Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Dobro to je vec poznavanje lokalnih prilika i procena rizika. U NS se i mlađi saobraćajci vežabaju na nama trotinetašima dok stariji pored zaustavlja kola. Sećam se, devojka pandur nije znala da rastumači brojeve sa nalepnice pa sam joj govorio. Nominalna snaga, br kila, max brzina.
 
Ja bih za te pare vec isao na motocikl (neka peda npr) ali sto ljudi sto cudi sto se kaze 😀
 
Ja bih za te pare vec isao na motocikl (neka peda npr) ali sto ljudi sto cudi sto se kaze 😀
ma 'de cu sa skuterom. ogroman, kilav, ne moze u stan i lift :D sa njim bas moras po putu, ne mozes trotoarom, ne mozes da ga parkiras bas gde hoces. Takodje odrzavanje.
ovde sa ovom strujom osim pumpanja guma i zamene kocnica nemas nicega. a motor kad krene da zeza, pa nece da upali, pa bobina, pa ovo ono. mani ga, trotinet je prakticniji 10 puta.
 
Veliki pozdrav svima na temi od novog clana

Da li mozda neko zna, ovakav Trajk da li uopste moze da se naruci sa Ali-ja za Srbiju .. ? Kakav je uopste proces narucivanja vozila iz Kine koja bi bila, u ovom slucaju na zute table ?

Aliekspres Trike elektricni

Da li bi uopste i mogao da se registruje ili u slucaju vozila za zute table iskljucivo zvanicni uvoznik mora da uveze a ne pojedinacni gradjanin ?

Trajk bi uzeli za stariju osobu, taj neko je upravo u Kini vozio ovakav skuter na rentu i odusevio se, pa gledamo koja je opcija da se uveze kod nas
 
Mogu povoljno da uzmem ms energy i20, koristio bih ga uglavnom za put do posla i nazad po asfaltu, oko 4 - 5 km imam u jednom pravcu. Zanima me da li neko ima iskustva sa tim biciklom, imam oko 105 kg, pa me zanima da li ima smisla uzimati za Beograd, dakle ne interesuje me off road voznja. Pri povratku sa posla ceo put je uzbrdo, ako je to nesto bitno.
 
Može preporuka za električni skuter do 100 000 din. srednje veličine za žensku i mušku odraslu osobu?
 
te gume bez vazduha su lose. nema nikakve amortizacije, dakle neudaobna voznja, unistava se mehanicki delovi, kao i baterija. ukratko.
neko ima iskustva, preporuku, savet za novije xiaomi trotinete sa amortizerima (xiaomi 5)?
 
te gume bez vazduha su lose. nema nikakve amortizacije, dakle neudaobna voznja, unistava se mehanicki delovi, kao i baterija. ukratko.
to nije puna bez vazduha, vec tubeles- bez unutrašnje gume.
 
Planiram da kupim uskoro elektricni bajs. Imam Bergamont Revox 4 koji vozim vec par godina. Dosta ortaka je uzelo elektricne pa ne mogu da ih ispratim sa kilometrazom koji oni prelaze. Imate li neki savet na sta obratiti paznju prilikom kupovine. Plan mi je da kupim polovan bajs za oko 1000-1200e.
 
Je l ima neko iskustva sa "AVANTI COMPETITOR E-2" ili neku preporuku za tu cenu (i jeftiniju)?
 
Posebno zabrinjava podatak da dve trećine saobraćajnih nezgoda u kojima stradaju vozači dvotočkaša zapravo izazivaju vozači drugih motornih vozila.
Zato treba kontrolisati vozače dvotočkaša, sasvim logično. Nedajboženikako da kontrolišemo vozače motornih vozila, da se ne uvrede... 😡
 
To sto su bahati nije razlog da se uskrate svi obicni normalni vozaci trotineta.
Tri godine pre uvodjenja nalepnica sam vozio razne trotinete,postujuci propise.Uglavnom osim brzine.
Ako tako gledamo na stvar,ja bi zabranio zenama vozacima u dobrom autu,sa telefonom u ruci,naocarima za sunce i kucetom u krilu da voze.Ne samo da voze nego i da idu peske.
Meni je trotinet bio dobra relaksacija i opustanje.Pokvarili su sa nalepnicama.Presao sam na el bicikle.
Inace svakodnevno vozim auto kao profesinalac ,sluzbeni,licni motcikl i skuter.Isto tako i el .bicikl.Svasta vidjam u saobracaju.
 
Zato što misle da su gospoda u saobraćaju pa očekuju da imaju prvenstvo uvek.
druže, da je pravde, minimum 50% vozača automobila bi trebalo da ostane bez dozvole.

trotineti su najmanji problem.
 
druže, da je pravde, minimum 50% vozača automobila bi trebalo da ostane bez dozvole.

trotineti su najmanji problem.

Slažem se. Upali se zeleno svetlo, gužva a oni kreću u prvu, drugu lagano.

Migavac pola njih ne koriste.

Gore kolega što reče za žene, što veći auto voze, do su gore.

Najjači su mi oni što daju gas i nailaze na crveno pa koče ko ludi.

No, mogu ceo dan da pišem.

No, odavno nisam video nekog na trotinetu...
 
Zaboravili smo bicikliste sto seku raskrsnicu levom trakom,jos masu da prodjem?Nisu dede,mladji ljudi.Mladji su biciklisti sportisti na dobrim trkacki bajsevima ,svi stojimo na semaforu ,oni polako prolete,kroz crveno.
 
Ok, olakšali ste dušu, nije tema baksuzi u saobraćaju, već električni bicikli I električni skuteri.
 
Koliko mi se svidja Cube Reaction EXC to nije normalno.
Radim na tome da nabavim si jedan.
Ima li ko da tera bas taj model?
Motor koji ima je Bosch Perfomance Line CX 4 85Nm, vidim ima i neki cip da se uzme preko pa mu se skida i blokada i moze da asistira i preko 25km/h.
Skroz kul varijanta.
 
A koji bi ti bio upotrebni scenario? Da pratiš drugove koji bolje pedaliraju? Da koristiš za prevoz svakodnevno? Voziš downhill pa da se lakše ponovo popneš?
 
Ne, nemam drugove koji bolje pedaliraju, koristio bih ga rekreativno. Imas taj model ili neki drugi e bike?
 
Ne, nemam drugove koji bolje pedaliraju, koristio bih ga rekreativno. Imas taj model ili neki drugi e bike?
Kupio sam Turbo Levo 2018, ispostavilo se da se lepo vozi po ravnom i bez asistencije, ali na kraju ipak nije bio dovoljno upotrebljiv u saobraćaju u BG i van bici staza (a po njima i običan bicikl završava posao). Zadržao se par godina, posle sam ponovo uzeo 'običan' bicikl..
 

tubeless gume za starije trotinete?? Jel probao neko, pretpostavljam da bi duze trajale nego klasicne sa unutrasnjom gumom?

Godinama vozim na takvim gumama (i to istim) na M365 i nije nikakav bauk. Jeste malo neudobnije, ali ništa toliko strašno da bih se vratio na obične i menjanje na svako malo. Ne da duže traju, nego sam i zaboravio koje godine smo ih zamenili. Verovatno pojedini delovi trpe za nijansu više ali to da propada baterija je po mom mišljenju, a i iskustvu, čista glupost.
 
Godinama vozim na takvim gumama (i to istim) na M365 i nije nikakav bauk. Jeste malo neudobnije, ali ništa toliko strašno da bih se vratio na obične i menjanje na svako malo. Ne da duže traju, nego sam i zaboravio koje godine smo ih zamenili. Verovatno pojedini delovi trpe za nijansu više ali to da propada baterija je po mom mišljenju, a i iskustvu, čista glupost.
Šta su to tubeless gume?
Tubeless gume su tako konstruisane da mogu zaržati vazduh pod pritiskom, bez pomoći unutrašnje gume. Da bi dihtovale, moraju čvrsto prijanjati uz felnu – pa se prave sa nešto debljim i krućim bočnim zidovima u odnosu na ne-tubeless gume.
...
Prednosti tubeless gume:
...
Omogućavaju vožnju na niskom pritisku, bez rizika od “snakebite” bušenja gume pri udaru o džombu (uz napomenu da se sa nižim pritiskom povećava rizik od oštećenja felne).
...

Izvor: https://bicikl.bikegremlin.com/16290/tubeless-gume-za-bicikl/#3-sta-su-to-tubeless-gume
 
Nazad
Vrh Dno