Šta je novo?

Duocom

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

Gavran

Cenjen
Učlanjen(a)
25.01.2011
Poruke
815
Poena
170
Naime juce sam kupio monitor u gore navedenom IT store-u. I zamolio doticne da pregledam panel da nema nekih deformacija, mrtvih pixela i slicno. Napominjem da sam vec nekoliko puta sam vec kupovao od njih uvek su bili ljubazni i nikada problema nisam imao. Nakon razgovora moj sagovornik je predlozio da oni pregledaju panel i da mi jave. Pa ako je sve kako treba da i prezumem monitor. Isti gospodin me je pozvao i rekao da dodjem po monitor a da ce ga oni u medjuvremenu pregledati u periodu mog dolaska. Odem tamo, sve puca od ljubaznosti. Monitor zapakovan. Na moje pitanje da li su pregledali panel poceli su neke price kako su probali ali imaju samo VGA izlaz na laptopu i nisu mogli da razvuku sliku? Msm odmah mi je bilo sumnjivo. Ali racunam ne kupujem prvi put od njih, korektni su. I onda mi je receno da ja to pregledam kuci, da nista nije problem. Da mogu da ga vratim ako nesto nije u redu samo da sacuvam ambalazu i papire naravno. Sve u redu, ja ih poslusam odem kuci, otpakujem... I da upalim monitor - radi. Ali nakon nekoliko minuta primetim da dugme za podesavanje lose reaguje na dodir. Kao i dugme pored njega. Ostali rade dobro. Proverim sve jos jednom, sve sam uredno otpakovao prikljucio... Nista, upalim monitor ajde da makar vidim kakav je panel. Kad ono mrtav pixel na vidnom delu ekrana (sredina desno) i to na beloj pozadini. Pomislim ajde desava se nista strasno vraticu im sutra ujutru, nisam odmah hteo da se nerviram i panicim. Upakujem sve lepo odem kod njih. E tu pocinju problemi. Do juce ljubazni gospodin mi odmah lepo objasni kako od vracanja para nema nista. I da im ostavim monitor i da ce se resiti u naredna tri cetiri dana? Ja mu lepo jos jednom objasnim da me konkretno taj monitor vise ne interesuje, hocu pare nazad. Jer nemam zivaca da se zezam vise sa monitorom, pogotovu jer sam ih lepo zamolio da pregledaju panel sto su i rekli da hoce. I naravno ne zelim da cekam tri dana da mi odgovore. I uz sve to da im ostavim mail? On je poceo sa pricom kako je mozda doslo do nestrucnog rukovanja hardwerom, neke gluposti. I da bi sve bilo brze da ja odnesem monitor kod uvoznika odnosno EWE. Na sta se ukljucio i moj brat koji je sve vreme bio pristuan i rekao da nam ne pada napamet da idemo sada 25km i nosimo mi monitor kada je monitor kupljen ovde u njihovoj radnji. I da moze da upali lepo monitor i odmah se uveri da je neispravan. Doticni gospodin, i dalje arogantan, odgovara kako on nema toliko vremena da se bavi sa tim. A ja imam vremena da nosim monitor u EWE koji je inace valjda u Batajnici? Nekako se suzdrzim da ga ne izudaram na licu mesta i rizikujem jos jednu prijavu za remecenje reda i mira ili cak krivicnu. I na moje pitanje sta sada? On uzme okrene uvoznika i odgovori mi da je narucen nov monitor i da ce stici u toku dana. Sad odjednom moze odmah isti dan a do malopre nije moglo? Neverovato stvarno. Proslo je manje od 24h monitor je neispravan i ne zelim drugi jer sam razocaran kako u brend tako i u njihovu radnju. On to sve naravno ignorise i ponavlja svoju glupu pricu kako to mora da se nosi uvozniku. I eto tu se prica zavrsava. Drugi monitor sam preuzeo nov neotpakova. Naravno prodacu ga takvog jer ne zelim da imam ikakve veze vise sa Duocom-om. A sa njima sam zavrsio zauvek. Mozda je zakon na njihovoj strani, tj ne moraju da vrate pare. Ali poslovnost im je nula. Pa kupovao sam monitore i vracao i posle sedam dana i pare su mi bile vracene. Ovoliku kolicinu gluposti koju mi je doticni gospodin napricao skoro nisam cuo. Opet ima srece ne zelim probleme sada iz licnih razloga. Ali sam jako razocaran i potrudicu se, u skladu sa svojim mogucnostima, da im uzvratim istom merom. Kad tad. Toliko.
 
Poslednja izmena:
Cekaj, ja smatram korektnim da im ti odneses monitor i da ti oni daju drugi. Jeste cimanje ali desava se. Da si insistirao mogao si i kod njih da pregledas.

Prica se sa 3-4 promenila na isti dan jer ne zele da izgube musteriju, a videli su da je vrag odneo salu.

Sta znam, nisam reklamirao nista kod njih, ali ja bih takvim tretmanom bio vise nego zadovoljan
 
Cekaj, ja smatram korektnim da im ti odneses monitor i da ti oni daju drugi. Jeste cimanje ali desava se. Da si insistirao mogao si i kod njih da pregledas.

Pa ono, samo to je i moguce nadam se. Sta, da im reklamiram monitor i ne dobijem nista :) ? Pa zato u kupujem novo u radnji uvek. Jesam insistirao ali oni nemaju gde da testiraju navodno. A to mi nisu rekli kada sam narucivao monitor. To sam saznao kada je monitor stigao kod njih. I zarad nekih dobrih kupovina i odnosa kod njih nisam pravio problem. Ocigledno sam se prevario. Ne treba verovati vise nikom, takvo vreme je doslo. Desava se slazem se. Ali ja sam se u taj brend razocarao, kao i u njih (Duocom) i njihovu poslovnost. Jer su se moje sumnje obistinile. I hteo pare nazad. Monitor je vracen u roku od 14h od kupovine. Isti kakav je i bio. Pa valjda imam pravo da vratim cak i da je sve kako treba. A nije. Ali oni bi pre dali krv nego pare koliko ja vidim. Izvinjavam se za malo ostriji recnik ali tako se sada osecam. Da je monitor bio ispravan i da je sve kako treba nisam od takvih da bih ga vratio jer mi se na primer ne svidja. A recimo ima i takvih firmi da ih sada ne reklamiram. Uzme se lepo monitor, kupi. I ima se 14 dana da se proba. Pa ako ne odgovara vrati se bez ikakvog obrazlozenja i dobije novac nazad. I to ne online kupovinom, nego preuzet licno. Posto nazalost poznajem zakon tj da tih 14 dana vazi samo za online narucivanje.
 
Poslednja izmena:
Bas tako. Samo za online. Razumem da se razocaras u radnju jer nisu ispunili tvoja ocekivanja, mada smatram da ti osnov nije bas stabilan. Trazis nesto sto zakonski nije moguce, a pritom ti je ponudjeno validno resenje i to mogu reci poprilicno brzo uz skoro nikakvu muku :)
To sto si se razocarao u brend zbog par dugmica losijeg odziva je po mom skromnom misljenju klinacko rezonovanje. Nisam pohvatao iz tekstva koja je marka monitora, ali ako krenes sa tim stavom uskoro ces ostati bez brendova za kupovinu :)

Ja ti savetujem da jos jednom razmislis malkice o tome svemu sto se izdesavalo. Takodje, imaj na umu da oni, kakvi god da su, su jedni od malog broja nezavisnih igraca u nasem malom gradu, i da im je uvoznik veliki tata sa kojim moraju da saradjuju, ratuju, pregovaraju, klopaju ***** nekad, zavisi od situacije. I to sto su ti dobavili novi monitor umesto toga bi nekoga od njih tamo kostalo malo papirologije i objasnjavanja sigurno.

Da su ti vratili novac to bi bio samo i iskljucivo lep gest i dobra volja. Kazem ti, ne znam koji je monitor u pitanju, ali sve su sanse da bi ti neko vratio taj novac iz sopstvenog dzepa ako ne uspe da proda taj i ili onaj zamenjeni posle.

Da si otisao u emmi, monitor, microsystems, novu, koga god cenim da bi se isto prica zavrsila


Savetujem ti da razmislis jos jednom o situaciji i pogledas sve to iz drugog ugla, kao i da uzmes taj drugi monitor i da ga akas kao da si ga ukrao i ne razmisljas puno. To sto si ti hteo da izvedes moze MOZDA samo u jako bogatim i razvijenim zemljama, gde musterije ostavljaju mala bogatstva u IT radnjama, i 200-300 evra je sitnica jednoj radnji naspram tebe koji ces doci za 3 meseca i ostaviti jos 2000 evra, i tako u krug. Mi defakto nismo to trziste, i nase radnje, cak i najuspesnije, ne prave te promete, a jedine musterije koje ostavljaju velike novce su velike firme a to je opet svojevrsna glavobolja za sve ucesnike te trgovine


aj uzdravlje
 
Brzo da, ali uz neprijatne situacije koje ne zelim. Mogli su odmah lepo da kazu da ce poruciti monitor odmah. A ne kao ostavite e mail pa za tri cetiri dana... Meni je to "muka". Sto se tice brenda priznajem pogresno sam se izrazio. Ne u ceo brend vec u konkretno taj monitor tog brenda. Ne znam ni ja vise sta pisem, nervozan sam. Nisu samo mrtav pixel i dugmici problem. MOgu da ti nabrojim jos pet stvari ali totalno je nebitno. Makar meni. Tih pet razloga i ovako ne podlezu garanciji. Ako to izgleda klinacki, sta cu neka izgleda kako izgleda. Imam ja na umu da su oni jedan od malog broja nezavisnih igraca. Ali da li oni imaju na umu da sam ja nezadovoljna musterija i da i ja nemam vremena da se zezam sa glupostima? Msm sad me stavljas da posmatram stvari iz njihovog ugla. A da li su se oni stavili u moju poziciju? Nisu ocigledno. Cim su tako arogantni bili. Monitor i Msystem ne znam. Ali sa Emmijem uglavnom resim kako treba. Ima i tema ovde na forumu, vratili su mi pare posle 30 meseci koriscenja graficke tako nesto. Jer nije prolazila Heaven 4.0. TJ uvazili fiskalni ceo i ponudili da mi vrate pare. Ja sam izabrao drugu graficku jer mi je tada trebala. Ovaj drugi monitor necu jer ne zelim njihovu garanciju vise. Hvala na savetu u svakom slucaju. I da su mi dali bolji i skuplji ne zelim ga. Stoji dosta stvari sto si rekao. ALi ponavljam evo posto si i ti nabrojao firme. Kupljen drugi monitor u BCGroup firmi. Pitam ih koji je firmware trenutno u monitoru. Oni mi odgovore da ne mogu nikako da provere ali da mogu da isti vratim posle 14 dana i pare ce mi biti vracene. Ako nisam zadovoljan. Ja ih jos jednom pitam da li to vazi iako monitor kupujem licno a ne online. Oni potvrdjuju. Druga situacija. Kupljena Asus gtx970. Grafom nisam zadovoljan, odem posle dva dana u Atom i vrate mi pare? Sta su oni onda u odnosu na Duocom? Treci primer. Dobije drug mobilni na poklon. Tehnomanija. Ode tamo kaze da je dobio na poklon i da mu ne treba. I vrate mu pare iako je mobilni kupljen pre tri dana.
 
nemam pojma koji je brend,ali manje vise svi daju bar godinu dana na piksele,dakle ide bar zamena.problem je sto su oni ostali bez para i krenuli sa svim forama i fazonima da izbegnu vracanje love.po meni,gavran niti je klinacki rezonovao,niti je nesto skrivio,jedino mu mozemo spocitati posto je vec znao kakva je stvar sa povracajem novca sto ga nije prosto narucio onlajn,mada ja licno necu ni to,prosto je suludo da je standard da nemeres da se usetas u sop,pokupis i platis i da ocekujes da sve bude okej,kakva god da je situacija u zemlji.kompjuter sop koji nije u stanju da proveri na zahtev i/ili da obmanjuje kupca ispravnost robe po meni,ni ne treba da posluje.danas sam kupovao za neku rodbinu mnogo skuplje stvari,doduse nije hardver u pitanju,pa mi je osoblje sve raspakivalo,sve sam mogao da testiram,probam,iscekiram na licu mesta i znam da mogu da vratim na zamenu ili povrat love ako bude problema.ovo je standard,ne izuzetak,tj bar tako treba da bude i njegov stav i kritika,opet da podvucem,po meni su sasvim na mestu.
 
Apsolutno saglasan. To sto su rekli da ce proveriti pa nisu jer nemaju "tehnicke mogucnosti" bi rezultovalo mojim napusavanjem njih i optuzivanjem za amaterizam. Nisam o tome pricao ali definitivno delim taj stav.
 
nemam pojma koji je brend,ali manje vise svi daju bar godinu dana na piksele,dakle ide bar zamena.problem je sto su oni ostali bez para i krenuli sa svim forama i fazonima da izbegnu vracanje love.po meni,gavran niti je klinacki rezonovao,niti je nesto skrivio,jedino mu mozemo spocitati posto je vec znao kakva je stvar sa povracajem novca sto ga nije prosto narucio onlajn,mada ja licno necu ni to,prosto je suludo da je standard da nemeres da se usetas u sop,pokupis i platis i da ocekujes da sve bude okej,kakva god da je situacija u zemlji.kompjuter sop koji nije u stanju da proveri na zahtev i/ili da obmanjuje kupca ispravnost robe po meni,ni ne treba da posluje.danas sam kupovao za neku rodbinu mnogo skuplje stvari,doduse nije hardver u pitanju,pa mi je osoblje sve raspakivalo,sve sam mogao da testiram,probam,iscekiram na licu mesta i znam da mogu da vratim na zamenu ili povrat love ako bude problema.ovo je standard,ne izuzetak,tj bar tako treba da bude i njegov stav i kritika,opet da podvucem,po meni su sasvim na mestu.

Sve se slazem sto si rekao. Trebalo je online da porucim, moja greska. Uvek me ta brzopletost kosta nazalost. Ali racunam imam dobro iskustvo sa njima. Kao i one primere sto sam naveo sa Atom Computersom, Tehnomanijom pa i sa Emmijem. U celoj prici ja pucam jer monitor naravno ne mogu da prodam za iste pare za koje sam ga kupio. Ali dobro, neka bude tako. Kada su mi rekli da nisu mogli da probaju jer ne mogu na laptopu da razvuku sliku receno mi je i da mogu ja da ga probam posto oni nisu. Ali da pazim na ambalazu sto sam i ucinio. Ja sam to razumeo kao da mi kazu da ce ukoliko nesto nije u redu, meni na zahtev ili biti vracen novac. Ili ako ja zelim zamenjen mon za drugi. Ocigledno sam se prevario, sam sam sebi kriv naravno. ALi opet kazem poucen Atom Computersom, Tehnomanijom i drugim firmama sa dobrom poslovnom politikom, tako sam shvatio tu njihovu recenicu. Ocigledno su me Atom Computers, BCGroup "pokvarili" tj razmazili a Duocom me vratio u surovu realnost u okruzenju u kom zivimo. Klinacki sam naseo nema sta. Nema veze...
 
Poslednja izmena:
da podvucem jos jednom ako nije jasno,po meni ne samo da nisi klinac,vec nisi ali nista ni kriv jer neko drugi laze i obmanjuje,da je ta logika univerzalna nijedan silovatelj ne bi bio gonjen jer bi samo rekao da je ona kriva sto je nosila minic i sl gluposti.shop uostalom i sluzi da dodjes,pitas,vidis,probas,dogovoris se i sl.i sad treba tebe da ocenjujemo kao klinca i naivca,umesto da ti pruzimo podrsku i bar bojkotujemo duocom sto se tice licnog preuzimanja,pa neka malo razmisle o svojim metodama poslovanja kad krenu da gube musterije.ja licno necu nista kupovati od njih dok ne cujem da se situacija znacajno promenila,treba da se valjda borimo za normalnu situacju umesto sto se mirimo sa usudom i cekamo bolja vremena.

da se nadovezem,iako nema veze sa duocomom,danas sam takodje bio u jednom shopu,opet ne kompjuterskom,i imao sam pozamasan svot novca da u njemu potrosim.posto sam izblejao 20 min dok je osoblje pustalo pesme sa tjuba i piskaralo na fejsu i dok je taj jedan jedini od cetiri prisutna radnika pokusao da pronadje ono sto imaju regularno okaceno na sajtu i uredno popisano da im je na lageru,i naravno nije nasao 80 posto toga,lepo sam zakljucio da novac treba odneti nekom drugom ko zeli zapravo da ga zaradi.razumem ja sve da su plate male,kolektivna apatija itd,ali posao ili radis ili ne,i u ovome nema niceg klinacki,bas naprotiv.suma sumarum,na kraju sam otisao u drugi shop i gore sam opisao kako sam prosao,dakle itekako moze,kad se hoce.
 
Rekao sam da se ponasa kao klinac oko marke, sto je on i osporio. Ljut je covek i lose se izrazio. Na tome se zavrsava klinacka prica.

Druga stvar je sto se ranije nije opekao na ovakve gluposti, pa da odmah predupredi neprijatnosti. Znaci nema sta oni da testiraju na casnu rec nego sam to odradis. Ako ne moze, neces ga ni kupiti. To su po meni neki stavovi koji se sticu iskustvom. A iskustvo dolazi uspravo od ovakvih cimacina.

Ne. Necu ih bojkotovati. Nije stav OK sto je pokusao da se isciganci, ali na kraju si dobio sta ti pripada. Imam radnje u koje idem pre nego kod njih i to se ne menja, pa ce cak mozda i da spadnu malo na listi sada ali ne bojkot. To je sve sto treba ovim winwin i ostalim lesinarima...

Verujem da svi oni citaju ove forume i da ce jako brzo ova tema biti procitana tamo pa ce se stvari malkice promeniti.
 
Rekao sam da se ponasa kao klinac oko marke, sto je on i osporio. Ljut je covek i lose se izrazio. Na tome se zavrsava klinacka prica.

Druga stvar je sto se ranije nije opekao na ovakve gluposti, pa da odmah predupredi neprijatnosti. Znaci nema sta oni da testiraju na casnu rec nego sam to odradis. Ako ne moze, neces ga ni kupiti. To su po meni neki stavovi koji se sticu iskustvom. A iskustvo dolazi uspravo od ovakvih cimacina.

Pa to jeste. Kupovao sam kod firmi koje imaju dobru poslovnu politiku. Ako neko i cita forum sta cu ja. Ja samo izrazavam svoje nezadovoljstvo na ovom forumu. Sa ljudima koje cenim i postujem. Ako se neko i ne slaze sa mnom, pa sta da radim. Nismo svi isti. Mene je ovo pogodilo, drugog mozda ne bi. Ovaj treci pasus te bas nisam razumeo sta si hteo da kazes?
 
slayer:

cekaj,tebi je "ciganisanje" to sto je hteo pare nazad jer posle sve price nije dobio stvar kao sto je oglasavana?jesam dobro razumeo?
 
nisi. mislio sam na tog nesretnika sto radi tamo. definitivno pogresan potez je povukao
 
Pa to jeste. Kupovao sam kod firmi koje imaju dobru poslovnu politiku. Ako neko i cita forum sta cu ja. Ja samo izrazavam svoje nezadovoljstvo na ovom forumu. Sa ljudima koje cenim i postujem. Ako se neko i ne slaze sa mnom, pa sta da radim. Nismo svi isti. Mene je ovo pogodilo, drugog mozda ne bi. Ovaj treci pasus te bas nisam razumeo sta si hteo da kazes?

evo napisah. jest' malo lose napisano. A u nastavku ono je znacilo da velike bahate firme samo cekaju da mali igraci jedan po jedan ispadnu iz igre. Ne treba im dozvoliti IMHO. Sad ces i u jogurt da duvas, kao i svaki zitelj balkana ;)
 
^ Ok. Kasno sam video tvoj post :) Pa to jeste. Velike firme cekaju da mali ispadnu i to je ocekivano cim su uvoznici poceli da otvaraju maloprodaje... A za jogurt pa da. Koga zmija ujede taj se i gustera se plasi hehe. Neka, nema veze... Mada trudicu se da se u buducnosti drzim proverenih store-ova gde sam imao slicne "daihnazovem" probleme i pozitivno su reseni.
 
pa majka mu stara,valjda za mesto na trzistu treba da se bore radom,a ne da idu na sentiment potencijalnih musterija koji zele zdravu konkurenciju...kao sto mozes i sam da vids,i piljare nisu propale,tj protresli su ih hipermarketi krz sito i reseto,i opstale su samo one koje imaju razlog zapravo da postoje,tako ce biti sa svima,pa i kompjuter sopovima.ili specijalizacija,ili usluga,treci izbor nemaju,jer nece moci da pariraju cenama.ja licno ne vidim ni jedno ni drugo kod duokoma.

sto se tice toga da nas citaju,nesto nisam uveren da niti ih zanima,niti imaju 'aj' da kazem "mudrosti" da opipavaju puls trzista na ovaj nacin,nesto mi taj menadzment koji "ima samo laptop sa vga izlazom" u sred kompjuter sopa ne deluje tako.kao da odes u radnju muzicke opreme da kupis gitaru i oni nemaju kabal...sta sve neces procitati na ovom internetu stvarno...
 
^ Hehe svaka ti je na mestu. A i azuriranje sajta im je nr1. Pola stvari "Nemaju na stanju". Kada odem na npr ITSvet uvek za svaku komponentu za koju znam da je nema na trzistu stoji da je ima u Duocom-u i Comtrade-u. Pa i Atom Computers je nezavistan i "mali" ali evo jos jednom da ispricam sta se desilo nedavno. Kupljena karta Asus Strix gtx970 u Atom Computersu. Nezadovoljan visokim temperaturama VRM-a, kao i cinjenicom da je OC potencijal nikakav u odnosu na konkurenciju odnesemo kartu nazad i objasnimo o cemu se radi. Odneli smo je dva ili tri dana nakon kupovine, ni ne secam se vise. I bez ikakvog ubedjivanja ili svadje, uvek ljubazni, uplate nam pun iznos na tekuci racun. Nekih 47000din. Znaci jedini navedeni razlog je bio da sam nezadovoljan kartom. Karta nije narucena online nego preuzeta i porucena licno. Sta ispada onda, da su ovi iz Duocoma pametni a sta su iz Atoma? Ja bas cesto kupujem hardware kao i nekoliko mojih prijatelja. I naravno da cemo ubuduce svi dobro razmisliti gde kupujemo. Bolje da razmisljam gde kupujem nego kako kupujem :) . I evo ajde da postavim jedno pitanje slayer-u posto vidim da je upuceniji od mene u poslovanje domacih it storeova. Ja u uvoj situaciji gubim pare. Jer monitor ne mogu da prodam za iste pare naravno. A sta bi izgubila gospoda iz Duocoma da su mi vratili pare? Osim sto su sigurno izgubili najmanje tri musterije.
 
Poslednja izmena:
zar nemas ti zakonsko pravo da ako ti je isporucena roba sa defektom koji se pokaze u prvih 7 dana imas izbor, zamena ili nazad novac? mozda ovo vazi samo za DoA

dakle ne pricamo o nezadovoljstvu, nego o defektu. mozda taj pixel nije priznat kao defekt u samoj garanciji? u tom slucaju mislim da zakonski nisu duzni nista :/
 
pa majka mu stara,valjda za mesto na trzistu treba da se bore radom,a ne da idu na sentiment potencijalnih musterija koji zele zdravu konkurenciju...kao sto mozes i sam da vids,i piljare nisu propale,tj protresli su ih hipermarketi krz sito i reseto,i opstale su samo one koje imaju razlog zapravo da postoje,tako ce biti sa svima,pa i kompjuter sopovima.ili specijalizacija,ili usluga,treci izbor nemaju,jer nece moci da pariraju cenama.ja licno ne vidim ni jedno ni drugo kod duokoma.

sto se tice toga da nas citaju,nesto nisam uveren da niti ih zanima,niti imaju 'aj' da kazem "mudrosti" da opipavaju puls trzista na ovaj nacin,nesto mi taj menadzment koji "ima samo laptop sa vga izlazom" u sred kompjuter sopa ne deluje tako.kao da odes u radnju muzicke opreme da kupis gitaru i oni nemaju kabal...sta sve neces procitati na ovom internetu stvarno...


Naravno da ne treba da idu na sentiment kupaca, ali moj licni stav je da bih im progledao kroz prste, ali bih im i rekao zasto sam to uradio taj jedan put (nisam pristalica druge sanse. Jednom imas foru da sredis sto ne valja).

Cenim da ko je on njih iole opskrbljen mozgom citace sve nase IT forume, jer im je tu novac. Ali dobro, to je vec marketing, ne ulazim u to. Svako za sebe radi.

Covek je dobio monitor u zamenu i ja mislim da je to OK. Nije OK cimanje i cigancenje prodavca, ali to je nasa svakodnevica i protiv toga se treba boriti, naravno. Sama garancija je ispostovana


@gavran: Atomci su uz ljude iz Monitora jedni od najkorektnijih na trzistu nasem, to ne moze da se ospori. Meni su oni uvek prvi na listi bas zbog odnosa sa musterijama, i ako nisam do sada vracao bilo sta
 
Poslednja izmena:
zar nemas ti zakonsko pravo da ako ti je isporucena roba sa defektom koji se pokaze u prvih 7 dana imas izbor, zamena ili nazad novac? mozda ovo vazi samo za DoA

dakle ne pricamo o nezadovoljstvu, nego o defektu. mozda taj pixel nije priznat kao defekt u samoj garanciji? u tom slucaju mislim da zakonski nisu duzni nista :/

Nije samo mrtav pixel bio problem. Ni dugmici za osd nisu radili. Dakle ocigledan i veoma lako proverljiv defekt. A gospoda iz Duocoma nisu hteli ni to da provere na licu mesta prilikom reklamacije. Uz obrazlozenje da nemaju vremena. Opet ponavljam, imam dovoljno godina da shvatam da mi problemi takve prirode nisu potrebni. Ali da je naisao neko malo mladji i lakomisleniji za onako drsko ponasanje dobili bi najmanje samar. Najmanje. I da. Prilikom preuzimanja drugog monitora dali su mi uputstvo na srpskom za instalaciju monitora. Verovatno su hteli da kazu da sam ja kriv sto je monitor defektan jer nisam pravilno rukovao tih pola sata koriscenja?
 
Sad im ni sajt ne radi, bojim se da je to pocetak kraja...
 
U Srbiji briga za kupca prestaje onog momenta kada sa proizvodom napustis radnju. Toliko...
 
Gavrane, ti si očigledno zaboravio gde živiš i poprilično se opustio :) Kakav crni Dupecom?? Taj store treba izbegavati u širokom luku. Pa tu nema ispred ni gde da se parkira natenane, a da te ne oduva neko od pozadi :d

Za*ebanciju na stranu, i ja imam loše iskustvo sa njima (i ne samo sa njima - ima još par mikica u okruženju), iako sam nekoliko puta pre poslednje kupovine ostavio dosta para u nekoliko navrata. Ne znam zbog čega su tako neažurni i bahati.

Na žalost, u takvim situacija postoji samo jedan jezik, ali nisu svi skloni na keca da ga upotrebe. Zato smo i tu gde smo.

Mene, s druge strane, sve više oduševljavaju veliki igrači na domaćem tržištu i customer care uz prethodni on-line shopping, koji je sve bolji i bolji.

Žao mi je, svakako, što ti se ovo desilo. Pozz
 
Poslednja izmena:
Sve je tacno sto si rekao. Zanesem se ja tako ponekad, zaboravim u kakvoj zemlji zivimo. Nema veze idemo dalje ;) I slazem se za online shopping. Samo tako i treba kupovati izgleda...
 
Mene zapravo sve više oduševljava neprofesionalnost, aljkavost i ostali biseri većih igrača na domaćoj sceni, smatram da se Duokom i dalje drži dobro - nisam imao niti jedno negativno iskustvo sa njima.

Sestri pre neki dan uvalili u Emmiju umesto dva usb miša jedan sa PS/2 priključkom. Sad mora da se cima i ide da zameni, a sama zamena će koštati više od potrošenog goriva.

Gigatron da i ne spominjem. Platim online porudžbinu karticom, i oni mi je ladno, ali ladno odbiju jer je kartica izdata u inostranstvu?!? (najobičnija Payoneer kartica)
 
Gigatron :zgran: ja tamo ni podlogu za misa ne bih smeo da kupim. Goru servisnu podrsku nigde nisam video. Cak mislim da su gori i od Duocoma.
 
Ne znam druze, sta bi ti hteo, da ti prodavac iz svog dzepa vrati novac, koji si dao za monitor ? Zar mislis da je to moguce :d Da si kupio monitor, preko online kupovine, to bi bilo nesto drugo, ovako sam znas da nisi u pravu.. Kazes imas dovoljno godina, a pominjes neke samare, pa nisu oni u radnji krivi sto se ti predomisljas, prodavac izdao ti fiskalni, novac otisao u kasu, i kraj price, sve dalje po protokolu... Ja sam u drugim radnjama, mnogo veci novac ostavio, a jos nikad mi se nije desilo da kad sam nesto reklamirao, da mi daju zamenu istog dana..
 
o cemu ti sad druze, da vrati novac iz svog dzepa? odakle tebi sad ta ideja?

cemu onda sluzi obrazac za povracaj novca kupcu ako ne ZA POVRACAJ NOVCA IZ KASE? da li su u zakonskoj obavezi ili nisu da za neispravnu stvar ponude povracaj ako se vrati odmah to je vec malo diskutabilno ali da su u mogucnosti to da urade, zakonski a i ljudski, jesu i te kako. nemoj pricati gluposti. isto tako zakonska odredba da se online i irl kupovine tretiraju toliko razlicito je nerealna, kao da ja pri licnoj kupovini imam mogucnost da proizvod iole probam, pa misa nece da otpakuju da vidite kako lezi u ruci, kamo li kakav je software ili nesto slicno...

meni se jos nije desilo da su smislili dovoljno validan izgovor da mi ne vrate novac ako sam nesto vratio u roku od 3 sata... uglavnom zato sto je neispravno.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno