Šta je novo?

Da li može da se poništi pošiljka koja je na putu?

  • Začetnik teme Deleted member 30833
  • Datum pokretanja
D

Deleted member 30833

Guest
Kupio sam šrafciger iz USA preko iFixit-a pre par dana i on je na putu.

Izgleda da sam našao u jednoj našoj radnji po daleko jeftinijoj ceni isti šrafciger (kažem daleko manjoj zato što su mi uračunali oko 8$ shipping).

Poslao sam mail domaćoj prodavnici pa ako mi kažu da imaju da li nekako mogu da odbijem transakciju šrafcigera iz USA?

Nije veliki keš u pitanju (ukupno oko 15 evra) i neću propasti ali me baš zanima da li imam neke šanse da vratim pare na karticu?
 
Е буди достојанствен, признај себи грешку, плати то и следећи пут мало боље потражи пре него што поручиш.
 
ok.

tražio sam pre kupovine po radnjama sa alatom (ali sam eto jednu koja izgleda da ima zaboravio :)), komšijskim alatom (rade u elektrodistribuciji), traganjem po aliexpress-u, ebay-u... slanjem mailova jačim radnjama tipa wurth, traženja kod ljudi koji se bave servisiranjem mac-ova tipa mare sa medaka itd. nisam našao tr6 torx security.
 
Ne obaziruci se na to cija je greska i sta je savesno....
Vracanje novca zavisi od politike firme preko koje si kupio i nacina placanja (PP). Ali ne verujem da bi ti vratili cenu shippinga.
 
Nađoh na iFixit:

Cancel Order

If the order's status is 'Completed', we are not able to make any further changes. Please contact us to set up a return.

Poslao sam mail pa ću javiti šta su odgovorili...
 
Brzi su:

Unfortunately you cannot cancel the order as it was placed on February 26th and has already shipped and is en route to you. International orders can take up to 6 weeks to arrive and do not carry tracking when shipped via USPS as stated in our sales policies. Once your order does arrive you can contact us again and we'll arrange to have the item returned if you still want.
 
Nazad
Vrh Dno