Šta je novo?

Elden Ring

Renalla Twin Moon Knight mi je juče digao pritisak na 1000. Kada pukne one dve lopte, ako nisi skočio prvi put kako treba onda si ĆAO. U mom slučaju ništa bez summona, pošto imam već skoro 50 god. i nemam reflekse kao ova klinčadija koja otrese bosove za dva minuta. Bitna stvar koju sam bio zapostavio je Scadutree Fragments koji vam diže oružije na viši nivo i funkcioniše samo u Realm of Shadows. Isto važi i za Revered Spirit Ash.
Bilo koji questline u Elden Ringu ne bih pohvatao ni za dvesta godina. Uopšte nemaš pojma ni gde ni šta ni kako... totalna debilana.
 
Da, ti fragmenti su vrlo bitni, bez njih si seriozno hendikepiran, kao da već nije dovoljno teško...u suštini, lutaj okolo i istražuj koliko god možeš da pokupiš što više fragmenata rasutih po svetu, pa onda na bossa...

Što se tiče questova, tako je oduvek bilo, još od Demon's Souls. Blagodareći internetu i deljenju znanja, polako se sve provalilo i sada možeš da izguglaš šta da radiš jer sam od sebe nema šanse da provališ. Taj sistem je bio truo još u starijim igrama a pogotovo je došlo do izražaja u Elden Ringu jer je svet otvoren i ogroman pa je 10x teže pohvatati NPC-jeve i questove.
Ako misliš da je sada debilno, na release neke serije questova nisu ni bile dovršene (Nepheli, pre svega), kompletirali su ih u kasnijim patchevima, ima više NPC questova koji su nisu ni dodati u konačnu verziju igre, i kasnije su dodali i mogućnost da na mapi vidiš ikonice za NPC-jeve, ranije nisi mogao pa srećno sa traženjem istih...
 
Meni se svidja mehanika sa tim fragmentima, tera te da istrazujes igru i zapravo igras igru a ne samo na boss rush speedrun, orhrabruju istrazuvanje.

Kvestlajnovi njihovi su autizam realno, vremenski osetljivi sto je dodatni problem... Da ne spominjem kako se ulazilo u DLC u DS1, totalna bolest, ko da ne zele da ga igras pa ga sakriju iza tako nekih kripticnih metoda.
 
U mom slučaju ništa bez summona, pošto imam već skoro 50 god. i nemam reflekse kao ova klinčadija koja otrese bosove za dva minuta.
isto
ne razumem celu tu polemiku oko koriscenja summona, developeri su ih stavili u igru isto kao i stit, mac ili bilo sta drugo, koristim ono sto mi igra daje na dlanu
najjace da cu i tih bednih par sati nedeljno koliko mogu da posvetim igri bespotrebno da pretvorim u agoniju i frustraciju ne bih li se dokazao nekome umesto da se zabavim
 
@jurodivi Nemam pojma kako sam uspeo da upropastim neke kvestove tako što sam pogrešnim redosledom pitao karaktere. Ljudi su potpuni šabani zato što su recimo odmah na startu ubili Varre-a jer je ružan ko smrt i tako ostali bez maske za bleed build. Nepheli kvest sam rešio u prvom krugu, ali se recimo u NG+ nije pojavila u onom podrumu i tu sam kasnije puko za jedan dragon kamen.

@horror
Baš tako. Stvorena je fama da ko koristi summona taj je kesa od gejmera. Niti sam ja neki tamo nafurani gejmer niti sam to ikada bio. Igram ovo iz zabave i to razvlačim kao rezanac. Ceo Elden ring sam igrao nekih 5-6 meseci. Ili imaš vremena, a nemaš volje ili je obratno. U svakom slučaju, kad je teško - Čović (ovaj Mimic Summon) :D
BTW ne znam kakvi su ostali bosovi, ali ova prva dva mi deluju kao da su od svakog bosa iz originalne igre uzeli po nešto i digli na viši/teži nivo.
 
Evo ja sam, slucajno priznacu, zavrsio gomilu questova na svoju ruku iz prostog razloga sto

istražujem puno i nalecem na npc-eve tom prilikom. Za neke se samo desi da je potreban specijalni item i specijalnom momentu da bi se quest nastavio i tu obicno moram da se konsultujem ako bas ne mogu da skontam koji item ili ga nemam u inventaru.
Ne napravim nov build, ne gledam klipove, streamove i slicno, vec simple google search. Moze apsolutno sve onaj ko hoce. Onaj ko nije probao i zavistan je od pomoci, ne moze ni da zamisli ovakvu vrstu igranja. A bilo je dosta *******ijih igara pre soulsa. Baldurs gate kec i dvojka su imali bossove koji su bili otporni na sva oruzja, ali ih je jedan totalno nebitan item pretvarao u mace. Tad nije bilo yt, google je sluzio kao recnik. Izvolte inventory pa kopaj i pokusavaj.
 
Ma bas si se ti naistrazivao kada si igru zavrsio na 80. nivou.

Dakle, ok Google play, nije ok YT play...imas li neku listu tih samozacrtanih pravila, po mogucstvu isklesanih u kamenu?
 
Onaj ko nije probao i zavistan je od pomoci, ne moze ni da zamisli ovakvu vrstu igranja
Vidiš, sad automatski pretpostavljaš nešto i ponašaš se kao da je to što si pretpostavio uklesano u kamenu...
Prvo, ljudi nisu "zavisni od pomoći" već verovatno jesu probali i ne žele da se mlate s nekim stvarima i da gube vreme. Čak i da neko jeste "zavistan od pomoći", ne vidim što ga guglanje questa u video igri čini inferiornim u odnosu na tebe, mene, bilo koga.
Drugo, "ne možete da zamislite ovakvu vrstu igranja"...lol. Na stranu što nadmeno zvuči, automatski pretpostvlja da niko ništa ne istražuje i pokušava što je budalaština. Šta, samo ti igraš na određeni način, resto casuala ne zna kako se ti mučiš u video igri, nedostojni su da ti dođu na slavu...ne razumem taj mindset.

I ja sam igrao "ovakvu vrstu igranja" svojevremeno i posle svih ovih godina, Fromsoftovih igara i prelazaka, smorilo me je, prosto. Eto. Nemam mnogo volje, vremena, a ni tolerancije da se nosim s njihovim sranjima a ima ih itekako, pogotovo u Elden Ringu koji je počeo da ogoljuje manjkavosti njihovog dizajna. Bilo je zanimljivo nekad, novina se izlizala, sad brate smara...
Svaka im čast na svetu koji su napravili u Elden Ringu, istraživanje mi je bilo fantazija kad sam prvi put prelazio igru (pa i drugi, kad sam pronalazio stvari koje sam propustio), ali borbu su toliko ukakali da mi je prosto mrsko da igram igru jer moram da se nosim sa njihovom tehničkom nekompetencijom (kolizija? Miyazaki-san? 60fps lock?), potpunim nedostatkom balansa, iskomplexiranom potrebom da svaku narednu igru učine težom od prethodne po cenu da upropasti ljudima doživljaj kao što je to uradio DLC, skrnavim dizajnom questova, itd...
Hoću da igram taj hbni DLC jer ono što sam video je što kažu "absolute cinema" vizuelno i atmosferno ali mi je toliko muka od borbe u Elden Ringu (i Souls igrama uopšte) da mi je mrsko da se uopšte upuštam u to. Počeo sam da levelujem lika za DLC i smorilo me je vrlo brzo...

I pored svega, volim da znam što više o igrama koje mi privuku pažnju, volim da znam kako funkcioniše "ispod kože", mehanike igre, itd. pa svejedno gledam i čitam stvari koje mi provuku pažnju po YouTubeu ili Reditu...jer zamisli, ne vidim zašto bih sebi uskraćivao to znanje da bih zadovoljio gatekeep "git gud" bagru po internetu koji smatraju da su jedini merodavni da govorre ljudima kako treba da igraju From Soft igre il' će preci da im se prevrću u grobovima jer su pogledali klip o video igri...
Prerastao sam taj mentalitet.

Legitimno sam bio zbunjen kad sam okačio onaj video o full defense buildu u Elden Ringu a ti si prokomentarisao "Ma tako je, strogo igrati preko yt." Okačio sam ga jer mi je bilo zanimljivo videti takav jedan zanimljiv koncept istražen i razvijen do maximuma, a usput sam i naučio par stvari.
Šta li si ti tu video, šta si hteo da kažeš tim komentarom i zašto ti je zasmetao čovek koji ima dovoljno znanja o igri i veštine da izvede to, nemam pojma. Vaistinu. Još uvek sam zbunjen.
Ali eto...bar smo pokrenuli neku raspravu i rekli neke stvari koje je trebalo reći, po meni...
 
Meni je YT tu da pomogne u izboru nekog bilda, oružija, magije... Ni sam ne znam koliko sam ih probao, i na kraju nisam našao nešto što meni najviše odgovara. I naravno da sam pomešao babe i žabe, i dobio nešto što daje zadovoljavajuće rezultate. To se meni dopada i ja igram sa tim i nije copy build. Naravno da to nije naj naj naj i da uvek može bolje. Ovo novo oružije od Renale mi se baš dopada pa ćemo da vidimo kako će se pokazati sa težim protivnicima.
 
Nisam znao za bar trećinu ovih stvari, pogotovo o skoku:


Iskreno ne vidim nista cudno u ovome iz jednog jedinog razloga.Cim sam nasao u main igri Claw talisman(Jump attack damage+) skontao sam da jump mehanika je verovatno alternativa DS serijalu i dodge attacku.Jer morali su da promene nesto da ne bude c/p DS-a.Skok jeste efektivniji od rola ali moraju da se stvore odredjeni uslovi.Sve sto ima prateci udarac nakog inicijalnog jump mehanika failuje, a ima mnogo vise bosova od ovih prikazani, kad se otvara sve na mapi.Sto ne znaci da jump nije efektivan, da ne zvuci da pljujemo.
Verovatno moze da se sklepa i neki dobar jump attack "build" sa ovim predznanjem.Bese ima onaj armor, Crno pero ili kako se vec zvao sto boostuje jump attack+Claw talisman.I verovatno jos neko ili dugacko ili tesko oruzje za povecani stun tipa onaj Giant Crusher cekic i sl.
Secam se samo da su patchovali i patchovali do zla boga sve zivo, a bilo mi je mrsko da testiram jump attack na kraju, jel me ubilo 250h explore-a mape.

Meni iskreno favorit je Bloodhound step Ashes of War.Tj onaj nevidljivi dodge.Bukvalno resava sve glavobolje.To je tako zapostavljen skill a jako dobar za sve zive situacije i vecinu non-magic buildova.
Videcemo sta nosi DLC, okrecem kamen po kamen, pa sta ispadne.Za sad samo neki manje bitni amuleti ili nadogradjeni iz main igre...
 
Poslednja izmena:
Ma bas si se ti naistrazivao kada si igru zavrsio na 80. nivou.
Istrazivati i farmati su dve potpuno drugacije stvari.
Ne mozes se levelovati efiksno ako konstantno gubis 10k runa ovde i tamo, a skill ti je recimo 15k. Ali meni to nije ni bitno, lako se to moze nadoknaditi farmanjem, dok samosatisfakcija kada nadjes neki deo mape koga isplaniram za prelazak sledeci dan - malo teze. Bukvalno jedva cekam da ustanem/dodjem do slobodnog vremena da se posvetim tome. I nije sve u levelovanju, narocito u souls igrama. Ako te tome nije naucio u DS1 neki lvl1 invader sa full nabudzenom opremom, ne znam ko bi mogao.
Sa mojim 80im levelom sam bio potpuno zadovoljan, cak sam i gledao da ga drzim ispod 100og levela zbog pvp level gap-a. U to vreme nakon 100og levela si teze mogao da invadeujes ljude jer su bili jako retki i velike *****. Cim bih imao uspesnu invaziju odmah bi se disconectovali. Da slucajno ne izgube svoje dragocene runes.

I naravno da nije sve to sto pricam isklesano u kamenu. Pokusavam da podsetim ljude da prelazak igre nije vremenski ogranicen, da bas i nije prelazenje kao licno iskustvo ako celu igru i za svaku sitnicu morate da gledate video koji apsolutno sve spoiluje, barem meni. I tu je ona razlika koju je neko gore spomenuo izmedju google i yt prelaska.
Google prelazak vam ne spoiluje skoro apsolutno nista. Izbaci vam konkretan podatak sa wiki-a uglavnom, aha taj item sluzi tome i tome i nabavlja se tamo i tamo. Odlicno. Nit sam video kako to mesto izgleda (samo lokaciju na mapi), nit kako se do njega stize (ovo zna da bude malo zaguljeno, narocito ako je kroz sistem pecina ili cega vec), nit kakvi me protivnici/glavni ocekuju, i kakve tajne i iteme propustam ako ne budem vodio racuna. Plain and simple. I podsecam - ovo koristim samo ako zaglavim.

Ovo sve sto je @jurodivi napomenuo mogu da razumem kada ljudi nemaju vremena/zivaca a odigrali bi igru. Ali je steta jer nije u pitanju neki blockbuster sa zapada koji se prelazi za 8-20 sati. ER mozda nije savrsen naslov, narocito se tehnickog aspekta. Ali sto se kolicine i kvaliteta cistog sadrzaja tice, tu je mount Everest za h&s, pa i za ostale zanrove. I drago mi je sto je to fromsoftu bio veci prioritet nego tehnicki aspekt, bez obzira koliko to nenormalno zvucalo danas. Igra je vrlo dostupna svima, sa slabim i sa jakim hardverom, a izgleda jako dobro. Ako je sve sto sam nabrojao cena igranja u 60 fps, neka bude. Radije cu se "patiti" sa ER u 60 fps, nego ukaljati hard/nvme nekim ASSasaion creedom recimo, sa oko 120fps i gubiti vreme na losu kopiju souls igara sa parkurom.
 
Istrazivati i farmati su dve potpuno drugacije stvari.
Ne mozes se levelovati efiksno ako konstantno gubis 10k runa ovde i tamo, a skill ti je recimo 15k. Ali meni to nije ni bitno, lako se to moze nadoknaditi farmanjem, dok samosatisfakcija kada nadjes neki deo mape koga isplaniram za prelazak sledeci dan - malo teze. Bukvalno jedva cekam da ustanem/dodjem do slobodnog vremena da se posvetim tome. I nije sve u levelovanju, narocito u souls igrama. Ako te tome nije naucio u DS1 neki lvl1 invader sa full nabudzenom opremom, ne znam ko bi mogao.
Sa mojim 80im levelom sam bio potpuno zadovoljan, cak sam i gledao da ga drzim ispod 100og levela zbog pvp level gap-a. U to vreme nakon 100og levela si teze mogao da invadeujes ljude jer su bili jako retki i velike *****. Cim bih imao uspesnu invaziju odmah bi se disconectovali. Da slucajno ne izgube svoje dragocene runes.

I naravno da nije sve to sto pricam isklesano u kamenu. Pokusavam da podsetim ljude da prelazak igre nije vremenski ogranicen, da bas i nije prelazenje kao licno iskustvo ako celu igru i za svaku sitnicu morate da gledate video koji apsolutno sve spoiluje, barem meni. I tu je ona razlika koju je neko gore spomenuo izmedju google i yt prelaska.
Google prelazak vam ne spoiluje skoro apsolutno nista. Izbaci vam konkretan podatak sa wiki-a uglavnom, aha taj item sluzi tome i tome i nabavlja se tamo i tamo. Odlicno. Nit sam video kako to mesto izgleda (samo lokaciju na mapi), nit kako se do njega stize (ovo zna da bude malo zaguljeno, narocito ako je kroz sistem pecina ili cega vec), nit kakvi me protivnici/glavni ocekuju, i kakve tajne i iteme propustam ako ne budem vodio racuna. Plain and simple. I podsecam - ovo koristim samo ako zaglavim.

Ovo sve sto je @jurodivi napomenuo mogu da razumem kada ljudi nemaju vremena/zivaca a odigrali bi igru. Ali je steta jer nije u pitanju neki blockbuster sa zapada koji se prelazi za 8-20 sati. ER mozda nije savrsen naslov, narocito se tehnickog aspekta. Ali sto se kolicine i kvaliteta cistog sadrzaja tice, tu je mount Everest za h&s, pa i za ostale zanrove. I drago mi je sto je to fromsoftu bio veci prioritet nego tehnicki aspekt, bez obzira koliko to nenormalno zvucalo danas. Igra je vrlo dostupna svima, sa slabim i sa jakim hardverom, a izgleda jako dobro. Ako je sve sto sam nabrojao cena igranja u 60 fps, neka bude. Radije cu se "patiti" sa ER u 60 fps, nego ukaljati hard/nvme nekim ASSasaion creedom recimo, sa oko 120fps i gubiti vreme na losu kopiju souls igara sa parkurom.
Ja isto tako igram tako sam igrao i DS serijal.Ako zaglavim negde tu je wiki pa pogledam o cemu se radi.Ne mislim u smislu interaktivne mape gde se sta nalazi, jer za mene licno je to svetogrdje ako vec ubijas stotine sati da istrazujes mapu, nego na tipa gluposti kao sto su :
Nerazumljivi talismani, ima ih i bilo ih je u DS-u isto.
Nerazumljivi spellovi.Tipa na jednom spellu pise : Heals you and allies. Na drugom pise Adds blessing to you and allies.Skontas ti da oba spella healuju, ali ovaj drugi na kome pise blessing je ustvari HoT heal, koji traje jos dve tri sekunde duze od ovog.Takve stvari me i dalje izludjuju , brate mili napisi nesto Heals over time, periodically, adds 3sec heal itd.Ovo je najbanalniji primer kog sam se setio, al ima mnogo gorih.
Kapiram ja da je sve upakovano u jedan veliki roman al umori nekad stvarno.

Sto se tice gledanja video-a ili bilo koje vrste pomoci moj stav je sledeci :

Naravno prvo je igraj kako zelis.
Drugo, kapiram da se nema vremena pa se trazi po neka smernica, pomoc sa strane.Najveci problem je sto FromSoftware igre imaju to prokletstvo (Nije bas proketstvo nego s namernom napravljeno al ajde) da nikad ne znas dal ti je "Build" kompletan cak i kad si pri kraju igre.Jer niti znas dal si sve pokupio na mapi, niti dal ti je neki quest otisao u pravom smeru sto se tice izabira tj dobijanja rewarda za quest.
Ne postoji nacin da "kompletiras" igru iz jednog run-a, cak i za nas hard core explorere. - Tako da i ovo podrzavam, kako je kome volja..jer retko ko se usudi da krene NG+ zato sto ako vec imas working build s kojim si presao igru, zasto bi se pobogu vracao da testiras nove, osim ako ti to ne cini zadovoljstvo.

Video-i za " buildove" : Vecina buildova(ako mogu da se zovu buildovi) se zasniva na stack-ovanju Damage-a ili DoT-a .Ali dobro bar tu su nas postedeli tog dela literature.Legit znas ka cemu ides no bull*hits. - Opet i ovo mora da se podrzi, nema svako vremena da sedi, da predje igru 2-3puta pa da KAO bude siguran da je sve zivo pokupio, pa onda da testira sve njemu zamisljene ili planirane buildove.Opet kazem ovo gledam iz ugla nekog ko ulaze stotine sati u istrazivanju u souls naslovima.

Mada ovo je vec @jurodivi gore objasnio slicno.Izvinjavam se za poodugacke postove.
 
Poslednja izmena:
Da nisi nesto gledao, ne bi znao koje iteme i njihove lokacije da guglas.
Nije shard of alexander recimo neki unapred najavljeni talisman, pa ti treba da ga nadjes, nego nesto sto dobijes nakon zavrsenog questa.
A cim ti guglas, znas za njegovo postojanje unapred.

Ja kada sam igrao, bukvalno sam izguglao samo 2 questa koje su mi forumasi rekli ovde i sta da radim kada sam dosao do onog zida za Lord of Frenzied Flame, cak nisam video ni cemu sluzi, pa sam dobio taj kraj.
I da, nekada kada dobijem neki talisman, odem da pogledam cemu sluzi na guglu i koliko zaista nesto pojacava.
Sve ostalo nisam imao pojma sta i zasto radim, prosto sam svaki coskic istrazio i svaki drugi zid u dungeon-ima udario.
Nemam nijednog jedinog non-respown neprijatelja u igri vise, a questove sam neke propustio, pola njih mi nije jasno.
I to nije nesto cime se treba ponositi, nego prosto nacin na koji neko igra.
Moj najbolji drugar je puka suprotnost, on sve gleda unapred, najbolji build, najbolji prelazak questa, itd...ludeo sam u Remnant 2 koji smo igrali zajedno kada krene da me smara sa "nacinom na koji treba da se predje ovaj i ovaj boss".
Brate, igraj i sta dobijes, dobio si, koga bole uvo, ali eto, ljudi su razliciti, drugacije stvari ih rade i to je ok.

Zato ja imam skoro 250 sati u prvom prelasku, sve natenane, sve u sitna crevca, svaku provaliju zagledati detaljno da li ima nesto dole, kako doci...negde sam potrosio i po par sati pokusavajuci da dodjem do mesta koje sam video u daljini. Zato ja skoro nikada ne igram igre 2 puta.
I da napomenem da sam ja retko kada preskakao NPC-eve, gde god da idem, ja ponovo cistim, nema protrcavanja skoro nigde, prosto mi tako mozak funkcionise i otud toliko visok nivo uz bukvalno maltene nikakvo gubljenje dusa.
Plus par bagova u igri koji su mi dali barem milion-dva dusa sami od sebe recimo...teleportovao me kovceg u pecinu gde rudare i gde se nalazi onaj bik, dobijem nesto fazon 230k dusa i xx zmajevih srca kao da sam ubio x zmajeva, a ja recimo 22. nivo. Restujem se ispred Fire Gianta kada me ubio, dobijem duse kao da sam ga ubio, pa ponovim 2-3 puta u neverici, pa onda ponovim nekoliko puta da snimim drugaru i levelujem se kao svinja, a bilo je jos x puta takvih bagova...nisam igrao igru da se borim protiv drugih ljudi, igrao sam je zato sto mi je ekstramno zanimljiva i smatram je medju najboljim RPG-ovima ikada, kao i igrom inace i ne zanima me dalje od toga.
Da postanem nesto specijalno dobar me ne zanima, dobar sam koliko sam postao tokom igre...za neke poput Asmongold-a ili pogotovo Dr. Disrespecta sam izmislio skill, jednom rukom bih igrao bolje, a za neke druge koji switchuji iteme pre nego sto uspem i da ih vidim sam noob.
Zbog toga sam retko koju DS igru i zavrsio, jer se jako brzo izgubi draz otkrivanja i cilj igre postane borba sa bossovima, sto meni jeste zanimljivo, ali u nekoj meri, sto mi sa Elden Ring-om nije slucaj, igra je konstantno zanimljiva.

 
Poslednja izmena:
Da nisi nesto gledao, ne bi znao koje iteme i njihove lokacije da guglas.
Nije shard of alexander recimo neki unapred najavljeni talisman, pa ti treba da ga nadjes, nego nesto sto dobijes nakon zavrsenog questa.
A cim ti guglas, znas za njegovo postojanje unapred.
Ovo i nije tako cest primer, jer da, taj shard je reward item u principu za koga saznas tek ako kojim slucajem ispratis ceo quest, sto ja nisam uradio jer nisam znao gde da nastavim da trazim brljivog pothead-a. Ali imas druge iteme tipa kljuceve, ili onaj item sto prevrce ceo onaj devine tower (of Renala ili kako god) koga nabavis normalnijim putevima koliko se secam. Vise sam mislio na takve stvari.

Ali sto da ne, eto video moze da posluzi odlicno kada predjes poslednjeg glavnog i pre/ako se odlucis za ng+, odlucis da precesljas svet jer je igrac zasluzio.
U tom slucaju na to ni ne gledam kao na neki spoiler/cheat, vec jednostavno na produzetak playtrough-a, cak i kao dodatni content. Zeznuto je tad jedino sto se neke nagrade vredne cimanja zavrsavaju u vidu questova, pa jedino da se na to fokusira covek u novom prelazenju.

Bas sam juce, posto sam jako "pametno i mudro" odlucio da dlc igram u ng+ koga sam tek naceo, pa mi ni jedan onaj rune of power nije bio otkljucan jer se secam da je bilo potrebno samo da se skokne do tower-a i aktivira. Heh, moje slatko pamcenje... Za ryikarda se izlomih da nadjem njegov tower, ciji ulaz/pristup je dugacak kao neke cele igre. U prvom playtrough sam do njegovog towera dosao sasvim slucajno, a sad nisam mogao da se setim ma ni da mi zivot od toga zavisi. Samo mi je trebao nagovestaj, pecina u capitol-u i sve se vratilo. Dakle video zna da bude koristan, iako u mom slucaju suvisan, u slucaju da ste nesto slucajno nasli, ali ne mozete da se setite gde/kako, jer *** - kolicina sadrzaja by Miyazaki. "Limgrave size" my ass...

Ne bih voleo samo da se igraci isuvise oslanjaju na ovakav vid prelazenja jer developeri to primecuju. Secam se kada se ER pojavio i bio je pristojno tezak. Ne mozda kao DS3 na primer (najvise zbog disbalansa) ali sam video na achievmentima da u trenutku kada sam presao general Radhana, je svega 20% igraca imalo isti achievment. A on je main progresion critical za prelazenje. Sto znaci da je znao da bude i te kako zeznut ako ne znate sta radite. A prvi prelazak mi je bio preko pirata, a novi skoro mesec dana kasnije preko validne steam verzije, jer online play, i ispostovati fromsoft. I secam se da i pored toga "casual" igraci (souls veterani) i ovi kako ih zovemo try hards kukali kako igra nije dovoljno teska. Ako jednu stvar radimo - to nije da kukamo Miyazakiju da mu igra nije dovoljno teska, jer naci ce nacin xD
Igra je u tom trenutku mogla da bude laka samo onima koji su tacno znali kako da naprave build, nisu se igrali , nisu eksperimentisali, i zbog toga su verovatno vrlo rano postali OP, najverovatnije igrajuci paralelno sa streamerima/yt klipovima. I naravno da ce njima igra postati prelaka. Ali kad pricaju tako nesto, pricaju u glas svih nas. I onih 80% sto jos uvek nije preslo Radhana.
 
Poslednja izmena:
Ne razmislja svako isto i ne uziva svako u istim stvarima, pa je i logicno da ne igraju na isti nacin.
 
Sinoc sam dosao do Vlada vatrenog Cepeša, otkidao me je dva sata dok nisam odustao i otisao drugim putem da se "ojacam" XD
Vec mi živci igraju pri pomisli da njega treba ubiti, em sto je nenormalno brz, em udara kao svinja, vatrena Malenia na sterodiima. To mi je četvrti big boss na koga sam naišao, a imam osecaj da ga treba ostaviti za malo kasnije XD
Fire knight greatsword novo omiljeno oružje. Čak sam sat i po farmao samo za ceo set da nosim :lol:
Odlična je ekspanzija, naš kako treba, samo nisu trebali staviti baš lakše trash mobove pred prejake bosseve, ne znaš šta te čeka.
 
Mogu ljudi da prelazi igru kako oce al ideja developera i filozofija ovih vrsta igara je da se mucis i iz muke izadjes kao pobednik. Da li developeri uspevaju u tome i dalje da istraju sa ovom njihovom formulom tesko je reci, ovo deluje kao maksimum sto mogu da izvuku iz cele te souls price.

“If we really wanted the whole world to play the game, we could just crank the difficulty down more and more. But that wasn’t the right approach,” Miyazaki said of Elden Ring. “Had we taken that approach, I don’t think the game would have done what it did, because the sense of achievement that players gain from overcoming these hurdles is such a fundamental part of the experience. Turning down difficulty would strip the game of that joy — which, in my eyes, would break the game itself.”
 
Mogu ljudi da prelazi igru kako oce al ideja developera i filozofija ovih vrsta igara je da se mucis i iz muke izadjes kao pobednik. Da li developeri uspevaju u tome i dalje da istraju sa ovom njihovom formulom tesko je reci, ovo deluje kao maksimum sto mogu da izvuku iz cele te souls price.

“If we really wanted the whole world to play the game, we could just crank the difficulty down more and more. But that wasn’t the right approach,” Miyazaki said of Elden Ring. “Had we taken that approach, I don’t think the game would have done what it did, because the sense of achievement that players gain from overcoming these hurdles is such a fundamental part of the experience. Turning down difficulty would strip the game of that joy — which, in my eyes, would break the game itself.”
Na zalost ovo je tacno, ko god je igrao FromSoftware igre i DS i BBorne i Sekiro zna da je EldenRing super casual za ostale naslove.Mozda kazem mozda zato je i dobro prosla.Mada licno misljenje da je izhajpovana bila na max snagom streaming platformi.
Verovatno je zato i prodato 2.5x vise jedinica igre, u odnosu na DS3.

Yet again eno ljudi spustaju ocenu review-a za Elden DLC, zato sto je pazi sad : Pretezak. Opet licno misljenje je da je to ona dobra masa casual igraca, koja stvarno ne zeli da istrazuje mapu(mozda nemaju i vremena ne znamo) pa sad pate od manjka damage-a jer ne skupljaju fragmente da se ojacaju.E sad dal to je samo pametna implementacija FromSoftware-a da se ne bude OP u dlc-u instant, st je sigurno i namera, ili uz to i ide testiranje gamerske mase dal mogu ikako da nateraju ljude da vise istrazuju mape, ni to ne znamo.
Ljudi su cudni ne mozes ugoditi svima ***a..
 
Summon mehanika trivijalizuje igru, sa mimic tearom mozes da lako pregazis sve, skida aggro sa tebe za healing kad god ti treba, to je njihov kompromis za casual igrace da bude igra eto i njima pristupacna ako hoce da igraju, to je njihov kompromis za kao easy mode.



Lepo je pingvin objasnio vezano za ove sto im je teska igra i sto ostavljaju negativne rivjuove za igru.
 
Slazem se. Mozda su se oni vodjeni hajpom prerano uputili u dlc. Srecom imam gomilu defence itema iz ng koji i te kako pomazu, plus neke nerfove, i na kraju plus ove nove fragmente koji zahtevaju avanturisanje po mapama i def je pristojan, s`tim sto opet glavni kad poveze kombo, mozda ga prezivim i pored prethodno punog healtha.

Sad se tu ponovo desava taj momenat o kome sam pricao, da devovi slusaju, i da mijazakiju ne treba da kazes da je igra laka ili teska, jer usledice rebalans. Svi koji su napravili konacno neki build ce sad komotno moci da ga bace/respec-uju. Oh well, ionako igram narodnu verziju, tako da to mene nece da zakaci xD
 
From nikad ništa nije izbalansirao ljudski...
Koliko je Elden Ring na tržištu već, oni nerfuju u zemlju oružje ili dva na koje ljudi najviše kukaju, poneki skill ili bossa na koji ljudi najviše kukaju, malo pročačkaju PvP, i zdravo. Još se nisu dotakli HP-a i damagea silnih mobova i bossova, njihovih napada, itd, pogotovo u oblastima nakon Leyndella gde je loš balans bio najočigledniji, niti će.

Ista priča će biti sa DLC-jem, isto je bilo sa svim prethodnim igrama...a meni će i dalje da trebaju 3 2H R1 sa 80 STR i potpuno maxovanim Greatswordom da ubijem najprostijeg malog pacova u katakombama u snežnoj oblasti...

Mogu tu i tamo da smanje neku cifru ali neće ni pipnuti movesetove bossova ni kameru ni agresivnost, ni čitanje inputa, ništa od stvari koje su zaista bitne. I dalje ćeš morati da se vrtiš k'o slepac dok boss divlja okolo i pitaš "gospodine, je l' mogu malo ja sad, ja bih da igram igru...je l' sad red na mene? Jeste? Ok." i onda dobiješ sekundu ili sekundu i po ako su velikodušni za 1 udarac (ili 2 ako ti je brzo oružje) ili heal (ne može oba) i onda boss opet počne da divlja...wow, 10/10 gameplay. Elden Ring experience.

Anyway, ne uzdajte se u njihovo "balansiranje" jer nikad nije ni postojalo.
 
Poslednja izmena:
Nasao sam, meni se cini prilicno secret bossa koji je bas dobar, definicija fer ali tezak za gomilom HP, ali je bas bas BAS zavucen i sakriven. Imam samo da kazem, kopajte duboko.
 
Summon mehanika trivijalizuje igru, sa mimic tearom mozes da lako pregazis sve, skida aggro sa tebe za healing kad god ti treba, to je njihov kompromis za casual igrace da bude igra eto i njima pristupacna ako hoce da igraju, to je njihov kompromis za kao easy mode.
I hvala im na tome! Da nema tog Mimica ja verovatno nikad ne bih presao ovu igru i istrazio neverovatan svet koji su napravili.

Inače, ekspanzija je za sada stvarno kao ER 1.5. Neki drugi bi ovo prodavali kao standalone nastavak. Još uvek sam u prvoj oblasti ali ovo deluje podjednako impresivno kao osnovna igra. Kapa dole japancima.
 
I dalje ćeš morati da se vrtiš k'o slepac dok boss divlja okolo i pitaš "gospodine, je l' mogu malo ja sad, ja bih da igram igru...je l' sad red na mene? Jeste? Ok." i onda dobiješ sekundu ili sekundu i po ako su velikodušni za 1 udarac (ili 2 ako ti je brzo oružje) ili heal (ne može oba) i onda boss opet počne da divlja...wow, 10/10 gameplay. Elden Ring experience.

Anyway, ne uzdajte se u njihovo "balansiranje" jer nikad nije ni postojalo.
Ovo je sve tako tacno na zalost. Ta agresivnost bi mozda palila kod neke zveri na primer, ali svaki kasniji covekoliki glavni je po ovom template-u na zalost. Jos pored svega navedenog ih dodatno pocaste nekim AoE napadima, koje mozes da izbegnes - samo pod uslovom da procitas krajnje diskretan hint na vreme, mrdanje levog zulufa.

Zbog tog balansa sam na kraju i prestao da igram. Sve ukupno mozda imam nekih 6 prelazenja, i onda su napravili tipa 3 rebalansa za vreme mog poslednjeg prelazenja kada sam zapoceo vec ng+ i skapirao da mi je lik verovatno za trecinu slabiji nego sto je bio pre, sudeci po base dmg sa R1 i R2.
 
Baš taj hajp je stvorio gomilu negativnih recenzija. Moje mišljenje je da je trebalo preći celu igru i skupiti sve što se da skupiti u jednom ili dva kruga i tek onda ući u DLC.
Tek kada vidiš procenat ačivmenta skontaš da većina ljudi nije odigrala ni 25% igre. Pogotovo su zaobišli neke teške bosove kao što su Malenija, Mogh, ona dva ******a u Auriza Hero Grave, niti ih je interesovalo da skupe ball bearing za budženje oružija.
 
Ima nepostenih momenata sa bossovima cak i kada izbegnes uspesno neki long combo opet ti nije zagarantovan siguran heal jer mozda te sustigne neki zakasneli AOE napad, mora da te usere RNG mehanika, jedina stvar koja mi smeta. Inace sam u fazonu adapt and overcome, ako je neko oruzje tesko i sporo promenicu ga za brze i lakse, treba imati razne opcije na raspolaganju.
 
Summon mehanika trivijalizuje igru, sa mimic tearom mozes da lako pregazis sve, skida aggro sa tebe za healing kad god ti treba, to je njihov kompromis za casual igrace da bude igra eto i njima pristupacna ako hoce da igraju, to je njihov kompromis za kao easy mode.
delimicno tacno, ali tom logikom igru trivijalizuje i ono kako pojedinci igraju sa greatshield tank buildovima
posto ja igram kao mage mozemo reci da je summon moj greatshield, ne vidim nikakvu razliku iskreno
 
Evo koliko je tesko i koliko skilla ti treba :)
 
Ја радио неки "као" спидран, ремембрансез + ачивментс, и остао ми билд од тога, Деатхс Покер.
Екстремно ОП за основну игру, али за ДЛЦ, таман.
Па уживам да се иживљавам :)

Шта ћеш...
 
Nazad
Vrh Dno