Šta je novo?

Diablo IV

@Nikolape necro je trenutno rangiran kao poslednja ili pretposlednja klasa po učinku. ako bi da se zabaviš i casual igraš, teraj roga, sorca ili barba
Hvala, mislim da cu rogue ili barbu poceti.

Inace, zivo me zanima igraju li ovo matorci kao ja :D ('80. godine :) )
 
pa nije d4 igra za decu 😁
 
Haha, pa doslo vreme da ni igre nisu vise sve za decu, svidja mi se taj detalj :D
 
Ako neko ima nvidia kartu i visoke temperature dok igra, nek proba da isključi NvidiaReflex opciju, meni je od 79C palo na 50C.
Ono, wtf blizzard...
meni je bilo obrnuto :D kad sam ukljucio onda su temperature pale nekih 15 stepeni :D
problem je i dalje UI, kad god sam kod vendora ili komperujem, krene da divlja, dok je u igri ne prelazi 65 na 4k.
 
koji beše poslednji break point item power-a za reroll vrednosti afiksa prilikom upgrade-a? znam da se pominjao 725, ali je l to onda znači da od 725 do 820 nema nijednog više breakpoint-a?
 
Poslednja izmena:
koji beše poslednji break point item power-a za reroll atributa prilikom upgrade-a? znam da se pominjao 725, ali je l to onda znači da od 725 do 820 nema nijednog više breakpoint-a?
Po ovome što sam našao na maxroll, izgleda da je 725 zadnji break point
bp.jpg
 
to i ja videh, ali malo mi je neverovatno da posle toga nema rerolla, jer u endgameu ko uopšte zadržava bilo šta ispod 750 item power : )
 
Drugari sad posle nekog vremena kad ste proveli sa igrom kako vam se generalno cini i u odnosu na prethodne delove i kao zasebno ako se posmatra?
Da li vredi svo ovo paljenje ili se dogadja slicno kao sa trojkom?
 
Meni je ok, i dalje me drzi, ima raznih stvari da se radi u igri. E sad, ne znam da ti kazem da li je materijal za 1000-2000h ili cu se zasititi i bataliti posle 200-300h, ali i ako tako bude, vredi novca.

Zavisice dosta i sta sve bude dolazilo sa sezonama koje ce izbacivati na svaka 3-4 meseca, to bi trebalo da produzi vek igri ljudima koji vole da krecu sa novim char..
 
Drugari sad posle nekog vremena kad ste proveli sa igrom kako vam se generalno cini i u odnosu na prethodne delove i kao zasebno ako se posmatra?
Da li vredi svo ovo paljenje ili se dogadja slicno kao sa trojkom?
Meni je isto igra OK, nije baš GOTY, ali nije ni fail...

Po meni D4 je podosta bolja igra od D3 (koji sam igrao prošle godine na samom kraju njenog životnog veka u najispeglanijoj verziji, a D4 igram odmah na početku u najmanje ispeglanoj verziji), a (subjektivno-nostalgično) D4 nije ista igra kao D2.
Namerno nisam i neću napisati da je D4 lošija igra od D2 jer je po meni neuporedivo bogatija contentom i manje linearna od D2, a to se nekom sviđa, nekom ne, već sad ima bolji main story (nisam prešao još), ima više raznolikih lokacija i td.
Sa druge strane primetna je boljka modernih RPG koji igrača "vode za ruku", nedostatak opcije neautomatske distribucije statsa (ne skillova), olakšano unsoketovanje i soketovanje itema, mogućnost kreiranja legendarnih itema dodavanjem aspekata, nabacavanje podosta budalastih questova i kreiranja prividne popunjenosti sveta i contenta i sl.)...
Ali to sve je ok nismo ni mi isti, jer je od D2 prošlo 20 godina.
 
Drugari sad posle nekog vremena kad ste proveli sa igrom kako vam se generalno cini i u odnosu na prethodne delove i kao zasebno ako se posmatra?
Da li vredi svo ovo paljenje ili se dogadja slicno kao sa trojkom?
Pa znaš kako, ako si u mogućnosti da "spičiš" 150-200 sati u prvih mesec dana, osetiće se zamor materijala.
Ako igraš lagano, onda je druga priča.
Meni je igra sasvim solidna.
Ne žurim nigde, igram nekim svojim tempom.
Uvek ima nešto za raditi, a da ne pričam o skupljanju opreme potrebne za neki ozbiljniji build.
Čekam prvu sezonu da vidim kako će to funkcionisati.
U suštini prerano je sada nakon dve-tri nedelje davati neke procene koliko će igra trajati i polemisati o dugovečnosti.
Na kraju krajeva, D3 je živeo deceniju i nije propao.
 
Meni D2 Resurrected više legao.
 
Je li ima neki timer da se zna kada spawnuje world boss?
 
Je li ima neki timer da se zna kada spawnuje world boss?
na https://helltides.com imas timere. Ima timer i za helltide, odlican je - pokazuje i lokaciju misterioud chest-a. Mapa je odlicna za farming - samo juris od jednog narandzastog kruga do drugog i farmas evente - za obole, i brdo ostalih stvari ce padati zbog velikog spawna na maloj lokaciji... bez problema za 45min skupim resursa za dva misteriozna chesta... odo ja u offtopic :D
 
Zanimljivo mi je kako ljudi različito posmatraju ovaj tip igara, ali mislim da mnogi jednostavno imaju očekivanja koje ovaj tip igara ne može da ispuni, niti je dizajniran tako da može da ispuni. Mnogi ovde pišu 'završio sam kampanju/50 sati igre/70.lvl/ i šta sad?'. Diablo je igra brojeva, šta god da se ubaci od endgame contenta sve se svodi na to da ispadne što bolji item i da se na istom zavrte što bolje brojke. Ovo nije rpg da pruži spektakularno role play iskustvo, nije mmorpg da se celu noć raiduje i smišlja taktika, nije ni moba, nije ni shooter, jednostavno je zaseban tip brze akcije, kao soft kocka, dopamin fix i može da se igre godinama na taj način gde to posle postane jedan/dva/tri run-a za veče i to je to. Kao što neko odigra partiju lol-a ili dote, samo ovde nema neke posebne taktike, već jednostavno jurnjava za dobrim brojkama : )

Ja bih ovo mogao da igram godinama dok mi ne ispadne andariel, grandfather, shako i ostali rariteti (a za sad kako vidim ovde ispada da su još ređi nego u D2), a onda posle toga mogu opet da jurim iste te ajteme, samo sa boljim brojkama. Momenat gledanja loota nakon dungeona runa, pa onda opet i opet i samo još jedan run dok ne bude odjednom 3 ujutru je srž i slasta Diablo-like igara. Koga to ne radi, jednostavno će se smoriti i sad, i kad izadje nova sezona i bilo kakav endgame content da ubace jer se to sve izgustira za 3 dana, a taj adiktivni momenat jurenja što boljeg itema nikad : )
 
^ diablo je čista grinderska igra. Kad se završi story onda ide max lvl i grindanje do ludila za sto bolje iteme
 
Evo za pocetnike, Krip je lepo objasnio Helltide i kako biti efikasan:

 
^ diablo je čista grinderska igra. Kad se završi story onda ide max lvl i grindanje do ludila za sto bolje iteme
Vidim da su i kolege sa foruma koji nisu bili zaintersovani za bilo kakav grind, uredno završile igru, tako da grind nije uslov, već opcija.
Uostalom svaki arpg i souls je grind (souls i ponajviše)... Ko nije spreman na to, bolje i da ne počinje...

U D4 imam blagi grind osećaj jer je je mehanika borbe kod nekroa repetitivna (bon spear, bon spear, čim padne prvih par leševa, corpse tentacles, pa onda corpse explosion par puta, pa ako je iko ostao živ ponovo bon spear, pa tako u krug)... To je manje-više mehanika borbe u svakoj situaciji, jedino se malo odstupa kad se summonuje minion ako pogine i bone storm kad zagusti. Sa druge strane nemam grind osećaj u pogledu repetativnosti lokacija jer je mapa stvarno ogromna i to umanjuje taj osećaj "već viđenog".

Koji je po vama najteži opcioni stronghold za počistiti?
 
Ja sa stronghold-ima nemam problema, laganica, Necromancer + iron golem i čistim ih redom. Možda nešto grešim, igram WT3 (ne može veći još uvek) ali ovo ne mogu da rešim nikako.


Mahjoob's Safehouse

Sinoć me je opet dva puta ubio, treći put sam pobegao :ROFLMAO: jer vidim da nema svrhe. Svedem ga na 1/3 HP, pa se on ponovo "izleči" i tako redom dok ne izgubim sve hp potione. Probao sam da ga vrtim oko ulaza jer je to neko dao kao dobor predlog, što i jeste, ali dovoljna je jedna greška da se on zaleči na tebi.

Možda je ovo problem jer ja taj zvuk ne čujem pa ne mogu da pobegnem na vreme :D

https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/mahjoobs-safehouse/48708/2
1687502158176.png

 
Vidim da su i kolege sa foruma koji nisu bili zaintersovani za bilo kakav grind, uredno završile igru, tako da grind nije uslov, već opcija.
Uostalom svaki arpg i souls je grind (souls i ponajviše)... Ko nije spreman na to, bolje i da ne počinje...
Nije na početku igre. Kad se odrade svi questovi onda ide grind jer nema šta drugo da se radi. Ovaj diablo nisam igrao ali prethodna tri jesam i u svakom se svelo na kraju na isto.
 
Nazad
Vrh Dno