Šta je novo?

Dragon Age 2

G!!!

Čuven
Učlanjen(a)
30.06.2000
Poruke
5,672
Poena
780
Moja oprema  
Laptop
HP Spectre x360
Mobilni telefon
s24u
Steam
mocnijogurt
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
  2. Mobilni internet
E sad je dosta! Skidam prvi deo pa da vidim zasto tolika galama :)

U vreme izlaska sam bio sprecen posto me je oduvao Deamon Souls.. Da dam sansu sad ovom cudu.
 
http://dragonage.bioware.com/da2/


concept01o.jpg



concept02o.jpg
 
Poslednja izmena:
Think like a general and fight like a Spartan with dynamic new combat mechanics that put you right in the heart of battle whether you are a mage, rogue, or warrior.

Markomaniax, možda je bolje da sačekaš Dragon Age II. Nešto mi govori da će biti mnogo sličnija Deamon's Souls bar kada je borba u pitanju. Videli ljudi da je zaokret koji su napravili sa Mass Effect-om Great Success! pa će probati isto i sa Dragon Age II. Mada ja se ne bi bunio. Sve je bolje od još jedne iste igre sa drugom pričom i likovima...
 
Ako je duhovni succcesor Baldur`s Gate-a meni je to samo po sebi dovoljno :D

Ako je "expanzija" newervinter nights-a , pravo u recycle bin :D
 
@Markomaniax
Ti još nisi instalirao igru? Šta čekaš :D

A što se tiče DA2 meni je malo sumnjivo kako će uspeti i koliko će kvalitetan nastavak biti samo godinu dana nakon izlaska prvog dela pogotovo ako se uzme u obzir da najavljuju novi engine i combat sistem.:trust:
 
јел се прича нешто о импорту сејва, наставку приче, итд...? као МЕ2?
 
Čini mi se da je Dragon age bio zaostavština iz 2004 godine kada su ga prvi put i najavili, i kao takav svojevrsna anomalija na igračkoj sceni 2009 godine. Teško da će Biover išta slično napraviti. To mi je bilo jasno od prvog dana, kada sam se pozitivno šokirao videvši stari ali i dalje najbolji sistem dialoga za koji ja znam, borbenu mehaniku nad kojom nemam direknu kontrolu, i grafiku koja očigledno nije bila u prvom planu tokom razvoja. S obrzirom da namerno nisam hteo ništa o igri da se informišem, ja sam bukvalno do poslednjeg momenta pred početak DA kampanje bio ubeđen da sledi "Mass effect u fantazijskom okruženju". Ustvari i dalje mislim da bi EA obustavio dalji razvoj igre, da verovatno nije bila u već poodmakloj fazi razvoja, u vreme kada su 'apili Biover. Ovo sve dalje očekujem da će ići putem ME-a. Skoro pa da mogu da se kladim da će u DA2 dati igraču direktnu kontrolu nad borbenom mehanikom (nad nišanjenjem/pucanjem/mlataranjem/batinanjem) čime će igra automaski postati TPS. Ako tako bude, a s obzirom na fakat da TPS/FPS mehaniku ne valja kombinovati sa RPG mehanikom izvođenja, jedino se nadam da će se odmah dosetiti da svedu tu RPG mehaniku na rudimentaran nivo ko u ME2, da ne bi bezveze kočila akciju ko što je to radila u ME1.
 
Pod direktnim upravljanjem mislite: 1 klik-1 udarac?
 
Jedno mišljenje u vezi DA 2:

With the announcement of Dragon Age II though, the two games now have a bit more in common. In the character of "Hawke," Dragon Age is basically picking up its own Commander Sheppard, and maybe sacrificing a bit of its identity in the process.

For now, I'll admit to being a little disappointed with Dragon Age's new approach, since it seems to sacrifice both the continuity and the identity of the original game. We're still a long way from March 2011 though, and I'm happy to reserve judgement until I've seen the game for myself.

http://www.1up.com/do/blogEntry?bId=9036528
 
Čini mi se da je Dragon age bio zaostavština iz 2004 godine kada su ga prvi put i najavili, i kao takav svojevrsna anomalija na igračkoj sceni 2009 godine. Teško da će Biover išta slično napraviti. To mi je bilo jasno od prvog dana, kada sam se pozitivno šokirao videvši stari ali i dalje najbolji sistem dialoga za koji ja znam, borbenu mehaniku nad kojom nemam direknu kontrolu, i grafiku koja očigledno nije bila u prvom planu tokom razvoja. S obrzirom da namerno nisam hteo ništa o igri da se informišem, ja sam bukvalno do poslednjeg momenta pred početak DA kampanje bio ubeđen da sledi "Mass effect u fantazijskom okruženju". Ustvari i dalje mislim da bi EA obustavio dalji razvoj igre, da verovatno nije bila u već poodmakloj fazi razvoja, u vreme kada su 'apili Biover. Ovo sve dalje očekujem da će ići putem ME-a. Skoro pa da mogu da se kladim da će u DA2 dati igraču direktnu kontrolu nad borbenom mehanikom (nad nišanjenjem/pucanjem/mlataranjem/batinanjem) čime će igra automaski postati TPS. Ako tako bude, a s obzirom na fakat da TPS/FPS mehaniku ne valja kombinovati sa RPG mehanikom izvođenja, jedino se nadam da će se odmah dosetiti da svedu tu RPG mehaniku na rudimentaran nivo ko u ME2, da ne bi bezveze kočila akciju ko što je to radila u ME1.

Nisi baš u pravu, jer Bioware kao da "udara kontru" EA. Pazite ovo:

BioWare: PCs Still Rule The Roost
Jun 25, 2010 at 1:52 AM - Andrew Burnes - 37 Comments
BioWare titles will be developed on the PC for the foreseeable future according to the studio, as that's where it's at for fantasy RPG titles:

"Every two or three years we hear the announcement of fantasy being dead, PC gaming being dead and RPGs being dead," he said. "And yet, all of the biggest games that ever come out - that set the records - are nearly always PC games, and a lot of them are fantasy games.

"The biggest game in the world is a fantasy, PC, RPG MMO. We all know the drawbacks of PC. We all scream at our boxes and try to make stuff work. But at the same time, the interface is made for games. The mouse/keyboard interface allows so much less restriction [than console].

He added: "There was not a question when we started Old Republic - or any of our games, for that matter - [what the lead format would be]. There's a reason the lead SKU for Dragon age was [PC] as well. When we're developing an RPG, it's a natural place to be."

Kakvi doktori...
 
Pod direktnim upravljanjem mislite: 1 klik-1 udarac?

Manje-više, uz razno razne komboe na koje utiču razne veštine lika, itd...

Nisi baš u pravu, jer Bioware kao da "udara kontru" EA.

Ne bih rekao da to mnogo znači odnosno više mi miriše na marketing koji je upravo vezan pre svega za dotični Old Republic (koji jedino i mogu da naprave za PC). Verujem da je ipak EA-ova poslednja.

U principu ne dotičem se sada toga koja platforma će im biti glavna. I za PC mogu da se prave pojednostavljene igre. Ne vidim razlog da tako brzo najavljuju drugi deo i to podvlačeći novu borbenu mehaniku, ako već ne žele da ovaj što pre "gurnu pod tepih" i što pre se vrate u totalne mejnstrim. Ne vidim da nešto konceptualno fali trenutnoj borbenoj mehanici. Takođe, šta bi makar sa onom tradicijom od po dva proširenja po jednoj igri? Ispade da je Awakening prvi i poslednji, a još ga nisu ni propisno zakrpili...

Moj neki utisak je taj da je Mass Effect franšiza popularnija od Dragon Age franšize i, logično, već prave, pa za neke igrače moglo bi se već reći radikalne negativne rezove u tom smeru. Jedna rasa, potpuno glasovno podupret glavni lik (što automaski povlači prost sistem dialoga i manje živopisnog lika), itd.

I dalje smatram da ćemo teško videti nešto slično kecu :)
 
Samo da ne useru kao ME2.

Da me ne shvate ljudi pogresno, ME2 je dobra igra, ali ono uproscavanje vecine sistema, pa cak i uproscavanje same price, za koju sam nakon prvog dela ocekivao da ce biti sci fi classic, a ono nikada veci trash, koja ce verovatno u trecem delu biti jos gora, ne polazem puno nade u DA2.

I kako misle da nase posledice iz originala, exp imaju efekta ako imamo vec preizabranog heroja.

Jebalo ih mainstream trziste...

Gledam i onaj novi kotor, **** im pas mater, kao sve igre da stampaju iz jednog tampleta...
 
Ne bih se ja mnogo brinuo da će DA krenuti u pravcu ME. Jeste to ista firma tj. BioWare ali igru rade različite ekipe ljudi.
Samo se nadam da se DA2 bave ljudi kao što je Andrew Burnes iz posta što je NastyB okačio.
 
Five Facts About Hawke In Dragon Age II

Dakle kako i sam naslov kaže evo malo više informacija o glavnom protagonisti DA2 ili ti Hawke-u.

1. Hawke will be a voiced character.
Unlike Dragon Age: Origins, the player's character in Dragon Age II will be fully voiced. This opens the door for a more cinematic approach to dialogue and creates an identity for the character outside of the text you see on-screen. It also eliminates those awkward scenarios where you feel like your character should be reacting, but instead just stares blankly without so much as a grunt.

2. Hawke is human.
Yes, that means that you won't be able to select Hawke's race. However, just because that one aspect of Hawke's backstory is set doesn't mean BioWare is eliminating character creation. You can still choose your class and customize your appearance. When we visited BioWare's studio, we only saw (and heard) the male Hawke in action, but the team promises that players can select either gender for the character.

3. Hawke didn't just survive the blight...he escaped it.
As the Grey Warden from Dragon Age: Origins was fighting darkspawn, Hawke was living in Lothering. Fans will remember that the small village was raided and destroyed (an event that occurred off-screen in Origins), and Hawke was one of the survivors. However, rather than stay and fight the darkspawn menace, Hawke flees Ferelden and heads north.

4. Hawke is the Champion of Kirkwall.
Kirkwall is a major population center in the Free Marches, a collection of city-states north of Ferelden. This means that at least some of the action in Dragon Age II will be set in Kirkwall itself, though Hawke will also spend time in other areas of the Free Marches. What exactly Hawke does to earn the honorary title of Champion, however, is up to you.

5. Hawke drives the story.
Dragon Age II is not about killing an ancient evil or about quelling another blight; Hawke is the driving force behind the narrative. Over the course of the game's 10-year timeline, players' actions and choices will determine Hawke's history, relationships, and regrets...all in service to answering the larger question: Who is the Champion of Kirkwall?

Ovo mu sad dođe ko fantazijski Mass Effect :trust:
 
Poslednja izmena:
Hawke is human.
Yes, that means that you won't be able to select Hawke's race.

Hahaha :d

Ode poslednja nada da će ovo biti RPG.
 
Nece valjda zeznuti onako dobru igru:(
Ne verujem da ce tako biti, bez ikakve veze sa kecom...c'moooon Bioware...
 
BioWare je pravi => Ne moze biti losa.
Ne bi se zezali pa da upropaste fransizu koja se pokazala kao jako dobra.
 
Da me ne shvate ljudi pogresno, ME2 je dobra igra, ali ono uproscavanje vecine sistema, pa cak i uproscavanje same price, za koju sam nakon prvog dela ocekivao da ce biti sci fi classic, a ono nikada veci trash, koja ce verovatno u trecem delu biti jos gora, ne polazem puno nade u DA2.

Priča u ME2 je odlična, jedino što smeta je uprošćen interfejs zbog kog i igra deluje prostije, kad ustvari nije.
 
Priča u ME2 je odlična, jedino što smeta je uprošćen interfejs zbog kog i igra deluje prostije, kad ustvari nije.

Odlicna ?

Koji konkretno deo ? Mozda sidequest-ovi vezani za tvoje partnere, mada i neki od njih su meh... Ili mozda sam kraj , kada se saznaje sokantna istina da kidnapuju ljude ne bi li napravili human mega reaper-a :zgran: .

ME2 je akciona igra i kao takva je vrhunski rollercoaster, ali kao rpg je suvi prosek.
 
Odlicna ?

Koji konkretno deo ?

Kompletna igra je odlična. Priča je super, čist SF u Star Trek fazonu, atmosfera je odlična, dijalozi... jedva čekam treći deo.

ME predstavlja nov pravac u pravljenju RPG igara. Ne evoluciju žanra, već kompletno nov pravac gde je igrač do sada najviše "uvučen" u priču i gde je stvorena najbolja iluzija da tvoje odluke utiču na tok igre. Namerno sam napisao iluzija jer mislim da je za sada nemoguće napraviti igru gde svaki tvoj potez vuče neke ogromne posledice u igri sa beskonačno krajeva ;) Ne možeš da očekuješ izometrijsku grafiku i poteznu igru sa vidljivim "bacanjem kockica" kod ovakve igre.

Igram RPG igre od Eye of Beholder serijala, prošao sam ih skoro sve i znam šta valja, a šta ne. Da si u pravu, složio bih se sa tobom, ali.. jednostavno nisi. :)
 
Dragon Age je fantazijska igra, igra koja je duhovni naslednik old skul FRP igara u kojima imaš izbor između više rasa i klasa na početku igre. Drugo su Cyberpunk i Sci-Fi igre koje kada koketiraju sa RPG-om koriste drugačiji pristup. Ono što je ok za Sci-Fi RPG (mada da budem iskren ja ne znam nijedan klasičan rpg u svemiru) nije ok za FRP igre. Kada su FRP igre u pitanju i Oblivion je veći RPG od nadolazećeg Dragon Age-a 2 (samo zbog poštovanja pravila da se rasa i klasa biraju na početku).
 
Poslednja izmena:
Kompletna igra je odlična. Priča je super, čist SF u Star Trek fazonu, atmosfera je odlična, dijalozi... jedva čekam treći deo.

ME predstavlja nov pravac u pravljenju RPG igara. Ne evoluciju žanra, već kompletno nov pravac gde je igrač do sada najviše "uvučen" u priču i gde je stvorena najbolja iluzija da tvoje odluke utiču na tok igre. Namerno sam napisao iluzija jer mislim da je za sada nemoguće napraviti igru gde svaki tvoj potez vuče neke ogromne posledice u igri sa beskonačno krajeva ;) Ne možeš da očekuješ izometrijsku grafiku i poteznu igru sa vidljivim "bacanjem kockica" kod ovakve igre.

Igram RPG igre od Eye of Beholder serijala, prošao sam ih skoro sve i znam šta valja, a šta ne. Da si u pravu, složio bih se sa tobom, ali.. jednostavno nisi. :)

Vidis ovako, meni je sama prica, dijalozi, atmosfera (ajde atmosfera i nije losa), cist prosek, ako da ne kazem i ispod proseka, u poredjenu sa jednim planescape-om, fallout-om koji je pre 12g imao ono sto ti nalazis fascinantim u jednom ME.

Ali da ne produbljujem raspravu, ti si u pravu , jer igras rpg-ove od eob serijala...
 
Poslednja izmena:
me2 je uprosceniji od prvog dela iha-haj! samo su uklonili neke tehnicke probleme koje su prekidale fluidnost gejmpleja (tipa interfejs i liftove lol) ... ali sve ostalo je daleko ispod prvog dela sa aspekta RPG-a pa cak i sama prica....

u ostalom ME2 nije rpg, to kazu i njegovi developeri

kako je krenulo to mozemo ocekivati i za recimo DA3

i btw na stranu sve to ne vidim zasto igra ne moze biti rpg ako ne mozes da biras rasu?? to nema nikakve veze sa rpg-om :) i dalje mozes da pravis lika kakvog hoces, ne biranje rase predstavlja neko ogranicenje ali nista dramaticno

evo neke cinjenice koje se do sada znaju o DA2
# The main character's surname is Hawke
# Hawke survived "the Blight"
# Hawke is known as "the Champion of Kirkwall"
# Hawke is a "refugee"
# DA2's story will span 10 years
# DA2 will be released in March 2011 for PC, XBox 360, and PS3
# Morrigan is NOT Hawke's mother; Hawke is NOT the "god baby" [Victor Wachter]
# Hawke can be male or female [David Gaider], [Mary Kirby], [Chris Priestly]
# Hawke is human [Chris Priestly]
# DA2 is a single-player game [Chris Priestly]
# "More than half" of the Dragon Age left by the time Awakening begins [David Gaider]
# "Hawke can, indeed, be a mage." [Mary Kirby]
# There will be more DLC and patches for DAO before DA2 is released [Chris Priestly], [Chris Priestly]
# No word so far on different editions [Chris Priestly]
# There is no "morality meter" in the style of Mass Effect's Paragon/Renegade meter [David Gaider]
# The game does NOT take place "10 years after Origins." It SPANS a 10-year period. When it starts hasn't been revealed. [David Gaider]
# There will be companions/followers [David Gaider]
# Hawke will be voiced [Five Facts]
# Hawke lived in Lothering during the events of DA:O, fled north to Kirkwall [Five Facts]
# Kirkwall is a major population center in the Free Marches [Five Facts]
# "Hawke will also spend time in other areas of the Free Marches" [Five Facts]
# Game will use imported save from Dragon Age: Origins [Print magazine]
# Flemeth will appear [Print magazine]
# Intra-party conflict may be more significant (?) [Print magazine]
# Mass Effect-style dialogue wheel with paraphrased lines and symbols denoting tone [Print magazine]
# “Dragon Age II has a framed narrative structure, which means that
the exploits of Hawke occured in the past, but are being retold in the
present.” “Narrators with unique insights into the events in question
tell the tale of his past adventures.” [Print magazine]
# Events from Dragon Age: Origins may be seen from a different viewpoint [Print magazine]
# PC combat largely unchanged, console combat changed to better suit the controller [Print magazine]
http://social.bioware.com/forum/Dra...cussion/What-do-we-KNOW-so-far-3064634-1.html
 
"PC combat largely unchanged" :)
 
da sigurno ce biti razlicite verzije borbe za pc i konzole :)
cinematic feeling
dijalozi iz me2
vise akcije
verovatno ce i kamera biti malo bliza, i opala! eto nam ga next gen tps kvazi-rpg :d
 
Vidis ovako, meni je sama prica, dijalozi, atmosfera (ajde atmosfera i nije losa), cist prosek, ako da ne kazem i ispod proseka, u poredjenu sa jednim planescape-om, fallout-om koji je pre 12g imao ono sto ti nalazis fascinantim u jednom ME.

Ali da ne produbljujem raspravu, ti si u pravu , jer igras rpg-ove od eob serijala...

To što igram od EOB serijala znači samo da sam upućen u sve te igre i da kod mene ne prolaze priče da su današnje igre lošije od starijih.

Fallout je bio super za svoje vreme, da je izašao danas u takvom obliku (ajd nek je i grafika moderna), ne bi prošao kao igra. Koliko se ja sećam, bilo je nekih pokušaja da se prave moderne igre sa takvim izvođenjem i ne sećam se da su nešto slavno završile. Uglavnom su sve bile osuđene da su čist plagijat, ništa novo nisu donele i zaboravljene su u potpunosti.

Kao i u filmskoj i muzičkoj umetnosti (i industriji) moraju da se prave inovacije da bi se napredovalo. Kome se ne sviđa i ko voli da se duri, može da igra stare igre, da gleda stale filmove i sluša staru muziku i nema ničeg lošeg u tome, ali je loše pljuvati po svemu što nije na taj isti kalup i reći da su ME1, 2 i DE recimo loše igre kada je neosporno da su fantastično urađene u skoro svakom pogledu.

S obzirom da je DE2 tema i da je Bioware jedina preostala dokazana firma danas, jedva čekam da vidim šta su novo spremili, a igranje samo sa čovekom mi uopšte neće smetati ako priča bude razgranata i ako atmosfera bude dobra kao i u ranimjim njihovim igrama.
 
Nazad
Vrh Dno