Ako može pomoć, ko koristi aplikaciju HEOS i Denon uređaj.
U kućnoj mreži mirkotik ruter ide do svih uredjaja (i Denona), a na njega (Mikrotik) je vezan i wifi ruter koji je samo za wifi, što će reći da su Denon i telefon (HEOS) u različitom opsegu IP adresa.
HEOS je pronašao i prepoznao Denon, ali puštanje muzike, bar preko Tidala nije baš idealno.
Kada nešto pustim, Denon odmah počne pesmu/album, ali na telefonu se vrti cca 15-ak sekundi "starting playback", pa onda ispiše "Action could not succeed due to timeout."
Isto se ponaša na opciji TuneIn, kada se biraju internet stanice. I ovde Denon odmah pusti određenu stanicu, ali se te dve poruke pojavljuju na telefonu.
Da li ste imali takve poruke? Da vidim u kom pravcu da tražim rešenje...
U kućnoj mreži mirkotik ruter ide do svih uredjaja (i Denona), a na njega (Mikrotik) je vezan i wifi ruter koji je samo za wifi, što će reći da su Denon i telefon (HEOS) u različitom opsegu IP adresa.
HEOS je pronašao i prepoznao Denon, ali puštanje muzike, bar preko Tidala nije baš idealno.
Kada nešto pustim, Denon odmah počne pesmu/album, ali na telefonu se vrti cca 15-ak sekundi "starting playback", pa onda ispiše "Action could not succeed due to timeout."
Isto se ponaša na opciji TuneIn, kada se biraju internet stanice. I ovde Denon odmah pusti određenu stanicu, ali se te dve poruke pojavljuju na telefonu.
Da li ste imali takve poruke? Da vidim u kom pravcu da tražim rešenje...