Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Ljudi yettel ove aplikacije za tv uredjaje imao jos u maju ove godine. A za mobilnu aplikaciju jos u oktobru 2022. A svi znate kad su pustene. A verujem da su postojale jos ranije od ovog vremena koje sam naveo. Sve sugestije Vase se pisu negde. Ali odradice se kako im se kaze, ne kako bi mi zeleli. Yettel Tv politika je za dve do tri godine bice bolje. 😀
 
Ljudi yettel ove aplikacije za tv uredjaje imao jos u maju ove godine. A za mobilnu aplikaciju jos u oktobru 2022. A svi znate kad su pustene. A verujem da su postojale jos ranije od ovog vremena koje sam naveo. Sve sugestije Vase se pisu negde. Ali odradice se kako im se kaze, ne kako bi mi zeleli. Yettel Tv politika je za dve do tri godine bice bolje. 😀

Evo prođoše tačno dve godine. Hoće li sada za koji mesec konačno biti bolje ili da se strpimo još godinu dana?? ;);)
 
Ljudi yettel ove aplikacije za tv uredjaje imao jos u maju ove godine. A za mobilnu aplikaciju jos u oktobru 2022. A svi znate kad su pustene. A verujem da su postojale jos ranije od ovog vremena koje sam naveo. Sve sugestije Vase se pisu negde. Ali odradice se kako im se kaze, ne kako bi mi zeleli. Yettel Tv politika je za dve do tri godine bice bolje. 😀
Pisao sam ja, pre skoro godinu dana. U Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj i Bugarskoj je ista platforma. Naravno sve u boljem stanju nego kod nas.
 
Pisao sam ja, pre skoro godinu dana. U Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj i Bugarskoj je ista platforma. Naravno sve u boljem stanju nego kod nas.
U kom smislu bolje? Stabilnija aplikacija, manje ima prekida i "plavog kruga", manje se zamrzava, koči i ruši, ima više opcija, brža i fluidnija aplikacija, bolja slika i 4K kanali,... ? Jel imaju iste boxove i daljince ko i mi ovde ili koriste druge?
 
Poslednja izmena:
Mislim prvenstveno na brži rollout aplikacije za Android TV, Samsung i LG koje su bile dostupne još u februaru mesecu. Stabilnost mi se po recenzijama čini slično našoj uglavnom ispod 2 zvezdice u proseku koliko sam mogao da vidim. U češkoj ima više opcija ali generalno svuda kao kod nas, možda su nijanse u pitanju zavisi od tržišta. U mađarskoj nude beta testiranje za buduće verzije aplikacije za Android TV. Definitivno mnogo bolje urađena sekcija na sajtu sa daleko više informacija i pristojan qna za probleme.

Češka stara platforma recenzije - Prosečna ocena 4,3:
1702597887111.png

Češka nova platforma (ista kao kod svih Yettel-a i Slovačkog O2-a, znači cela PPF grupacija) - Prosečna ocena 1,4:
1702597973761.png
 
Ove godine ništa od HBO-a na poklon, evo već je 15.12. i ništa
 
Izvinjavam se ako je već bilo reči ranije ili ako sam prevideo mogućnosti boxa pošto se još uhodavam kad nađem vremena...
Može li se kao kod Supernove srediti da se vidi prikaz emisija na kanalu (kao sa slike) umesto da se vidi samo po jedna (kretanjem strelicom levo/desno na daljinskom)?
Pogledajte prilog 418243
P.S.
Imao sam "pucanje" Wi-Fi veze večeras na boxu. Veza na ostalim uređajima je ostala OK ali box nije mogao nikako da uspostavi vezu sa modemom.
Iako nema povremenih seckanja kao kod SN, ovaj prekid me je naterao da ga resetujem držanjem On/Off dugmeta sekund-dva pa izbor srednje "Reset" opcije. Izgleda da se i ovde resetom rešavaju problemi sa boxom. Dobri stari S905X2.:)
Nažalost sam prikaz nije moguće menjati, dostupan je prikaz kako je @LionacBG naveo. Što se tiče samog prekida usluge, ukoliko se takva situacija ponavlja možeš nam kucnuti podatke putem privatne poruke, kako bismo detaljno izvršili proveru za tebe.
 
Dopusti nam da te iznenadimo sjajnim novinama koje spremamo za sve naše korisnike Hipernet usluga, sve informacije i novosti uvek ažurno kačimo na naš sajt, te predlažemo da nastaviš da nas pratiš i među prvima saznaš ;)
Pustice novogodisnju promociju negde u septembru. Pricam iz iskustva…
Naravno- prvo test verzija…
 
Evo prođoše tačno dve godine. Hoće li sada za koji mesec konačno biti bolje ili da se strpimo još godinu dana?? ;);)
Poznajuci yettel jos godinu dana minimum. 🤣 Trebalo jos u junu da se azurira android verzija na box uredjaju da predje na 12icu, pa nisu ni to jos uradili. Znaju oni da im box uredjaj baguje. Ali ako od tipa 40k korisnika a na dnevnom nivou pozove da se pozali 20 korisnika, mesecno 620, to je za njih nista. I zato sporo ide. Verujem da ako bi dnevno imali po 1500 poziva i pola od toga prituzbe, da bi brze sredjivali i unapredili.
 
@Yettel Srbija svi operateri povodom Nove godine, otključali sve kanale, hoćete li Vi išta uraditi po tom pitanju?
Evo već je 15.12.

Poznajuci yettel jos godinu dana minimum. 🤣 Trebalo jos u junu da se azurira android verzija na box uredjaju da predje na 12icu, pa nisu ni to jos uradili. Znaju oni da im box uredjaj baguje. Ali ako od tipa 40k korisnika a na dnevnom nivou pozove da se pozali 20 korisnika, mesecno 620, to je za njih nista. I zato sporo ide. Verujem da ako bi dnevno imali po 1500 poziva i pola od toga prituzbe, da bi brze sredjivali i unapredili.
Kao što smo prethodno i naveli, a mislim i da smo dokazali koliko nam je zapravo mišljenje naših korisnika važno, takođe se i trudimo da samu ponudu obogatimo raznim ponudama i promocijama, te kreiramo razne sjajne stvari :) Nastavite da nas pratite i ostanite u toku sa svim dešavanjima koje spremamo!
 
Bitno je da niste naveli da će biti promocija, kao što svi ostali provajderi imaju
 
Moje kod kuće na fiksni telefon sad pre neki dan (ove nedelje) pozvali iz MTS-a i ponudili nam, ako su moji dobro razumeli, 3 godine BESPLATNOG interneta. I pitali koju platformu koristimo. Kad su moji rekli Yettel - ovi iz MTSa rekli: Ništa onda, aj zdravo...
 
I šta to znači?
Uzeli ste tri g free ili odustali, ili oni odustali?
Kontam posle više čitanja da je MTS odustao od ponude
 
I šta to znači?
Uzeli ste tri g free ili odustali, ili oni odustali?
Kontam posle više čitanja da je MTS odustao od ponude
Tako je, oni su odustali jer ne koristim ništa njihovo (ni MTS ni Iris ni Supernovu ni Poštu Net - kao nisu to znali) a ujedno sam vezan ugovorom sa Yettelom.

To sam naveo samo da se vidi šta drugi ovih dana nude.
 
Tako je, oni su odustali jer ne koristim ništa njihovo (ni MTS ni Iris ni Supernovu ni Poštu Net - kao nisu to znali) a ujedno sam vezan ugovorom sa Yettelom.

To sam naveo samo da se vidi šta drugi ovih dana nude.
Mislim da su odustali zato što yetel ide preko njihove infrastrukture, a ne zato što nemaju usluge mts-a. Ovako, tehnički je neizvodljivo da im uvedu mts optiku. Da su rekli npr. da imaju sbb itekako bi im bilo u interesu da ima daju mts usluge.
 
Mislim da su odustali zato što yetel ide preko njihove infrastrukture, a ne zato što nemaju usluge mts-a. Ovako, tehnički je neizvodljivo da im uvedu mts optiku. Da su rekli npr. da imaju sbb itekako bi im bilo u interesu da ima daju mts usluge.
Sve je moguće...
 
Mislim da su odustali zato što yetel ide preko njihove infrastrukture, a ne zato što nemaju usluge mts-a. Ovako, tehnički je neizvodljivo da im uvedu mts optiku. Da su rekli npr. da imaju sbb itekako bi im bilo u interesu da ima daju mts usluge.
Konda ne bi proverili iz mts-a svakako.
 
Ja sam letos dobio sličnu bezobraznu ponudu od MTS, ne baš tako dobru, ali ipak bezobrazno dobru. Rekao sam liku koji me zvao da sam sa Y. pod ugovorom još dosta vremena, na šta je on malo pojačao ponudu uz produženje trajanja UO.
Na kraju ja nisam pristao na to (za mene preduga UO nakon promocije, i to po mom misljenju lošoj ceni, inače promocija je 1 din 18m bila). Dakle, MTS-u tada nije bio nikakav problem da raskače Y. opremu i počnu da mi pružaju svoju uslugu.
Zato sam prokomentarisao/odgovorio na poruku iznad.
Edit:
Prve dve godine sam koristio MTS box na optici, pa prešao na Y. Možda je to uticalo na gore napisanu moju situaciju.
 
Mene od oktobra proganja SBB, a godinama sam bio njihov korisnik. Bukvalno me zovu na svake dve nedelje i nude dinar za dvanaest meseci. Yettel to kao da je nanjušio i pre isteka ugovora u martu, zvali me juče da mi ponude isto 12 meseci po dinar, ali mi nisu napomenuli da će onda ugovor trajati 30 meseci.
 
Naravno da znaju kada da zovu, prosta je računica ako znaju kada si raskinuo ugovor.
12m po 1d + 12m po dogovorenoj ceni je jedino na šta treba pristajati, ovo njihovo ponašanje sa 18m, 20m za trajanje UO po 'punoj' ceni treba odbijati.
Postaviti uslov- može 12+12. Ne može 12 + xx po punoj ceni. Može 12+xx po povlašćenoj ceni. I tako kao na pijačnoj tezgi....
 
raskinuo sbb u aprilu, a yettel zaključio u martu, pre skoro dve godine. mislim da ne znaju oni to jer ne vidim logiku zašto bi me sbb zvao još u oktobru. pa ko je lud da prekida ugovor i plaća penale 6 meseci pre isteka...

i mislim da yettel ne daje nikako dinar 12meseci + 12 meseci regularno. kada nude dinar 12 meseci, obavezno uslovljavaju da ceo ugovor traje 30 meseci. neka me neko opovrgne slobodno.
 
Evo ja. 12+12. Bilo je natezanja, nisam prihvatio 12+18.
Inače, zovu 6m pre isteka (konkurencija), tako su i mene. I kažu ovo je ponuda 24h, posle ne može..
Ne znaju oni možda tačno u dan kada ti ističe UO, ali to i nije toliko bitno.
Za tebe je dobro jer imaš i opciju.
 
Je li redovna pojava da se slika povremeno srozava sa 1080p, čini mi se, na 360p ili gore od ovoga?
Dva dana se događa. Kod SN je bilo prisutno samo preko web platforme, nikad preko boxa.
 
Je li redovna pojava da se slika povremeno srozava sa 1080p, čini mi se, na 360p ili gore od ovoga?
Dva dana se događa. Kod SN je bilo prisutno samo preko web platforme, nikad preko boxa.

Meni se nikada to nije dešavalo ali mnogima se to dešava - redovno ili povremeno. Obično do toga dolazi kada je velika gledanost - neke utakmice, nekog prenosa, događaja, ... u večernjim satima. Ranije se to dešavalo mnogo češće nego sada
 
Nije redovna pojava definitivno. Proveri za pocetak konekciju samog boxa, ako imaš mogućnost ubodi lan kabal pa testiraj tako neko vreme
 
Vrh Dno