Šta je novo?

Duocom

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
o cemu ti sad druze, da vrati novac iz svog dzepa? odakle tebi sad ta ideja?

cemu onda sluzi obrazac za povracaj novca kupcu ako ne ZA POVRACAJ NOVCA IZ KASE? da li su u zakonskoj obavezi ili nisu da za neispravnu stvar ponude povracaj ako se vrati odmah to je vec malo diskutabilno ali da su u mogucnosti to da urade, zakonski a i ljudski, jesu i te kako. nemoj pricati gluposti. isto tako zakonska odredba da se online i irl kupovine tretiraju toliko razlicito je nerealna, kao da ja pri licnoj kupovini imam mogucnost da proizvod iole probam, pa misa nece da otpakuju da vidite kako lezi u ruci, kamo li kakav je software ili nesto slicno...

meni se jos nije desilo da su smislili dovoljno validan izgovor da mi ne vrate novac ako sam nesto vratio u roku od 3 sata... uglavnom zato sto je neispravno.

Problem je sto on nije nosio da vrati monitor, u roku od 3sata, nego tek SUTRADAN, a taj obrazac koji pominjes, vazi u slucaju da se roba vrati u roku od 24h, jedino u tom slucaju moze da trazi povracaj novca. Posto je ocigledno prosao taj rok, po protokolu, monitor se salje u ovlasceni servis, i dobija zamenu. end of story :D
 
Poslednja izmena:
Ne znam druze, sta bi ti hteo, da ti prodavac iz svog dzepa vrati novac, koji si dao za monitor ? Zar mislis da je to moguce :d Da si kupio monitor, preko online kupovine, to bi bilo nesto drugo, ovako sam znas da nisi u pravu.. Kazes imas dovoljno godina, a pominjes neke samare, pa nisu oni u radnji krivi sto se ti predomisljas, prodavac izdao ti fiskalni, novac otisao u kasu, i kraj price, sve dalje po protokolu... Ja sam u drugim radnjama, mnogo veci novac ostavio, a jos nikad mi se nije desilo da kad sam nesto reklamirao, da mi daju zamenu istog dana..

Nisu oni krivi sto se "predomisljam"? Pa ja se ne bih "predomisljao" da je monitor bio ispravan i bez defekata. Iz svog dzepa da mi prodavac vrati pare? Kako mi je onda Atom CT vratio pare za grafu? Iz cijeg dzepa? Jos grafa bila ispravna a razlog vracanja ja nezadovoljan. Nije online narucena. A sto se tice samara i godina lepo sam objasnio. Onako drsko ponasanje prodavca, onakav njegov "fuck off" stav zasluzuje najmanje samar. Koji od mene naravno nije dobio jer imam dovoljno godina i problemi takve prirode mi ne trebaju. A vidis da mu je neko pre mene, ili ne daj Boze da mu se nesto tako desi posle mene, priredio jednu takvu polu vaspitnu meru ne bi se on onako drsko ponasao. Jos jednom. Zamolio sam ih da li mogu da pregledam panel. Rekli su oni ce. Onda su rekli mogu ja kuci da pregledam nije problem. Monitor defektan ja vratim razocaran hocu pare. Dobijem drsko ponasanje i drugi monitor koji ne zelim. Ja sam u prodavnicu usao kada sam prvi put kupio mon sa dobrim namerama. A sada... Sada sam razocaran i pomalo ljut. Protokol je jedno a dobra poslovna politika drugo.
 
Poslednja izmena:
covek ne zna sta prica, 24h rok ali to ne vazi jer je vraceno sutradan... pa 24h i jeste sutradan, nije sprint na 100m, zar se gleda u sekund da li je proslo 24h, zaista... cak i po protokolu morali su da ispostuju...

a ljudski trebali su i da se izvinu jer lepo su zamoljeni da monitor probaju, ako nece ne moraju, idem dalje... ako su rekli da su probali, dakle na rec, onda duguju izvinjenje...
 
covek ne zna sta prica, 24h rok ali to ne vazi jer je vraceno sutradan... pa 24h i jeste sutradan, nije sprint na 100m, zar se gleda u sekund da li je proslo 24h, zaista... cak i po protokolu morali su da ispostuju...

a ljudski trebali su i da se izvinu jer lepo su zamoljeni da monitor probaju, ako nece ne moraju, idem dalje... ako su rekli da su probali, dakle na rec, onda duguju izvinjenje...

Jel ti razumes, il se pravis? :d TO dal se gleda u sekund, za rok od 24h to pitaj onog ko je dao taj rok... Ako je isteko propisani rok, njihova je samo dobra volja, dal ce da mu vrate novac.. Zato je i dobio zamenu.... Sto se tice toga, oko molbe da probaju monitor, rekli su mu da nisu u mogucnosti da ga detaljno probaju, jer na laptopu imaju Vga izlaz, i ne moze da razvuku sliku, i da testira/proba kuci monitor, i ako nesto nije u redu zamenice mu, kao sto su i ucinili :)
 
Odlicno ja razumem. Duocom se znaci striktno drzi protokola i nije ih briga za reputaciju i customer care. Zato cu ih i izbegavati ubuduce. Kao i zbog drskog ponasanja. Neopisivo me podsecas na doticnog gospodina iz Duocoma. A sto se tice probe monitora. Isti ima vga ulaz kao i kabl koji sam vam uredno vratio...
 
Mislim da je sasvim korektno da imaš izbor da li hoćeš da ti vrate novac ili da ti zamene monitor pa i da uzmeš neki drugi monitor ako želiš za istu cenu.Inače ja sam kod njih kupio grafičku,tastaturu i kuler za procesor i nisam imao nikakvih problema a jeftiniji su od ostalih.
 
Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima:
Ukoliko je greškom prodavnice fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe;

Ukoliko je kupcu fakturisana neispravna ili roba oštećena u transportu, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe

Ukoliko je kupac svojom greškom poručio robu a želi da izvrši povraćaj, u skladu sa zakonom o zastiti potrosaca bice mu fakturisan iznos troskova transporta robe koju vraca.

Rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe.
 
@ nikolastankovic
Ocigledno nisi upucen, proslo je oko 16h od kupovine tog monitora, znaci covek je kupio uvece monitor i doneo ga prepodne. Nije proslo 24h...
Ja ovde ne mogu da skapiram kako mu to nisu vratili pare za neispravan uredjaj i da pritom nisu hteli da provere monitor na licu mesta? Prodavnica racunara i mrzi ih da gube vreme na tim stvarima? Mrzi ih da nadju vga to dvi adapter koji imaju u svojoj radnji da bi razvukli sliku? Kakve gluposti...
 
Poslednja izmena:
Ja sam napisao sta sam imao. Sve sto sam napisao je istina. Da ne bih razvlacio ovu temu u nedogled necu vise nista da komentarisem. Tu su korisnici ovog foruma da sami vide ko je korektan a ko nije u celoj prici. Sto se mene tice ja vise necu kupovati u Duocomu. I nadam se necu ih vise nikada necu videti. Zato sto prezirem drske i ohole ljude koje nazalost stiti zakon. Toliko.
 
Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima:
Ukoliko je greškom prodavnice fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe;

Ukoliko je kupcu fakturisana neispravna ili roba oštećena u transportu, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe

Ukoliko je kupac svojom greškom poručio robu a želi da izvrši povraćaj, u skladu sa zakonom o zastiti potrosaca bice mu fakturisan iznos troskova transporta robe koju vraca.

Rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe.

Koji je to zakon i koji član?
Sve što firma napiše na svojim stranicama, a nije regulisano zakonom, može a ne mora da ispoštuje pošto je zakon ne primorava na to.
 
Koji je to zakon i koji član?
Sve što firma napiše na svojim stranicama, a nije regulisano zakonom, može a ne mora da ispoštuje pošto je zakon ne primorava na to.

Ne znam zaista, to je pitanje za doticnu firmu, koja je to napisala. Kao sto su vec pisali, ostali clanovi, da su mu vratili novac, to bi bilo iskljucivo njihova dobra volja, i lep gest.
 
Kakva dobra volja i lep gest ??? Svaka ozbiljna firma bi to morala automatski da radi !!! Mora da se radi po zakonu a što više preko toga, to bolja firma. Kada nema kod nas nešto kao "Better Business Bureau". ako se nakupi dovoljno žalbi (obično vrlo malo) ta firma bude izbačena iz organizacije i posle ima da nadrlja. Neće opstati dugo.
 
Poslednja izmena od urednika:
Sve zavisi od toga da li ti "defekti" monitora spadaju pod garanciju ili ne. Nisam nasao o kom se monitoru radi, ali 1 zaglavljen piksel nije uvek za garanciju. Losi dugmici sigurno jesu.
Sto se tice vracanja novca, isti se uz popunjavanje obrasca moze vratiti i posle 24h i razlozi su razni. Ogranicenje ne postoji tu ukoliko firma odluci da vrati novac.

Postoji deo u zakonu koji kaze da roba mora imati objektivan nedostatak kako bi kupac mogao da zahteva povracaj novca (odvojeno od one internet kupovine) i on stiti i prodavce. Pa ne moze tek tako neko da kupi busilicu, izbusi sta mu je trebalo i onda vrati bez izgovora.
Firma moze izaci u susret musteriji, ali ne mora tek tako. Onaj ko zaista zeli proizvod koji je kupio, pristace na zamenu za drugi ispravan primerak. Te fore "razocarao sam se u brend" su glupe i folirantske.

Necu da branim ni duocom ni ostale prodavnice. Mozda se taj prodavac samo lose snasao, a mozda mi cujemo drugaciju pricu od stvarne, a mozda je prodavac hteo da uvali primerak za koji je znao da ima defekte.
Ono sto mogu da tvrdim iz licnog iskustva je da kupci najbolje prolaze kada su spremni za dogovor koji je u zajednickom interesu. Kada kupac dodje sa "stavom" onda se odmah pale sve lampice i stvari moraju da krenu nizbrdo.
 
Moja razmisljanja su glupa i folirantska. I verovatno sam preuvelicao ili slagao sve. A prodavac se nije snasao jer sam ja dosao sa "stavom". Ne branis nikog. Objektivan si kao CNN ☺.
 
@subtractor

Prodavci imaju obavezu da postuju ZoZP, a kupci imaju prava koja proizilaze iz tog zakona.

Nisam siguran koji je monitor u pitanju, i neznam kakva je politika tog brenda u vezi sa mrtvim/zaglavljenim pikselima ali defektni dugmici su svakako razlog za reklamaciju iz cega proizilazi da sam kupac ima mogucnost da se izjasni kako zeli da reklamacija bude resena.

Sem toga verujem i da je duokom mogao i morao da izadje u susret kupcu, posebno posle predloga i dogovora da kupac sam proveri ispravnost monitora.

I jos nesto... Svaki kupac koji ne trazi svoja prava nanosi stetu ne samo sebi vec i ostalima.
 
Izvukao si samo ono sto si hteo iako se vecina toga uopste nije odnosila na tebe.
Pogresan stav imas mada jesi u pravu za dobar deo stvari koje si rekao ranije.

Kao sto je odmah receno u temi, zamena monitora za drugi je sasvim korektno resenje koje si trebao da prihvatis bez ljutnje. To sto si po kupovini otkrio da ti monitor zapravo ne odgovara, nije problem duocoma nego tvoj.
Ako su stvarno gnjavili pre ponude zamene, to je velika greska. U roku od 7 dana od kupovine, ukoliko ima problema sa proizvodom, odmah se daje novi uredjaj u zemenu. Kupac sigurno nece cekati servis za potpuno nov proizvod koji je juce kupio.

Mozda se tebi ne svidja sve sto ja kazem, ali uveravam te da sam objektivan. Pricu tog prodavca ne znam, ali licno ne bih odmah pretpostavio najgore.
 
to je upravo ono sto sam ja rekao. Dobio si validno resenje u vidu zamene. A to sto su se cigancili posle, i cela ta piz*arija sa provrom, nemaju komp, nemaju adapter, za to bih ih napusio veoma ozbiljno.

Niko nije u fazonu da si bullshiter, vec samo da si preterao, bas kao i oni. Pa ste se fino sudarili na kraju
 
Dobio sam validno resenje tek posle svadje. Prvo ponudjeno resenje je bilo da ce mi odgovoriti za tri dana. Ja ne zelim da se sa nekim svadjam pa da mi tek onda nude validno resenje problema. U vezi mog razocarenja u brend ishitreno sam to napisao. Tako da to sto je subtractor napisao stoji da je ta izjava folirantska. Pogotovu sto i dalje imam monitor istog proizvodjaca kao i ovaj koji je kupljen u Duocomu.
Navikao sam na drugaciji odnos prema musterijama. Na kraju krajeva ja sam ostecen u celoj prici. Ja sam usao u radnju sa dobrom namerom. Nikakav "stav" nisam imao niti zlu nameru. I sada se ja nerviram a ne oni. A moji nervi nemaju cenu, slozices se (Slayer). Ako nastavim da se nerviram ovako otpakovacu lepo monitor. Nadam se da je ispravan. Ako nesto nije u redu sa monitorom i ja moram odem tamo a oni onako neljubazni...
U tome je sustina problema. Ja ne zelim neprijatne situacije. KOje su prouzrokovane jednostavnom kupovinom monitora. Slayer, jedno pitanje posto vidim da si upuceniji od mene. Sta bi bilo da su mi vratili pare tj ceo iznos? Sta oni gube? Uvoznik nece da im refundira neispravne komponente ili sta je u pitanju?
 
Vidi, nisam ja u toj prici ali silom prilika je preko mojih ledja kupljeno mnogo opreme u firmama, tj bio sam upucen u to. Oni kao i vecina malih igraca nemaju svoj lager i magacin nego ti trazis i oni kaze da ce doneti tipa u 16h. Oni odu i od veleprodaje uzmu jedan monitor. Ti si ga uzeo, vratio, desilo se sta se desilo, i oni ti vrate novac. Oni su vec proknjizili uplatu i mogu da je storniraju, u zakonskom roku. To urade, i onda imaju monitor koji ce neko mozda da kupi, a mozda i ne. Oni su od veleprodaje uzeli stvar i nema sta da je vracaju. Ne postoje viskovi kod dobavljaca. Ili barem ja ne znam. Ono sto si uzeo, to si uneo u stanje i to imas. Ako prosto niko ne bude hteo da uzme taj monitor on ce da stoji u radnji tako, i sem ako taj prodavac nije i gazda, skoro je sigurno da ce neko od njih da ostane duzan. Da li nabavka, ili prodavac.

E sad, recimo Atomci, mada i za njih ne znam koliko su veliki bas, mozda mogu da priuste sebi to jer im prosto kroz radnju prodefiluje dosta ljudi i sve su sanse da ce ga prodati nekome. Mogu posle da mu spuste cenu, da ga bace na akciju, ali on mora da se proda jer je, da se tako izrazim, custom narucen za tebe. Da je to tipa GTX 970 G1 Gaming, veruj mi da ne bi bilo problema. Oni bi ga tutnuli na sajt, na prvu stranu, napisali da ga imaju na stanju i prodali u roku od odmah :)

A oni kad im ti doneses monitor koji nije ispravan, uzmu i vrate ga dobavljacu i dobiju drugi. Koliko ja znam ne mogu da dobiju pare natrag.
Ono sto i meni nije jasno jeste zasto su se cigancili za zamenu. Kapiram da je lik prosto ustao na levu nogu i obojica ste naleteli u svojim maleroznim momentima i sa plitkim zivcima i sve je otislo kud je otislo.

Eto, nadam se da ti je jasnije barem malo. Ima ovde na forumu ljudi koji rade bas u nabavci i veleprodajama pa verovatno mogu i da me isprave a i prosire :)


Ponavljam ti ono iz prvog mog posta. Necu prestati da kupujem od njih, ali cu zasigurno biti obazriv. Ako cujem jos 2-3 ovakva iskustva, ni ja se necu vratiti kod njih, a verovatno ni vecina koji su videli temu. Bez obzira na ishod, nadam se da neko od njih citao ovaj forum i ovu temu i da je dovoljno pametan da zna sta mu je ciniti, jer ovakva tema vrlo lako moze da napravi veliku stetu i velikoj firmi, a kamoli nekome ko je mali i ko postoji samo zahvaljujuci dobrim marzama i lokaciji na kojoj su.


Peace :,,:
 
Poslednja izmena:
Neispravne uredjaje menja uvoznik. bez obzira sto neka firma dalje prodaje, oni su i dalje kupci uvoznika i ne mogu sami da servisiraju pa ne mogu ni da resavaju garancije. Takodje nemaju direktan kontakt sa proizvodjacem.

btw, ponasanje jednog radnika nije uvek stav cele firme. Vrlo moguce da je on bio ljut jer si ga zamolio da pregleda monitor, sto njega naravno mrzi. Iz njegovog ugla si ti problem i gnjavator a on zrtva :D
 
u nekom prethodnom periodu sam imao dobra iskustva sa duocomom(nisam imao reklamaciju, ne znam kakvi su po tom pitanju, ali sto se tice ljubaznosti, tacnosti i izlazenja u susret bili su na nivou.

ali eto da podelim jedan ruzan dogadjaj od pre nekoliko meseci, kojem sam prisustvovao, a tice se reklamacije.
naime, drugar je kod njih uzeo neki ruter(niza klasa, 20-30 eura) pre koju godinu. ruter mu nakon nekog vremena flipne(gubi konekciju sam od sebe, standard za znj quality kineze, krene da pregreva vrv). on zameni ruter drugim, a ovaj ne odnese odmah. sve u svemu, u nekom momentu se setio(pretposlednji dan pred istek garancije je konacno poneo u radnju). jeste bzvz tako kasno, ali to opet nije njegov problem. krenu da drve u prodavnici kako ne mogu da prime reklamaciju jer je tako kasno, kako mozda nece imati isporuku dobavljacu do isteka garancije sa papira, te bi bilo najbolje da se ruter odnese uvozniku da ne bi bilo eventualnih problema(cista glupost, jer oni treba da registruju i upisu datum prijema robe, ako je u garantnom roku- to je to). ruter se ponese kod uvoznika, i tamo se u stvari sazna istina- pritiskali su da se nosi uvozniku- jer je njihova garancija kod uvoznika istekla, jer su oni ruter kupili par meseci pre nego sto su ga prodali.

ovom prilikom bih da pohvalim firmu netiks, jer su maksimalno izasli u susret, i i pored toga sto nisu imali nikakvu obavezu prema kupcu, ruter je zamenjen. a duocomu i njegovim radnicima skidam kapu, nije lako setiti se tako prevarantske i niske fore.
 
***a ako tako gledamo onda bolje da direktno kupujem kod uvoznika odnosno tzv "velikih". Tako ispada. Ja cu nastaviti da kupujem gde mi je interesantno. Pa makar i na svoju stetu. Kako god se zvala i koji god status imala firma.
Sto se tice ponasanja jednog radnika slazem se da on ne predstavlja ponasanje cele firme. Ali ne zelim da neko pojedinacno snosi odgovornost za neku striktnu filozofiju kojom se firma rukovodi. Ja koliko sam shvatio doticni "mr neljubazni" je jedan od vlasnika. Tako je makar izgledao :) . Ako nije najmanje sto zelim je da ispasta neko ko tu radi za 30k-40k.
Uostalom meni stvarno nije problem da izgubim 50e ili koliko vec. Vise je tu u pitanju sujeta nego finansijski faktor. Eto cisto da je bila neka lepa rec, postovanje ja bih bio zadovoljan. Ako nista drugo zeleo sam bas taj monitor. Kako stvari stoje otpakovacu ga pa ako je ispravan ostaje kod mene i kraj price hehe.
 
Poslednja izmena:
Izvukao si samo ono sto si hteo iako se vecina toga uopste nije odnosila na tebe.
Pogresan stav imas mada jesi u pravu za dobar deo stvari koje si rekao ranije.

Kao sto je odmah receno u temi, zamena monitora za drugi je sasvim korektno resenje koje si trebao da prihvatis bez ljutnje. To sto si po kupovini otkrio da ti monitor zapravo ne odgovara, nije problem duocoma nego tvoj.
Ako su stvarno gnjavili pre ponude zamene, to je velika greska. U roku od 7 dana od kupovine, ukoliko ima problema sa proizvodom, odmah se daje novi uredjaj u zemenu. Kupac sigurno nece cekati servis za potpuno nov proizvod koji je juce kupio.

Mozda se tebi ne svidja sve sto ja kazem, ali uveravam te da sam objektivan. Pricu tog prodavca ne znam, ali licno ne bih odmah pretpostavio najgore.

NEtacno, u roku od bar 7 dana od kupovine, morao bih da proverim, uzivo (online je duplo toliko) moze da vrati bez ikakvog obrazlozenja i trazi svoje PARE nazad a ne da mora da prihvati zamenu a nije problem prodavca ako nece da prihvati!!
 
+1
Ja sam tako vratio tastaturu u emmi, bila 3 dana kod mene...
Samo poslali u servis da potvrde ispravnost i sledeći dan vratili pare.
 
To sto dosta radnji izlazi u susret, ne znaci da su u obavezi to da urade.
 
Poslednja izmena:
Prestao sam da ispravljam, nekoliko puta sam tražio da navedu taj član zakona međutim niko ga još nije napisao. Dobra volja prodavca je ako nudi tu pogodnost, nisam našao u zakonu da ga on obavezuje na to.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno