Šta je novo?

Cyberpunk 2077

Mislio sam generalno na sva smart oruzja. Smart i tech oruzja su ispred ostalih. Smart zaobilazi prepreke, tech puca kroz zidove. Malo mi je to....previse.
 
^ Pa dobro kako protivnicima, tako i tebi, i oni koriste smart i tech oružje...
Znam kad me opuči... :)
 
Ja se trudio da ocistim sto vise side i gigs i sad sam u situaciju da mi je sve high low, low i moderate, pa mi smor. Nisu to dobro rjesili definitivno, morali su to skaliranje tezine da rjese bolje. Da tezina prati tvoj level. Da je odredjena misija high i kad si level 20 i 35. Ovako mi je bezveze. Ako su vec ovoliko misija našopali, onda su morali usporit levelovanje. Ili je igra zamisljenja da uradis 30% side i gigsa. Jos igram na maksimalnoj tezini.
 
Pa uvek je tako u svakoj igri, ako čistiš mapu onda si op, zasluženo :d
 
+1

Igram 50 sati da bi me neki random lik ubio lagano. Pa neće da može :)
 
Poslednja izmena:
Yep... Vezano za to, ali da ne spojlam...
To je baš glupo odrađeno, jer nema baš svako u početnim satima igre da pljune 13k za majicu, koja ne prvi pogled deluje meh, ali za koju tek posle shvatiš da je sa 90 kusur osnovnog armora i 4 mod slota ustvari super item (posebno kad skontaš šta je armadillo mod i kako možeš da ga kraftuješ u rear/epic varijanti, pa ta maja može lako sama da bude blizu 1000 armora)... Ja odlazio više puta na pjac i nema ga... Posle pročitao da nestane...

@whiplasher Skippy se zove pištolj, i pita te da li želiš da podesiš da automatski gađa u glavu ili genitalije protivnika :d

Realno razmišljam sad da opalim New game...
 
Pa uvek je tako u svakoj igri, ako čistiš mapu onda si op, zasluženo :d

Ubi me aman ta temeljitost :) Izgubim volju za igrom da je zavrsim. Prije ovoga igrao Horizon zero dawn i obrisem je na 65-70%, postalo besmisleno igrati. Jedino me odiseja drzala sve do DLC atlantide, tako da mi stoji 97% zavrseno. Posle ovoga idem na RDR2 da se smorim (toliko je sporija) do besvjesti :)
 
^ Nije uvek tako, npr. u Witcheru 3 rešavanje questova i tamanjenje protivnika koji su 5 ili 10 levela ispod tebe (jer ni tamo skaliranje protivnika nije 1:1) donosi 1exp, pa se ti makljaj ako hoćeš, ništa postići nećeš...

Doduše i W3 su u tom pogledu nagrdili, pa ko detaljnije prelazi osnovnu igru, za gotovo sve questove čitavog prvog ekpenžna Hearts of Stone dobija po 1exp...

Ne mogu baš detaljno da se setim, ali od nepunokrvnih RPG igara kao da je Gothic 2 imao dobar balans između napredka, questova i težine protivnika, dakle ni u jednom momentu nije bio ni prelak, ali ni neopravdano težak... U prevodu morao si uvek da se čuvaš i one šugave ptice i vuka i da vodiš računa da se ne zalećeš, ali oni nisu bili nepremostiva prepreka...

Po mom mišljenju open world RPG će uvek imati problem da u nekom momentu postane prelak (taj momenat nastupa ranije što je igrač detaljniji), što nije slučaj sa kvazi RPG (akcionim) igrama "po scenariju" gde je sve ukalupljeno u scenarijo i težina protivnika dozirana iz scene u scenu, pa najčešće progresivno raste kako se igra bliži kraju...

Po meni rešenje za ovaj problem je skaliranje težine protivnika sa levelom protagoniste (naravno ne u odnosu 1lvl za 1lvl), smanjenje broja questova (ili destimulacija igrača da grinduje bro questova kroz smanjenje nagrade za odrađen quest) i balansiranje novca koji se može zaraditi i jačine itema koji se mogu naći i kupiti. Mislim da je bilo igara gde ti trgovci spuštaju cenu po kojoj kupuju nešto od tebe ako im non-stop prodaješ iste iteme, pa je bilo ograničenja kroz novčana sredstva koja trgovac ima na raspolaganju (npr. to su u W3 solidno rešili, pa onda sve bacili u vodu kad su omogućili da se sredstva trogovaca posle određenog vremena resetuju)...

Izvinjavam se za off u drugom delu posta...

EDIT: @wish u CP je realno zanimljiva, "režirane" scne, gluma i glasovna gluma savršene, meni u nijednom momentu niej bilo dosadno, niti sam mislio da napustim igru... Oni side jobs su realno svi na isti fazon, ima par kategorija (ubi tog i tog, ukradi, obezbedi dokaz taj i taj), ali main i side questovi su priča za sebe...

EDIT2: @jorgovan ako nisi prešao igru, i nisi nešto puno odmakao možeš new game, ako si prešao, odupri se druže da sve ispeglaju, nakrcaju modova i ekspanžna, može biti samo još bolje...
 
Poslednja izmena od urednika:
Act 2 sam. Čistim mapu, ne igram main story uopšte... razmisliću. Ionako ovo sada igranje doživljavam samo kao upoznavanje i istraživanje.
 
Ja se trudio da ocistim sto vise side i gigs i sad sam u situaciju da mi je sve high low, low i moderate, pa mi smor. Nisu to dobro rjesili definitivno, morali su to skaliranje tezine da rjese bolje. Da tezina prati tvoj level. Da je odredjena misija high i kad si level 20 i 35. Ovako mi je bezveze. Ako su vec ovoliko misija našopali, onda su morali usporit levelovanje. Ili je igra zamisljenja da uradis 30% side i gigsa. Jos igram na maksimalnoj tezini.
Meni je bas ovako kako je odlicno. Ja se levelujem i budzim iskljucivo zbog tog osecaja napredka u borbi.
 
Pa generalno to je tako u svim igrama, presao sam i W3 i stosta jos. I sve su na kraju prelagane. I u W3 se sjecam da je kraju bila ono, izivljavanje nad protivnicima, sjrcam se nekog armora crvenog da sam nabavio i to je bilo to :) Ali mislim da nije nista islo ovako lagano kao CP. Sve u svemu super igra i svakako preporuka sa moje strane za obrunuti je.

Kako nabiste 3500 armora? Ja sam lev 36, odjeca legendary imam 639 armora :) Jel to negdje kroz perkove za malee combat?

Sent from my IN2013 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Imas modove za garderobu. Ja trenutno imama ukupno 7 slotova na odeci. Kada god naletim na prodavnicu garderobe ja udjem i pouzimam modove. Trenutno mi je armor isto tako ko tebi oko 600 jer su mi svi slotovi prazni. Cekam nekog nesalomivog pa da ubacim 900 armora u par klikova :D

Ima onih modova za garderobu sto ludacki dizu damage i kostaju po 170.000, sta li se tek dogodi kada se ubaci par tih.
 
Poslednja izmena:
Ma imam modove ali razlika izmedju 800 armora i 3500 se ne moze dici ni modovima ni odjecom. Imam nekoliko modova po 120.000, ali velika je razlika.

Sent from my IN2013 using Tapatalk
 
Ne mogu baš detaljno da se setim, ali od nepunokrvnih RPG igara kao da je Gothic 2 imao dobar balans između napredka, questova i težine protivnika, dakle ni u jednom momentu nije bio ni prelak, ali ni neopravdano težak... U prevodu morao si uvek da se čuvaš i one šugave ptice i vuka i da vodiš računa da se ne zalećeš, ali oni nisu bili nepremostiva prepreka...

Po mom mišljenju open world RPG će uvek imati problem da u nekom momentu postane prelak (taj momenat nastupa ranije što je igrač detaljniji), što nije slučaj sa kvazi RPG (akcionim) igrama "po scenariju" gde je sve ukalupljeno u scenarijo i težina protivnika dozirana iz scene u scenu, pa najčešće progresivno raste kako se igra bliži kraju...

Zasto je Gothic nepunokrvni RPG? :)
Glavni razlog zasto open world RPG igre (i ne samo open world, nego svaki RPG koji je veci nego sto developeri mogu da zagrizu pa pribegavaju raznim metodama autogenerisanja kontenta) imaju problem sa tim da postanu prelake je to sto se previse resursa ulaze u nekrucijalne stvari u igri - grafika, sto veci svet (bez obzira sto ce biti poluprazan) i slicno. Kada bi se vise vremena posvetilo gameplayu i balansiranju same igre ona ne bi postala prelaka. Ali nazalost igre prodaju grafika i slicne stvari, a ne izbalansiranost i gameplay. Upravo Gothic je primer kako bi stvari trebalo da se rade. Napravis solidno veliki (ali ne ogroman) svet u kome je svaki detalj dobro promisljen i rucno postavljen na svoje mesto. I onda imas potpunu kontrolu i mozes izbalansirati igru da uvek bude izazovna i da svakim unapredjenjem nekog skila osetis vidljiv napredak i to te jos vise motivise da igras dalje.

Ne bih se mesao u diskusiju na ovoj temi, ali svaki put kad neko pomene Gothic nesto proradi u meni :d I dalje mi je to najbolji RPG ikada, i to ubedljivo.
 
U statsima mi i dalje ne prikazuje neke stvari, stoji 0, iako imam modove te ugradjene.

Skontao sam sta daje armor veliki. Armadillo mod. Iako craftam kao uncomon, baca svaki 3 kao rare, a ponekad i epic :)

Sent from my IN2013 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
@Nothingman delim misljenje :) S tim sto Gothic 3 opovrgava dosta toga recenog ali bez obzira na to presao sam ga cim je izasao a u odnosu na njega je CP pojam ispeglane igre :D

Ontopic : Jel ima nastavak kvesta sa gradonacelnikom ili se zavrsava sve razgovorom u parku?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
U statsima mi i dalje ne prikazuje neke stvari, stoji 0, iako imam modove te ugradjene.

Skontao sam sta daje armor veliki. Armadillo mod. Iako craftam kao uncomon, baca svaki 3 kao rare, a ponekad i epic :)

Sent from my IN2013 using Tapatalk

^ Pa napisao sam par postova iznad...

Inače danas sam odigrao dva od tri moguća kraja.
Svaki od ta dva kraja se još grana na po još jednu pod opciju.

Realno krajevi su ludnica.
Prvi kraj koji sam ja odabrao traje oko 45min, drugi sat i po.

Kao prvi odigrao sam merc kraj u Džonijevoj koži, osveta se služi hladna. Ovaj kraj koji je solidan, ali prilično očekivan, ako izuzmemo klifhenger na kraju.
Drugi koji sam odigrao je CORP kraj, koji je O D L I Č A N, tuga šta ostade od Vi legende Night City-ja. Bez obzira na tu žal, mislim da taj kraj najrealnija opcija kojoj bi pribegli gotovo svi u potrazi za tračkom nade da spasu svoj život. Tu se jasno prikaže sva dvoličnost i ljigavost korporacija. Ostao mi je još nomad kraj.

EDIT: @sajlonac Za kvest sa kandidatom za gradonačelnika
Ako mu kažeš istinu, da su ga špijunirali, da je njegova žena znala za to i molila te da to prećutiš, on totalno isparanojiše, sav je u teorijama zavera, ne veruje nikome, misli da ga žena truje, da lekari lažiraju izveštaje, da mu se razgovori prisluškuju. Ne znam šta bude ako mu prećutiš punu istinu o prisluškivanju, možda nastavi kampanju i izaberu ga za gradonačelnika. :)
 
Poslednja izmena od urednika:
@kure1982 - nisam citao spojler *mjau**mjau**mjau* :D
 
@kure1982
Ja sam mu rekao sta ga je snaslo ali mi nije delovao tako paranoican, vise je rekako kako nema nameru da se preda vec hoce da ide do kraja i da ih otkrije, kao igrace njihovu igru i dalje a ovamo ce kao da pokusa da ih otkrije. Mora da nismo bas na isti nacin vodili razgovor sa njim :) Dobar kvest. GIG-si me smaraju, main je super i ovi side koji su u stvari na ovaj ili onaj nacin povezani sa glavnom linijom. Ostalo, tipa tuce, encountere, trke... ne igram :D
 
E sad je vec druga prica :)
 

Prilozi

  • CP2077.jpg
    CP2077.jpg
    694.3 KB · Pregleda: 198
E sad je vec druga prica :)
U bravo matori, super jašica...
Praktično si našao najbolju jaknu (ne znam koja je i gde se nalazi bacićeš mi info u spojler da imam za drugi prelazak) i najbolju majicu sa po 4 slota za modove...
Po meni si malo preterao sa armadillom.
Ja sam išao logikom, da prvo popunim sve imuniti modovima (bleed, burn, poison, shock) a preostalo crit i to onaj mod koji daje 30% crit dmg i 15% crit chance, ostalo rare/epic armadillo.
Oni modovi za povećanje stamine, oxy i nosivosti, su potpuno beskorisni...

Po meni je velika glupost što nisu ograničili korišćenje itema, ne samo levelom, nego i atributom, pa da npr. lik koji nije ulagao u body ne može da nosi neki sledgehammer, heavy jacket i sl...

Takođe, glupo je da ja koji nisam uložio ni perk u guns i handguns, rokam kao lud, pogađam pticu u letu, umesto da mašim... Praktično perkovi samo dižu dmg, crit i sl... Ja bi korišćenje nekog itema uslovio posedovanjem perka... Nemaš neki handgun perk, zaboravi na korišćenje boljih pištolja dok ga ne otključaš, možeš koristiti samo osnovne... Nemaš neki melee perk, ne možeš da koristiš ništa složenije od nožića za puter... Isto tako sa netrunner opcijama, imaš nizak INT (kao moj lik npr.) ne možeš da koristiš nijednu opciju osim osnovne, ne možeš da hakuješ opremu i protivnike i to je to, pa ti uloži ako ti treba... Takođe, kao u Fallout 2, ja bih veći INT nagradio sa više perka i više opcija pri dijalogu, jer je to i logično...

To će sigurno doterati, ako ne oni, onda moderi...

@sajlonac
Samo ti igraj isparanoisaće se on (doduše tek kad budeš gledao CREDITS)...

EDIT: @Nothingman, ma ja sam i spomenuo Gothic (1 i 2, trojka je bila toliko bagovita da je nisam ni igrao) jer mi je jedan od najboljih, i što ti kažeš prava je mera između skriptovanog RPG-a po scenariju i open world RPG-a...
 
Poslednja izmena od urednika:
Ma ovo samo nabacao da vidim mozel doci do 3000 armora :) Jakna je u misiji gigs gdje kradem neku gitaru iz nekog hotela. U kutu sobe u kutiji je jakna.
Burn i Shock damage imam kroz implante, i imam neki mod legendary sa nekim imuniti, ne znam tacno koji. Cudno mi sabira cir chance 15% i 30% crit damage. Da mi po 2x ja mislim, tako da imam 30% crit chance i 166% crit damage.
Dosta legendary itema ima po mjestima tipa krovovi zgrada, napustene kuce, fabrike,... Ko zna sta sve i gdje ima.....
 
Poslednja izmena:
Ma ovo samo nabacao da vidim mozel doci do 3000 armora :) Jakna je u misiji gigs gdje kradem neku gitaru iz nekog hotela. U kutu sobe u kutiji je jakna.
Burn i Shock damage imam kroz implante, i imam neki mod legendary sa nekim imuniti, ne znam tacno koji. Cudno mi sabira cir chance 15% i 30% crit damage. Da mi po 2x ja mislim, tako da imam 30% crit chance i 166% crit damage.
Dosta legendary itema ima po mjestima tipa krovovi zgrada, napustene kuce, fabrike,... Ko zna sta sve i gdje ima.....
Bio, odradio, nisam video jaknu... :) *mjau**mjau**mjau*...

EDIT: Da sa crit su takođe napravili potpunu svinjariju... Ništa se ne sabira kako treba, tj. ne iskazuje se, ali pošto mi je sada svaki power udarac katanom krit, vidim da deluje...
 
Poslednja izmena od urednika:
U kutu te sobe u kutiji :)
Cek, jel to znaci da mogu vise od 2x po 15% crit chance da stavim? Da prikazuje 30% u stats, a da je recimo 45 ili 60?

Sent from my IN2013 using Tapatalk
 
Verovatno...
Ja nisam probavao, jer imam već 15% crit chance na taj mod, plus 25% na perkove, plus 25% koje daje samo oružje...
I meni iskazuje 35% crit chance, ali je u realnost skoro svaki udarac je crit, dakle cenim da radi tih 65% (15+25+25)...
Što se tiče crit dmg tu je katana potpuni OP, jer perkovi daju nekih 30% crit dmg na osnovni DPS, pa samo oružje 650%, pa još onaj kontra perk još 300%... Ja sad redovno isporučujem 160k crit dmg (i to high level likovima na very high težini), a iz kontre bi ta cifra bila još puta 3, jedino što na kontru moram da navučem nekoga melee protivnika a i teško je ubosti tajming...
 
Ja sam od starta krenuo na range stil igranja i ostao na tome, tj nisam htio da razvodnjavam perkove. Bilo je ili ili, tako da sam nabio max sve za ass rifle i smg i tech. Sledeci put ako krenem ikad new game, bice full malee vjerovatno. Sto se tice legendary maje, ima jos jedna, tj nasao sam jos jednu sa 4 slota kad sam radio neke assaulte. Poslacu ti na pp gdje je.
 
Poslednja izmena:
Lepo...

Koji je ovo automobil na 0:46?
https://youtu.be/nd_XFgW1kl0

Ja ne pamtim da sam takav automobil video...

Cini mi se da je Outlaw GTS, moze da se kupi za nekih 60k.

Jel imao jos neko problem sa muzikom na radiju? Kod mene gotovo da se ne cuje kada udjem u kola. Cujem je tek toliko da znam da radi, ali jedva. Menjao one sound presete u settingsu, ali nista nije uspelo. Ne znam sta je u pitanju, inace koristim jedan tower zvucnik.
 
Prešao i Nomad kraj... Dakle brat, bratu za 75 sati igranja (neki krajevi su 20tak minuta kraći, ali cela igra i svaki od krajeva u proseku 75 sati), mada sam u realnom životu ulupao sigurno 100 sati... Lvl 44 od mogućih 50.

Što se tiče Nomad kraja i taj kraj je ok, ima svoju poentu, daje neke odgovore i postavlja nova pitanja.

Kad bih morao rangirati, krajeve bih rangirao:
1. CORPO
2. Nomad
3. Merc

Znam da se mnogi neće složiti ali Corpo kraj, iako najnepovoljniji i potpuno ne happyending, je po meni najrealniji, otkriva neke segmente priče koje u drugim krajevima ne možeš ni naslutiti Tipa da je Yorinobu Arasaka ubio svog oca želeći da na taj način preuzme Arasaka korporaciju i jednom za svagda je spreči da eksploatiše ljude, praktično želeći da time ispuni svoj san iz mladosti kada je pobegao i živeo sa nomadima u okolini Neo Tokija, a u tome je sprečen kada su mu Jackie i V ukrali relic shard... To da ga njegovo rođena sestra ubija, a telo mu zauzima shard ubijenog oca diktatora, a V postane eksperimentalni kunić, slomljene kičme, maltene nesposobna da se pobuni, i pristaje na sve samo da sačuva šansu da živi, stvarno nije holivudski kraj... I na mene je ostavio najveći utisak... Nisam isprobao niti jedan kraj sa Džonijem... Pošto u sva tri kraja ima podopcija da se umesto V, Džoni vreti u njeno (njegovo) telo...

Igra ima dosta mana:
1. nebalansiranost oružja,
2. neznatan uticaj atributa i perkova, jer maltene sa svakim buildom možeš sve (ili ne baš sve, ali 90% svega), pa dolazimo do glupih situacija gde nejaki netrunner sa 3 body može da nosi sledgehammer i heavy armor, a da neo samuraj koji nije uložio niti jedan per u vatreno oružje opušteno prangija i pogađa, da liks sa INT 3, hakuje najsloženije sisteme i ulazi u glave protivnicima i zeza se sa njihovim umovima...Tu treba uvesti restrikcije u korišćenju oružja ukoliko se nema određeni nivo atributa, a delimična nemogućnost da se oružje koristi u punoj meri i efikasno, ako nedostaju bitni perkovi... Isto tako za cyberwear i netrunner modove... Pa ti ulaži u neki segment ako hoćeš da budeš efikasan u tome...
3. neizbalansirana težina (prešao na very hard) i nemam baš nekih bitaka za pamćenje u smislu izazova...
4. blisko sa tim vezano, vrlo slab AI protivnika,
5. poneke grafičke mane i bagovi,
6. repetativni side jobovi (ne side questovi, oni su mahom odlični),
7. pojedina grafička rešenja se jednostavno ne uklapaju ili su loše odrađena (npr. vozila i ljudi mahom "klize" po podlozi, nema se osećaj realno kontakta njihovih točkova ili stopala sa podlogom),
8. fizika i ragdoll je uglavnom prosečan,
9. ponašanje i reakcije policije i NPC-a na svet oko njih su uglavnom presmešne tj. neuverljive,
10. dosta loša upravljivost vozila u M&K kombinaciji, možda je bolje na džojpedu...

Neko bi sigurno naveo i neoptimizovanost, ali ja stvarno od starta nisam imao niti jedan problem sa tim. Nigde nije seckalo, kočilo i sl, nikad me nije izbacilo iz igre i sl...

Ogromni plusevi:
1. Zvuk, muzika i glasovna gluma,
2. scenario, priča, main i sporedni questovi (neki likovi su stvarno nezaboravni),
3. svet, počev od reklama, parola, postere, sve je stvarno sjajno, pojedine fiktivne muzičke grupe su bolje od stvarnih,
4. grafika uglavnom briljira,
5. dizajn i animacija NPC likova je mislim do sada neviđen, bez obzira što je interakcija sa njima prilično rudimentalna... Drug koji svira gitaru mi je rekao da NPC koji sviraju gitaru prstima pogađaju prave akorde pesme...
5. i ponovo priča tj. atmosfera koja stvarno "drži" igrača, čak i one koje ne vole ili nisu upoznati sa cyberpunk svetom i literaturom...

Sve u svemu, po mom mišljenju, igra godine, lagano...

Ja ću je sigurno još bar jednom odigrati, neku GOTY verziju sa brdom najboljih modova, jer iako sam igrao jako detaljno imam osećaj da neke stvari nisam ni zagrebao...

Zavidim onima koji još nisu odigrali...
 
Poslednja izmena od urednika:
Nazad
Vrh Dno