Dok god u SBB u medju njihovim korisnicima bude vladao taj "zaslepljeno/pobednički" mentalitet : Bolji smo ili isti bar sa Telekomom
niti ce SBB postati normalan provajder
niti će korisnici dobiti uslugu koja je normalna u evropi za cable provajdera
ne verujem da bilo koji korisnik njihovih usluga idealizuje sbb, posebno u trenutcima dok svoj mesecni, ne bas mali trosak izmiruje na salteru nadlezne mu poslovnice (u skorije vreme moze i poste/banke). takodje, sumnjam da ce isti taj korisnik, ako mu se ponudi bolja alternativa, istu tvrdoglavo zanemariti i ponosno ostati na braniku srpske kablovske mreze...
ali, prica se u praksi svodi na poredjenje cene i vrste usluga. i tu je sada sbb jednostavno u prednosti. ne vidim sta bi se njemu, sa aspekta prosecnog korisnika moglo zameriti, a da to ne vazi i za telekom ili nekog drugog provajdera. naravno, idealno bi bilo da se zamerke svedu na minimum, tj. da ih nema, ali...
slazem se sa tobom u smislu da je sbb postao (za nase uslove) prilicno veliki konglomerat, koji se nekako otudjio od svojih korisnika i vise ih gotovo i "ne vidi", pa mu par nezadovoljnih korisnika ili onih koji ce ga napustiti/raskinuti ugovor nista ne znaci. da li telekom ima drugaciji pristup? bojim se da ne. i sad, tu ulazimo u neku drugu diskusiju-konkurencija, moze im se, mentalitet etc. medjutim, ponavljam-daleko je od toga da cu slepo prihvatati njihove uslove ili, ne daj boze, ostati verni korisnik ako se pojavi bilo ko drugi i ponudi mi bolje opcije.