Ukoliko ima onih koji su koristili DelphiX, trebam jedno pitanje...
Kako naterati SpriteEngine da prepoznaje sudare sprajtova istog tipa? Naime, nikakvih problema nema ako su sprajtovi razliciti objekti klase TImageSprite, ali standardna procedura za prepoznavanje sudara ne daje rezultate ukoliko su u pitanju dva ista objekta.
procedure TSprite.DoMove(MoveCount: Integer);
begin
inherited DoMove(MoveCount);
PixelCheck:=True;
if not Collisioned then begin
//...
end;
Collision;
end;
procedure TSprite.DoCollision(Sprite: TSprite; var Done: Boolean);
begin
if Sprite is TSprite then
//...
end;
Kako naterati SpriteEngine da prepoznaje sudare sprajtova istog tipa? Naime, nikakvih problema nema ako su sprajtovi razliciti objekti klase TImageSprite, ali standardna procedura za prepoznavanje sudara ne daje rezultate ukoliko su u pitanju dva ista objekta.
procedure TSprite.DoMove(MoveCount: Integer);
begin
inherited DoMove(MoveCount);
PixelCheck:=True;
if not Collisioned then begin
//...
end;
Collision;
end;
procedure TSprite.DoCollision(Sprite: TSprite; var Done: Boolean);
begin
if Sprite is TSprite then
//...
end;