Šta je novo?

E, tako se to radi ...

silverglider

Administrator
Administrator
Učlanjen(a)
30.07.2000
Poruke
5,577
Poena
770
Znam da su u zlatno doba Amige (i pre toga Debeljka) razne intro scene imale mnogo vise paznje nego danas.

No, ovo je samo jedan primer sta moze da se uradi sa malo paznje i optimizacije. U attachu su programcic i njegov source (assembler). Kada pogledate sta programcic radi, verovatno cete reci "pa ? vec vidjeno". No, obratite paznju na velicinu programa - velik je samo 256 BAJTOVA.

P.S.
Naravno da je attach cist od virusa.
 
Stvarno neverovatno. Bilo je par intro-a sa fantasticnom 3D grafikom i zvuk koji su bili 64Kb, ali ovo je stvarno neverovatno.
 
Strava... i sto je najlepse, koristi obican MCGA mod, a ne ogl kao sto je sad popularno...
BTW, evo vam i nesto od mene... onaj fader sam ja pravio, nije nesto, a pd2 i pdreams je pravio neki purple wiking, i ti su pobedjivali na takmicenjima do 4kb... nisam samo siguran kako rade pod windowsom...
 
chudo sta moze da se postigne sa malo matematickih trikova ...
ja sam svojevremeno napravio mini arkanoid u 256b :) al to je zaludjivanje i mrtva su ta vremena i demo scene ... razvoj hardvera je upropastio demo umetnost ... sad u opengl-u mozes u stotinak linija koda na napravis chuda, koje sofverski "nikad" ne bi mogo....
mada tim sveeney (UT koder) je procenio da ce se 3d hardver vratiti na CPU i ponovo ce se raditi softverski rendering...al ne bas uskoro
 
Ma mozes sa stotinak linija OpenGL interfejsa da napravis svasta, ali kad linkujes taj svoj program sa OGL bibliotekom, da vidis koliki ce ti exe ispasti. U tome je poenta ovde, ne sta moze efektnije i lepse/mocnije da se uradi, nego da se uradi efektno, a da zauzima izuzetno male resurse.

P.S.
Kako to mislis "koje softverski nikada ne bi mogao uraditi" ? Pa i OpenGL je softver, jezik/biblioteka -> pitanje je samo da li drajver preusmerava izvrsenje na GPU ili CPU.
Ista prica kao i za PostScript - strana za stampu se opise PostScript jezikom, a drajver odredjuje kako se to stampa - da li je uskocio dodatni lejer koji PS pretvara u RAW (tipa GhostScript, ZScript, etc) ili se prosledjuje printeru koji ima hw koji parsira PS opis strane.
 
silverglider je napisao(la):
Ma mozes sa stotinak linija OpenGL interfejsa da napravis svasta, ali kad linkujes taj svoj program sa OGL bibliotekom, da vidis koliki ce ti exe ispasti. U tome je poenta ovde, ne sta moze efektnije i lepse/mocnije da se uradi, nego da se uradi efektno, a da zauzima izuzetno male resurse.

P.S.
Kako to mislis "koje softverski nikada ne bi mogao uraditi" ? Pa i OpenGL je softver, jezik/biblioteka -> pitanje je samo da li drajver preusmerava izvrsenje na GPU ili CPU.
hmm jes jes u pravu si :) ali brate - pokreni opengl program na s3 trio i ako imas srece dobices 1fps :) a to bas i nije neka animacija ... aj p0z
 
S3 Trio nije GPU nego obican VGA kontroler, koji nema skoro nikakvu 3d funkcionalnost - to je prva i osnovna razlika. Uostalom, OGL je zahtevna stvar i za posten posao sa njime su uvek trebale radne stanice (OGL profi karte i danas kostaju ko Petra kajgana), ali ode sad ti daleko od teme. Poenta nije bilo napraviti top, nego sta stane u 256 bajtova.
 
Nego jel imate vi jos ovih demoa?
Ajde koji na mail
naravno virus-free! :)
 
Nazad
Vrh Dno