Šta je novo?

Da li i ja da reklamiram mis, treba mi vase misljenje (Logitech Performance MX)

Arko986

Slavan
Učlanjen(a)
21.11.2006
Poruke
591
Poena
319
Cenio bi vase misljenje posto ne zelim da ispadnem "cudan" da ne kazem nenormalan kada odem da reklamiram mis.

U pitanju je Logitech Performance MX, kupio sam ga pre dva dana. Levi klik se cudno ponasa u zavisno kako ga pretisnem daje drugacije zvukove (a znate koliko to ide na zivce). Izgleda kao da levi klik ima lag, dupli klik. Kada polozim ceo prst na taster i kada polako klikcem onda je sve ok, ali kada klikcem samo vrhom prsta i ako brzo podignem prst (pustim klik) javlja se neprijatan i bucan zvuk. Znaci uopste ne pretiskam klik jako, samo ga brzo pustam. Na klipu mozete videti problem kao i demonstraciju laga u kliku.

Bavim se grafickim dizajnom, cesto radim nocu pa time ovo dodatno smeta. Platio sam mis 85e sto nije malo, trebam li za te pare da ocekujem bolje?

 
Poslednja izmena:
Bas nervira, posebno onaj serpa zvuk - ne bi smelo tako da bude na misu te cene.
Da sam na tvom mestu, drndao bih ga jos dan-dva, a ako se ne razradi, zamenio bih ga - ako se ne varam, u roku od 7 dana vracaju robu bez dodatnih pitanja. To je odlican mis, btw - mene sluzi sjajno preko godinu dana, uz 2 klinca koji ga non stop drndaju.
 
Poslednja izmena:
Bas nervira, posebno onaj serpa zvuk - ne bi smelo tako da bude na misu te cene.
Da sam na tvom mestu, drndao bih ga jos dan-dva, a ako se ne razradi, zamenio bih ga - ako se ne varam, u roku od 7 dana vracaju robu bez dodatnih pitanja. To je odlican mis, btw - mene sluzi sjajno preko godinu dana, uz 2 klinca koji ga non stop drndaju.

E to.. serpa :)

Koristim ga dva dana i vec sam dobio "strah" od sledeceg klika (zvuka). Sigurno cu ga koristiti jos dan dva, mada mislim da ovaj dupli lag je fabricki problem, da nece da slegne.

Zanima me i tvoje kao i ostalih bench drugara misljenje vezano za vracanje robe. Da li cu imati problema i da li je prodavac u obavezi da mi vrati npr pare? U pitanju je jaka ali lokalna prodavnica u Jagodini.
 
Ja nisam imao taj problem za godinu dana koliko sam ga koristio...
 
pre 5-6 godina je u zakonu postojao clan koji kaze da kupac u garantnom roku ima pravo na 3 opcije:
1. da mu se vrate pare
2. da mu se zameni uredjaj drugim ili slicnim, koji opet kupac mora da prihvati kao dostojnu zamenu
3. da uredjaj ide u servis
Glavno je bilo da ti, kupac, biras sta zelis da se desi.

U to vreme sam znao i clan zakona koji to kaze, pa kad sam zeni kupio mobilni, a on nije radio (tj. uzasno sporo se punio), otisao sam u radnju gde je prodavac odmah rekao "nema problema, saljemo ga u servis. Rok za popravku je 30 dana". Zvao sam sefa radnje i samo mu spomenuo taj clan zakona, ovaj je odmah ucutao i pitao me sta zelim. Uzeo sam pare i par radnji dalje kupio isti mobilni za nesto manje pare.

E sad, u medjuvremenu su se stvari promenile i prilicno sam siguran da taj clan vise ne vazi, ali sam takodje siguran da u roku od 7 dana od kupovine mozes da zamenis uredjaj. Po isteku 7 dana ide u servis, sto moze da potraje.
Da sam na tvom mestu, dao bih mu jos malo sanse, pa ako ne proradi kako treba, spakovao bih ga u orig. ambalazu i lepo vratio, zamenio ili trazio pare nazad. ovo sa cuvanjem ambalaze i garancijom je bezveze ali ako je imas, upakuj misa da smanjis raspravljanje u radnji. Pre nego sto kupis drugog misa, proveri kako klikce u radnji. To je sjajan mis - nemoj odustajati od njega samo zbog toga sto si ispao veliki baksuz da naletis na serpa primerak ;)
 
E druze, ne znas koliko si mi pomogao :)

Iz vise razloga, i za zakon, vracanje proizvoda ali i za izbor misa. Imam sve od ambalaze kao i racun. Problem je jedino sto u Jagodini ni jedna radnja nema ovaj mis na lageru pa naracuju iz BG i moram da cekam 2 dana.

U Americi sam vracao sve sto mi se nije dopalo kako radi... sa ambalazom u stotinak delova i rec nisu rekli. Cak ni zasto vracam (da li je falerican primerak ili mi se samo ne dopada) ali to je ipak potrosacko drustvo a ovo banana drzava....

Hvala tebi i ostalima na odgovorima
 
Po novom zakonu (od 1. januara) više nema tih 7 dana ako je kupljeno u prodavnici. Ako se kupuje online (na neviđeno) imaš fore 14 dana da vratiš bez ikakvog obrazloženja i sve jače prodavnice (Gigatron, WinWin, ...) su to jasno objavile na svojim sajtovima i čak ima da se downloaduje formular za povrat robe. Tako da znaš, probaj ljubazno, ali nisu dužni da ti vrate pare, čak mogu i da ti odbiju reklamaciju kao neosnovanu (nema ni popravke) i tada stvar dalje ide samo preko suda. Detalje imaše ovde.
 
Za ovih 14 dana si u pravu, cuo sam se sa gigatronom pre par minuta, ali za povracaj nisi. Prodavac je u obavezi da vrati pare bez da postavlja pitanja u prvih 6 MESECI!!!

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.69.html:303536-Usvojen-Zakon-o-zastiti-potrosaca

5 pasus lepo kaze:
Zakonska garancija za prodatu robu i usluge biće dve godine, a u slučaju nedostatka u prvih šest meseci, potrošač ne mora da dokazuje da nije prouzrokovao taj nedostatak i pretpostavlja se da je postojao u momentu kupovine.

I jos jedna stvar, nema logike da za online kupovinu ima povracaj i to za 14 dana a da za licnu kupovinu nema ni 7, da nema te opcije. To uopste nema smisla.
 
Poslednja izmena:
Nedoumica je resena, evo sta kaze prodavac, kratko i jasno bez objasnjenja u 1000 recenica cisto kako bih pomogao i ostalim clanovima ako se nadju u slicnoj situaciji

From: Crveni Dzin <[email protected]>
To: Stefan Radivojevic <[email protected]>
Sent: Fri, March 4, 2011 3:11:44 PM
Subject: Re: Reklamacija

Postovani, culi smo se sa dobavljacem istog trenutka, nije problem ni
zameniti ni vratiti misa. Inace po novom zakonu kupac ima pravo da
vrati uredjaj 6 meseci bez obzira na razlog, samo sto mu se posle 10
dana racuna trenutna trzisna cena, a ne celokupna suma.
 
Taj pasus lepo kaže "slučaju nedostatka u prvih šest meseci", ovde nema nedostatka, roba je ispravna, da li se čuje klik ovako ili onako to nije neispravnost već se tebi to, eto, ne sviđa (i da sam na tvom mestu i ja bih poludeo, ali tako to izgleda iz ugla prodavca/inspekcije).

Čak da postoji neispravnost, prodavac može da odbije reklamaciju kao neosnovanu i inspekcija je dalje nemoćna, moraš da ih tužiš i da stvar teraš preko suda. Na kraju bi spor verovatno dobio jer zakon kaže "potrošač ne mora da dokazuje da nije prouzrokovao taj nedostatak i pretpostavlja se da je postojao u momentu kupovine", ali da li ćeš zaista to terati za miša koji vredi 85e?

Edit:
Izgleda da novi zakon svako tumači na svoj način. :D


I jos jedna stvar, nema logike da za online kupovinu ima povracaj i to za 14 dana a da za licnu kupovinu nema ni 7, da nema te opcije. To uopste nema smisla.

Možda nema logike, ali je tako, ako je proizvod ispravan, nema vraćanja.
 
Poslednja izmena:
Taj pasus lepo kaže "slučaju nedostatka u prvih šest meseci", ovde nema nedostatka, roba je ispravna, da li se čuje klik ovako ili onako to nije neispravnost već se tebi to, eto, ne sviđa (i da sam na tvom mestu i ja bih poludeo, ali tako to izgleda iz ugla prodavca/inspekcije).

Čak da postoji neispravnost, prodavac može da odbije reklamaciju kao neosnovanu i inspekcija je dalje nemoćna, moraš da ih tužiš i da stvar teraš preko suda. Na kraju bi spor verovatno dobio jer zakon kaže "potrošač ne mora da dokazuje da nije prouzrokovao taj nedostatak i pretpostavlja se da je postojao u momentu kupovine", ali da li ćeš zaista to terati za miša koji vredi 85e?

Edit:
Izgleda da novi zakon svako tumači na svoj način. :D




Možda nema logike, ali je tako, ako je proizvod ispravan, nema vraćanja.

Kapiram tvoj ugao posmatranja i naravno, uvazavam ga (mora da si prodavac) :)

Ali pogledaj odgovor prodavca koji sam ostavio ovde na forumu. Kratko i jasno...

Pozdrav

PS: Problem sa klipa jeste nedostatak proizvoda jer je mehanicki neispravan (iako vrsi posao... i auto moze da ide sa 2 klipa pored 4 mrtva), prilog ovom argumentu jeste i da eto, niko drugi nije imao taj problem (ili svaki 1000, sto znaci da jeste u pitanju nedostatak - ili ti baksuz... zar me treba kazniti zbog toga?)
 
Poslednja izmena:
Jel moguće da ne kontaš?

Ti se ovde pozivaš na neispravnost i prodavac je (na tvoju sreću) prihvatio reklamaciju, odnosno prihvatio je da je taj klik neispravnost. Uporno ti pričam da nije moguće vratiti ispravnu robu kupljenu u prodavnici u roku od 7 dana kao ranije. Prosto prodavac je korektan i to je to, ali da nije taj klik prihvatio kao nedostatak (neispravnost) ne bi mogao da vratiš i uzmeš novac.

Ne, nisam prodavac. :)


PS: Problem sa klipa jeste nedostatak proizvoda jer je mehanicki neispravan (iako vrsi posao... i auto moze da ide sa 2 klipa pored 4 mrtva), prilog ovom argumentu jeste i da eto, niko drugi nije imao taj problem (ili svaki 1000, sto znaci da jeste u pitanju nedostatak - ili ti baksuz... zar me treba kazniti zbog toga?)

Aman, slažem se sa tobom 100%, nema smisla da kupiš premium miša i da se klik čuje kao šerpa. Prvi post u temi nisam napisao da bih te ubedio da miša ne reklamiraš, nego da nastupiš umerno ljubazno i bez pozivanja na zakone jer novi zakon nama potrošačima daje manje nego stari. Između ostalog, sada je veći deo posla prebačen sa inspekcije na sudove, što se zna koliko traje u ovoj zemlji. Tako da, dosta zavisi od koreknosti prodavca, a ti si u ovom slučaju imao posla sa jednim veoma korektnim. :) Isto tako je mogao da kaže "taster radi, miš je ispravan, ne može da se vrati" i šta bi onda radio? :)
 
Poslednja izmena:
Jel moguće da ne kontaš?

Ti se ovde pozivaš na neispravnost i prodavac je (na tvoju sreću) prihvatio reklamaciju, odnosno prihvatio je da je taj klik neispravnost. Uporno ti pričam da nije moguće vratiti ispravnu robu kupljenu u prodavnici u roku od 7 dana kao ranije. Prosto prodavac je korektan i to je to, ali da nije taj klik prihvatio kao nedostatak (neispravnost) ne bi mogao da vratiš i uzmeš novac.

Ne, nisam prodavac. :)

Ok, mislim da nema smisla siriti dalje pricu jer se zasniva na tvojoj odnosno mojoj percepciji ispravnosti. Ja smatram da ovo jeste nedostatak, da je prozivod u nacelu neispravan i da sam ostecen u poredjenju sa ostalim kupcima ISTOG proizvoda, te da mogu zahtevati primenu zakona. Obrni, okreni, nemozes imati valjan i pravilan argument protiv ovoga. Prodavac moze reci da je ovo ispravan uredjan, ali dokazao bih mu da nije uporedjujuci ga sa bilo kojim drugim primerkom.

PS: Pa moguce je da ne kontam tebe ;), ali zato prodavca kontam... lepo je rekao da VRACA NOVAC u roku od 6 meseci jer je takav zakon, uz jednu stvar da ce povracaj biti manji u zavistnosti od trenutne vrednosti (sto se ne gleda ako je povracaj u prvih 10 dana)) Nije on sve ovo izmislio kako bi bio "korektan i fin", lepo je pomenuo da se radi o novom zakonu... Zasto bi smatrao tvoje misljenje pravilnijim od njegovog (prodavcevog) uz svo duzno postovanje (nekazem nista lose za tebe)

Inace apsolutno se slazem sa tobom da ovo jeste jedan vrlo korektan prodavac, da ih je samo vise...
 
Poslednja izmena:
Meni je mis poceo da zeza levi klik u garantnom preiodu. Prodavac je zahtevao da mu demonstriram, i zakljucio da je mis ispravan, iako nije. Jer sto klik zeza to nije smak sveta zaboga. Mozda za njega. A sto mi je kliktao bezveze na sve zivo to nije bitno.

Duga prica kratka, popravio sam mikroprekidac na tom misu i zavrsio posao.
 
Meni je mis poceo da zeza levi klik u garantnom preiodu. Prodavac je zahtevao da mu demonstriram, i zakljucio da je mis ispravan, iako nije. Jer sto klik zeza to nije smak sveta zaboga. Mozda za njega. A sto mi je kliktao bezveze na sve zivo to nije bitno.

Duga prica kratka, popravio sam mikroprekidac na tom misu i zavrsio posao.

Ok, ti si imao malo drugaciji problem, tebi se to desilo za vreme garantnog roka, ja sam ga takvog dobio iz kutije. (da ne zaboravimo da je u pitanju mis od 8500 din). U svakom slucaju, u normalnom drustvu bili bi i ja i ti u pravu....
 
8500 je velika para za mis. Jos da ne radi kako treba. Moj je samo 3000 ali mi nije bilo sve jedno kad se pokvario. Mogu misliti kako bi se osecao da sam dao 8500. I meni smeta kad nesto nije bas kako treba.
 
Ja sam kupio V470 i imam veliki lag. Da li je to Logitech malo poceo da stedi na kvalitetu?
 
Zevs, V470 je bluetooth mis, a na konto visegodisnjeg iskustva sa wireless misevima mogu ti reci da je to tehnologije a ne do samog misa. Tek od skora su wireless misevi za narodne mase poceli da budu na oko lagless...Sto se logitecha tice, njihovi misevi su tek sa serijom nano i unifying risivera postali kao zicne varijante bez laga.
 
Treba ga odmah vratiti nazad
 
Vrh Dno