Posle 6-7 sati igranja prenecu neke utiske (moje utiske).
Dakle, igra je u hack&slash fazonu ala diablo/titan quest koja pomalo vuce na dungeon siege. Sistem levelovanja je isti kao u Titan quest-u, kao i napredovanje karaktera koje bih nazvao slicnim. Medjutim, ima dosta elemenata koje do sada nismo videli (ili barem ne u ovakvom izdanju)
Primarno oruzje za borbu (krvoprolice) u igri je magija. Ima 12 skola magija ukoliko se ne varam, u svakoj skoli po 10 magija (mozda je i 8, a mozda i 12, stvarno nisam brojao ali sam skoro siguran da je 10

) Ono sto je interesatno je da niste ograniceni na samo odredjene skole i nista vas ne sprecava da naucite magije iz bilo koje skole. Efikasnost magija se koliko vidim ne smanjuje ukoliko vam nije jedna od "primarnih" skola koje birate na pocetku. Skole su same po sebi raznovrsne i dosta razlicite, probacu da ih pobrojim sve iz secanja:
Bone magic
blood magic
earth magic
summoning
blessings
air
water
light
curse
alchemy
pentagram
fire
to su sve

U sustini samo ime kaze sta je sta, fire magic su fireballs, explosions, fire shield, burn itd, water su blizzard (kako u warcraft 3), air skola ima chain lightining, air shield itd.
E sad, ono sto je interesatno je to da vam weapon slot za magije sadrzi zapravo dva slota: primarni i sekundarni. Skoro sve magije imaju primarne i sekundarne atribute (neke mogu biti samo primarne ili sekundarne), pa se mogu kombinovati. Recimo na letecu lobanju iz "bone magic" mozete dodati "fire mastery" iz "fire magic" skole koji ce dodati dodatni fire damage na tu lobanju. Takodje bi ste mogli dodati npr neku earth magiju koja radi stun, ili na primer nesto iz "curse magic" skole, tipa bleeding...
E sad, pored magija imate i klasicna oruzja, macevi, mace-ovi, staff-ovi itd. Vas lik ih uvek moze koristiti na LMB (magije su na RMB). Udarac oruzjem se tretira kao "bash" skill i takodje mu se moze dodeliti "sekundarni slot" tj moze se ubaciti neka magija koja ce raditi zajedno sa oruzjem, recimo fire damage, ili nesto sasvim trece (turn undead, banish...)
Sad dolazim do onog dela gde sam rekao da igra ima elemenata koje druge nemaju (vazano za osobine vaseg lika). To su skilovi, kao u NWN recimo (crafting, enchanting weapon mastery...), tetovaze i pasivne osobine koje menjaju fizicki izgled vaseg lika i dodaju mu magicne sposobnosti. Tetovaze dodaju magicne sposobnosti takodje. Sto se tice ovog menjanja fizickih osobina, ono zavisi od magija koje koristite. Posto ja najvise koristim fire magic i izabrao sam evil stranu, izrasla su mi djavolja krila, rep, rogovi i bodlje ili sta li je vec umesto ruku

Tatovaze pravite kad postignete neku reputaciju, recimo pobijete dovoljno skorpija - dobijate mogucnost da napravite "scorpion" tetovazu koja dodaje poison damage na sve vase napade.
E sad ono gde se igra bitno razlikuje (pored ovoga do sada) od drugih je nacin na koji ucite magije - potreban vam je scroll i tek kad njega imate mozete upgrejdovati magiju ako imate dovoljan broj spell poena. Dakle sa level up-om ne dobijate magije vec spell points. Ako neku magiju nemate, a zelite je - moracete naci negde ili kupiti scroll, pa tek onda mozete nauciti magiju.
Od atributa koje imate na raspolaganju su samo tri: strenght, energy i intelect. Sa level-up om dobijate dva poena za raspodelu. Odredjena oruzja, oklopi itd imaju odredjene zahteve sto se ovoga tice i to vam je to, klasika

Opremanje lika opremom -klasika, rag doll model sa slotovima, oklop, stit, kaciga, mac/sta god, amulet, cizme, prstenje i jos neka sokocala
O samoj igri nemam puno da kazem, razlika izmedju ove i ostalih je ta sta je ubacen neki bolestan smisao za humor i neprijateljima energy bar nije u vrhu ekrana kao u diablu i titanu vec iznad glave neprijatelja, magijama klikcete gde ocete da ih bacite, za tamanjenje macem isto tako, drzite dugme iznad neprijatelja. Dodao bih sad jos detaljniji opis, interesatna je igra, ali moram da palim, rostilj i pivo zovu :d :bottle: