Šta je novo?

Doom III

Moso

Čuven
Učlanjen(a)
19.12.2002
Poruke
512
Poena
619
Probao sam doom 3 na kojoj mx400 karti i zacudio se kada sam video da radi.Zar ova igra ne zahteva izricito Gf3 ili 4. Moj prijatelj ima Gf4 ti4200 i igra izgleda identicno na obe karte pa vas ja pitam gde su ti famozni shejderi? Ocekivao sam da ce igra izgledati mnogo lepse na titanijumu, pa se nadam da ce i biti u finalnoj verziji. Molim za odgovor.
 
Nema shadera !!! Sve se izvrsava preko shading rasterizera prisutnom u GF2 karticama pa naovamo
 
Zar je izasla, ili si skinuo demo?
 
byMaX je napisao(la):
Nema shadera !!! Sve se izvrsava preko shading rasterizera prisutnom u GF2 karticama pa naovamo

Da li to mislis da nema shadera u ovoj alpha verziji a da ce ga biti u finalnoj ili ga nece biti uopste? I jos nesto, sta mislis koliko ce finalna verzija izgledati lepse i da li ce se tada videti razlika izmedju kartica sa shaderima i bez njih?
 
mislim da ce se senke i osvetljenja realizovati preko shadera u OGL2.0 codepathu u finalnoj verziji... ali da nece bitno drugarcije izgledati
 
byMaX je napisao(la):
... ali da nece bitno drugarcije izgledati
Hm, koliko se ja secam recimo Unreal demo je bio mnogo losiji od finalne verzije, mislim da ce tako biti i sa doom-om, uostalom videcemo...
 
koliko se secam...

Cika Joca je rekao da se engine Dooma 3 zasniva na tehnologiji i efektima koje podrzava GeForce 1!!! To bi trebalo da znaci da ce razlika izmedju prikaza na GF1 i GF4 biti jedino u broju frejmova. U praksi ce naravno na slabijim kartama morati da se "ubije" kvalitet prikaza da bi bilo igrivo.
 
RamOne je napisao(la):
Hm, koliko se ja secam recimo Unreal demo je bio mnogo losiji od finalne verzije, mislim da ce tako biti i sa doom-om, uostalom videcemo...

da, bio je losiji, fora je u tome sto nije imao pack sa visoko detaljnim teksturama... to je sve. i D3Alpha ima 256x256 teksture, final ce imati dosta detaljnije... 1024k ili vece, ali to je jedino unapredjenje, naravno uz optimizaciju
 
byMaX je napisao(la):
1024k ili vece, ali to je jedino unapredjenje, naravno uz optimizaciju
Stvarno! Ko ti je to rekao?
Ocigledno dosta ljudi ne razume koncept shadera. DOOM III koristi shadere, no oni su programirani koriscenjem fiksnog seta masinskih instrukcija koje poseduju OpenGL 1.2 akceleratori.
Kada se pojam Shaderi koristi u kontekstu DirecX 8 i DirectX 9 akceleratora misli se na efekte koji se dobijaju programiranjem pomocu posebnog seta instrukcija definisanih u ova "dva" API-ja. U sustini sve ono sto se moze videti u Alpha verziji DOOM-a moze da se odradi pomocu PixelShadera (konkretno se misli na vizuelne efekte na teksturama) i VertexShader (efekti nad geometrijom scene). Ovi potonji se koriste i to koriscenjem NVIDIJINE OPENGL ekstenzije (implementirana je i ATIjeva, koju koristi i Matrox Parhelija).
Znaci vlasnici VertexShader grafickih kartica ce imati osetno bolje performanse i mogucnost da deo resursa usmere na neki od efekata, a da ne osete drastican pad performansi. Nesrecnici koji nemaju GPU-ove koji sa hardverskom implementacijom VertexShader se moraju pomiriti sa zlom sudbinom, odnosno manjkom fps-ova (kod njih ce procesor biti maximalno uposljen emuliranjem VS-a i kalkuliisanjem izvanredne fizike ugradjene u D3 endzine).
Svi ostali efekti poput BUMPMAPPINGA, PerPixel Lightninga i senki su uradjeni na "stari" nacin (koriscenjem combine registara, a ne pixelshader instrukcijskog seta). Ti registri se kod GF2 kartica zovu Nvidia Shader Resterizer (NSR), a kod Radeona(keca, ili ti R100) - Charisma Engine i Pixel Tapestry (Za Radeon1 implenetciju se JC dosta mucio i koliko je meni poznato ona je po mogucnostima losija u odnosu na GF2, nesto manje problema je bilo sa R200, ali je on i dalje losiji izbor u odnosu na NV20 (ima neka zvrcka sa ATi-jevim kompromisom da ima jednu fiksnu T&L jedinicu zarad DX7 kompatibilnosti i jednu programabilnu full DX8 VertexShader jedinicu; e sad, oni su hteli da se ova prva kadkad ponasa kao sekundarna VertexShader jedinica (otuda R8500 ima mnogo jace VertexShader rezultate u 3DMarku2K1 od GF3). Tek je Radeon9700 i Radeon9500 prava stvar (doduse ova drugi iskljucivo sa Pro sufixom zbog 8 pajplajnova). GF4Ti ce rutinski odradjivati DIII, ali ne treba preterivati sa FSAA i Aniso filtriranjem.:wave;
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
A "shatro" ces da vidis Aniso i AA u onolikom mraku i brzini? :D
D3 uopste nece biti BRZ! A na silnim platformama, shipkama, i zicanim podovima ces itekako videti i Aniso i FSAA!
 
Meni FSAA nikada nije bio preterano bitan, osim u Flight simulatorima... Ali zato aniso - pa kada se jednom navuces, nema povratka :)
 
koji ce mi ***** sve to kada cu morati da radim raznorazne pic mipove itd... da bi igrao igru normalno naravno ovo se odnosi na mp
a za single je opet diskutabilno dal je potrebno sve to...
 
Nedjo je napisao(la):
D3 uopste nece biti BRZ! A na silnim platformama, shipkama, i zicanim podovima ces itekako videti i Aniso i FSAA!

Zvuk mi u dumu3 alpha toliko koci da postaje neigrivo. Stvari se malo poprave kada iznova ucitam nivo ali opet to nije kako treba. Da li je ovo do alpha verzije ili do moje zvucne karte Creative Pci 128 bit i da li moja zvucna kartica hardverski obradjuje zvuk ili to radi Cpu kao kod integrisanog zvuka. Usput sta mislite koja je najbolja zvucna karta za igranje?
Kocenje nije uslovljeno grafickom kartom jer trenutno imam Asus ti 4200
 
Likovi is SK su se zalili da im takodje extremno secak...cemu igra ako ne mozes da je igras?????
 
pa to je alpha verzija koja nije ni trebala da se igra :)
 
Kao prvo, potreba za AA je u ovom demou barem, izrazenija nego u vecini igara koje sam igrao, doduse, nisam probavao vece rezolucije od 1024.

Kao drugo, AF je jedna od najbskorisnijih stvari. Em ssto iscrtava objekte u daljini kao da su ti ispred ociju u fokusu (sto je neprirodno) em sto u najvecem broju fpsova to ne mogu ni da uocim. Recimo u Q3 se jasno vidi razlika ali to je bezveze, jer po meni predstavlja cisto izivljavanje koje je bespotrbno. To bukvalno ne vidim cemu bi sluzilo osim da proizvodjac kaze "ej vidi ova moja karta ima strava AF" :)

Ja zbog toga recimo uopste ne smatram Radeon 9700 mnogo brzom od Ti4600 jer u zivotu ne bih koristio npr AF. A trubi se kako je 9700 brzi "300 %" :p a razlika je do 15% pod "regularnim" uslovima i to ne svugde.
 
OptiPlex je napisao(la):
Kao prvo, potreba za AA je u ovom demou barem, izrazenija nego u vecini igara koje sam igrao, doduse, nisam probavao vece rezolucije od 1024.

Kao drugo, AF je jedna od najbskorisnijih stvari. Em ssto iscrtava objekte u daljini kao da su ti ispred ociju u fokusu (sto je neprirodno) em sto u najvecem broju fpsova to ne mogu ni da uocim. Recimo u Q3 se jasno vidi razlika ali to je bezveze, jer po meni predstavlja cisto izivljavanje koje je bespotrbno. To bukvalno ne vidim cemu bi sluzilo osim da proizvodjac kaze "ej vidi ova moja karta ima strava AF" :)

Ja zbog toga recimo uopste ne smatram Radeon 9700 mnogo brzom od Ti4600 jer u zivotu ne bih koristio npr AF. A trubi se kako je 9700 brzi "300 %" :p a razlika je do 15% pod "regularnim" uslovima i to ne svugde.
Pa, to je samo tvoje misljenje! Sto kaze max, kad se jednom navuces na AF nema ti povratka. Ovo oko iscrtavanja u daljini je bespotrebno raspravljati posto nikada nisu u pitanju daljeine na kojima bi "stvarno" trebalo da nevidis kako izgleda podloga ili sta ve. Ono sto AF omogucava je bolje filtriranje tekstura po svim osama, a do zirazaja ce doci kada se pocnu pojavljivati igre koje koriste efekte poput krzna, talasa, kose... kada se nece moci zamisliti realistican prikaz bez ovog mip-map algoritma!
 
Nedjo je lepo objasnio... Udaljeni objekti treba da budu izvan fokusa, ali sta ako ti hoces da fokusiras (svojim ocima) daleke predmete???? Taj blur of depth field se u igrama moze koristiti samo u sekvencama u engine-u, a onda nece, kao sto si pomenuo u komentaru na AF, biti zamucene samo teksture, vec cela geometrija, ukljucujuci i ivice... :)
 
Sacekajmo mi full verziju...onda cemo videti kako stoje stvari
 
byMaX je napisao(la):
Nedjo je lepo objasnio... Udaljeni objekti treba da budu izvan fokusa, ali sta ako ti hoces da fokusiras (svojim ocima) daleke predmete???? Taj blur of depth field se u igrama moze koristiti samo u sekvencama u engine-u, a onda nece, kao sto si pomenuo u komentaru na AF, biti zamucene samo teksture, vec cela geometrija, ukljucujuci i ivice... :)

Max, hoces li mi molim te odgovoriti na ovo pitanje?:
Zvuk mi u dumu3 alpha toliko koci da postaje neigrivo. Stvari se malo poprave kada iznova ucitam nivo ali opet to nije kako treba. Da li je ovo do alpha verzije ili do moje zvucne karte Creative Pci 128 bit i da li moja zvucna kartica hardverski obradjuje zvuk ili to radi Cpu kao kod integrisanog zvuka. Usput sta mislite koja je najbolja zvucna karta za igranje?
Kocenje nije uslovljeno grafickom kartom jer trenutno imam Asus ti 4200
 
Nije u pitanju tvoja zvucna kartica, svi imamo slicne probleme. Sklon sam da poverujem da je kod toliko svez da je verovatno pun memory leek-ova. U ostalom probaj bez inicijalizovanog zvuka:

s_initsound 0
snd_restart
 
cekaj a odakle ste vi uopshte skinuli Doom3 ?
ja sam svuda nasao samo broken link-ove...
???
 
Doom3 je skinut preko satelita i vecina ga je kasnije dobila prostom deobom (kopiranjem).
 
au kad je padao sa satelita ?
nisam ga dobio :(
 
Gde mogu da skinem DOOM III

Da bas tako voleo bih da mi neko da link ako ima. Hvala Vam
 
Re: Gde mogu da skinem DOOM III

jazza je napisao(la):
Da bas tako voleo bih da mi neko da link ako ima. Hvala Vam

Nadam se da nisi propustio da je arhiva "teska" preko 300MB, ako nemas broadband konekciju zaboravi na download i zamoli nekog da ti posalje postom CD!
 
Internet caffe

Ja radim u Internet caffe-u tako da ako moze neko da mi da link ili da mi posalje postom cd placam sve troskove itd.... Hvala
 
ma imamo mi T4 veze samo mi ti daj link...
HTTP link ako mozhesh
 
Nazad
Vrh Dno