Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Pokušavam da povežem svoj VOX televizor. Ali daljinski je sve izmešao.
Šta da radim?
Zadržim unapred kanale i TV u isto vreme kad krene da treperi lampica šta onda?

Kako menjam kodove?
Kad krene da treperi lampica šta da radim?

Kako se menjaju uopšte kodove? Mislim da ja to ne uspevam. Kolega iznad je napisao da je stigao do 150koda. Na koji način se to radi
Drzis dugmad TV i Ch + tj. na gore, posle jedno 3 sekunde zelena lampica krene da svetli, pustis oba dugmeta i pritisnes OK dugme, ono veliko po sredini daljinskog, tada bi trebalo oko dugmeta TV da svetli crveno, i trebalo bi da se na tv-u pojavi mute tj da ugasi zvuk, znaci da je 1 kod prihvacen, tada pritiskas ostale dugmice i proveravas da li se nesto desava, konkretno vol +, vol -, input, iliti dugme pored extra s desne strane jako bitno ako se prebacuje sa tv-a na usb, itd, ako sve radi kako treba pritisnes dugme Play, ono ispod dugmeta extra, i tada ti se kod pamti u daljinski, ukoliko nisi zadovoljan kako daljinski radi, pritisnes pored dugmeta Play s desne strane tj forward napred, i tada tv prebaci na 2 kod, ako prihvati kod tv se mutira opet, i onda opet ispocetka klikces da proveris jel svi dugmici rade.
 
Hvala na detaljnom objašnjenju, pokušao sam i pronadje odredjeni kod koji je ok ali nije dobar redosled. Npr gde se pojačava menja kanale. Ili mute se nalazi na nekom random dugmetu. Nisam uspeo da pronadjem. Izgleda nije kompitabilan za VOX TV
 
Hvala na detaljnom objašnjenju, pokušao sam i pronadje odredjeni kod koji je ok ali nije dobar redosled. Npr gde se pojačava menja kanale. Ili mute se nalazi na nekom random dugmetu. Nisam uspeo da pronadjem. Izgleda nije kompitabilan za VOX TV

Zdravo, da li možeš da pokušaš sa vraćanjem daljinskog upravljača na fabrička podešavanja kao što je navedeno u uputstvu?
 
Da li na Hipernet boksu postoji mogućnost promene rasporeda kanala po svom izboru?
 
@Yettel Srbija Kad se može očekivati ažuriranje aplikacije za mobilne telefone?. Orijentacioni period ili da se čeka pa kad bude biće. Možete preneti programeru, da pristajem biti žrtveno jagnje da prvi isprobam aplikaciju novu zarad koristi svih.
 
Poslednja izmena:
Dođem lepo kući posle celog dana na poslu, premotam Denver da bar pogledam drugo poluvreme, ne prođe ni 10 sekundi pojavi se famozni zeleni krug, ja ajde restart i evo sad jedno 10 minuta uživam u divnom programu Hipernet TV-u (slika u prilogu 😀).

@Yettel Srbija i nemojte više da se brukate sa generičkim odgovorom "ako imaš IZAZOV KUCNI NAM PORUKU" nego radite nešto korisno..

Nemam nikakve "izazove" sa vama niti mi se "kucka", rešite više taj signal ili šta već..

I evo dok pišem poruku, posle trećeg restarta sam dobio sliku, stvarno divno korisničko iskustvo, oduvek sam želeo da stalno ustajem iz kreveta, izvlačim kablove i čekam da se pokrene box..
 

Prilozi

  • IMG_20230608_210708.jpg
    IMG_20230608_210708.jpg
    105.7 KB · Pregleda: 45
Sveze instalirana usluga, paket Duo M, preporuceni, promo cena za nove korisnike, treca nedelja, vracam se nakon odmora, ukljucujem box, sam se restartuje dva puta zaredom, pritom sam pretplacen na Kurir TV.
Dragi @Yettel Srbija da li cete resiti bag za pomenutu tv i LG televizore? stvarno je smor da nas svaki put doceka televizija koju sigurno ne bi gledali da nemate bag na aplikaciji. Ili ste mozda placeni da propagirate tabloidne televizije jos tabloidnijih novina? sto se tice neta, nemam zamerki, ali to sto placam prvi 14 meseci po 3rsd ne znaci da dozivotno treba da radite na minimalnim standardima digitalne televizije vec na konstantnom poboljsavanju iste.
 
Dobar dan @Yettel Srbija. Imam od februara problem sa kvalitetom slike na boxovima koja, koja je blago receno jako losa i izgleda kao da gledam na YT na 480p. Zbog zdravstvenih problema nisam ni gledao tv nakon toga i nisam nista ni prijavljivao do aprila kada su pokusali da rese na daljinu, update, restart, downgrade pa opet upgrade i na kraju konstatuju da mora da dodje neko iz podrske.
Momak iz podrske koji je dosao u aprilu i bio je jako ljubazan, pokusao je sve sto je mogao, promenio box, kablove, merio brzinu neta i na kraju posle sat i nesto vremena vracanja na fabricka podesavanja, podesavanja boxa nije uspeo da uradi nista. Rekao mi je da sacekam sledeci update sredinom aprila, koji je na kraju bio sredinom maja, i vidim da li ce se resiti problem.
Problem se nije resio i pre par dana sam opet prijavio isti problem gde su rekli da ce opet poslati nekoga. Juce je bio momak iz podrske, opet jako ljubazan, opet pokusao sve sto je mogao i konstatovao da ne moze da otkloni kvar ili sta vec pravi problem.
Danas pozovem opet podrsku, momak koji se javio pokusava da me ubedi da je do tv-a, na sta sam iz petog pokusaja uspeo da mu objasnim da je slika na YT i HBO Max aplikacijama kristalno cista, a na hipernet boxu jako losa. Onda je konstatovao da jedino moze da posalje opet podrsku, na sta sam ja pokusao da mu objasnim nekoliko puta da ce to biti treci put u zadnja tri meseca i da serviser opet sigurno nece moci da uradi nista jer je juce sve to pokusavao, ali je na kraju on insistirao da je to procedura i da mora tako.
Moje pitanje je da li cemo se ovako vrteti u krug do kraja ugovorne obaveze ili postoji neko resenje?
I kao sto sam vec spomenuo, zbog zdravstvenih problema koje imam jako mi smeta kad je slika mutna i ima blur efekat.
Samo sam hteo da javim da sam na kraju pozvao podrsku koji su pokusali na sve nacine da otklone problem preko telefona, vracali na factory reset, update itd. ali nista nije pomoglo. Poslali su sutradan momka iz tehnicke podrske koji je probao da promeni box, prosao opet kroz reset itd. ali na kraju nije mogao da otkloni problem. Najavio mi je da ce sredniom aprila biti update koji ce mozda resiti problem i da se vec susretao sa slicnim problemom na nekoliko lokacija.
Zelim da pohvalim @Yettel Srbija podrsku preko telefona i momka koji dosao da proba fizicki da otkloni kvar jer su bili jako ljubazni i strpljivi, ali se isto tako nadam da ce uspeti da otklone kvar sa novim update-om.
 
Sveze instalirana usluga, paket Duo M, preporuceni, promo cena za nove korisnike, treca nedelja, vracam se nakon odmora, ukljucujem box, sam se restartuje dva puta zaredom, pritom sam pretplacen na Kurir TV.
Dragi @Yettel Srbija da li cete resiti bag za pomenutu tv i LG televizore? stvarno je smor da nas svaki put doceka televizija koju sigurno ne bi gledali da nemate bag na aplikaciji. Ili ste mozda placeni da propagirate tabloidne televizije jos tabloidnijih novina? sto se tice neta, nemam zamerki, ali to sto placam prvi 14 meseci po 3rsd ne znaci da dozivotno treba da radite na minimalnim standardima digitalne televizije vec na konstantnom poboljsavanju iste.
Zdravo, predlažem da nam podatke pošalješ putem privatne poruke, da proverimo detalje.
Dobar dan @Yettel Srbija. Imam od februara problem sa kvalitetom slike na boxovima koja, koja je blago receno jako losa i izgleda kao da gledam na YT na 480p. Zbog zdravstvenih problema nisam ni gledao tv nakon toga i nisam nista ni prijavljivao do aprila kada su pokusali da rese na daljinu, update, restart, downgrade pa opet upgrade i na kraju konstatuju da mora da dodje neko iz podrske.
Momak iz podrske koji je dosao u aprilu i bio je jako ljubazan, pokusao je sve sto je mogao, promenio box, kablove, merio brzinu neta i na kraju posle sat i nesto vremena vracanja na fabricka podesavanja, podesavanja boxa nije uspeo da uradi nista. Rekao mi je da sacekam sledeci update sredinom aprila, koji je na kraju bio sredinom maja, i vidim da li ce se resiti problem.
Problem se nije resio i pre par dana sam opet prijavio isti problem gde su rekli da ce opet poslati nekoga. Juce je bio momak iz podrske, opet jako ljubazan, opet pokusao sve sto je mogao i konstatovao da ne moze da otkloni kvar ili sta vec pravi problem.
Danas pozovem opet podrsku, momak koji se javio pokusava da me ubedi da je do tv-a, na sta sam iz petog pokusaja uspeo da mu objasnim da je slika na YT i HBO Max aplikacijama kristalno cista, a na hipernet boxu jako losa. Onda je konstatovao da jedino moze da posalje opet podrsku, na sta sam ja pokusao da mu objasnim nekoliko puta da ce to biti treci put u zadnja tri meseca i da serviser opet sigurno nece moci da uradi nista jer je juce sve to pokusavao, ali je na kraju on insistirao da je to procedura i da mora tako.
Moje pitanje je da li cemo se ovako vrteti u krug do kraja ugovorne obaveze ili postoji neko resenje?
I kao sto sam vec spomenuo, zbog zdravstvenih problema koje imam jako mi smeta kad je slika mutna i ima blur efekat.
Vrlo rado ćemo da proverimo o čemu je reč. Slobodno nam pošalji podatke u privatnoj poruci.
 
@Yettel Srbija nikako ne mogu da povežem yettel daljinski sa televizorom. Pratio sam ovo uputstvo https://forum.benchmark.rs/threads/digitalna-tv-predlozi-sugestije-i-pitanja.484116/post-6498370

Da li se nešto u medjuvremenu promenilo, tv je hisense 55U7HQ, dodjem do 150 koda i kao da vrti ispočetka, konkretno ne rade dugmad za levo,desno,gore, dole i OK u sredini.
Rešen problem od strane @Yettel Srbija podrške, nešto su čačnuli, posle 30-ak kodova tv je prihvatio odgovarajući. Svaka čast. Pozdrav
 
Izvinjavam se ako je pitanje bilo:

Kako (ako je uopšte moguće) da promenim jezik na Eurosportu?
 
Imam i ja jedno pitanje:

Kako da na Hipernet boxu isključim automatsko ažuriranje aplikacija?
 
Imam i ja jedno pitanje:

Kako da na Hipernet boxu isključim automatsko ažuriranje aplikacija?
Tamo kad uđeš u google play
I ja se nerviram što na telefonskoj aplikaciji seckaju pojedini kanali i kidam živce. Svaki dan gledam dal je izašlo ažuriranje kad "mućak". Pa nije ni čudo kad programer ne zna ni kad je objavio ni kada ju je ažurirao.
Slika kao dokaz u nastavku.
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-06-11-20-30-45-355_com.android.vending.jpg
    Screenshot_2023-06-11-20-30-45-355_com.android.vending.jpg
    66.2 KB · Pregleda: 40
Poslednja izmena:
Izvinjavam se ako je pitanje bilo:

Kako (ako je uopšte moguće) da promenim jezik na Eurosportu?
Eurosport nema odabir jezika, a mislim da je bilo ranije. Kanali koji imaju opciju promene jezika, menjas tako sto stisnes OK taster i onda se pojavi na dnu opcija (ikona) za odabir jezika zvuka i titla, pored ikone za info i premotavanje i snimanje.
 
Sta znaci ovo u obrascu za raskid ugovora u roku od 14 dana (telesales)?
"Napomena: Ukoliko se ugovaranje odnosi samo na uslugu, Korisnik gubi pravo na raskid ukoliko se izričito saglasio da Yettel započne pružanje usluge pre isteka roka za raskid (saglasnost može biti data prilikom naručivanja usluge ili najkasnije u trenutku potpisivanja Ugovora i/ili Aneks"

Da li to znaci da se raskid unutar 14 dana prihvata za hipernet duo (u pitanju je usluga ali i konkretan uredjaj) a ne prihvata se za recimo prenos broja (samo usluga bez telefona)?
Ili im je ovo fora da odbiju sve raskide unutar 14 dana jer i jedno i drugo je pruzanje usluga (iako ubskucaju hipernera to ukljucuje i uredjaj)?
 
Sta znaci ovo u obrascu za raskid ugovora u roku od 14 dana (telesales)?
"Napomena: Ukoliko se ugovaranje odnosi samo na uslugu, Korisnik gubi pravo na raskid ukoliko se izričito saglasio da Yettel započne pružanje usluge pre isteka roka za raskid (saglasnost može biti data prilikom naručivanja usluge ili najkasnije u trenutku potpisivanja Ugovora i/ili Aneks"

Da li to znaci da se raskid unutar 14 dana prihvata za hipernet duo (u pitanju je usluga ali i konkretan uredjaj) a ne prihvata se za recimo prenos broja (samo usluga bez telefona)?
Ili im je ovo fora da odbiju sve raskide unutar 14 dana jer i jedno i drugo je pruzanje usluga (iako ubskucaju hipernera to ukljucuje i uredjaj)?
Zdravo,

Vidim da smo već odgovorili putem privatne poruke, pa predlažem da dopisivanje nastavimo tamo radi efikasnosti. :)
 
Jel neko imao susret sa 11000 sto traze za uslugu instalacije u slucaju raskida ugovora unutar 14 dana. Obavesten sam o tome.
Nadam se da do raskida nece doci ali gledam koje su mi opcoje pre nego se eventaulno desi.
Negde kao da san procitao da su nekom trazili 11000 ali na kraju je raskid orihvacen i bez toga. Ili sam to negde drugde procitao?
 
@Yettel Srbija Jeste li preneli programerima da ažuriraju aplikaciju za telefon ili od toga do daljnjeg nema ništa, želim konkretan odgovor. I predlog da ubace za kvalitet slike Auto, 4K, HD, SD da se može ručno nameštati kao što ima na web stranici. Nemojte samo odgovore po automatizmu već konkretno kad da očekujemo ažuriranje 15 dana, mesec, godinu.
 
Uzeo hipernet danas.
Slika je ok ali MTS je po meni primetno bolja. Mozda je ovo hd u rezoluciji ali kompresija il nesto drugo utice na kvalitet. Nije deal breaker ali. Odziv je brz. Brzi nego mts.
Daljinski laguje dosta na prvo koriscenje posle neke pauze, kao da ode u sleep mode i treba mu vreme da se povrati. Upario sam ga tako da pali gasi tv.
Sve u svemu. Minus lag daljinskog i kvalitet slike. Plus odziv i otvoreni android.
Sve u svemu, prvi utisak, zadovoljan, cini mi se da cu da zadrzim.
 
@Yettel Srbija Jeste li preneli programerima da ažuriraju aplikaciju za telefon ili od toga do daljnjeg nema ništa, želim konkretan odgovor. I predlog da ubace za kvalitet slike Auto, 4K, HD, SD da se može ručno nameštati kao što ima na web stranici. Nemojte samo odgovore po automatizmu već konkretno kad da očekujemo ažuriranje 15 dana, mesec, godinu.

Evo pustio Arenu da gledam basket, ne vredi, secka slika i razliva boje, malo jedno malo drugo, kineski IPTV je za njih izmislio kvalitet slike
 
Zar zaista ne mogu da se sortiraju aplikacije u launcheru? Takodje ne mogu da se postavljaju custom kanali na extra stranici (tipa spotify liste itd) Sto je ugasena ta mogucnost?
Original android TV to ima.
Ok mi je ovaj hipernet launcher ali bez tih mogucnosti je osakacen. Bespotrebno. Sto gasiti mogucnost koja vec postoji? Veci vam napor ugasiti je nego je ostaviti.

ZASTO mi se ne otvara virtualna tastatura???? Moram da koristim daljinski (koji ima tastaturu) sa drugog android boxa da bih pisao tekst
 
Zar zaista ne mogu da se sortiraju aplikacije u launcheru? Takodje ne mogu da se postavljaju custom kanali na extra stranici (tipa spotify liste itd) Sto je ugasena ta mogucnost?
Original android TV to ima.
Ok mi je ovaj hipernet launcher ali bez tih mogucnosti je osakacen. Bespotrebno. Sto gasiti mogucnost koja vec postoji? Veci vam napor ugasiti je nego je ostaviti.
Da nema to kako se aplikacija instalira tako stoji i nema prebacivanja redosleda itd.
 
Vrh Dno