... Mada opet, to možeš očekivati tek za nekoliko dana, pošto sutra putujem i ... eh, heh... znaš već, da ne objašnjavam...

Ma nije problem.
 
Stvarno steta ako ostane nezavrsena... Nesto novo u ovom fazonu bi bio lek za matoru gamersku dusu...

Ako se dobro secam, BoD je izasao pre dve marketing bombe: Max Payne i OFP...

Mozda je zato prosao u senci... A i razvojni tim/izdav. firma se nisu pretrgli sa sajtovima, patchevima i modovima... prilicno mutava ekipa.

Cudno je da tako talentovan tim nikad dalje nije nastavio...

Kakva su to PC gaming vremena bila... kad vidim sta nam serviraju ove godine, dodje mi da prodam PC.
 
Poslednja izmena:
Stvarno steta ako ostane nezavrsena... Nesto novo u ovom fazonu bi bio lek za matoru gamersku dusu...

Ako se dobro secam, BoD je izasao pre dve marketing bombe: Max Payne i OFP...

Mozda je zato prosao u senci... A i razvojni tim/izdav. firma se nisu pretrgli sa sajtovima, patchevima i modovima... prilicno mutava ekipa.

Cudno je da tako talentovan tim nikad dalje nije nastavio...

Kakva su to PC gaming vremena bila... kad vidim sta nam serviraju ove godine, dodje mi da prodam PC.

Pa nije bas tako bilo. Blade of Darkness je u principu pokopao Rune koji se mnogo vise reklamirao od BoDa. Drugo BoD je pravio spanski razvojni tim i to u vreme kad su evropske igre bile prava retkost (ne racunajuci francuske avanture). Secam se da je u to vreme prva zapazena evropska igra (koja nije bila avantura) bio bugarski Tzar. Tako da evropskim timovima nije bilo lako. U sustini BoD je progutao vakum koji su kreirali Rune i Gothic (koji se pojavio 6 meseci posle BoDa).
 
Poslednja izmena:
Pa nije bas tako bilo. Blade of Darkness je u principu pokopao Rune koji se mnogo vise reklamirao od BoDa. Drugo BoD je pravio spanski razvojni tim i to u vreme kad su evropske igre bile prava retkost (ne racunajuci francuske avanture)...... U sustini BoD je progutao vakum koji su kreirali Rune i Gothic (koji se pojavio 6 meseci posle BoDa).

Tačno tako, mada bih ja pre rekao da je BoD pokopao Rune u svakom pogledu, iako je istina verovatno negde na sredini...

Inače razvojni tim je bio operativan još jedno izvesno vreme... Naime radilo se na verziji za SP2, ali je to propalo i tim se ubrzo posle toga raspao. Ako se ne varam pojedini ljudi iz ovog tima otišli su da rade za druge poznatije firme. Nemojte me držati za reč, ali mislim da je deo ekipe koji je radio na BoD-u radio nešto kasnije na igri Enclave! Inače Enclave je takođe jedna vrlo simpatična igra koja je imala sjajno osmišljenu scenografiju, ali nažalost sa totalno drugačije koncipiranim gameplay-om...
 
Poslednja izmena:
Da, Enclave je bila zaista simpaticna igra, gameply me zarazio i drzao duze vremena... mislim da je bila takodje potcenjena igra...

A nije imala neki jaci story ili RPG smeck ili questove... sto je za takav "macevi i vracevi" zanr gadna mana.
Vrlo moguce da je neko iz BoD tima radio na njoj, neki takav smeck se osecao...

Steta sto su naterali Dark Messiah da izadje na brzinu... sa praznom pricom i neispoliran... valjda su mislili da ce primena fizike na sve objekte u okolini sama po sebi znaciti "medieval HL2"
 
Jaoooo BoD! :D Koliko je to mocna igra bila! ***. skroz ste me nalozili moram da je nadjem i ponovo odigram! Secam se da je sa tim raster.dll-om bilo moguce ukljuciti toon shader po prvi put i da je tada izgledala fenomenalno.
 
Vrh Dno