galisnik
Slavan
- Učlanjen(a)
- 15.02.2006
- Poruke
- 105
- Poena
- 345
Ostao sam dužan da kažem par riječi o elektrotinetu Denver SCO-80110. Sve počinje i završava sa autonomijom, tj. koliko te puna baterija može voziti. I već tu pada na ispitu. U brošurama i reklamama stoji do 12km i to bi možda i moglo da se postigne da se krećeš brzinom od 5km/h prosječno (uobičajena brzina pješaka), ali kome onda treba prevoz. Ja sam sa prosječnom brzinom od 10km/h (20km/h je maksimalna brzina) uspio najviše 8km da pređem. Za moje potrebe to može da posluži, s tim da bih morao puniti ga i na poslu, ali postavlja se i pitanje udobnosti. Istina, to je subjektivna kategorija, ali čim je lošiji put, drndanje i truckanje je prilično neprijatno. Srećom u Novom Sadu ima dosta biciklističkih staza i tu elektrotinet blista, voziti 20km/h je jako prijatan događaj (npr. na Bulevaru Evrope). Ali, maksimalna brzina troši bateriju brže, a sa ovom skromnom autonomijom užitak brzo nestane, a kao običan trotinet (bez motora), nije baš nešto prijatan za vožnju (pješačenje je mnogo prijatnije).
Razumijem vas iz BG jer tamo je saobraćajna infrastruktura mnogo lošija od ove u NS za bicikle i slične naprave, distance su mnogo veće, tako da po meni kod vas u većem dijelu grada je elektrotinet prilično neupotrebljiva sprava - moguće da je NBG nešto bolji po tom pitanju. Za NS može poslužiti, ali treba dati više para da bi se uzelo nešto tipa taj Xiaomi M365 i vjerujem da je to neki optimum za Srpsku Atinu. Međutim, po meni to ne vrijedi tih para, dakle klasičan luksuz koji ja nisam bio spreman da dam. Za ovaj sam dao duplo manje para od M365 koliko se kreće, ali sad bih vratio i ovaj i uzeo pare nazad, jer je to u suštini samo igračka.
Još bih se osvrnuo na bezbjednost u vožnji. Vjerujte, voziti elektrotinet je veoma lako, nauči se za pola sata ako se iole pripremiš teoretski (ima par članaka na netu). Voditi računa o putu ispred sebe i preprekama, usporavati na svaku sumnjiviju izbočinu. Treba da budeš jako nesmotren i/ili bahat da sam padneš sa trotineta (djecu ne računam, sada pričam o 18+ osobama). E sad, ako neko naleti na tebe, tu nema puno pomoći, ali u svakom trenutku ako si iole oprezan, max zaustavni put po meni je 2-3 metra u najgorem slučaju. Dakle, sve zavisi od vrste osobe koja vozi.
Na kraju zaključak. Elektrotinet je luksuz na koji ja lično smatram da ne treba davati nešto puno para (relativan pojam), bicikl je sigurno bolji, jedina prednost je prostor koji elektrotinet zauzima, sklopiš ga i skloniš u ugao terase. Može biti veoma zabavno voziti ga na glatkoj stazi. Za ravne gradove poput NS gdje je saobraćajna infrastruktura orijentisana i prema dvotočkašima, može biti koristan preko ljeta na kraćim relacijama posao-kuća npr. (3-5 km).
Razumijem vas iz BG jer tamo je saobraćajna infrastruktura mnogo lošija od ove u NS za bicikle i slične naprave, distance su mnogo veće, tako da po meni kod vas u većem dijelu grada je elektrotinet prilično neupotrebljiva sprava - moguće da je NBG nešto bolji po tom pitanju. Za NS može poslužiti, ali treba dati više para da bi se uzelo nešto tipa taj Xiaomi M365 i vjerujem da je to neki optimum za Srpsku Atinu. Međutim, po meni to ne vrijedi tih para, dakle klasičan luksuz koji ja nisam bio spreman da dam. Za ovaj sam dao duplo manje para od M365 koliko se kreće, ali sad bih vratio i ovaj i uzeo pare nazad, jer je to u suštini samo igračka.
Još bih se osvrnuo na bezbjednost u vožnji. Vjerujte, voziti elektrotinet je veoma lako, nauči se za pola sata ako se iole pripremiš teoretski (ima par članaka na netu). Voditi računa o putu ispred sebe i preprekama, usporavati na svaku sumnjiviju izbočinu. Treba da budeš jako nesmotren i/ili bahat da sam padneš sa trotineta (djecu ne računam, sada pričam o 18+ osobama). E sad, ako neko naleti na tebe, tu nema puno pomoći, ali u svakom trenutku ako si iole oprezan, max zaustavni put po meni je 2-3 metra u najgorem slučaju. Dakle, sve zavisi od vrste osobe koja vozi.
Na kraju zaključak. Elektrotinet je luksuz na koji ja lično smatram da ne treba davati nešto puno para (relativan pojam), bicikl je sigurno bolji, jedina prednost je prostor koji elektrotinet zauzima, sklopiš ga i skloniš u ugao terase. Može biti veoma zabavno voziti ga na glatkoj stazi. Za ravne gradove poput NS gdje je saobraćajna infrastruktura orijentisana i prema dvotočkašima, može biti koristan preko ljeta na kraćim relacijama posao-kuća npr. (3-5 km).