Šta je novo?

Direct3D i liste

genuine

Slavan
Učlanjen(a)
17.02.2006
Poruke
1,906
Poena
350
Posto naravno nisam uspeo da pokrenem OpenGL pod vistom... dal zbog drajvera ili cega god odlucio sam da se preorijentisem na DirectX zato sto mi se povraca kada se vratim da radim u bilo cemu drugom sto nije vista ( na zalost ko sedne u mercedes ne vraca se u ficu ili mu je mnogo zao kad se vrati)
zanima me nekoliko stvari ..
programu imam vektore koji imaju i w koordinatu zbog optimizacija vezanih sa operacijama nad istim tipa da stanu tacno 4 u kes liniju poravnati, po jedan u xmm registar i block prefetching za transformacije milion istih zanima me koliki isto i za normale..
e sad problem je sto za mesh ja to drzim u posebnim nizovima.. jedan za poziciju drugi za normale treci za koordinate za tex i sl..
u opengl sam mogao da ih posaljem kao nezavisne pa da drajver to sastavi..
da li moze nesto slicno u directX-u
kako vi radite ovo
isplati li se drzati ih rastavljeno?
 
Poslednja izmena:
ok.. skroz je isto .. izvinjavam se na smetnji

p.s. ako nekog interesuje kako ovo koda..:

d3dDevice->BeginScene();


D3DVERTEXELEMENT9 dwDecl3[] =
{
{0, 0, D3DDECLTYPE_FLOAT3, D3DDECLMETHOD_DEFAULT,
D3DDECLUSAGE_POSITION, 0},
{1, 0, D3DDECLTYPE_D3DCOLOR, D3DDECLMETHOD_DEFAULT,
D3DDECLUSAGE_COLOR, 0},
D3DDECL_END()
};



LPDIRECT3DVERTEXDECLARATION9 m_pVertexDeclaration;
d3dDevice->CreateVertexDeclaration(dwDecl3, &m_pVertexDeclaration);
d3dDevice->SetVertexDeclaration(m_pVertexDeclaration);


d3dDevice->SetStreamSource(0,vb,0,sizeof(Vector3D));
d3dDevice->SetStreamSource(1,cb,0,4);

d3dDevice->DrawPrimitive(D3DPT_TRIANGLELIST,0,1);





d3dDevice->EndScene();
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno