Šta je novo?

DHL carina

Ivan99

Zapažen
Učlanjen(a)
16.06.2021
Poruke
8
Poena
21
Pozdrav ljudi, zanima me ako neko ima iskustvo sa DHL-om, i njihovim postupcima carinjenja..
Konkretno, narucio sam kao fizicko lice 3 proizvoda koji prelaze hiljadu evra, i kada sam kontaktirao dhl, kazu da je 3 proizvoda puno, i da mozda nece prihvatiti na carini.. Pa me zanima da li je neko imao slican problem, ili da li neko zna kako da ga resim?
Btw proizvod tek treba za mesec dana da stigne, tako da ko god ima predlog, zeleo bih da ga cujem
 
Moja iskustva su da je DHL carina ubedljivi najgora. Samo tamo mi se dešavalo da imam problema i pored prilaganja kompletne originalne dokumentacije.

Načuo sam da tamo carina šalie službenike po kazni (ne mogu da primaju mito).

Što se tiče tvoje narudžbine, ne bi trebalo da bude problema, samo spremi papire. Da li su tri ista ili različita proizvoda?
 
Moja iskustva su da je DHL carina ubedljivi najgora. Samo tamo mi se dešavalo da imam problema i pored prilaganja kompletne originalne dokumentacije.

Načuo sam da tamo carina šalie službenike po kazni (ne mogu da primaju mito).

Što se tiče tvoje narudžbine, ne bi trebalo da bude problema, samo spremi papire. Da li su tri ista ili različita proizvoda?
Sve je na jednom listu.. i tri ista proizvoda su..
Jesi siguran da ne moze mito?
Inace, hvala.
 
Najlakše je napisati proizvod.
U toj vrednosti teško da može da prodje da je za ličnu upotrebu odnosno da je potrebno jednom domaćinstvu ista stvar u 3 primerka. Sve zavisi od procene carinika.
 
Najlakše je napisati proizvod.
U toj vrednosti teško da može da prodje da je za ličnu upotrebu odnosno da je potrebno jednom domaćinstvu ista stvar u 3 primerka. Sve zavisi od procene carinika.
To i ja mislim, al ono..
Da li znate mozda, dal mogu da porucim na ime firme, iako sam ja platio, pa kad dodje, da se vodi na tu firmu odnosno pravno lice?
 
Za to nazovi DHL ili se konsultuj sa nekim ovlašćenim carinskim zastupnikom (narodski špediter).
 
Pozdrav ljudi, zanima me ako neko ima iskustvo sa DHL-om, i njihovim postupcima carinjenja..
Konkretno, narucio sam kao fizicko lice 3 proizvoda koji prelaze hiljadu evra, i kada sam kontaktirao dhl, kazu da je 3 proizvoda puno, i da mozda nece prihvatiti na carini.. Pa me zanima da li je neko imao slican problem, ili da li neko zna kako da ga resim?
Btw proizvod tek treba za mesec dana da stigne, tako da ko god ima predlog, zeleo bih da ga cujem

DHL više ne radi carinski postupak za fizička lica. Moraćeš da angažuješ špeditera.
Po prispeću pošiljke uputće mail i preporučiti jednog od ova četiri.

1623837204646.png
 
DHL više ne radi carinski postupak za fizička lica. Moraćeš da angažuješ špeditera.
Od kad to ne radi? To je nesto novo? Jel ima obavestenje negde na njihovom sajtu?
Ja sam pre 3 meseca porucivao putem DHL-a i sve su oni radili.
 
Meni su juče odradili carinski postupak za fizičko lice. Pitali su me pre toga da li želim da angažujem njih ili nekog drugog špeditera.

EDIT: pada mi na pamet da imaju periode manje i veće gužve, tj. kad hoće ili neće da primaju poslove, pa da od toga zavisi da li rade carinski postupak.
 
Jedno vreme tokom korone su odmah upućivali na eksternu špediciju, pa su vratili manstaro.
 
Od kad to ne radi? To je nesto novo? Jel ima obavestenje negde na njihovom sajtu?
Ja sam pre 3 meseca porucivao putem DHL-a i sve su oni radili.
Ovo su meni poslali u decembru i tad nisu nudili da oni urade carinjenje.
Vidim i iz poruka drugih da su u međuvremnu vratili.

Izvinjavam se na (dez)informaciji.
 
Rade, malo su sporiji od drugih špeditera i nešto jeftiniji (3240 din. naspram ~5000din.).
Nisu baš raspoloženi da se cimaju i pomažu oko "kreativnih" izjava i saveta, za razliku od pojedinih špeditera s kojima sam imao iskustava.
U principu ako je čista situacija nema problema, ako je nešto što može da zapne, bolje uzeti špeditera, nego prepustiti DHLu.
 
Upućuju na druge špeditere kada su u gužvi a uzimanje drugog špeditera košta oko 7k sa otkupom dokumentacije.
 
Rekli su i meni da rade carinjenje za fizicko lice, al zato pitam da li ce biti problema sa 3 komada.. e sad cuo sam da ako bude problema, da ce me zvati i pitati da dodjem da potpise da necu preprodavti tu robu, jel zna neko nesto o tome?
 
Upućuju na druge špeditere kada su u gužvi a uzimanje drugog špeditera košta oko 7k sa otkupom dokumentacije.
Kako mogu da upute na druge speditere ako shipping ide preko njih i jos da ti traze 7k za otkup dokumentacije? To je osnov za neku tuzbu. Ne mogu da te primoravaju na nesto sto nije bio tvoj izbor prilikom narucivanja paketa i izbora sluzbe za slanje?
 
Kako mogu da upute na druge speditere ako shipping ide preko njih i jos da ti traze 7k za otkup dokumentacije? To je osnov za neku tuzbu. Ne mogu da te primoravaju na nesto sto nije bio tvoj izbor prilikom narucivanja paketa i izbora sluzbe za slanje?
Ne primorava te niko ni na šta, ali bez špedicije paket neće ući u zemlju. Na tebi je samo da odabereš najefetnijeg ako oni ne ne žele/ne mogu.
 
Da ali nije mi jasno kako mogu to ako sam prilikom plaćanja paketa prodavcu odabrao DHL za način slanja? Kako sad meni neko ovde može da odbije da dostavi paket?
 
Kao način slanja, da. Ali DHL ne mora da ti radi špediciju, dakle neće te odbiti da ti dostave paket, samo ćeš morati kod nekoga drugog da uradiš špediciju.
 
Da, ali onda ja njima moram da platim 7 000 dinara da prebace dokumentaciju. Ja neću da im plaćam ništa, hoću da završe ono što su počeli.
Jel se desilo nekome da mu je DHL odbio špediciju i tražio da plati 7 000 dinara da prebace paket drugom špediteru?
 
Otkup dokumentacije je hiljadu i nešto sitno.
 
Napisao sam nezavisni špediter sa otkupom dokumentacije je oko 7k din. DHL nije u obavezi da te zastupa u postupku carinjenja jer pružaju uslugu dostavljanja pošiljki i u njihovom cenovniku postoje dodatne usluge koje obavljaju a tako je i u svim ostalim "brzim poštama".

Ivan99

Ne ideš kod njih, sve se to završava na mail. Pošalju ti na mail formulare koje popuniš i vratiš na isti način. Popuniš ovlašćenje za carinsko zastupanje i izjavu da je za ličnu upotrebu odnosno da nije za dalju prodaju i upotrebu u privredne svrhe i mogu da traže potvrdu o plaćanju (scren plaćenog(ih) proizvoda ili izvod iz banke). To je standardna procedura kod carinjenja i kod svih nazovi brzih dostava pošiljki (DHL, UPS itd.). Napisao sam ti da sve zavisi od procene carine da li su stvari za ličnu upotrebu jer je u triplikatu a ti sam znaš šta si naručio.
 
Iskren da budem, potpuno me zbunjujete sa ovim pisanjem. Do sada sam 3x poručivao preko DHL-a stvari, sve preko 100 EUR vrednosti i uvek su me kontaktirali i slali ta dokumenta koja treba da popunim o iznosu robe sa izvodom iz banke, o svrsi robe i o zastupljivanju u špediterskom postupku, carina, pdv, njihove usluge.

Ni jednom mi se nije desilo da su mi rekli da neće i da moram da tražim drugog špeditera. Ako se to nekom desilo, neka napiše, ovo teoretisanje unosi dodatnu konfuziju u temi.
 
Već napisah, neko vreme nisu direkt radili, sada ponovo rade direkt. Ko ne želi, ne mora preko njih.
 
Ono sto je sigurno da sa DHL nikad nije sigurno. Paket sam skoro mesec i po pokušavao preuzeti, i kobna greška mi je bila što sam prepustio njima špediciju. Ni urgiranja preko jakih veza nisu pomogla. Na kraju je uprava carina Beograd stala na loptu, i pregledala dokumentaciju i sve je prošlo kako treba. Ali DHL na kraju pored oznake da mi plaćamo troškove, naplatila troškove od pošiljaoca...
 
Izuzetno lose iskustvo sa DHL i treba ih izbegavati.

Firma mi posalje laptop iz Austrije da imam na cemu da radim, dostavi svu dokumentaciju i plati carinu u napred. DHL drzi laptop skoro mesec dana i samo nesto dodatno trazi, a na kraju su trazili jos 150e.
 
Početkom ove godine, uvozio sam nešto preko DHL-a, nekoliko puta, svaki put bi me uputili da izaberem nekog spoljnog špeditera i to sam svaki put platio špediteru:
otkup carinske dokumentacije: 1.440,00 din
carinjenje: 3.500.00 din
Ukupno: 4.940,00 din + plus koliko je izašla carina za paket.
To su bile cene u periodu januar-mart, ne znam da li se od tada menjalo.

Danas sam završio carinjenje za paket preko Banggood-a, ovaj put mi je uvoz radio DHL i platio sam 3.240,00 din + carinu.

U svakom slučaju, imao sam za sve pakete tariff insurance, tako da su mi svi troškovi uvoza i carine refundirani u potpunosti.
 
Koliko im obicno vremena treba da zavrse carinjenje?
Posiljka iz Kine stigla za 4 dana, ovi nasi vec 3 dana nikakav update nisu poslali.
 
U proseku 6-7 dana, može i duže.
Meni je jednom pošiljka iz HK stigla za 46 sati, a carinili je 16 dana 😭
 
Bitno je samo da ih kontaktiras dan, dva nakon sto vidis na sajtu da je posiljka stigla u nasu zemlju. Mene su zvali na telefon, ja se nisam javio i posle me vise nisu kontaktirali. Cekali verovatno da istekne period i da vrate paket nazad, dok ih ja nisam zvao par dana kasnije kad sam video da je paket odavno u zemlji.
 
Eto i ja da izrazim nezadovoljstvo kao nesrecni korisnik usluga Carina Srbije i DHL-a.
DHL Carina je istureno odeljenje DHL-a a ne same carine i oni se ponasaju izuzetno bahato i bezobrazno.
Cilj je da uzmu novac po svaku priliku iako mora da vazi pravilo da ako je ispod 60eur ne podleze carini.
Meni je paket u zemlji 3 dana i niko me nije kontaktirao a ako je nesto vrednije od 100eur to im je poslastica da zezaju ljude.
Jednom sam ih pitao sta ako je paket ocigledno nesto od 10eur a pise 1000eur i rekli su mi da ce se onda cariniti po ceni od 1000eur,
toliko daleko ide taj bezobrazluk.

Napravili su da je 'postupak carinjenja' nesto sto se ne moze prekidati, to su njihove reci ne moje :)
kao da smo mi svi budale i ovce za sisanje ja sam im odgovorio da je to isto kao da odu na WC pa ne smeju da preseku..

Bahati, bezobrazni i nestrucni na DHL Carinskom odeljenju su:
  • Marina Brkic
  • Tanja Stanic

Delimicno po potrebi su bahati a nekad ok
  • Aleksandra Stankovic
  • Luka Zmavc (sin direktora DHL Srbija)

Normalni su i korektniu svom poslu
  • Jelena Pejovic
  • Nikolina Kulundzijadalje

Dalje neću pisati kompletnu ekipu koja zeza svoj narod :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno