Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Sto bi se ja tebi dokazivao? Inace senzor sam vratio jos davnih dana i mogu bez problema da predjem vise od 100km sa jednim punjenjem
 
28.08.2020 si ovde izjavio da si vozio bicikl brzinom od oko 80 km/h. Da li i dalje tvrdiš da si zaista išao tom brzinom?
Odgovorno smatram da je to nemoguće. Dokaži mi da nisam u pravu ili prestani da iznosiš neistine.
 
Treba mi mala pomoć. Ne mogu čitati tridesetaj stranica unazad:cool:
Treba mi električni trotinet, do 120kg nosivosti i da je oko 500eura :)
Koji je savet?
 
Xiaomi Pro ili onaj Segway Max za ljude za većom težinom ako je do te cene.
 
Procitah prvih 5 strana gde krece uzasno filozofiranje i rekla kazala, pretpostavke, neka neverovatna misljenja, bezbednost upotrebe i ostale gluposti.
Ono sto mene zanima da li je neko koristio ove elektricne trotinete Xplorer, kakvi su i kako su se pokazali ?
Najvise mrzim kada ljudi koji nisu ni probali nesto imaju svoj stav o necemu.. pa kupi covek pa vidi da li mu odgovara ili ne, nemaju svi ista ocekivanja od necega sto planiraju da kupe.. neko se razocara necim nekome bude super..
 
Noviteti u firmi, malisani su pravo ludilo i izuzetno zabavni za voznju. Nem pojma za spec, par sati za punjenje i predju oko 25 km, max speed do 30 km/h.
IMG20210501053114.jpg
Svidja mi se sto su sklopivi i stanu u manji gepek.
 
Baš sam hteo da pitam da li neko može da mi kaže nešto više o Windgoo M20 električnom trotinetu i vidim da je Duke postavio sliku za njihov e-bike.
Ovaj M20 po specifikacijama deluje prilično dobro, ali nisam našao nešto više o iskustvima sa njima.
 



Fizicki ostecen battery pack, sad kako je doslo do toga... Mozda je prekoracio nosivost trotineta( ako je morz poput mene recimo) , savio kontrukciju i osretio bateriju tako ili je skakao sa/na ivicnjak... Samo od sebe tesko da je planulo. Zato ja ne volim ovo, e bike ok, ovo em stojis na "bombi" , em velika sansa da se prospes po betonu zbog malih tockova.
 
Moja predpostavka je da je ili prekoračena nosivost, tipa dvoje njih na trotinetu a nabio je "gas" do patosa, ili je išao uzbrdo ili ga "silovao" na neki drugi način.
Ili je, ono što je još verovatnije, modovan, za veću brzinu recimo.
Pogotovo za proizvod koji je koštao, ako je tačno ono što su napisali, 1300€.
 
Ovo definitivno nije nesrećan slučaj, meni deluje kao namešteno za malo internet popularnosti. Nije teško ovako zapaliti bilo koju bateriju od laptopa, mobilnog, pa čak i ovih trotineta. Previše mi je tu nekih slučajnosti da bi bio nesrećan slučaj.
 
Da je moj trotinet, da snimam kako gori, pored psovanja koje se može čuti, bar neki put bih pomenuo brend trotineta i njima 100 majki.

Mada verovatno ne bih snimao, već bih iz kola izvadio PP aparat i pokušao da ugasim, da ne ode i ovaj auto pored.
 
Je l ima neko iskustva sa ovim el. skuterom SunRa Hawk? Lepo izgleda, plastikaner ali za po gradu lepo resenje?
 
Neka preporuka za pune gume, ako zanemarimo estetiku ima li neke razlike među njima?

Da li imate iskustva sa 10' gumama na Xiaomi-u?
 
Ljudi, planiram da kupim električni trotinet. Pazario bih SEGWAY Električni trotinet Ninebot ES1 koji trenutno na akciji u Gigatronu košta 33000 din. To mi je povoljno jer mogu na 12 rata bez kamate. Brine me jedino što je nosivosti 100kg a ja imam 105. Kontam samo da će sporije ići i imati manji domet.

I da li je bolje da idem na neki trotinet sa gumama na anduvavanje?
 
smrsaj :)
 
To sa prekoračenjem limita nije za kontanje, nego za upozorenje.

Video si onaj što se zapalio. Jedna od pretpostavki je da je korišćen preopterećen i da ju puklo nešto oko baterije.

Računaj da ćeš nekada da poneseš notebook na leđima, sa još nekim stvarima i ideš na 110kg.
 
Ja sa mojih 95kg ne bih smeo da vozim trotinet nosivosti 100kg, a kamoli da sam preko.

Jeste veca cena, ali gledao bih iskljucivo trotinete nosivosti 120+ kg.

Bas kako PJ rece, jos malo stvari u ranac i ode kilaza preko granice tolerancije.
Nisu to neki novci za razliku u ceni u odnosu sta bude kada se, ne daj Boze, padne ili osteti trotinet usled preopterecenosti.
 
Posle par trotineta koje sam probao i imao jedino speedway 4 pro radi kako treba, pod tim mislim da ide 45-50kmh i mojih 92kg gura u brdo da ne dodirnem asfalt nogom, isto vazi i za kretanje. Druga stvar veliko postolje za noge i amortizeri koji dobro rade.
Jeste malo cena jaca ali ako ce neko za duzi vremenski period i kvalitet onda nije, bolje odmah da se plati nego ko ja posle tri komada uzeo taj
 
Ljudi, planiram da kupim električni trotinet. Pazario bih SEGWAY Električni trotinet Ninebot ES1 koji trenutno na akciji u Gigatronu košta 33000 din. To mi je povoljno jer mogu na 12 rata bez kamate. Brine me jedino što je nosivosti 100kg a ja imam 105. Kontam samo da će sporije ići i imati manji domet.

I da li je bolje da idem na neki trotinet sa gumama na anduvavanje?
Ja sam deci kupio ES1. Bila je akcija za plaćanje Visa karticom 10%, pa sam još na firmu skinuo PDV. Izašao na kraju oko 210 evra.

Pre neki dan sam prešao sa njim 10km za 35 minuta uz kratka stajanja na semaforima. Ide super, do 23kmh...potrošio sam 55% baterije. Imam 98kg. Od mene ima preporuku.
 
procitao poslednjih 10ak strana i pogledao par review a na netu, vidim da xiaomi dominira 😁
gledam da uzmem do posla i nazad, nbg ali problem sto sam na 105kg tako da xiaomi out
nekako mi najpriblizniji ninebot max g30 (tona reviewa po netu)
Ko pravi ove ducati modele sto ima kod nas? bas nisam nasao neki krsten review o njima , a po ceni scrambler cross je bas tu negde - jos je na 120kg setovan :cool:
 
Nikada nisam vozio električni trotinet, ali jedan kolega svaki dan dolazi sa tim Dukatijem. Deluje baš zadovoljno, jedinu zamerku koju sam ja čuo je da trotinet sam sebe grebe kada ga preklopi. Mala površina, ne deluje strašno.
Meni deluje baš fino uradjen. Nikako da ga uzmem da probam. Valjda me strah da mi se ne svidi 🤓
 
nisam ni ja nikada vozio ;)
Ali video taj Ducati u G... i na prvi pogled izgleda bas mocno. Drugi pored njega kao igracke
A bas o njemu nista korisno da nadjem. Pa najbolje ovako iz prve ruke ako ga neko vec koristi
 
Polako prijatelju. Svašta pričaš ovde bez ikakvih dokaza. Krajem avgusta si ovde napisao da si "hakovao" bicikl i išao sa njim 80km/h što je apsolutno neizvodljivo. Nisi me demantovao i stavio najobičniji brzinomer, snimio i postavio snimak koliko zaista ideš brzo. I dalje tvrdim da električni bicikl sa Bosch CX motorom ne može da ide preko 65km/h posle svih modifikacija. Naravno, pričam o ravnom putu, ne o nizbrdici. Isto tako odgovorno tvrdim da ne možeš da pređeš 100km sa jednom punom 500Wh baterijom kada ti je bicikl "hakovan" kao što si ti uradio. Ti si izmestio zadnji senzor sa svog mesta i sada se motor ne isključuje na 25km/h, već radi uvek kada vrtiš pedale. A kada motor puno radi, puno se i troši baterija. Čak i na najmanjoj asistenciji ovako "hakovan" bicikl ne može da pređe famoznih 100km.
U pravu si. Evo nekih podataka od prodavca:
Naziv: RING Elektricni bicikl sklopivi RX 20 Shimano

· Velicina tocka: 20”

· Tezina: 20kg

· Max tezina korisnika: 120kg

· Motor: 250W 36V bez četkica, na zadnjem tocku

· Baterija: Litijum-jonska 36V 8 Ah

· Baterija opis:lako izmenjiva, u ramu bicikla

· Vreme punjenja:3-4h

· Max brzina: 25km/h u skladu sa zakonom

· Domet/autonomija:20-30 km

Znači sa baterijom od 288Wh pređe maksimalno 30km, dakle sa 500Wh prešao bi oko 52km.
Ni približna autonomija od 100km.
Jedino ako baterije rade samo asistenciju.
20% na baterije ostalo na burek.😁
 
koliko bi kostao bicikl sa 50km/h top speed, 60km realan range, 20 inca tocak?
 
isplati li se ovo? moze li stvarno tih 60km da predje? 10Ah 36V 250W mi se cini bas malo


image.png
 
Nazad
Vrh Dno