- Učlanjen(a)
- 07.05.2002
- Poruke
- 10,881
- Poena
- 1,045
Koncert dens dua LMFAO i repera/producenta Sviza Bica (Swizz Beatz) održan 11. 8. u Njujorku delovao je kao tipični letnji koncert. Ali fanovi koji su mu prisustvovali zapravo su učestvovali u eksperimentu zvanom mobilne ulaznice (mobile ticketing).
Dens duo LMFAO
![]()
Dens duo LMFAO
Billboard Summer Blowout žurka u Njujorku promovisana je kao prvi događaj na kome je svaka ulaznica distribuirana preko mobilnog telefona.
Džošua Dziabiak (Johsua), osnivač ShowClixa, kompanije koja stoji iza ove usluge, kaže da je nov sistem MMS “tiketinga” prvi put korišćen u SAD i nada se da će uneti revoluciju u način na koji prodaja karata funkcioniše.
A kako to u praksi izgleda? Kada neko kupi ulaznicu, umesto da je dobije u papirnom obliku, stigne mu na mobilni telefon u vidu tekstualne poruke. Onda na ulaz pokaže svoj telefon koji biva skeniran specijalnim uređajem.
Ekološke dobrobiti ovog sistema su velika prednost za sve brendove koji hoće da budu „zeleni”, troškovi promotera su znatno umanjeni, a o marketinškim mogućnostima da ne govorimo.
Osim što će pojednostaviti život fanovima, ovaj sistem će omogućiti prodavcima da dobiju razne korisne informacije o njima, što je ovih dana često neprocenjivo.
„Kad jednom identifikujete sve ljude na koncertu, mogućnosti za korišćenje tehnologije su beskrajne”, kaže Gari Bonđovani (Gary Bongiovanni), glavni urednik Pollstara.
„Do sada su muzičari svirali pred rasprodatim arenama a da nisu imali pojma ko su svi ti ljudi u publici. Sada se sve to menja”.
Ekoloski savesnije, nego sta mislite o privatnosti?
Poslednja izmena: