Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Alginon, member of "Planet Deus Ex" - forums and Deus Ex veteran played Deus Ex through in hardest possible way.
No items, no biomods, no money, no augmentations, no skills. Realistic difficulty setting.
"Must see" for hardcore Deus Ex fans.
Vidi ovako, na Deus Ex koji je rađen u Unreal endžinu prve generacije možeš da nakalemiš modovane renderere. Savetujem ti da skineš svežiji OpenGL pošto je onaj što stiže uz igru prastara verzija, Direct3D9 koji možeš da probaš ali se meni ne sviđa i Direct3D10. Radili su ih različiti ljudi, D3D9 je radio onaj Rus što radi ENBSeries pečeve dok su OGL i DXD radila dva druga lika.
Ono što bih ti ja savetovao jeste da prvo instaliraš svež Deus Ex, pečuješ ako treba (poslednja verzija je 1.112fm, ako imaš GotY verziju ne moraš) i baciš se na modovanje.
Pre pokretanja igre prvo što treba da uradiš jeste da ubaciš renderere. Njih ubacuješ u System folder (C:\DeusEx\System ili npr. ako si menjao put ka instalaciji C:\Program Files\Deus Ex\System). Fajlovi se nalaze na sledećim adresama:
- OpenGL i Direct3D 9 možeš skinuti sa http://www.cwdohnal.com/utglr/ konkretni linkovi su OpenGL i D3D9
- Direct3D 10 se nalazi na sledećem linku gde imaš i upustva, konkretan link za skidanje je D3D10
Sve što se nalazi zipovano iskopiraš u System folder Deus Ex-a (to uključuje i folder koji dolazi sa DX10 rendererom).
Sledeće što treba da uradiš jeste da skloniš zaštitu (proveru CDa) što ćeš da uradiš tako što otvoriš deusex.ini koji se nalazi u System i nađeš liniju CdPath= i obrišeš slovo koje sledi posle tako piše samo CdPath=
Posle toga pokreni igru i kada te pita koji renderer da izabereš ti čekiraš opciju show all devices i izaberi DirectX 10. Pokreni igru, učitaj trening da vidiš da li radi i ugasi da bi dodatno modovao igru. Znaćeš da radi tako što ćeš primetiti dinamičko osvetljenje. Ono što je mana DX10 renderera jeste što podžava HDR pa teksture u mraku posle nekog vremena počnu da svetle plavičasto poput mačijih očiju koje vide u mraku. Ako ti to smeta izaberi OpenGL renderer a to ćeš uraditi pomoću sledećih alata (da ne bi išao u opcije i menjao na show all devices pri tom restartovavši grafička podešavanja).
Čovek koji je radio DX10 renderer je napisao dva mala alata koji rade istu stvar. Jedan menja .exe fajl koji se nalazi u System folderu dok je drugi samo konfiguracioni alat. Ovaj što menja .exe fajl je zapravo launcher tako da ćeš pri svakom startovanju na ikonicu opet morati ići na Play Game iz samog launchera. Linkovi su:
Opcije koje imaš u configu su razumljive tako da te ne bi tu posebno upućivao samo bih ti rekao da staviš non scaling gui da ti ne igra razvlačila GUI zajedno sa rezolucijom. Svako menjanje renderera podešavaj tu jer pamti podešavanja. Launcher će pored podešavanja prekopirati Save folder iz System u (My) Documents\Deus Ex\ gde će se takođe nalaziti .ini fajl.
Opciono: fina podešavanja
DX10 renderer je daleko zahtevniji od OpenGL kome moraš ograničiti frejm rejt da igra ne bi išla prebrzo. To je tako jer OGL ne podržava HDR i neke druge stvar koje su po defaultu uključene u DX10. Fina podešavanja vršiš direktno u deusex.ini fajlu (\System ili Documents\Deus Ex\System zavisno da li koristiš launcher ili ne). 4xAA i 8xAA je po defaultu uključeno u Dx10 rendereru čija podešavanja se nalaze na kraju .ini fajla. Možeš uključiti bump mapping i parallax oclusion mapping ali ne savetujem jer obaraju performanse a nemaju efekta jer ne postoje teksture za Deus Ex koje imaju potrebne informacije za primenu tih filtera (bump mapping se jedva primećuje dok za parallax fali height mapa da bi teksture izgledale kao u FEARu na primer). Šta koje podešavanje predstavlja imaš ovde:
The dialog shown above should pop up, browse to 'rendering->Direct3D 10 support'. The renderer offers these settings:
Alpha to coverage
Smoothens the edges of 'masked' textures such as grates and leaves. Unfortunately, this does lead to artifacts where the textures don't tile (example). Requires at least 4x anti aliasing enabled to take effect. Valid settings: true/false. Default: false. Note: on some hardware this setting seems to result in black backgrounds around HUD icons, etc. I suspect this is a driver issue.
Anisotropy
Anisotropic filtering, makes textures look less blurry at a distance. Valid settings: 0 to 16. Default: 8.
Anti aliasing
Greatly improves visual quality by filtering jagged lines. Valid settings: depends on video card. 1 and lower is off. 16 is the absolute maximum. If an unsupported setting is selected the renderer falls back on the next lowest supported one.
Auto FOV
Automatically sets the field of view depending on the window/screen size. Might want to turn this off if you want to set an extra-wide FOV for multiplayer games. Valid settings: true/false. Default: true.
Classic lighting
With this enabled, the lighting matches that of the original renderers. Otherwise, D3D10 renderers before version 18 use a more vibrant lighting scheme; after version 18 HDR is used (in which case reverting to classic lighting improves performance). Valid settings: true/false. Default: true.
FPS limit
Prevents the games from running too fast even with vsync disabled, by limiting the maximum frames per second drawn. The games seem to appreciably start to speed up above ~200 FPS. Valid settings: 0 to whatever. Default: 100.
LOD bias
Setting this to a negative values makes the game use larger mipmaps (textures) than it'd normally do. Theoretically improves quality but far-off textures tend to look too 'busy'. Valid settings: -10 to 10. Default: 0.
Parallax occlusion mapping (POM)
Gives surfaces 3D relief. Pretty GPU intensive, and you might not like the way it looks. Will use an external height map texture if present, otherwise the detail texture is used. Valid settings: true/false. Default: false.
Simulate multi-pass texturing
Recreates how the Glide renderer (or other renderers with single-pass multitexturing disabled) draw translucent surfaces. Greatly improves the look of various skies and alters the look of reflective surfaces and some windows. Can be turned off for the look most people will be used to. Valid settings: true/false. Default: true.
Precache
Makes the game preload textures, which can lead to smoother gameplay. However, it does increase (un)loadtimes. Valid settings: true/false. Default: false.
VSync
Synchronizes the game's frame redraws with monitor updates, reducing visual tearing. However, some people seem to experience input lag with this enabled (in other games as well). Valid settings: true/false. Default: true.
Bump mapping
Can be ignored unless you've got special textures installed. Attempts to fake bump mapping if textures have normal maps present. Requires a normal map to be either present in the texture's bump map slot, or provided as an extra external texture. Valid settings: true/false. Default: false.
Unlimited view distance
Sets view distance to the maximum supported map size. By request. No reason to touch this.
For most of these to take effect, the renderer needs to be restarted. Switching to full screen (and back again if desired) accomplishes this.
Sledeće što treba da uradiš jeste da skineš HDTP i New Vision modove. New Vision menja teksture (verovatno si probao) dok HDTP menja modele sitnih elemenata (kutije, oružja, kante, boce, sve osim modela NPCova i igrača sa izuzetkom Guntera Hermana).
New Vision možeš skinuti odavde i poveći je mod (~900MB). Instalira se kopiranjem sadržaja zip fajla u Textures folder (izbriši OpenGL renderer jer ti ne treba). Moguće ga je pokrenuti samo sa custom rendererima.
HDTP je još jedan nedovršeni projekat koji se može skinuti odavde. On se sam instalira ali pravi svoj .exe i .ini fajl koji je zaseban od deusex.exe i deusex.ini. Da bi pokrenuo taj mod sa deusex.exe treba da obrišeš hdtp.exe i hdtp.ini koje on kreira u System folderu i prekopiraš HDTPanim.utx iz HDTP\Textures foldera u \Textures folder (oba se nalaze gde i instalacija igre).
Posle ovoga su teksture fine, modeli su pristojni (Deus Ex je imao jako dobre modele za ono vreme). Ono što je krš su animacije koje su smešne i nedostatak poligona a posebno loša vegetacija. To se verovatno neće menjati jer Deus Ex ne sme da se konvertuje u EU3 endžin jer EULA to zabranjuje. Naravno nadolazeći Deus Ex nema veze sa originalom što se može videti upoređivanjem test nivoa originala i gejmplej trejlera za Deus Ex Revolution.
Ovo je sadržaj jednog PMa, biće od koristi ljudima koji se ne snalaze sa engleskim jezikom i nisu uopšte upućeni u modovanje igre.
Deo vezan za DX10 renderer se može primeniti na još neke igre rađene u Unreal endžinu prve generacije: Unreal, UT, Rune. Undying, Wheel of Time, Deep Space Nine i ostale igre rađenje u UE prve generacije nažalost ne rade sa ovim rendererom.
Alginon, member of "Planet Deus Ex" - forums and Deus Ex veteran played Deus Ex through in hardest possible way.
No items, no biomods, no money, no augmentations, no skills. Realistic difficulty setting.
"Must see" for hardcore Deus Ex fans.
Moram ovo da prokomentarišem. Pogrešno je navedeno najteži mogući način, to nije poenta. Na klipu je prikazan steath pristup igri što je samo jedan od načina na koji se Deus Ex može igrati (to je upravo ono što čini Deus Ex RPGom a ne FPSom). Igranje cele igre bez augmentacija nema nikakvog smisla jer je to upravo poenta igre, ti si kiborg a ne običan čovek. Ko želi da forsira stealth pristup koji ja preferiram (prešao igru na realistic težini stealth pristupom uz korišćenje oružja kada je neophodno) treba da troši poene za skilove i ugrađuje augmentacije koje unapređuju stealth mogućnosti. Igranje cele igre bez augmentacija i skilova je besmisleno. Sama realistic težina je problematična jer svaki pogodak u glavu snači smrt dok je svega par pogodaka u telo dovoljno da bude smrtni ishod. Da ne pominjem da Deus Ex ima protivnički AI koji ne samo što vidi već i čuje tako da nije naivno. Stealth pristup + realistic nisu nemogući ali rambo pristup + realistic jesu nemoguća kombinacija. Ko hoće ko rambo da igra nek igra na easy.
Hmm, pre će biti interaktivnost priče, tj. mogućnost da utičeš na tok iste.
Ja npr. ne bih nazvao SS2 RPG-om, već stat-based FPS. To što imaš više načina da rešiš neku sitauciju, statistike koje utiču na borbu itd. ne čini neku igru role-playingom IMO. I Diablo nije PRG u pravom smislu, već stat-heavy akciona igra.