Šta je novo?

Da li sam dobro uradio?

• Začetnik teme Začetnik teme bro82
  • Datum pokretanja Datum pokretanja

bro82

Slavan
Učlanjen(a)
13.12.2008
Poena
425
Posto sam pocetnik u overclock zanatu zamolio bih vas da mi pomognete oko jedne stvari!Procesor koji pokusavam da klokujem je iz potpisa kao i ostale komponente sem graficke!U proteklih par dana sam citao sta i kako treba,pa mi neke stvari nisu jasne!Sve sto sam uradio je povecanje Cpu multiplera x17 tj hocu da povecam brzinu procesora sa 3.00 na 3.4 GHZ,a napon CPU VID sa defaulta od 1.3 sam podigao na 1.325 tj napon sam digao za samo 0.025 V!Napon NB VID nisam dirao,on je ostao na svojih 1.1750V!Dali ja ovo dobro sto radim?Malo me buni to sto sam citao na netu da mnogi dizu napon CPU na 1.4V da postigli stabilnost na 3.5 GHZ!Meni u Prime95 vrti testove nekih sat vremena i za sada je sve uredu!Hvala na pomoci!

Poslednja izmena:
Uradio si kao sto treba.
Ako ti CPU radi bez bsod onda je dovoljno napona, svaki primerak se razlikuje, ovi drugi imaju mozda primerak koji trazi vise napona.
Probaj da pustis Linx koji malo vise opterecuje-greje CPU. Prati temperature. ne bi trebalo da predje (cini mi se) 63c za CPU.
NB VID ne moras ni da diras, ako klokujes NB (sto ne bi bilo lose) onda podizi CPU NB napon.
Prvo istestiraj klok za CPU, nadji minimalini napon za 3,4GHz, pa onda klokuj i NB (isto kao i CPU sa podizanjem multiplera) pa i njemu dodaj malo napona ako treba.

E hvala ti puno!Sta u stvari dobijam sa klokovanjem NB?Sada cu probati i sa Linux-om kako si rekao

Evo mene opet!Najzad sam zavrsio sa overklokom i voleo bih da mi neko kaze dali sam to dobro uradio za prvi put!
Cpu-3.00>3.5 Ghz napon 1.3>1.325 v.
Cpu NB 1800>2200 Mhz napon je na default-u 1.175 v.
HT Link default 1800 MHz
Linux je izvrteo 100 testova i sve je bilo uredu,a najveca temperatura je bila 61 stepen!Dali je to velika temperatura pa da nesto moram smanjiti ili je to sve kako treba?Da napomenem GFlops je 42,68!