Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Kakvi su vam utisci sa aplikacijom na na LG Web OS u odnosu na Hipernet box?
Razmišljam da tastu otkačim Hipernet i EON box i stavim obe aplikacije na tv.
 
Ja samo tako i koristim, box stoji u ormanu, samo aplikacija
Sve radi kako treba, nema zabadanja nikakvog
 
Nije praktično ni meni koji sam tehnički potkovan, a kamoli mojoj supruzi, o starijima i da ne pomišljam. Svakodnevna zabadanja box-a, zabadanja čak i daljinca... Prilično sam nezadovoljan celim iskustvom
Ima on/off dugme na boksu, ne treba nikakve kablove cupati... Vrlo kratko sam koristio box nakon poslednjeg updatea, ali sam primetio tako neke bagove sto ste spominjali, rekao sam kevi kada nesto iskoci da samo pritisne dugme na boxu (uglavnom treba dvaput, prvo off, drugo on), i nije me zvala posle nikad zbog toga, tako da pretpostavljam da radi.

Inace procitah zadnjih 20tak stranica u nadi da cu naci neku informaciju vezano za TV Applikacije, vidim da su izbacene za Tizen i webOS, pa da pitam @Yettel Srbija da li se kojim slucajem planira aplikacija za Hisense VIDAA OS? Trenutno koristim web aplikaciju preko browsera, i stvarno nemam bas nikakvih problema sa streamom, ali bi bilo lepo da se ima opcija za lepo saltanje kanala, premotavanje, epg i ostalo, a da ne mora da se strelicama na daljincu tera kursor non stop, pogotovo jer je VIDAA baziran na androidu tako da verujem da to ne bi neki veliki problem predstavljalo.
 
Izludjuju sa ovim softverskim greskama,svako malo daljinac "nije" povezan BT-om...ukoci nakon duze neaktivnosti...pakao...Sbb je svetlosnu godinu ispred,samo da ne deru sa cenama.
 
Tu je firmware daljinca problem, a smesno je, jer eon daljinac proizvodi ista firma kao i hipernet daljinac. Ja imam stari (2022) model hipernet daljinca (telenor logo) i sa tim modelom nisam imao nikakve prekide.
 
Poslednja izmena:
Od pre par dana sam postao korisnik Yettel-ovih usluga. Probao sam da sinhronizujem Yettel-ov Android box sa LG TV-om, prema uputstvu iz posta #59 sa 2. strane. Međutim nije mi uspelo ni na jednom televizoru. Probao sam i korak po korak za pretragu ostalih kodova dok mi nije dosadilo. Da se nije neki kod promenio? Vidim da je davno pisano dok je još Yettel bio Telenor, pa su možda imali druge boxove.
 
Мени Hipernet tv на андроид телефону даје јако лош квалитет слике, изгледа као да је 360p резолуција. Искључена је опција уштеде података. Не знам шта је проблем, баш је негледљиво.

У питању је Poco x4 pro gt андроид телефон
 
Od pre par dana sam postao korisnik Yettel-ovih usluga. Probao sam da sinhronizujem Yettel-ov Android box sa LG TV-om, prema uputstvu iz posta #59 sa 2. strane. Međutim nije mi uspelo ni na jednom televizoru. Probao sam i korak po korak za pretragu ostalih kodova dok mi nije dosadilo. Da se nije neki kod promenio? Vidim da je davno pisano dok je još Yettel bio Telenor, pa su možda imali druge boxove.
Nase saucesce... Videces sta je muka sa televizijom. Bolje se penji na krov i namestaj antenu...
 
Nase saucesce... Videces sta je muka sa televizijom. Bolje se penji na krov i namestaj antenu...
Da je savršeno, nije. Ali nije ni tolika muka da bih stavljao antenu. Sporadični sam korisnik televizije i gledam skoro isključivo Arena Sport kanale (LŠ u toku nedelje, Premijer liga vikendom), da se ogradim.
 
Nadam se da ćes shvatiti da je dobar deo ljudi koji posecuju ovaj forum višestruko informisaniji i edukovaniji o poslovanju bilo kog operatera nego prosečan šalterski službenik u bilo kojoj poslovnici. Pošto vidim da si relativno nov na forumu shvatices, kako to tako , tako i da je drsko i bezobrazno ophodjenje prema bilo kom drugom članu foruma potpuno suvišno. Inače ostalih 99 procenata tvog posta je bilo sasvim korektnog i informativnog karaktera na čemu ti se zahvaljujem.
Doslovno za ovih 10 dana zivkanja itd skontao sam da imam vise informacija nego oni a samo sa citao forume pomalo
 
Ja sam od skoro njihov korisnik, zna sada sam jako zadovoljan! Box super radi, na vise tva, sve uredno!
 
Kako moze da se ugasi da se ne ugasi box ako nisi aktivan neko vreme? Mislim na Hipernet app sto izbacuje
 
Nase saucesce... Videces sta je muka sa televizijom. Bolje se penji na krov i namestaj antenu...
Uh da. UI je veoma loš. Mnogo je sve nepregledno. Kada se ide na preview šaltanje kanala (strelica na gore) pa onda skrolovanje što mi se čini nekako brže, posle nekog vremena sam izađe iz tog moda, pa onda moraš sve iz početka ili ako si zapamtio do kog si kanala stigao da prebaciš na njega pa onda isti postupak. Listanje preko EPG je takođe mala avantura, a često je i prazan tj. crna sva polja. Često se pojavljuje taj crni ekran sa kojekakvim greškama u reprodukciji i dole piše kod greške nisam zapamtio ali npr. 102, 106, 4001 itd. Daljinski, iako izgleda kvalitetan često treba po 2 puta pritisnuti komandu da bi je izvršio ili ima neki lag (kašnjenje). Kada se ukuca broj kanala ili samo taster za kanal gore/dole treba mu po 10s da prešalta na sledeći. To su sve minusi koji mi veoma smetaju. Sam Android ZTE box je ima skroman hw - Amlogic S605x2 i 2/4GB i ne znam zašto, ali često se pojavi poruka kod uključenja da nema Internet-a, a vidim na ruteru da ima. Dobra stvar je što je box otvoren, za razliku od Supernove (ali se i to kod njih može ispraviti, ima tema na ovom forumu), pa se na njega može slobodno instalirati šta se želi i to umnogome popravlja funkcionalnost, kao i nedostatak ponude tv kanala. Nema posebno radija, kao kod ostalih provajdera, a obećano je još pre 3 godine, kako sam pročitao sa početka ove teme. Tako da se mora instalirati posebna aplikacija ako želite da slušate naše radio stanice (a i strane). Ja to radim jer sam na AV izlaz nakačio moj 5.1 zvučni sistem. Međutim i tu imam zamerku jer je ton mnogo tiši nego kod ostalih uređaja (mislim na SBB-ov i SN box). Recimo kod ostalih sam tv pojačavao na nivo od 10-12, sada moram na 20 i na Hipernet TV box-u na polovini ili kod nekih tv kanala i više od polovine slajdera. Kada se prebaci na AV izlaz zvuk je dobar dok radi i tv, ali kada se ugasi tv (slušam radio preko Hipernet TV box-a) zvuk se utiša. To su neki moji utisci do sada. Na njihovu optiku i brzine za sada nemam primedbi.
Nego da li je neko uspeo da poveže daljinske od LG tv-a i Hipernet TV box-a?
 
Uh da. UI je veoma loš. Mnogo je sve nepregledno. Kada se ide na preview šaltanje kanala (strelica na gore) pa onda skrolovanje što mi se čini nekako brže, posle nekog vremena sam izađe iz tog moda, pa onda moraš sve iz početka ili ako si zapamtio do kog si kanala stigao da prebaciš na njega pa onda isti postupak. Listanje preko EPG je takođe mala avantura, a često je i prazan tj. crna sva polja. Često se pojavljuje taj crni ekran sa kojekakvim greškama u reprodukciji i dole piše kod greške nisam zapamtio ali npr. 102, 106, 4001 itd. Daljinski, iako izgleda kvalitetan često treba po 2 puta pritisnuti komandu da bi je izvršio ili ima neki lag (kašnjenje). Kada se ukuca broj kanala ili samo taster za kanal gore/dole treba mu po 10s da prešalta na sledeći. To su sve minusi koji mi veoma smetaju. Sam Android ZTE box je ima skroman hw - Amlogic S605x2 i 2/4GB i ne znam zašto, ali često se pojavi poruka kod uključenja da nema Internet-a, a vidim na ruteru da ima. Dobra stvar je što je box otvoren, za razliku od Supernove (ali se i to kod njih može ispraviti, ima tema na ovom forumu), pa se na njega može slobodno instalirati šta se želi i to umnogome popravlja funkcionalnost, kao i nedostatak ponude tv kanala. Nema posebno radija, kao kod ostalih provajdera, a obećano je još pre 3 godine, kako sam pročitao sa početka ove teme. Tako da se mora instalirati posebna aplikacija ako želite da slušate naše radio stanice (a i strane). Ja to radim jer sam na AV izlaz nakačio moj 5.1 zvučni sistem. Međutim i tu imam zamerku jer je ton mnogo tiši nego kod ostalih uređaja (mislim na SBB-ov i SN box). Recimo kod ostalih sam tv pojačavao na nivo od 10-12, sada moram na 20 i na Hipernet TV box-u na polovini ili kod nekih tv kanala i više od polovine slajdera. Kada se prebaci na AV izlaz zvuk je dobar dok radi i tv, ali kada se ugasi tv (slušam radio preko Hipernet TV box-a) zvuk se utiša. To su neki moji utisci do sada. Na njihovu optiku i brzine za sada nemam primedbi.
Nego da li je neko uspeo da poveže daljinske od LG tv-a i Hipernet TV box-a?
Molimo te da nam u privatnoj poruci kucneš podataka na kojoj lokaciji imaš smetnje, serijski broj box-a kao i tip konekcije koju koristiš, rado ćemo proveriti za tebe.
 
Molimo te da nam u privatnoj poruci kucneš podataka na kojoj lokaciji imaš smetnje, serijski broj box-a kao i tip konekcije koju koristiš, rado ćemo proveriti za tebe.
Da ste dobro i pažljivo čitali shvatili biste da je to do android box-a i dizajna software-a. Smetnje koje postoje su oni kodovi kada se uključi vaš box - pojave se poruke da nema konekcije sa serverom, pokušajte ponovo itd. To nije nešto što vi možete rešiti nekim vašim resetom. Jedino ako imate neki android box koji ima više memorije i bolji procesor. Uz to možete tražiti od programera koji su vam dizajnirali "Hipernet TV" da ga napravi preglednijim i savremenijim, sa manje lag-a. Stvarno je smešno-tužno da se po 10s čeka na prebacivanje sa kanala na kanal. E da i daljinski iako izgleda kvalitetno, ergonomski je, bar meni, nezgodno da se brojevi od 0-9 nalaze dole, umesto gore, a i to što se nekada komande (dugmići) moraju pritisnuti po 2 puta da bi je izvršio, ne služi mu na čast. Za tip konekcije sam vam isto napisao da je optika. A u privatnoj poruci ću vam napisati detalje kada uslikam sve greške.
I da ... još jedna stvar kada sam rekao da za optički NET kod Yettel-a, nemam primedbi. U stvari i kod njih ste iza CGNAT-a. Kome je to bitno znaće i o čemu se radi. Ova poruka koju ste napisali mi izgleda nekako generički, više da se prikaže kako vodite brigu o korisnicima, nego što ćete nešto stvarno popraviti. Dakle glumatanje. Jer da je tako, ne bi se vaši korisnici ovako žalili. Dakle nemojte nam pričati prazne priče, nego ako želite zadovoljne korisnike ispravljajte greške i rešavajte probleme, da nas ne izgubite. Od toga vam zavisi opstanak. Ja sam tek na početku ugovora, ali videćemo ...
 
Konacno stigoh malo da istestiram poslednji update, ne mogu da verujem da lista favorita kada se napravi bude ista za sve uredjaje
Shame Facepalm GIF by MOODMAN
 
Nesposobni u svemu sem da dignu cene.
 
Meni se cini da ti njihovi sistem dizajneri u zivotu nisu tv gledali.
 
Zvao sam i samo su mi rekli ne moze to da sd uradi kao nije moguce...

Hvala, pokusacu nesto da smislim svakako kad je yettel podrska beskoriana.
U situaciji kada je (iz nekog razloga) potrebna drugačija pozicija uređaja, promena vlakna/kabla i slično, rešenje je izlazak instalatera na teren po zahtevu korisnika (što bi bila preporuka i ovde).

Potrebno je pozvati korisnički servis i zatražiti izlazak instalatera kao uslugu koja se naplaćuje po redovnom cenovniku 2.999 dinara.
 
Konacno stigoh malo da istestiram poslednji update, ne mogu da verujem da lista favorita kada se napravi bude ista za sve uredjaje
Shame Facepalm GIF by MOODMAN
Da, kada se favorit lista kreira na jednom box-u - ista se pojavi (isti odabrani kanali) i na drugom boxu ili boxovima. To smo primetili još onomad, mada manje više svi gledamo iste kanale (+/- nekoliko kanala koje neko gotivi više a neko manje). Ne koristim TV aplikacije (LG, Samsung, Android TV) pa ne znam kakva je sa njima situacija (da li je isti slučaj da se i tu na svakom preslikaju isti odabrani kanali), na mobilnoj aplikaciji (za telefon) to nije slučaj (tamo na njoj još uvek nema opcije Omiljeni kanali pa valjda zato toga nema), a na računaru (web) sam sada tek probao (nisam to koristio prethodnih mesec ipo dana) vidim da su i tu isti odabrani kanali kao na STB-ovima.

Na neki način ima logike ako i box i web i tv aplikacije i mobilnu aplikaciju koristi ista osoba (pa da mu se ista favorit lista svuda preslika) jer normalno je da imaš iste afinitete i želje kada je gledanje kanala u pitanju na svakoj platformi, koju god da koristiš u određenom trenutku. Pa da kada pokreneš mobilnu ili web platformu ti se na njoj pojavi ista favorit lista kao ona kod kuće (a ne da svaki put na svakoj platformi iznova istu kreiram). Ali ako to sve koristi više različitih osoba (pre svih 2 ili 3 box-a svaki u drugoj sobi ili na 2-3 računara) normalno je da svako ima svoje želje i da preferira druge omiljene kanale. I da samim tim će svako imati različitu favorit listu kanala. Pa je u takvoj situaciji ovo nedostatak.

Zato je neophodno uvesti PROFILE (nešto što smo tražili da se omogući još pre više od godinu dana). I da se favorit lista veže za svaki profil. Pa da se za moj profil pojavi meni moja lista omiljenih kanala (bilo na TVu bilo na Web platformi) kada je pokrenem, a mojoj supruzi ili roditeljima za njihove profile njima omiljeni kanali. Jer možda isti televizor gleda više osoba, imamo više boxova, više kompjutera... pa da se prilikom pokretanja odabere određeni profil i po tome dobijemo i željenu favorit listu kanala. Pogotovo kada se uvedu još neka podešavanja u aplikaciji. Recimo oko izgleda Tema (ja recimo možda volim tamnu (crnu) temu kakva je sada, neko drugi više voli svetlu (belu) temu ili plavu...) pa da se ista aktivira odabirom profila. Ili oko zaključanih kanala - Profil koji ja odaberem će imati sve otključane kanale a profil koji pokrene dete će imati zaključane (ili vremenski ograničene) neke određene kanale,... Isto je i sa aplikacijama smeštenim pod Extra - ja sigurno neću skidati i koristiti iste aplikacije kao neki drugi (igrice na primer).

Tako da je opcija Profili više nego korisna i poželjna, da ne kažem neophodna u ovakvim situacijama. Rešavaju mnoge situacije.
 
U situaciji kada je (iz nekog razloga) potrebna drugačija pozicija uređaja, promena vlakna/kabla i slično, rešenje je izlazak instalatera na teren po zahtevu korisnika (što bi bila preporuka i ovde).
Potrebno je pozvati korisnički servis i zatražiti izlazak instalatera kao uslugu koja se naplaćuje po redovnom cenovniku 2.999 dinara.
Mislio sam da je greška u kucanju, nemoguće da sam dobro pročitao. Stavio sam dole stranu 4 iz dokumenta.
Ne znam u kojoj vi to zemlji živite kad vam sâm izlazak na teren toliko košta.
 

Prilozi

  • Cenovnik-4.pdf
    215.1 KB · Pregleda: 33
Da, kada se favorit lista kreira na jednom box-u - ista se pojavi (isti odabrani kanali) i na drugom boxu ili boxovima. To smo primetili još onomad, mada manje više svi gledamo iste kanale (+/- nekoliko kanala koje neko gotivi više a neko manje). Ne koristim TV aplikacije (LG, Samsung, Android TV) pa ne znam kakva je sa njima situacija (da li je isti slučaj da se i tu na svakom preslikaju isti odabrani kanali), na mobilnoj aplikaciji (za telefon) to nije slučaj (tamo na njoj još uvek nema opcije Omiljeni kanali pa valjda zato toga nema), a na računaru (web) sam sada tek probao (nisam to koristio prethodnih mesec ipo dana) vidim da su i tu isti odabrani kanali kao na STB-ovima.

Na neki način ima logike ako i box i web i tv aplikacije i mobilnu aplikaciju koristi ista osoba (pa da mu se ista favorit lista svuda preslika) jer normalno je da imaš iste afinitete i želje kada je gledanje kanala u pitanju na svakoj platformi, koju god da koristiš u određenom trenutku. Pa da kada pokreneš mobilnu ili web platformu ti se na njoj pojavi ista favorit lista kao ona kod kuće (a ne da svaki put na svakoj platformi iznova istu kreiram). Ali ako to sve koristi više različitih osoba (pre svih 2 ili 3 box-a svaki u drugoj sobi ili na 2-3 računara) normalno je da svako ima svoje želje i da preferira druge omiljene kanale. I da samim tim će svako imati različitu favorit listu kanala. Pa je u takvoj situaciji ovo nedostatak.

Zato je neophodno uvesti PROFILE (nešto što smo tražili da se omogući još pre više od godinu dana). I da se favorit lista veže za svaki profil. Pa da se za moj profil pojavi meni moja lista omiljenih kanala (bilo na TVu bilo na Web platformi) kada je pokrenem, a mojoj supruzi ili roditeljima za njihove profile njima omiljeni kanali. Jer možda isti televizor gleda više osoba, imamo više boxova, više kompjutera... pa da se prilikom pokretanja odabere određeni profil i po tome dobijemo i željenu favorit listu kanala. Pogotovo kada se uvedu još neka podešavanja u aplikaciji. Recimo oko izgleda Tema (ja recimo možda volim tamnu (crnu) temu kakva je sada, neko drugi više voli svetlu (belu) temu ili plavu...) pa da se ista aktivira odabirom profila. Ili oko zaključanih kanala - Profil koji ja odaberem će imati sve otključane kanale a profil koji pokrene dete će imati zaključane (ili vremenski ograničene) neke određene kanale,... Isto je i sa aplikacijama smeštenim pod Extra - ja sigurno neću skidati i koristiti iste aplikacije kao neki drugi (igrice na primer).

Tako da je opcija Profili više nego korisna i poželjna, da ne kažem neophodna u ovakvim situacijama. Rešavaju mnoge situacije.

Evo na A1 ima da se podese i odaberu profili - Porodica i Pojedinac, Deca i Roditelji, Pojedinačno svaki član koji koristi TV uslugu. I da svoj profil (ili profil dece) prilagodi svom ukusu, željama i potrebama. Šta je problem da se i na Yettel-ovoj platformi omogući isto to ili nešto slično ovome?
 

Prilozi

  • A1 profil.jpg
    A1 profil.jpg
    197.7 KB · Pregleda: 29
  • A1.jpg
    A1.jpg
    557.7 KB · Pregleda: 29
Питање је шта они сматрају под "неоправдан" излазак на терен. Па нико неће звати инсталатера без везе, него зато што има неки оправдан проблем. Узгред ово први пут видим. До сада сам био код 2 провајдера и никада ми нису наплаћивали долазак ради отклањања сметњи.
 
Pravo pitanje je šta je "Naknadna instalacija uređaja na zahtev korisnika" po istoj tarifi.
Neki drugi provajderi su imali posebne stavke "Izlazak na teren po zahtevu korisnika (prerada ili dorada instalacija" i "Naknadno priključenje uređaja". Ne znam je li to sve sad podvedeno pod isto ali znam da je cena bila 5-6 puta niža.
Ko je toliko lud da plaća toliku cenu za nešto što možda može i sam da uradi (odnosi se inicijalno na kolegu kome treba X metara kabla)?
 
Pokretac tog pitanja ne moze to sam da uradi, jer je u pitanju premestaj ZOK ("zavrsna opticka kutija"), gde se opticko vlakno mora instalirati nanovo ili nekako produziti postojece vlakno, a to nije moguce u sopstvenoj varijanti, osim ko ima odgovarajuci profi alat (skupo) ili znanje da to obavi. To je izmestaj/premestaj postojece opticke instalacije/prikljucka. Prikljucak ide od spolja (npr. ulicni stub, ili hodnik zgrade za zajednicko stanovanje) pa do prostorija korisnika gde se postavlja ZOK.

Posto tehnicki to ne moze sam, bilo bi korektno da se to obavi bez dodatne naknade.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno