Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Gdje to piše? Kako znamo šta je on mislio?
 
Nasilna, nasilnička... Nebitno. Lik je otvorio devojčici lobanju jer je mislio da je bog na jebenom trotinetu
Gde si procitao kakve povrede ima devojcica?

btw, ne znam kako voznja trotineta moze podpasti pod nasilnicku voznju,
zna se koji su kritireijumi za nasilnicku voznju, ne znam sta je od ovoga mogao da ispuni
-visestruki prolaz na crveno svetlo
-preticanje kolone preko pune linije
-voznja za 90kmh preko ogranicenja
-alkoholisano stanje sa vise od 2mg

Verovatno samo tendeciozno stavljen naslov, od svega toga imamo trotinet i povredjenu devojcicu
 
Ali klasika, maloumnici u automobilima svaki dan masakriraju ljude i na prelazima i van, ali nikad nema komentara na vijest "Pa šta rade vlasti, ovo sve treba zabraniti!" kao što obavezno budu na ovakvim vijestima. Nego off, bitno da se dijete oporavi a mamlaz da popije kaznu, sve drugo nevažno.
 
ma glupost obicna...
Uvek kada je ucesnik trotinet ili biciklista to se istice u prvi plan i pravi se senzacija.
Auto udario pesaka...to nije vest, to je svakodnevnica

Evo vec se pominje uvodjenje iste mere i za el bicikle
 
Realno, retko vidim prolaz na crveno od strane automobila. Nepoštovanje pešačkog od navedenih viđam, ali ne baš toliko često.
Nepoštovanje signalizacije i pešačkog od vozača biciklova i trotineta viđam skoro svakodnevno. Mislim čak da sam jedini magarac u gradu koji stane biciklom da pešaci pređu.
Jeste naslov tendeciozan ali činjenice su drugo, izvršio je teško krivično delo. Prilično je neukusno nazivati takve stvari glupostima, dete je teško povređeno, imajte malo poštovanja.
 
Nije trotinet tu kriv. On je najmanje kriv kao objekat a potencira se. Video sam i komentare vesti neki dan. Sve drvlje i kamenje na sam trotinet i traze zabranu. To mi se ne dopada nimalo jer mi je najbolje prevozno sredstvo za grad bez uzbrdica.
 
Nepoštovanje signalizacije i pešačkog od vozača biciklova i trotineta viđam skoro svakodnevno. Mislim čak da sam jedini magarac u gradu koji stane biciklom da pešaci pređu.
To je isto više stvar grada i kulture nego prevoznog sredstva. U NS osim u posljednje vrijeme od strane radnika dostave koji konstantno jure, skoro da ne vidim bilo kakav saobraćajni prestup, a ne još teži prekršaj.
 
Taj slucaj trotinet i devojcica,je slucaj za ravosudje.Mora da odgovara.Samo mi se ne svidja sto je dosao kao narucen za protivnike trotineta.
 
Kad neko kolima ubije dete na pešačkom prelazu, kriv je onaj koji je vozio. Kad neko udari dete trotinetom, kriv je trotinet, odnosno svi trotineti i treba ih zabraniti, i onda će biti mir u svetu :rolleyes:
 
Ocigledno je lov na vestice,tj. smeta im trotinet kao prevozno sredstvo.Meni licno je bio relaksacija,ili sport.
 
Negde sam već pisao, koristio sam ga oko 2 godine za odlazak na posao i nazad (i povremene vožnje po gradu).
Najbolje prevozno sredstvo koje sam ikad imao. Naročito za leto, nema preznojavanja kao na bajsu, 40C napolju
nije bila frka, nema nervoze i beskonačnih redova kao kad se ide kolima... Jedina mana mu je bila mali "dobačaj"
od oko 20km pa sam ga prodao sa željom da uzmem veći, brži, bolji ali sad ne mogu jer srbija još živi u 17-tom veku...
 
Pa mozes i dalje, uzmi neki sa vecim dometom koji ne prelazi 25km/h i to je to. Kaciga, prsluk i registracija, sve nabrojano ti je do 50e + cena trotineta.
 
Ja sam išao na nešto što može 40-50km/h max, u normalnim uslovima, ne nabudžiš ovo i ono i ide kao F1 a i bateriju srče isto tako, figurativno rečeno...
25km/h ain't going to cut it.
Osim toga, sad kad je po zakonu obavezno voziti putem (u uslovima predviđenim zakonom a to bi kod mene bilo oko 90% ), više je rizično voziti 25km/h nego 40km/h jer sa 40 na sat mogu da pratim saobraćaj i ne mora na svakih 20 sekundi neko da me obilazi, dok sa 25 mogu samo da se pomerim skroz desno, gazim po kamenčićima i svemu onome što kola i kamioni izbace na stranu i da se nadam da me neko u kolima neće pokupiti dok bulji u telefon i vozi.
 
Poslednja izmena:
Pa imas one elektricne skutere sto razvijaju tolike brzine i imaju domet. I bezbedniji su na putu zbog vece velicine tockova, amortizera i tezine. Samo treba pronaci prema svojim potrebama prevozno sredstvo.
 
Pa imas one elektricne skutere sto razvijaju tolike brzine i imaju domet. I bezbedniji su na putu zbog vece velicine tockova, amortizera i tezine. Samo treba pronaci prema svojim potrebama prevozno sredstvo.
Ako misliš na skuter na foru motora, kao ovo što je Nes* pomenuo, ima jedno ograničenje kod mene, mora da stane u običan (mali) lift za 6 osoba (nema teretnog u zgradi) i da zauzima minimalno mesta u stanu. Nema garaže, nema parkinga gde može da se ostavi motor a da ne "pobegne" u roku od 7 dana.
I još jedno, mora da stane u kancelariju gde mogu da ga punim.
+ nisam siguran kako stoje stvari sa vozačkom, mora li da se polaže kao za motor, može li B (ne verujem) ili ne mora, u svakom slučaju trotinet se savršeno uklapao.
 
Nisi te sreće gde su sa starom "B" kategorijom po novom ispečatirali pola dozvole.
Naime, u Zakonu o bezbednosti saobraćaja piše: „U vozačku dozvolu upisuju se sve kategorije vozila kojima vozač ima pravo da upravlja prema odredbama ovoga člana.“
Za "AM" sa "B" moraš malo u večernju školicu (skraćeni postupak) sa umanjenim brojem časova teorije i vožnje i na kraju polaganje testova. Ne verujem da je to zadovoljstvo ispod 200e.
 
Nisi te sreće gde su sa starom "B" kategorijom po novom ispečatirali pola dozvole.
Za "AM" sa "B" moraš malo u večernju školicu (skraćeni postupak) sa umanjenim brojem časova teorije i vožnje i na kraju polaganje testova. Ne verujem da je to zadovoljstvo ispod 200e.
Setao se predvece do prodavnice i prolazim pored punog lokala svi sede i pazljivo gledaju u racunar. Pomislio sam da je skola stranih jezika, pogledam malo bolje ono auto skola, vecernja :)
 
Ako misliš na skuter na foru motora, kao ovo što je Nes* pomenuo, ima jedno ograničenje kod mene, mora da stane u običan (mali) lift za 6 osoba (nema teretnog u zgradi) i da zauzima minimalno mesta u stanu. Nema garaže, nema parkinga gde može da se ostavi motor a da ne "pobegne" u roku od 7 dana.
I još jedno, mora da stane u kancelariju gde mogu da ga punim.
+ nisam siguran kako stoje stvari sa vozačkom, mora li da se polaže kao za motor, može li B (ne verujem) ili ne mora, u svakom slučaju trotinet se savršeno uklapao.
Ja sam probao Yamaha NEO moped i oduševio sam se kako se glatko i lepo vozi. Nisam neki nindža, ali počeo sam sa 2 motorizovana točka 1991, svašta sam vozio u međuvremenu i meni (184/90) je bio skroz kul na probnoj vožnji. Obišao sam krug od Barel šopa do Bežanije pa krug oko Omladinskih brigada kroz JG i nazad - jedini problem u saobraćaju je što se ne čuje pa umesto buke iz auspuha moraš da se javljaš ostalima u saobraćaju sa bip bip bip preko sirene. Mislio sam biće problema uzbrdo ka Bežaniji sa tim motorom, ali stvarno nije bilo. Ima mesta za 2 baterije (jedna se dobija a druga se dokupljuje ako ti domet nije dovoljan) koje možeš da izvadiš i nosiš na punjenje u stan, na posao, gdegod.

E sad, da li 190cm dugačak moped staje u tvoj lift, ne verujem.

A i nije džaba.
 
Poslednja izmena:
Za registraciju trotineta treba poneti:
1. Kopiju licne karte ili ocitanu (ukoliko je sa cipom)
2. Tehničku dokumentaciju za trotinet (moze da se skine sa neta i odstampa, bitno je da u dokumentu ima prikazana specifikacija trotineta - koja je marka, trajna nominalna snaga elektromotora, najveća konstruktivna brzina i masa praznog trotineta )
3. Trotinet :)
U AMSS-u se popunjavaju zahtev, izjava i uplatnica za republicku taksu
Troskovi:
1. Usluga izdavanja nalepnice 1560 din
2. Nalepnica 500 din
3. Republicka administrativna taksa 380din (+70din provizija, ako se placa kod njih na salteru) tj 450din
Ukupno: 2510 din
 
Završio i ja danas u Dunavskoj (BG). Kod njih se ne zakazuje, dođeš pa čekaš koliko te uhvati. Meni je trajalo nešto manje od sat vremena, bila su 3 ili 4 trotineta pre mene, još jedan posle mene, a jedno desetak puta su za to vreme zvali da se raspitaju za registraciju trotineta. Kažu ovi iz servisa da im četvrtkom i petkom bude najveća gužva za trotinete.

Pre ovih u Dunavskoj, zvao sam servis u Žorža Klemansoa, oni trotinete rade samo od 8:30 do 9:30, s tim da može da se ostavi trotinet, pa da dođeš narednog dana, ako ne možeš da stigneš u tih sat vremena. Zvao sam i servis u Vojvode Baćevića, oni su tek genijalni. Trotinete rade samo ponedeljkom, a reče mi lik da oni, pored nalepnice, usluge i takse, naplaćuju nekakvu "dodatnu uslugu za registraciju trotineta", (ne znam koliko, valjda kako se majstoru nadigne) tako da ima i toga, očigledno.
 

Ispravna ili neispravna rucica gasa?

Pozdrav

Imam jednu rucicu gasa na palac za elektricni bicikl koju sam spojio na napajanje 5v i proverio preko unimera i daje mi ove vrednosti napona, kada je rucica u polozaju da je bez datog gasa napon je 1.33v a kada dam gas do maksimuma najvisi napon je 3.42v.
Mene zanima da li je rucica sa ovakvim vrednostima ispravna ili neispravna ( kada dam gas npr. na neku vrednost npr. 3v napon je stabilan i bez variranja) i da li bi radila normalno kada bi se spojila na e biciklo ili e skuter?.

Hvala.
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    60 KB · Pregleda: 15
  • 2.jpg
    2.jpg
    61.5 KB · Pregleda: 15
Koliko je bitna kapica za ventil na gumama trotineta? Uzmem danas da dopumpam gume, i kad sam posle toga zavrtao kapicu, njoj otpadne vrh.
 
Tu je da ne ulazi blato i prljavština u ventil.
 
Vrh Dno