Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Isao bih ovim na posao do Borce ali preko Pancevca bogami tesko.
 
darkos, hvala. Moja putanja do posla je veoma slicna tako da mi ove informacije veoma znace. Ostaje pitanje jos oko guma ('pune' ili ne), jer zamena guma deluje prilicno komplikovana (rekao bih da nema zamene guma ako se busenje dogodi tokom voznje). Procitah da 'pune' gume slabije amortizuju neravnine i da su 'sporije' od standardnih... ali nema busenja :)
 
Realno, koliko cesto ocekujes da busis gumu? :) Ako se nekad i desi, prepesacices (ili se odvesti busom) do kuce u tim retkim situacijama. Sam proces zamene gume nije mnogo komplikovaniji nego na biciklu uz odgovarajuci alat (kljuc, srafciger i par imbusa).
 
Pa mislim to je skuter koji ide pod mišku što bi menjao gumu kada možeš da uđeš u bus ili prepešacis pa posle da se bavis zamenom.
Ja ne ovo vidim kao prevozno sredstvo za kratke relacije

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
@bakara

Slazem se, mislim da strah od busenja gume ne bi trebalo da bude faktor u odluci o kupovini. Licno ne bih cak ni komfor naduvane gume menjao za punu gumu samo zbog straha od busenja.
 
Kako pod misku 12kg :) ?
Pa ti ga stavi na rame ;)

U svakom slučaju je prenosiva sprava tako da se ne bi ja bavio menjanjem točka na ulici nego bi ga poneo kući pa zamenio.
Da je bicikl tu već ne može tako, njemu gumu moraš odmah da resis.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Drugar kaze da je trotinet ok. Gume su ok - udobnost solidna (on vozi skoro uvek biciklistickim stazama po NS-u) ali velika mana mu je baterija.
 
Uzeo sam i ja M365 skorije. Baterija izdrži oko 28km kod mene. Ugradio sam mu i ovaj displej:

https://www.m365dash.com/

Stiže bez carine kod nas za par dana, napravio je momak iz Litvanije.
 
Ja uzeo M365 juče, ali stoji u hodniku, nisam još stigao da ga probam, ali planiram za vikend da testiram kako ide i koliko može.

Probao sam ga samo na kratko, deluje vrlo zabavno.

Za vikend planiram neku dužu stazu, tipa Stari Merkator- Airport City - most na Adi - krug oko Ade i nazad, to je ~22km, nadam se ću uspeti sa svojih 93kg da pređem toliko, a da ga ne guram :)

Inače planiram preko leta da ga koristim do posla i nazad, to je <3km u jednom pravcu, po NBG, ima biciklističke staze celim putem.
 
Poslednja izmena:
Cestitam momci. cheers
 
Pošto je taj m365 kod nas, zna li se tačna cena?
 
Koliko ste teški?[emoji16]

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Zvanicna cena je 60K rsd a "nezvanicna" mislim oko 400 evra.
 
U radnjama je redovna cena 60K, ali je svuda raspodat, krajem maja - početkom juna se očekuje sledeći uvoz.

Ja sam prvo bio uzeo u Gigatronu na akciji pre prvog maja, poručio online sa popustom i platio 54k.
Međutim, pravo iz kutije je bio defektan, zadnji točak je bio potpuno van balansa, išao 1-2mm levo desno, disk kočnice kačio o pločice, škripi, grebe, blokira.
Odmah vratio u Gigatron, evo pre neki dan konačno pristali da vrate novac, pošto nemaju da daju drugi, ali još uvek nisu uplatili na račun.
Pritom su na sve načine probali da izvrdaju reklamaciju i jako sam razočaran celim postupkom, daleko bolja iskustva imam sa bilo čim uzetim na KP nego s njima.

Na kraju u sredu veče uzeo preko KP od čoveka ovde u BG, proverio, sve radi kako treba, još prošao i jeftinije, pa nek ide život. Sad mogu i odmah da ga modifikujem :)

Koliko ste teški?[emoji16]

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Ja 93kg, tako da se bližim limitu.

Inače na nekom forumu čitam i najbolji savet kako da se poveća ubrzanje i produži vek baterije - lose weight :D
 
Znaci taman za mojih oko 71 kg. :D
A o ovima iz Gi.... ne treba trositi reci.
 
Navozao se danas po NBG.
Prešao ukupno 17.6km, od čega po mojoj proceni oko 30% u eco režimo, ostalo u normalnom. Ostalo mi je još 29% baterije, prema aplikaciji procena da bih mogao još 8,6km u eco modu.

Evo mod je sasvim OK za vožnju po ulici, previše ima šetača koji idu biciklističkim stazama i bulje u mobilni i ne reaguju ni na zvonce ni na bilo šta dok im ne dođete bukvalno na 1m od njih.

Po keju i po dužim ulicama gde nema puno ljudi se već može voziti 25km/h i vrlo je zabavno.

Probao sam i od posla do kuće (3,3km po Gmaps), trebalo mi je 14,5 minuta od ulaza do ulaza, pri čemu sam imao nesreću da me zakači svako crveno svetlo na pešačkim tako da vreme može biti bolje.
Ovo mnogo je bolje nego što sam se nadao, nekad 10 minuta samo potrošim na traženje parkinga oko posla plus 5 minuta pešačenje od parkinga do firme.

Najviše su me usporili poznanici, troje ljudi sam sreo u pokušaju da merim vreme od kuće do posla, sa svakim po 5-10 minuta, svi žele da vide kako ide trotinet ... :)

Tek sam od posla do kuće mogao da realno izmerim vreme.

U principu, vožnja je bila zabavnija nego što sam se nadao.
 
Poslednja izmena:
Pun je grad tih skutera

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Mislim da ce ih biti sve vise.
 
Ako ce to da znaci manje automobila na ulicama - super. A mozda bi omasovljenje istih dovelo i do toga da se poradi na dodatnim biciklistickim stazama. Mada nisam optimista :D
 
To da je "nezvanicna" cena bolja za sve nije nista novo kada je Srbija u pitanju. :)
Ne moze da se steluje visina volana. Tako da za bas niske (decu) i visoke odrasle moze da bude problem.
 
Poslednja izmena:
Austrija xiaomi.jpg
jos mwst na to...
 
Poslednja izmena:
Hajde i ja da se prikljucim :)

11km mi je put do posla. Mirijevo (kluz) do siva. Kapiram da je zahvalno provozati se bulevarom i onda se malo namuciti do brankovog mosta. Posle ide lagano. 80kg sam tezak, verujem da cu na poslu morati da dopunim zbog povratka? Do posla je nizbrdo, ali povratak je konstantan blagi uspon.

Prilicno mi se svidja citava ideja ovog cuda i vidjam svaki dan 1-2 coveka da vozikaju ovo.

Sta mi vi kazete, koliko je komforan za moju relaciju stan-posao-stan?
 
I ja bih ovo koristio ali tesko preko Pancevca zbog katastrofalnog trotoara sa obe strane mosta (znam jer sam vozio bicikl). Plus pesacka staza sa leve strane u pravcu Borce je puna sljunka. Kilometraza u oba pravca oko 20-ak km.
 
Poslednja izmena:
Ako ce to da znaci manje automobila na ulicama - super.

Prosto predivno. Pre neki dan setam Bulevarom Revolucije, kad neka zver od 100kg ide prema meni na tom vasem skuteru i ne namerava da stane ili skrene. Ja morao da se sklonim da bi sivonja prosao, trotoarom...
 
I ja bih ovo koristio ali tesko preko Pancevca zbog katastrofalnog trotoara sa obe strane mosta (znam jer sam vozio bicikl). Plus pesacka staza sa leve strane u pravcu Borce je puna sljunka. Kilometraza u oba pravca oko 20-ak km.
Plus vetar koji često dosta jako udara.

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
Hajde i ja da se prikljucim :)

11km mi je put do posla. Mirijevo (kluz) do siva. Kapiram da je zahvalno provozati se bulevarom i onda se malo namuciti do brankovog mosta. Posle ide lagano. 80kg sam tezak, verujem da cu na poslu morati da dopunim zbog povratka? Do posla je nizbrdo, ali povratak je konstantan blagi uspon.

Prilicno mi se svidja citava ideja ovog cuda i vidjam svaki dan 1-2 coveka da vozikaju ovo.

Sta mi vi kazete, koliko je komforan za moju relaciju stan-posao-stan?
To je više za ravniji deo grada gde ima biciklističkih staza. Teško ćeš bulevarom, jer je konstantna gužva, a i nagib.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno