Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Na kraju cu mozda uzeti Nvidia Nvidia Shield TV, koju aplikaciju da instaliram od Hipernet TV , kao za telefon mobilna ili ima druga verzija? ?
 
Jel nekome možda šlogirala, aplikacija na Yettel-ovom box uređaju ili je samo kod mene. Slika je ista ostala, normalna, ali meni aplikacije je izgubio zelenu boju, nagađam na čemu sam i slova su mikroskopska, potrebna je lupa ili dvogled da bi se videla slova.
 

Prilozi

  • IMG_20230828_021154.jpg
    IMG_20230828_021154.jpg
    96.6 KB · Pregleda: 43
  • IMG_20230828_021223.jpg
    IMG_20230828_021223.jpg
    159.6 KB · Pregleda: 41
  • IMG_20230828_021252.jpg
    IMG_20230828_021252.jpg
    230.9 KB · Pregleda: 40
  • IMG_20230828_021348.jpg
    IMG_20230828_021348.jpg
    152.7 KB · Pregleda: 43
@Yettel Srbija Jel vi nešto eksperimentišete ili je moj box otišao u tri lepe. Aplikacija je izgubila sav mogući prikaz. Jedino što valja je slika. Pola stvari napamet radim. Epg neupotrebljiv jer ne znam na kom sam kanalu... Slova u aplikaciji mikroskopska. Zelena boja za navigaciju isparila. Samo nemojte robot pitanja, sve sam probao i brisanje keša, deinstalacija pa instalacija. Čak vratio box na fabrička podešavanja. I opet sve isto.
 
Povećao si nekako rezoluciju
 
Isto je i kod mene na oba boksa. Nesto su zeznuli sa serverske strane, zesci amateri.
 
Zdravo,

@Yettel Srbija Jel vi nešto eksperimentišete ili je moj box otišao u tri lepe. Aplikacija je izgubila sav mogući prikaz. Jedino što valja je slika. Pola stvari napamet radim. Epg neupotrebljiv jer ne znam na kom sam kanalu... Slova u aplikaciji mikroskopska. Zelena boja za navigaciju isparila. Samo nemojte robot pitanja, sve sam probao i brisanje keša, deinstalacija pa instalacija. Čak vratio box na fabrička podešavanja. I opet sve isto.

Isto je i kod mene na oba boksa. Nesto su zeznuli sa serverske strane, zesci amateri.

Možete nam se javiti putem privatne poruke sa svim detaljima, rado ćemo sve proveriti.
 
Od jutros oba boxa ciglirana - samo teget ekran i stoji preko ekrana "Hipernet TV". I tako več 2 sata
 
Od jutros oba boxa ciglirana - samo crn ekran i stoji preko ekrana "HIPERNET TV".
Probaj restart ako nisi. Dugme za paljenje na daljinskom pritisni i drži i zatim restart.
Zdravo,





Možete nam se javiti putem privatne poruke sa svim detaljima, rado ćemo sve proveriti.
Gospodo...
Poslao slike ovde bio i postavio i ako ne vidite jasan problem na slikama nemamo o čemu dalje da razgovaramo (gubimo vreme) hvala bogu juče je u toku dana sve proradilo i radi normalno. Vi jednostavno ne slušate korisnike i to je to. Platforma je dobra, dobro osmišljena ali pada sve u vodu. Aplikacija za mobilne mora se ažurirati i tu više dosađivati neću, to su mnogi korisnici napisali. Ja ću izdržati godinu dana i videti vaše korake. A vi kako god želite, tačnije vaši programeri, razvojni tim, menadžment ili kako god.
 
Poslednja izmena:
Zdravo svima,


Od danas je na Google PlayStore dostupna nova verzija Hipernet TV Android mobilne aplikacije.


Unapređenja koja možeš očekivati su sledeća:

Data-saver funkcionalnost (u Settings meniju)
Unapređenje EPG skrola
Intuitivnije uklanjanje Android side bar-a
Ispravljeni bagovi
Obavezni Google Policy updates


Uskoro očekujemo unapređenje i za iOS operativni sistem.


Koristimo ovu priliku i da najavimo da ćemo u narednim danima objaviti poziv da učestvuješ u poslednjoj fazi testiranja SmartTV WebOS i Tizen platformi.

Android TV će slediti ubrzo nakon toga.


Kao i do sada, sve povratne informacije ćemo uzeti u obzir i prilagoditi funkcionalnosti platforme najoptimalnijem korisničkom iskustvu.



Hvala unapred na učešću!


~Yettel
 
@Yettel Srbija

Na jednom STB-u mi je još uvek 2.13.3 verzija, dok mi je na drugom novija verzija 2.17.2.

Kontaktirao sam i Twitter i call-centar podršku, ne mogu da nateraju taj jedan STB da povuče novu verziju.
 
Zdravo, hajde pošalji nam putem privatne poruke serijski broj STB uređaja o kom je reč, kao i mejl adresu, rado ćemo proveriti sve za tebe.
 
ja se prijavljujem odmah za webOS
 
i ja isto za WebOS i kasnije kad bude za Android TV
 
Muki,

Ma, neću to da radim. Neka nameste da STB sam povuče najnoviju verziju,
 
Muki,

Ma, neću to da radim. Neka nameste da STB sam povuče najnoviju verziju,
E onda ćeš da čekaš ☕
Kao meni kad su rekli "Gospodine do telefona vam je"
Evo dočekao današnji dan, danas ažurirali aplikaciju i sve radi, slika teče glatko kao i što treba.
 
Posle toliko kritika moram malo i da ih pohvalim. Dva puta sam zvao call centar i dobio vezu posle 30-ak sekundi. Jos vece je cudo da su mi se oba puta javili ljudi koji znaju svoj posao. Ajde jos te aplikacije pa zatvaramo negativne teme
 
Posle toliko kritika moram malo i da ih pohvalim. Dva puta sam zvao call centar i dobio vezu posle 30-ak sekundi. Jos vece je cudo da su mi se oba puta javili ljudi koji znaju svoj posao. Ajde jos te aplikacije pa zatvaramo negativne teme
Normalno tako i treba, ja ih već pohvalio današnjim ažuriranjem
 
Zdravo svima,


Od danas je na Google PlayStore dostupna nova verzija Hipernet TV Android mobilne aplikacije.


Unapređenja koja možeš očekivati su sledeća:

Data-saver funkcionalnost (u Settings meniju)
Unapređenje EPG skrola
Intuitivnije uklanjanje Android side bar-a
Ispravljeni bagovi
Obavezni Google Policy updates


Uskoro očekujemo unapređenje i za iOS operativni sistem.


Koristimo ovu priliku i da najavimo da ćemo u narednim danima objaviti poziv da učestvuješ u poslednjoj fazi testiranja SmartTV WebOS i Tizen platformi.

Android TV će slediti ubrzo nakon toga.


Kao i do sada, sve povratne informacije ćemo uzeti u obzir i prilagoditi funkcionalnosti platforme najoptimalnijem korisničkom iskustvu.



Hvala unapred na učešću!


~Yettel
Prijavljujem se za Web OS ✌️
 
Na kanalu Eurosport 1 rezolucija je obarana bukvalno na svaka dva minuta.

Na tom kanalu je bio prenošen Đokovićev meč.
 
To što obara rezoluciju samo znači da oni nemaju dovoljno kapaciteta na njihovim streaming serverima.
 
Nazad
Vrh Dno