Gavran
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 25.01.2011
- Poruke
- 815
- Poena
- 170
Naime juce sam kupio monitor u gore navedenom IT store-u. I zamolio doticne da pregledam panel da nema nekih deformacija, mrtvih pixela i slicno. Napominjem da sam vec nekoliko puta sam vec kupovao od njih uvek su bili ljubazni i nikada problema nisam imao. Nakon razgovora moj sagovornik je predlozio da oni pregledaju panel i da mi jave. Pa ako je sve kako treba da i prezumem monitor. Isti gospodin me je pozvao i rekao da dodjem po monitor a da ce ga oni u medjuvremenu pregledati u periodu mog dolaska. Odem tamo, sve puca od ljubaznosti. Monitor zapakovan. Na moje pitanje da li su pregledali panel poceli su neke price kako su probali ali imaju samo VGA izlaz na laptopu i nisu mogli da razvuku sliku? Msm odmah mi je bilo sumnjivo. Ali racunam ne kupujem prvi put od njih, korektni su. I onda mi je receno da ja to pregledam kuci, da nista nije problem. Da mogu da ga vratim ako nesto nije u redu samo da sacuvam ambalazu i papire naravno. Sve u redu, ja ih poslusam odem kuci, otpakujem... I da upalim monitor - radi. Ali nakon nekoliko minuta primetim da dugme za podesavanje lose reaguje na dodir. Kao i dugme pored njega. Ostali rade dobro. Proverim sve jos jednom, sve sam uredno otpakovao prikljucio... Nista, upalim monitor ajde da makar vidim kakav je panel. Kad ono mrtav pixel na vidnom delu ekrana (sredina desno) i to na beloj pozadini. Pomislim ajde desava se nista strasno vraticu im sutra ujutru, nisam odmah hteo da se nerviram i panicim. Upakujem sve lepo odem kod njih. E tu pocinju problemi. Do juce ljubazni gospodin mi odmah lepo objasni kako od vracanja para nema nista. I da im ostavim monitor i da ce se resiti u naredna tri cetiri dana? Ja mu lepo jos jednom objasnim da me konkretno taj monitor vise ne interesuje, hocu pare nazad. Jer nemam zivaca da se zezam vise sa monitorom, pogotovu jer sam ih lepo zamolio da pregledaju panel sto su i rekli da hoce. I naravno ne zelim da cekam tri dana da mi odgovore. I uz sve to da im ostavim mail? On je poceo sa pricom kako je mozda doslo do nestrucnog rukovanja hardwerom, neke gluposti. I da bi sve bilo brze da ja odnesem monitor kod uvoznika odnosno EWE. Na sta se ukljucio i moj brat koji je sve vreme bio pristuan i rekao da nam ne pada napamet da idemo sada 25km i nosimo mi monitor kada je monitor kupljen ovde u njihovoj radnji. I da moze da upali lepo monitor i odmah se uveri da je neispravan. Doticni gospodin, i dalje arogantan, odgovara kako on nema toliko vremena da se bavi sa tim. A ja imam vremena da nosim monitor u EWE koji je inace valjda u Batajnici? Nekako se suzdrzim da ga ne izudaram na licu mesta i rizikujem jos jednu prijavu za remecenje reda i mira ili cak krivicnu. I na moje pitanje sta sada? On uzme okrene uvoznika i odgovori mi da je narucen nov monitor i da ce stici u toku dana. Sad odjednom moze odmah isti dan a do malopre nije moglo? Neverovato stvarno. Proslo je manje od 24h monitor je neispravan i ne zelim drugi jer sam razocaran kako u brend tako i u njihovu radnju. On to sve naravno ignorise i ponavlja svoju glupu pricu kako to mora da se nosi uvozniku. I eto tu se prica zavrsava. Drugi monitor sam preuzeo nov neotpakova. Naravno prodacu ga takvog jer ne zelim da imam ikakve veze vise sa Duocom-om. A sa njima sam zavrsio zauvek. Mozda je zakon na njihovoj strani, tj ne moraju da vrate pare. Ali poslovnost im je nula. Pa kupovao sam monitore i vracao i posle sedam dana i pare su mi bile vracene. Ovoliku kolicinu gluposti koju mi je doticni gospodin napricao skoro nisam cuo. Opet ima srece ne zelim probleme sada iz licnih razloga. Ali sam jako razocaran i potrudicu se, u skladu sa svojim mogucnostima, da im uzvratim istom merom. Kad tad. Toliko.
Poslednja izmena: