1.Cene nisu visoke,E-C3..23.300 u delu EU.Opet da napisem,moras imati krsten prihod,da bi vozio krsten auto.Ne mozes se voziti na posao koji donosi malo para,tu prestaje pitanje o kolima,a pocinje pitanje o GSP-u.A ti zaboravljaš za koga naš narod glasa decenijama. Ako im trebaju pare, uzeće ih.
Kada svi stavimo solarne panele izglasaće zakon po kome se operezuju solarni paneli.
U istoriji je već bilo i gorih stvari npr.: https://energijabalkana.net/porez-na-svetlost-u-istoriji-zazidanog-prozora/
Ali da ne idemo u offtopic. Trenutno EV u Srbiji koče 3 stvari:
1. visoka cena vozila
2. mali broj javnih punjača
3. nepostojanje servisa za EV
Tačku 1 pokušavaju da koriguju sa onih "do 5000€" subvencije, ali to je sve "meh", pošto nije neka cifra u odnosu na cenu novog EV, a procedura komplikovana.
Druge dve tačke tržište može samo da reguliše ako postoje dobri zakoni da to isprate i kako se učešće EV bude povećavalo.
Brzina prihvatanja nove tehnologije je srazmerna kupovnoj moći stanovništva. Srbija je tu na začelju i tako će izgleda i da ostane duže vreme.
Kada bude broj EV u drugim zemljama Evrope prešao 90%, možemo očekivati da će se i u Srbiji malo poboljšati situacija.
Skoro sam primetio u italiji,star vozni park.Imamo pogresnu percepciju ,sta se smatra statusnim simbolom.
Ili prelazis komercijalne km,ili smanjujes sam sebi prihod,vozeci se.150-200k plata,danas je min za krsten auto.
2.Po stoti put,nemas svoj punjac,EV se mora zaobici u sirokom luku.
3.Ako se kupuje Panda,gde ces bolji odabir servisa.Svi novi EV imaju servis.Polovi ,pravac EV klinika,imaju mrezu slepova za celu evropu.Pola evrope im dolazi na slepu.
Poslednja izmena: