Šta je novo?

Dangerous SBB!?

popa

Čuven
Učlanjen(a)
20.11.2003
Poruke
141
Poena
619
Pozdrav, interesuje me da li se ova kompanija prizvala pameti posle solomonskih problema s početka njihovog razvoja 2003-4, kao i naročito neinventivne tehničke podrške a sve to jer bih želeo da sklopim ugovor radi korišćenja interneta na B.Brdu.. Znam da je pitanje morbidno ali je i problem bio jednako morbidan svojevremeno, pa ću biti zahvalan svakom ko mi pruži adekvatan savet da li da reskiram i obnovim druženje sa ovom kompanijom.. Kakva su vaša iskustva, na B.Brdu, Hvala.
 
tesko da ce ti neko reci, jer iskustva mogu da se razlikuju od ulaza do ulaza - da ne kazem od stana do stana.

mozda bi bilo najbolje da probas mesec dana pre donosenja odluke...
 
Postoji neki promo period ili misliš na nešto drugo? Tnx! Zvaću ih u ponedeljak da se raspitam a bio bih zahvalan ako još neko ima neko mišljenje.. Pozdrav!
 
Ne znam kako je u drugim gradovima, ali kod mene u Kuli i Vrabasu rade dobro. Internet je stabilniji i brži od ADSL-a na istom paketu(1,5Mb/s). Ako ima nekih problema oko D3(retko ih bude), tehnička podrška izlazi isti dan po pozivu. U svakom slučaju sam zadovoljan njihovim uslugama.
 
Ja sam skoro sasvim zadovoljan (centar BG, Dorcol). Jedino sto ima neki period (redak ali izgleda se padne bash kad meni ne odgovara) kad prosto net ne radi kako treba... jednom je bilo do kablova (kojima ja nemam pristup...), jednom modem, jednom gremlini..
To se javi mozda jednom godisnje (6 godina sam na SjBB-u). Ja sam pizdio jer se meni uvek javilo bash onda kad mi najvise treba bez prestanka net pa ces videti i gomilu mojih postova o tome ;)

Ali generalno sam happy. Tehnicka im je i dalje na nivou "*****-called", ne ocekuj vise. Trebalo im je dosta vremena da neko izadje zadnji put kad sam imao problema...
 
kod mene je skroz ok,blizu smo tu(železnik),nisam imao nekih problema sa netom,desi se jednom u pola godine da nema neta na 2-3 sata i to je to,jednom se samo desilo(za ove 2-3 god)da nisam imao ceo dan
 
Hvala vam puno na odgovorima, naime, ja sam sledbenik ideje da je bolje koristiti aDSL internet, prvenstveno zbog retkih kvarova na telefonskim instalacijama a i nisam imao preterano velikih neprijatnosti oko prestanka rada interneta.. Možda svega 2-3 puta za 5 godina.. E sad, SBB daje jako povoljno veće brzine pa plus sa miksovanjem televizijske ponude itd.. ukupno gledano možda vredi rizikovati nego se ja jedino ne mogu osloboditi sećanja na totalno nenormalnu tehničku podršku o kojoj sve već svi znamo.. Nadao sam se da se tu nešto promenilo kako su firmu preuzeli drugi ljudi..
Hvala još jednom!
 
Neces imati ni sa sbbom problema ... Zadnnjih 3-4 noci bilo je duzih prekida ali pre toga ne pamtim...
Ali ako bude problema tesko tebi jer su vecina zaposlenih od najvisih do najnizih pozicija sa iq-om manjim od 80 i bez trunke kulture ...I ovo kazem jer sbb internet koristim bukvalnom od samog pocetka kad se pojavio i imam podosta iskustva sa njima
 
Za IQ nisam siguran jer je bilo pravih (pozitivnih) bisera, ali da su neizainteresovani... jesu. Po principu: meni je dosla reklamacija, ja vidim kod mene je sve u redu, j*** se dalje.. zovi opet! Pa objasnjavaj da si vec presao prethodne korake, i da te sada salju na 7 a ne 5 stepenik :)
 
Vrlo zabrinjavajuće, vrlo..! Ja ću reskirati pa se nadam, i profitirati..
 
jer su vecina zaposlenih od najvisih do najnizih pozicija sa iq-om manjim od 80 i bez trunke kulture

sbb podrska, dolazi zena da se prijavi za internet. konverzacija:

"da li prijavljujete internet za vas ili nekog drugog?"
"za mene"
"ok, recite mi adresu"
"bla bla pere petrovica 15"
"ok, a recite mi da li mozda znate broj stana?"
"znam, uspela sam da zapamtim broj stana u kome zivim 50 godina"
 
Ja sam ih zvao i trebalo bi da realizujem ugovor ovih dana.. Radujem se bržem internetu za manje pare ali i brinem pošto su mi jako poznati sa svim svojim gafovima..
Dok sam živeo na Dorćolu, sve je funkcionisalo manje-više dobro ali se sećam da sam i za manje intervencije ludeo.. Zaista se nadam da se nešto promenilo nakon više godina ali iz vaših odgovora vidim da nije.. Neka mi je Bog u pomoći! : ))
 
i ja koristim sbb net josh od samih njegovih zachetaka, kad je 128k flat bio 4000din (tadashnjih 55e) i mnogo puta sam se zbog njih nervirao, nekad normalan net nisam imao mesecima ali nazhalost tada mi je jedina alternativa bila dial up. hvala bogu situacija se drastichno poboljshala u proteklih nekoliko godina. ne pamtim kad sam imao neki ozbiljan problem sa netom a vrlo sam zahtevan i shto se tiche pinga i protoka. zadnji put kad sam imao problem sa signalom je bilo pre jedno dve godine, prijavio sam kvar i ekipa je doshla i otklonila ga bukvalno za 1h. josh jednom nisam imao net par sati kad je neki glavi vod crko i to je otprilike to od problema za protekle 4 godine. pritom su im i uplatna mesta postala milina, sve zavrshish za 5min a i cene su daleko bolje od konkurencije. takodje sam od svih drugara koji imaju njihov net chuo pohvalne komentare u poslednje vreme, chak i oni kojima se javio neki problem bio je reshen u eskpresnom roku. generalno ne volim da govorim ljudima shta da rade, ali da sam ja u poziciji da biram izmedju SBB kabla ili bilo kog ADSL-a kod nas, uzeo bih SBB bez razmishljanja.
 
Provalio sam te! "Ko vas plaća da toliko mrzite našeg predsednika? Meni možete reći, ja sam pod hipokratovom zakletvom.." : )
Šalim se ali zaista zvučiš kao iz bajke!.. Iz tvojih usta u Božije uši, a od mene veliko hvala za komentar..
 
Ja sam pre SBB-a imao ADSL kod Beotela. Iz ove perspektrive nikada ne bih presao ponovo na ADSL. Sa SBB-om ima problema tu i tamo ali u 90% vremena radi korektno.

Pozdrav,
N
 
Samo da potpišem ovo iznad. Na papiru SBB-ov cable i ADSL izgledaju slično, ali u praksi je razlika drastična, kao da je SBB za čitav paket u brzini jači.
 
pa vise ni na papiru ne izgleda isto ako pogledas cenu. ako se obavezes kod sbb-a dobijas 4 puta vecu brzinu nego kod telekoma za te pare. cak je i na istoj brzini sbb MALO brzi. 40KB/s razlike u paketu od 4Mb/s(u mom slucaju telekom vs sbb)
 
Ne moze ADSL da se poredi sa kablom. Dugo godina sam koristio ADLS i presao sam na kabl, razlika je ogromna. Iz Telekoma me malo malo pa zovu i salju neke papire, pokusavaju da me nagovore da prihvatim 3 meseca dz... Tu ih vec prekidam u prici:
-Jedva sam cekao da vas se resim 2 godine, ne pada mi na pamet!
-Hvala, izvinite na uznemiravanju.
 
Evo, ja sam ekspresno uveo SBB za 2 dana i za sada sve teče po planu i programu. Neću ih hvaliti verovatno ni u skorije vreme, poučen prethodnim iskustvom ali su svakako jeftiniji i brži od konkurencije. Da se vuci ne dosete, moram reći da je meni jednako važna i tehnička podrška kada krenu stvari nizbrdo a ne samo dok je sve ok..
Otom-potom..
 
Ja u PA nikad nisam imao razloga ni da ih zovem (od oktobra prosle godine), mada je meni glavno cvoriste za ceo grad ( i dalje za Vojvodinu valjda) na nekih 100-tinak metara.
 
Valjevo - net radi besprekorno.
 
SBB više nema problema ni sa tehničkom podrškom. Ja sam imao problema kad sam se uselio sa svim živim, od instalacije do kablova i priključaka u stanu. Došli su u roku od odmah, sredili čak i priključke u stanu, iako nije njihov posao. Takođe nikad nisam imao problema sa podrškom preko telefona u retkim situacijama kada su mi bili potrebni.

U isto vreme dok su mi bili službeni net u bivšoj firmi od 2006 do 2008, podrška je bila potpuna katastrofa, ali net je bio sasvim dobar za te pare. U svakom slučaju su jako napredovali u poslednje vreme.
 
Valjevo - net radi besprekorno.
nemoguće jer što bi naš reprezentativac u QuakeLive igrao sa Telekom ADSL 4mbit da je SBB u Valjevu "besprekoran" ?

BTW da li neko od SBB korisnika zna da li postoji mapa pokrivenosti Beograda sa Spiskom ulica/brojeva ili je to i dalje "poslovna tajna" da bi se manipulisalo stvarnim brojem korisnika interneta/televizije kod SBB?
 
Poslednja izmena:
nemoguće jer što bi naš reprezentativac u QuakeLive igrao sa Telekom ADSL 4mbit da je SBB u Valjevu "besprekoran" ?

BTW da li neko od SBB korisnika zna da li postoji mapa pokrivenosti Beograda sa Spiskom ulica/brojeva ili je to i dalje "poslovna tajna" da bi se manipulisalo stvarnim brojem korisnika interneta/televizije kod SBB?

ping je bolji na telekom adsl na domacim serverima. ali je sbb bolji na stranim.

sumnjam da ce ikad fizicka lica moci da dodju do podaaka ko koristi usluge sbb-a. kako mislis da trazis jednoj firmi spisak svih njenih korisnika usluga. jedino sto mozes da saznas je da li je sbb dostupan u nekim krajevima.
 
Hvala, ista situacija.. Prešao sam na SBB sa Beotelovog aDSL-a..
 
sumnjam da ce ikad fizicka lica moci da dodju do podaaka ko koristi usluge sbb-a. kako mislis da trazis jednoj firmi spisak svih njenih korisnika usluga. jedino sto mozes da saznas je da li je sbb dostupan u nekim krajevima.

upravo zbog toga i imam razloge da "sumnjam" u našeg "najopevanijeg" cable provajdera

jer ako mogu da odem na "bele strane" i nadjem telefonski broj svakog Telekomovog korisnika koji nije bio paranoičan i sakrio broj čime se podrazmeva i mogućnost interneta u tom stanu-zgradi (čak iako jedan jeste ostali nisu :d)

zašto ne bih mogao da saznam na isti način da li u nekoj ulici ili broju zgrade postoji SBB priključak tv/internet
 
upravo zbog toga i imam razloge da "sumnjam" u našeg "najopevanijeg" cable provajdera

jer ako mogu da odem na "bele strane" i nadjem telefonski broj svakog Telekomovog korisnika koji nije bio paranoičan i sakrio broj čime se podrazmeva i mogućnost interneta u tom stanu-zgradi (čak iako jedan jeste ostali nisu :d)

zašto ne bih mogao da saznam na isti način da li u nekoj ulici ili broju zgrade postoji SBB priključak tv/internet

ne znam zasto bi nedostatak takve "mogucnosti" kod tebe izazivao sumnje i kakve veze to ima sa kvalitetom usluga? i pomalo je besmisleno posrednom logikom spajati info sa belih strana vezan za neciji telefonski broj sa mogucnoscu uvodjenja adsl-a i spiskom korisnika. to sto u nekom objektu postoji fixna telefonija, ne znaci po automatizmu da se tu podrzumeva mogucnost interneta, a cak i da je tako ti ne znas da li ga je taj korisnik uveo ili ne.

dakle, ti nemas pristup spisku korisnika adsl-a, pa ne vidim ni zasto bi imao isti takav spisak sbb-a.
 
SBB više nema problema ni sa tehničkom podrškom.

Pa dal mislis stvarno da na osnovu primera jednog coveka mozes da govoris o celokupnom sbbu ? ;)


Meni pre 2-3 meseca nisu pustili internet ~2 nedelje jer njima nije legla tv uplata koja je uplacena 4 dana pre vremena ... slao sam skenirane uplatnice , nosio uplatnice , Doneo sam im i napisemno iz poste da je pusteno oni : ok pusticemo ... odem kuci zovem a oni : ne mozemo da pustimo kad nama nije leglo. Dok nisam trazio da pricam sa sefom/direktorom koja se istog trena ljubazno izvinula i pustila internet.... A pre nje sam pricao sa 5 ljudi iz sbb-a i svako tera pricu da njima na ekranu izbacuje da nije leglo pored svih mojih uplatnica i pismenog obavestenja iz poste .
 
Poslednja izmena:
dakle, ti nemas pristup spisku korisnika adsl-a, pa ne vidim ni zasto bi imao isti takav spisak sbb-a.

Dok god u SBB u medju njihovim korisnicima bude vladao taj "zaslepljeno/pobednički" mentalitet : Bolji smo ili isti bar sa Telekomom
niti ce SBB postati normalan provajder
niti će korisnici dobiti uslugu koja je normalna u evropi za cable provajdera
 
Dok god u SBB u medju njihovim korisnicima bude vladao taj "zaslepljeno/pobednički" mentalitet : Bolji smo ili isti bar sa Telekomom
niti ce SBB postati normalan provajder
niti će korisnici dobiti uslugu koja je normalna u evropi za cable provajdera

ne verujem da bilo koji korisnik njihovih usluga idealizuje sbb, posebno u trenutcima dok svoj mesecni, ne bas mali trosak izmiruje na salteru nadlezne mu poslovnice (u skorije vreme moze i poste/banke). takodje, sumnjam da ce isti taj korisnik, ako mu se ponudi bolja alternativa, istu tvrdoglavo zanemariti i ponosno ostati na braniku srpske kablovske mreze... :)

ali, prica se u praksi svodi na poredjenje cene i vrste usluga. i tu je sada sbb jednostavno u prednosti. ne vidim sta bi se njemu, sa aspekta prosecnog korisnika moglo zameriti, a da to ne vazi i za telekom ili nekog drugog provajdera. naravno, idealno bi bilo da se zamerke svedu na minimum, tj. da ih nema, ali...

slazem se sa tobom u smislu da je sbb postao (za nase uslove) prilicno veliki konglomerat, koji se nekako otudjio od svojih korisnika i vise ih gotovo i "ne vidi", pa mu par nezadovoljnih korisnika ili onih koji ce ga napustiti/raskinuti ugovor nista ne znaci. da li telekom ima drugaciji pristup? bojim se da ne. i sad, tu ulazimo u neku drugu diskusiju-konkurencija, moze im se, mentalitet etc. medjutim, ponavljam-daleko je od toga da cu slepo prihvatati njihove uslove ili, ne daj boze, ostati verni korisnik ako se pojavi bilo ko drugi i ponudi mi bolje opcije.
 
Nazad
Vrh Dno