Šta je novo?

Dying Light - Techland's next-gen Dead Island [Feb 2015 / PC / PS4 / Xbone]

Nesto tebi koci, sta sad ne stima drajveri, memorije, ploca, podesavanja...?
Drajveri mogu da obogalje pojedine igre, nepravilno brisni, prepucavanje.
Cim nesto zapne odmah kuknjava ne valja igra, niko ne pomislja cekaj
da odradim par testova pa da vidim gde je problem...
Neke igre baguju zbog nepodesenog zvuka, prikljucene periferije na usb..
 
Nesto tebi koci, sta sad ne stima drajveri, memorije, ploca, podesavanja...?
Drajveri mogu da obogalje pojedine igre, nepravilno brisni, prepucavanje.
Cim nesto zapne odmah kuknjava ne valja igra, niko ne pomislja cekaj
da odradim par testova pa da vidim gde je problem...
Neke igre baguju zbog nepodesenog zvuka, prikljucene periferije na usb..

Pa ne isti su rezultati na dva veca foruma... svi koji su govorili o 100fps-a nisu zavrsili toturial... gde jednostavno draw distance NE POSTOJI (cak ni na vrhu zgrade)
 
Probaj da odradis unpark core, kazes da prvo jezgro zakuca a ostala zabusavaju.
Iskljuci power save opcije pa probaj onda..
 
Engine za Witcher 3 i za ovu igru ama bas nikakve veze nemaju jedan sa drugim. Ovo je najnoviji nabudzeni Chrome engine koji ocigledno nije ispeglan i cim je igra spala sa targeted 60fps-a na konzolama na zakljucanih 30fps, znalo se da nesto ne stima i da ce najverovatnije biti neoptimizacije i za PC...
 
Engine za Witcher 3 i za ovu igru ama bas nikakve veze nemaju jedan sa drugim. Ovo je najnoviji nabudzeni Chrome engine koji ocigledno nije ispeglan i cim je igra spala sa targeted 60fps-a na konzolama na zakljucanih 30fps, znalo se da nesto ne stima i da ce najverovatnije biti neoptimizacije i za PC...

Kazu da ima je sve te igre koriste nvidia's gameworks libraries... koliko ima istine nemam pojma, i ja se nadam da gresim
Gameworks igre:
AC Unity, Watch Dogs, FC4, Dying Light i bice 5-ta The Witcher 3

Mada realno Witcher 2 je odlicno optimizovana igre, tako da verujem da su strahovi neosnovani... ali za sada game sajtovi o fps za PC nisu iznosili puno detalja
 
Poslednja izmena:
Nema to nikakve veze, to su samo dodatne stavke koje generalno mozes da iskljucis i da teras dalje, ali ocigledno je da problem uopste nije u njima vec u samoj tranziciji u taj novi engine, a cini mi se da su to odradili i za onu njihovu drugu igru (Hellraid), kako je vec rekao jedan od developera.

Inace evo super clanak o performansama i podesavanjima, a posebno obratiti paznju na draw distance graph: http://www.geforce.com/whats-new/guides/dying-light-graphics-and-performance-guide
 
Da to sam i ja zakljucio u sustini samo draw distance ima veceg efekta na FPS i to pre svega sto je core 1 zakucan na 100%
dying-light-view-distance-performance-stock-cpu-640px.png
 
Spustio sam se do grada a tamo fps 40-60, zauzece oba gpu-a 50% :p Kada se draw distance spusti naminimim imam konstantno preko 100fps zauzece gpu-a 70-80%, nesto ovde ebe koke a peto nije :p
 
Nesto tebi koci, sta sad ne stima drajveri, memorije, ploca, podesavanja...?
Drajveri mogu da obogalje pojedine igre, nepravilno brisni, prepucavanje.
Cim nesto zapne odmah kuknjava ne valja igra, niko ne pomislja cekaj
da odradim par testova pa da vidim gde je problem...
Neke igre baguju zbog nepodesenog zvuka, prikljucene periferije na usb..

Nesto koci sve nas a to nesto se zove krs, optimizacija.
Ili su nesposobni za istu ili ne zele prosto da se trude.
Treceg nema.

Igra radi gotovo identicno na GPU od 250 i od 400e.

Beta testiranje se nastavlja. Iskreno zao mi ljudi koji su pre-orderovali i platili ovo.
 
Poslednja izmena:
ja imam dropove i u zgradi sa hbao,depth of field i motion blur-om,sve na high.zaobici ce se ovo,izgleda.
 
Igra je vise naklonjena nvidiji dok amd ne izbaci neke krstene drajvere, mada i u ovakvom stanju, igra ima lose cpu skaliranje. Ja mogu sve da odvrnem na max, teksture medium, 1680x1050, ne pada ispod 30 nikad, ali cpu usage kolje li kolje. Cekamo patch! :d
 
Definitivno je problem sa prvim jezgrom, ono je skroz optereceno i verovatno zbog toga pada GPU usage a samim tim i FPS. Takode, igra pravi ogromni page file (i premo 10GB) sto je mozda zbog sve 8 GB RAM-a u racunaru.
Ono sto me izuzetno nervira su one cestice prasine koje se krecu kroz vazduh, nekako me ometa. I jos jedan cudan bag sam primetio. Ako pada kisa, onda je oko oruzja neko cudno zamucenje, ne znam kako da opisem.
 
Igru je fino opisao Jovyland, ukratko ali skroz tacno :) pokrali su dosta iz drugih igara, na momente skoro ne znas sta igras:D ... tehnicke probleme ce resiti patch-evima i driverima, ali generalno igra je meni razocaravajuca ! ... kod mene rade sva cpu jezgra ~40-65%(intel) a gpu skoro uvek na 99%(nvidia), mada ima dropova
 
http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test_GPU-Action-Dying_Light-test-dl__intel.jpg


FAIL.
 
Kod Ubisofta bar rade sva jezgra. :)
 
Meni je u igri sve ukljuceno na max osim textura koju je neko ovde pomenuo da trazi 4 gb vrama a kako ja na 7870 imam samo 2 gb moralo se inace nije bilo moguce igrati, ostalo je i5 2500k neklokovan i 8 gb rama... kada sam u gradu fps mi se vrti tu oko 30 sto je za moj komp vise nego odlicno i nisam video neko seckanje ili jednostavno nisam previse zahtevan korisnik pa ako ga i ima ja ga ne primecujem... a taj draw distance nisam ni dirao ali mogo bih da vidim da spustim pa da vidim kako ce se onda igra ponasati. Iskreno nisam gledao ni koliko je zauzece procesora a ni memori use. Do sada sam u igri ubio par 3-4 sata igranja.
 
Ivy Breidge-E 4960x 4.6ghz, 980 SLI 1549/2050mhz, i 24gb meorije :) Sve se vrti oko konstantnijh 144fps podeseno na maksimu a rezolucija 2560x1440, drajveri 347.35 ;)
Kako kod koga radi ne znam, kod mene sabija, zauzece memorije na karti 4040, nema seckanja ni jedne sekunde, sve ide 100% glatko... O tome kako mi se dopada igra nekom drugom prilikom :)

Sve je postalo relativno sa gejmingom i hardverom ocigledno. Nemam ni ja vise problema u 1080p 60fps jedna 970-ica a nema problema ni @Borat dok eto drugi imaju.
Za godinu/dve ima da bude tek smejanje, sto sa enginom sto sa hardverom..
 
Kako ovo radi na starijim konfama tipa moja? Vredi da skidam.. Ako je zahtevnost tipa Shadow Of Mordor onda je to super...
 
Shadow of Mordor je fenomenalno optimizovano naspram ovog.
 
Shadow of Mordor je fenomenalno optimizovano naspram ovog.
+1
Kod mene je radio skoro pa savrseno!
Citajucu sve vase komentare vezano za optimizaciju bilo koje igre u ovom delu foruma polako ali sigurno dolazim do jednog finalnog zakljucka-konzole su izgleda jedino pravo resenje za gaming!Stvarno ne zelim,a ujedno bi i zamolio da niko ne pokrece raspravu PC vs Konzole!Igre nam dolaze svaki put sve losije i losije po pitanju optimizacije,sve kopija do kopije...Pocinjem da se pitam koliko je potrebno para da bi odigrao jednu igru kako bog zapoveda!Kad citam komentare ljudi koji imaju 970,980 grafike i nisu bas nesto preterano zadovoljni,e onda mi dodje da zaplacem od muke!Takva jedna grafika kosta kao jedna konzola,a to je samo jedna kompenenta,a jos ti je toliko novca potrebno za ostale!Cak je i onda pitanje dali ce raditi u konstantnih 60 fps-a!Tuga,cemer i jad!
 
Poslednja izmena:
Mene sa druge strane užasno smara kuknjava vlasnika napucanih kartica što im igra radi u 4 frejma manje od onoga što su postavili kao svoj ideal :) Najkorisniji post na poslednjih X strana, ubedljivo, je Jovy-jev, sa kojim sam hteo malko da polemišem jer je meni ovo upeglanije i utegnutije od Dead Islanda - premda se slažem da su uzeli štošta od Ubisofta od tih fora - ali sam odustao.

Što je najgore, to sve ima veze sa time da sada mali pomaci u grafičko-fizičkim endžinima i prikazima moraju da se plaćaju velikim penalima kada su u pitanju performanse, i sa malo čime drugim. Malo bolja trava, malo više particles-a svuda unaokolo, samo malo detaljnije teksture, naprednija fizika, sve to je naizgled minimalan napredak a u stvarnosti jede daleko više resursa. I svi smatraju da svaki tim treba da zna da sve to optimizuje u podjednakoj meri "jer ako Crysis ima onakvu grafiku pre dve godine zašto XYZ nema istu takvu ili još bolju danas". Na kraju imamo pljuvanje na sva zvona, a situacija uopšte nije toliko tragična kakvom se opisuje. Zapravo, nije tragična uopšte. Open world igra, za ime sveta. Jede resurse i to je to.

Jbt, na kraju sam i ja krenuo da pričam o tehnikalijama igre koja, po svemu sudeći, relativno pristojno radi na iole jačim konfiguracijama.
 
Na konzoli igre rade uglavnom u 30 fps, skuplje su i placa se pretplata da bi koristio online servis.
 
Mozda ako poredis Kinguin i slicne sajtove sa peripetijama oko podele igara na konzolama. Nije ni jedno ni drugo idealno, na PC su igre vezane za nalog dok je na konzolama to komplikacija koja ima smisla ako imas neko drustvance koje sa tobom kupuje igre. Meni to ne odgovara i ne smatram da je isto kao kada aktiviras kljuc na Steam itd.
 
Zapravo, nije tragična uopšte. Open world igra, za ime sveta. Jede resurse i to je to.

???

Shvatas li da je igra apsolutno neoptimizovana za to sto nudi??
Dakle koristi preko 7GB RAM-a.
Koristi oko 4GB VRAM-a.
Koristi samo jedno jezgro od mogucih 4/8 onako kako treba.
Podesavanja apolutno nemaju efekta na fps, dok se vizuelna razlika vidi.

Kakva open world igra je ovo? I sta ima da jede resurse konkretno kod ovog naslova? Jesi li pogledao teksture?
Ako ovo nije tragicno ja ne znam sta je.
 
Nazad
Vrh Dno