Šta je novo?

E-uprava Republike Srbije

Ali probaj za svaki slucaj bez overe, mozda prodje 😂 jer najveci je apsurd sto sami sluzbenici koce proces digitalizacije
 
Na taj rizik nisam spreman 😅, bolje ići pripremljen
 
Uplatio za novu licnu kartu preko aplikacije, odstampao potvrdu o izvrsenoj uplati i prihvatili su to tako...
 
Zato ja te stvari još radim na stari način, ali uz novi začin. Odradim što je maks moguće preko euprave i dobijem sve informacije za plaćanje, pa par dana unapred uplatim u Pošti (preko opšte uplatnice sa onoga što mi je kreirano na portalu). Tako me ima u sistemu, plus imam i fizičku uplatnicu.

Jeste dupli posao, ali ne može posle fali ovo, fali ono...
 
Ja sam platio dok sam čekao u redu za pasoš, sve je okej prošlo odmah sam bio u sistemu
 
Нема потребе за физичким доказом о уплати пошто све уплате до 300.000 иду кроз ИПС (што значи да одмах леже исте секунде) а приликом генерисања уплатнице уноси се јмбг тако да преко њега они одмах и повежу уплату. Пасош кад сам вадио није ми требао доказ, само сам им рекао да сам платио преко еУправе…
 
Da se nadovezem na prethodni post, nije potreban fizički dokaza o uplati gospođa je videla uredno u sistemu upalatu preko e-uprave
 
I kad se plati e-bankingom bez provzije imaju odmah uvid a preko e-uprave ko placa porez ima provizija.
 
Zato ja te stvari još radim na stari način, ali uz novi začin. Odradim što je maks moguće preko euprave i dobijem sve informacije za plaćanje, pa par dana unapred uplatim u Pošti (preko opšte uplatnice sa onoga što mi je kreirano na portalu). Tako me ima u sistemu, plus imam i fizičku uplatnicu.

Jeste dupli posao, ali ne može posle fali ovo, fali ono...
Jeste tako, dok ne dođeš u situaciju kao ja da Divlja Šalterski Službenik (lat. Nervozus shicanorum pauza) proba da te otkači u fazonu "nije prošla uplata", a ja držim kopiju uplatnice u ruci. Kažem "evo vam kopija, ne zanima me što vi niste rasknjižili uplatu", a ona ponovo "ne treba mi, nije prošla uplata". Na kraju sam digao frku, pa je morao šef da interveniše, i bilo je kao "OK, ajd može ali samo ovog puta" i slično... :D
 
Нема потребе за физичким доказом о уплати пошто све уплате до 300.000 иду кроз ИПС (што значи да одмах леже исте секунде) а приликом генерисања уплатнице уноси се јмбг тако да преко њега они одмах и повежу уплату. Пасош кад сам вадио није ми требао доказ, само сам им рекао да сам платио преко еУправе…
Naravno da ne mora. Ne mora već neko vreme. Ali onda se seti da si u Srbiji i da neke stvari zavise od Slavice sa šaltera koju to jutro nisu radile cigara i kafa kako treba. Bolje da imam više nego manje i da ne gubim vreme čekajući ko zna koliko metara redova jer mi FT1P sistem kvari planove. Ovako, dupli kombo (digitalno i solarno) i povećavam šanse da ne moram ponovo da se vraćam i glupiram se po redovima.
Jeste tako, dok ne dođeš u situaciju kao ja da Divlja Šalterski Službenik (lat. Nervozus shicanorum pauza) proba da te otkači u fazonu "nije prošla uplata", a ja držim kopiju uplatnice u ruci. Kažem "evo vam kopija, ne zanima me što vi niste rasknjižili uplatu", a ona ponovo "ne treba mi, nije prošla uplata". Na kraju sam digao frku, pa je morao šef da interveniše, i bilo je kao "OK, ajd može ali samo ovog puta" i slično... :D
Naravno. Zato rekoh par dana unapred, jer ne može da ne prođe uplata, plus imaš fizičku uplatnicu bez koje verovatno ne bi uradio ništa jer nemaš dokaza. Ako i posle toga ne ide, dobro si i uradio. Kod nas ti je nažalost tako, moraš oko tako nebitnih stvari da se cimaš kao tenkre.
 
Poslednja izmena:
Više korisnika od sinoć/jutros ima problem da ne stižu zahtevi u Consent ID. Notifikacija stigne uredno, ali zahteva nigde.
 
Prijavljeno, odgovoreno - rešavaju problem.
 
Da li možete da se ulogujete koristeći čitač lične karte na Портал за електронску идентификацију?
Meni samo izbacuje onu stranu sa razlozima zašto može da bude problem.
 
Da li možete da se ulogujete koristeći čitač lične karte na Портал за електронску идентификацију?
Meni samo izbacuje onu stranu sa razlozima zašto može da bude problem.
Ako si instalirao sav potreban softver sa sajta MUP-a, http://ca.mup.gov.rs/ca/ca_cyr/start/kes/ i http://ca.mup.gov.rs/ca/ca_cyr/start/ca_crl/ onda probaj da promeniš Browser, Mozilla je problematična (bar koliko Ja znam), probaj da se prijaviš preko Google Chrome-a, ako si pokušavao tako onda isprazni keš restartuj Browser i probaj prijavu.
 
Ako si instalirao sav potreban softver sa sajta MUP-a, http://ca.mup.gov.rs/ca/ca_cyr/start/kes/ i http://ca.mup.gov.rs/ca/ca_cyr/start/ca_crl/ onda probaj da promeniš Browser, Mozilla je problematična (bar koliko Ja znam), probaj da se prijaviš preko Google Chrome-a, ako si pokušavao tako onda isprazni keš restartuj Browser i probaj prijavu.
Google chrome i koristim. Sve sam instalirao kao i ranije kad sam koristio. Probacu sa čišćenjem keša.
EDIT:
Nema leba, podigao sam sertifikat na 4, očistio keš, ali neće uvek isto.
Aplikacija freelancer kaže server error 500, a euprava kaže greška.
 
Poslednja izmena:
Google chrome i koristim. Sve sam instalirao kao i ranije kad sam koristio. Probacu sa čišćenjem keša.
EDIT:
Nema leba, podigao sam sertifikat na 4, očistio keš, ali neće uvek isto.
Aplikacija freelancer kaže server error 500, a euprava kaže greška.
Ako si sve instalirao kako treba onda proveri TokenManager (pored sata ikonica) trebalo bi da na TAB-u Certificates imaš dva sertifikata i na kraju reda moraju biti "štiklirani zeleno", na TAB-u Objects treba da imaš podatak o čitaču kartica koji se koristi, zna tu da bude i više njih pa ako ih ima isključi sve osim onog koji se kokristi za čitanje Lične karte.
Takođe, u delu Persoonal (Control Panel - Internet Options -Contenet - Certificates) bi trebalo da imaš učitane sertifikate sa Lične karte, proveri sve ovo pa kao je u redu, izvadi Ličnu kartu iz čitača izbriše sertifkate iz dela Personal zatim je vrati u čitač i proveri da li su se učitali ponovo.
Kako pokušavaš da se prijaviš na aplikaciju za frilensere, da li preko dela koji ide na uPrava-u ili preko aplikacije frilenseri?
Možeš se prijaviti i radite preko sertifkata u klaudu koji izdaje Kancelarija za informacione tehnologije, u svakom slučaju pročitaj i korisničko uputstvo koje se nalazi na linku https://frilenseri.purs.gov.rs/korisne-informacije/korisna-dokumenta.html
 
Ako si sve instalirao kako treba onda proveri TokenManager (pored sata ikonica) trebalo bi da na TAB-u Certificates imaš dva sertifikata i na kraju reda moraju biti "štiklirani zeleno", na TAB-u Objects treba da imaš podatak o čitaču kartica koji se koristi, zna tu da bude i više njih pa ako ih ima isključi sve osim onog koji se kokristi za čitanje Lične karte.
Takođe, u delu Persoonal (Control Panel - Internet Options -Contenet - Certificates) bi trebalo da imaš učitane sertifikate sa Lične karte, proveri sve ovo pa kao je u redu, izvadi Ličnu kartu iz čitača izbriše sertifkate iz dela Personal zatim je vrati u čitač i proveri da li su se učitali ponovo.
Kako pokušavaš da se prijaviš na aplikaciju za frilensere, da li preko dela koji ide na uPrava-u ili preko aplikacije frilenseri?
Možeš se prijaviti i radite preko sertifkata u klaudu koji izdaje Kancelarija za informacione tehnologije, u svakom slučaju pročitaj i korisničko uputstvo koje se nalazi na linku https://frilenseri.purs.gov.rs/korisne-informacije/korisna-dokumenta.html
Sve to sam uradio. Išao sam na prijavu na oba načina. Ništa neće da radi.
 
Probao sam sa aplikacijom za freelance daje mi error 500. (server)
Sto se tiče ConsentId nemam. Moram da napravim, kažu može sa sertifikatom preko sajta, al bi morao prvo da se uspešno prijavim :)
 
U pošti odradio Consent id. Čitav dan ne stiže email za aktivaciju. Da li je to uobičajeno, da poruka za aktivaciju kasni neko vreme?
 
Kakav mail za aktivaciju treba da ti stigne?
Zar ne bi trebalo da si dobio papir sa QR kodom koji skeniras i tako aktiviras ConsentID? Nakon toga se logujes preko eUprave sa mailom koji si dao u posti prilikom registracije
 
Kakav mail za aktivaciju treba da ti stigne?
Zar ne bi trebalo da si dobio papir sa QR kodom koji skeniras i tako aktiviras ConsentID? Nakon toga se logujes preko eUprave sa mailom koji si dao u posti prilikom registracije
Aktivirao preko QR koda, postavio pin kod. Čitav proces odradio do kraja. Napravio i backup.
Kada unesem email i pokušam da se prijavim na eUpravu, ne prihvata prijavu.
 
Aktivirao preko QR koda, postavio pin kod. Čitav proces odradio do kraja. Napravio i backup.
Kada unesem email i pokušam da se prijavim na eUpravu, ne prihvata prijavu.
2023-07-05_01-38-40.png

Prijavljujes se preko taba "mobilna aplikacija" i u polje uneses e-mail, zatim ti u samom ConsentID stize zahtev za odobrenje koje traje 60s. Pokusaj da budes u samoj app prilikom slanja zahteva. U koliko ti nista ne stize, verovatno je problem do eUprave koji se vuce jos od petka
Baci pogled na zadnje par poruke
 
Pogledajte prilog 395575

Prijavljujes se preko taba "mobilna aplikacija" i u polje uneses e-mail, zatim ti u samom ConsentID stize zahtev za odobrrenje koje traje 60s. Pokusaj da budes u samoj app prilikom slanja zahteva. U koliko ti nista ne stize, verovatno je problem do eUprave koji se vuce jos od petka
Baci pogled na zadnje par poruke
Hvala za informaciju. Pri logovanju dobijam poruku , Немате налог на Порталу еИД.
 
Ja ne znam kako ali meni neće da prihvati login ni preko MUP sertifikata niti preko danas otvorene ConsentID aplikacije.

Ni aplikacija frilenceri neće da radi. Tamo server error 500, sajt kaže da je greška, a aplikacija na telefonu izbaci ovo:Screenshot_2023-07-05-10-33-52-254_com.android.chrome.jpg
 
Prihvati tako. Hvala ! Još samo i da mi na PCu tako proradi.
 
Nazad
Vrh Dno