Šta je novo?

Doom 3 BFG edition

Uh,svaka vama cast,pa mozete sve ovo ponovo da igrate,ja sam igrao kada se pojavila regularna igra,pre par godina,secem se da sam bio zgrozen totalno,atmosfera jeziva,krici,senke,krvi do kolena,secam se da nisam smeo nocu na sluske da je igram,koliko me neka jeza i teskoba hvatala od celog ambijenta!!! Sve u svemu,fenomenalna igra,ali po drugi put da prezivljavam traume,nebih stvarno :d
 
Ja kad sam procitao da je reizdanje ove igre osakaceno nisam ni probao da je pokrenem, mislim sta se motalo ti programerima/rukovodstuv po glavi kad su odlucili "ajde da iz ovde orginalno PC igre izbacime neke stvari i kasnije ih zakrpimo ...ako budemo imali vremena, tj. para"

Vanila Doom3 je stvarno psihicki teska igra kad se igra prvi put, sreca da sam je zajedno sa drugom prelazio pa smo se jos zezali ali bilo je i strecanja posebno na pocetku.
A ekspanzija (Resurrection of Evil) je bila smesna, znas vec fore gde se stvaraju gde iskacu i kad upgradujes onaj artifakt da mozes da usporis vreme lepo uzmes dvocevku i samo prides opakom baji iz pakla ,BUM nema ga ... i tako je igra postala suvise laka.
 
Id Softver je ostao zarobljen u (pre)prosloj deceniji i od ovog tima i Karmaka vise ne ocekujem apsolutno nista. Cenim to sto su nekad bili, a i dalje volim da slusam Karmaka na QuakeCon-u, ali to je sve. Rage je bio katastrofa (u tehnickom smislu), a sad izbacuju igru iz 2004. koja i dalje pati od nekih bagova (***, najavljuju patch za ovo?!), a pritom izgleda isto, ako ne i losije. Sa ovim su samo još dublje potonuli i najbolje bi bilo da ne prave nove igre, već da sve što imaju portuju na iOS, prikupe neki keš na brzinu i stave katanac na vrata.
 
Isto cenim Karmaka kao strucnjaka i dosta su mu interesante price (cak i poucne) na QuakeCon-u, ali ipak ne moze on sve sam da uradi, dzaba kad je trziste takvo da mnogo toga se zahteva (port na ovo port na ono) nije to vise doba kad je PC jos ima dobar udeo kao gaming platforma pa se moglo lepo za PC odraditi prvo, sad ako nesto ne izadas i za ostale platforme automatski gubis deo korisnika tj. potencijalni profit.

I bas me interesuje kolko cemo dobite tog "awesome" u punokrvnom nastavku :d
https://twitter.com/id_Hooper/status/174967484506570752
 
Ja bih ipak sacekao da vidim Doom 4 pre nego sto stave kljuc u bravu. Takodje bi bilo lepo kada bi pustili source id5 engine-a ali sumnjam. Bethesda se pita... jedva je Karmak uspeo da pusti id4 source iako ga je on pisao, prokleti advokati.
 
Ja nisam toliko razočaran Rage-om, ako se izuzmu tehički problemi kada je izašla igra i produžavanje igre na veštački način, rpg elementi kojima u ovakvim igrama nije mesto i dosadne vožnje po mapi. Ali ovako, grafički dizajn je bio zanimljiv, napucavanje u klasičnom id fazonu, od čega po meni ne bi ni trebalo da beže.
 
Gde ste to videli za Patch? Nigde ne mogu da nađem tu vest.
 
Nisam ni ja razočaran Rage-om :) (zapravo jesam, ako celu stvar posmatramo iz druge perspektive - kroz pedigre Id-a) ali da neku igru, odnosno endžin razvijaš 5-6 godina i da na kraju od nje ispadne samo ok pucačina koju po pitanju prezentacije više vadi art style nego mogućnosti nove (bagovite) tehnologije (koja pritom izgleda kao našminkana verzija prethodne), jednostavno ukazuju na to da je neko ostao zarobljen u prošlosti i da misli da zakoni i trendovi od pre 15 godina važe i danas.

Rage je samo dokaz da se Id nije ni malo promenio i da se istorija se ponavlja, jer je igra prošla kao svojevremeno Doom 3, čak i gore. Pompezne najave, 3-4-5 godina rada na igrama, a kad se pojave vreme ih je već pregazilo. Kao što su Far Cry i HL2 pojeli za doručak Doom 3, a za Far Cry smo mislili da je samo nestvarno dobar DX9 tehnološki demo, sve dok je jednog dana nismo zatekli kod prodavca na pijaci na 5 CD-a. :) Sa sruge strane, zbog Doom 3 sam pljuno 160 evra za Radeon 9600 XT, da bi se na kraju razočarao, kako igrom, grafikom tako i performansama. Na svu sreću, sa kartom sam se izigrao FC i HL2, koje su postavile nove standardne, odnosno ono što je Doom 3 godinama obećavao, a nije ispunio (barem ne u potpunosti), zbog čega je razočarenje bilo još veće.

Da ne govorim o tome da u međuvremenu (godinama) nisu izbacili ni jednu igru, već su sve resurse usmerili na Tech5 i Rage. Kada je Rage u pitanju, mnogi ce kriviti Nvidia / ATI zbog drajvera, ali smatram da veći deo krivice snosi Id, zbog odluke da igru razvija za OpenGL. Ne zato što ga ne volim, naprotiv, već zato što su se odlučili za nešto što nije dominantan standard u gejmingu (mada bih voleo da jeste), a kome su prkosili na kontraproduktivan način.

Jednostavno, Id je postao tim kome je potrebno previše vremena da napravi ok pucačinu. Zato verujem da će svaka njihova buduća igra biti "samo" dobra, ali nikako nešto revolucionarno.
 
Poslednja izmena:
Meni je D3 bio odličan kada je izašao. D3, HL2 i FC nisu bila konkurencija, jer je svako od njih pružao drugačiji vid zabave, jedino što im je zajedničko je to što je FPS u pitanju. A i to je bio jedan fenomenalan period za FPS, posebno kada se doda i Fear koji je izašao nekih godinu dana kasnije. Čak šta više od te tri igre, meni se čini da je D3 najviše odoleo zubu vremena.
 
Ja nisam toliko razočaran Rage-om, ako se izuzmu tehički problemi kada je izašla igra i produžavanje igre na veštački način, rpg elementi kojima u ovakvim igrama nije mesto i dosadne vožnje po mapi. Ali ovako, grafički dizajn je bio zanimljiv, napucavanje u klasičnom id fazonu, od čega po meni ne bi ni trebalo da beže.

Rage sam igrao nekih 4-5 sati, sve na max u 1920x1080. I igra mi se dopada, nije losa. Jednog dana udjem u igru i ona iz cista mira secka kao luda. Menjam podesavanja, spustam rezoluciju - stanje isto. Ulazi, izlazi, restartujem racunar, itd. Nista ne pomaze. Na kraju sam je izbrisao jer me je iznervirala. Imam igru na Steam-u, znaci da je redovno update-ovana i nije do loseg leka. Posle toga, dinar necu vise dati ID-u.
 
kao pucacina rage je bio odlican, meni bar, tu mislim na onaj osecaj dok igras, kontrole i to, sve reaguje onako kako treba... meni su id igre/engini sto se toga tice najbolji i dalje
ali je graficki delovao kao korak u nazad u odnosu na d3, nije bilo dinamckog osvetljenja na primer...doduse polse na quakeconu karmak je rekao zasto... mnogo su kompromisa morali da naprave... valjda ce nesto sledece sto urade, a da je novo :) biti bolje

a steta sto niko vise ne koristi njihove engine za igre
 
Ne dirajte mi ID, Doom3, a ni Rage:D

Svaki žanr ima svoje pristalice, ja recimo nikad nisam igrao Duke-a ali sam peglao Quake samo tako. Ovakve igre treba da imaju dobru grafiku, interesantnu vizuelnu prezentaciju, skok (ako baš mora i čučanj), tajne prostorije, 3 ključa različite boje, 10 oružja sa sekundarnom funkcijom, dobar zvuk i trigger happy finger:Klanjanje

Uvek bilo i ostaće.
 
Poslednja izmena:
njihov engine je savrsen za multiplayer, ima sjajan net code, kotrole su neverovatno precizne i poslusne... lol ono frostbite po tom pitanju je recimo nula :) al sta ces kada ne znaju sta vise hoce da prave od igara... lose im je pozicioniranje, nit za konzole nit za pc, a hteli su i jedno i drugo
 
Jel se igrao neko sa wulfen texture pack? U kombinaciji sa sikk mod-om doom3 izgleda preterano. Sasvim novo doom3 hd iskustvo:)

Poz
 
Pa ove teksture izgledaju lepo, ali je malo kasno za njih. Svojevremno sam licno izradio jedan dobar deo za potrebe Phobos ekspanzije, pa nisam to mogao nigde da pustim, ali opet nije to bilo na ovom nivou. Evo kako su izgledale...

Što se id-a tiče, vreme im je da malo uvećaju svoj tim kako bi bili brži i konkretniji u radu. 100 ljudi koliko je radilo na Rage-u je smešna cifra spram recimo Crytekovog tima koji radi na Crysis-u. To je prva stvar, druga je to konstantno duvanje uz vetar. Lepo je što se drže GL-a, ali gurati 60FPS-a po svaku cenu a na konto vizuelnog dela jednostavno danas ne pije vodu. Treća i poslednja stavka se odnosi na prebanaln koncept. Doduše od toga svi pate, počevši od Crysis-a pa nadole sve igre redom, ali ovo što id nudi je vrh vrhova u negativnom smislu. Doom 3 je vadila atmosfera i mističan deo priče koji se odnosi na drevne! Ko je čitao logove zna tačno o čemu govorim. Nadam se samo da će to i oni uvideti i da će nastavak da grade sa akcentom na ovakvu jednu pojedinost ili celinu, a ne na banalno napucavanje koje se inače podrazumeva. Rage je malo unapređen sa dodatnim pogledima i Ai-em koji je za divno čudo fino izveden, ali to treba još malo da doteraju i prošire ako je ikako moguće na tom arkadnom nivou koga se iz nekog razloga još uvek siroti drže.

Što se ključa i katanca tiče, koji je Jovča pomenuo ovde, mislim da je to malo ishitrena izjava. Mislim, ok... mogu da razumem nečiju frustriranost činjenicom da nije dobio ono što je očekivao, a pri tom je još i dodatno uložio zbog neke igre, ali po mom mišeljenju to nisu validni razlozi za toliko negativnih komnetara na konto onoga što je id uradio... ne kaže se džabe prvo skoči pa reci hop! Ko tako radi ne rizikuje nimalo da bude zatečen, a ni razočaran! Uostalom, najbolja ilustracija toga je recimo ovo što se dogodilo sa zadnjim Mass Effect-om recimo. Dakle ako se neko istrčao pa zažalio, nek pogleda malo na drugu stranu pa neka se teši ako mu to smeta... id ima svojih kavliteta, ali su im izostale svetle tačke i momenti u poslednjih nekoliko godina i to po mom mišljenju prevashodno zbog gore navedenih razloga. Mislim da su i oni toga svesni. Nisu više mala nezavisna kompanija koja postavlja nove standarde, taj program je završen i oni to dobro znaju. Nove konzole neće gurati 60FPS-a nego standardnih 30, a Karmak nek izvoli pa nek ih ubedi da tako ne treba ako može (a ne može i to se vidi!). Dakle, kad se podvuče linija ostaje im da konsoliduju svoje redove i ako mogu ponovo nas pozitivno iznenade. Rage je bio dobar pokušaj jer je predstavljao potpuno nov naslov i početak u svakom smislu. Nažalost izostao je WOW efekat a bogami i realizacija. Za početak neka prošire svoj tim, a onda i sve ostalo i neka budu brži... mnogo brži od ovoga... Toliko...
 

Prilozi

  • 14.jpg
    14.jpg
    442.5 KB · Pregleda: 147
  • 18.jpg
    18.jpg
    334.2 KB · Pregleda: 148
  • 12.jpg
    12.jpg
    243.9 KB · Pregleda: 134
  • 09.jpg
    09.jpg
    404 KB · Pregleda: 139
  • 07.jpg
    07.jpg
    263.6 KB · Pregleda: 138
Poslednja izmena:
http://store.steampowered.com/news/9446/

NEW FEATURES
• All projectiles cast shadows
• Texture LOD bias added to menu options
• Added option to force v-sync (instead of “smart v-sync”)
• Adjusted default brightness value
• Shadow casting projectiles added to menu options
• Allow setting anti-aliasing up to 16x on Nvidia hardware. AMD/Intel cap is at 8x
• Adjusted range of vertical sensitivity (allows you to lower sensitivity further than original implementation)
• Added option to disable checkpoints
• Allow left/right to enter resolution menu
• Variable FOV settings options were added into the main menu
• Added controller bind options
• Added additional anti-cheat measures
BUG FIXES
• Fixed blood splatter effects break after reloading save game
• Fixed broken view nodal code that allowed players to see through the world by backing into a wall and looking up
• Fixed weapon impact effects break after using the artifact (heart)
• Fixed leaderboards to work across languages
 
To.

Sada samo još da nađem igru da je neko jako povoljno prodaje i happy sam.
 
Poslednja izmena:
Nope, ne odgovara mi tako :)
 


Kakva dalabu! Ovaj lik toliko loše igra da nemam reči, plus je promašio skriveni prolaz na početku videa. Verovatno su najveći kukači i pljuvači po pitanju lampe koja nije bila nakačena na pušku, bili upravo ovakvi gejmeri ko što je ovaj lik...
 
Poslednja izmena:
Ne dirajte mi ID, Doom3, a ni Rage:D

Svaki žanr ima svoje pristalice, ja recimo nikad nisam igrao Duke-a ali sam peglao Quake samo tako. Ovakve igre treba da imaju dobru grafiku, interesantnu vizuelnu prezentaciju, skok (ako baš mora i čučanj), tajne prostorije, 3 ključa različite boje, 10 oružja sa sekundarnom funkcijom, dobar zvuk i trigger happy finger:Klanjanje

Uvek bilo i ostaće.

Amen brother !!
 
Vrh Dno