Kako fino i koncizno napisano, ubodena sustina i ono sto sam ja pokusao da napisem kilometarskim postom.Pa kad čitaš sve ono što su pričali o igri u deceniji pre nego je izašla, delovalo je tako.
A onda shvatiš da je to, za CDPR, preambiciozno i pitanje je da li bi ikada, ne samo završili, nego uopšte i uspeli da to naprave.
Ne shvati me pogrešno, potpuno se slažem, ja sam igru krenuo i dugo se trudio da igram stealth i kao pacifista, ali što kažeš, nema nikakvog smisla igrati tako, nema nikakvog razloga za tim... I to je velika šteta.
Kad pogledam Night City, zapravo vidim temelje nečega što je moglo biti izvanredno.
I rekoh jednom, vidi se koliko su stvari isekli, izbacili, odustali i na kraju išli logikom daj da izdamo igru....
Bilo bi super da možemo da profilišemo svog lika, da biramo načine kako ćemo da igramo i da na osnovu toga snosimo posledice, TJ. budemo nagrađeni, ali.....
Toliko je prilika propušteno i sa life paths, to su u samoj osnovi mogla biti tri poptuno različita prelaska igre....
Meni je CP odlična igra, ali isto tako i propuštena šansa da bude legendarna, a ima sve osnove za to.
I Phantom Liberty je odličan DLC, ali i posle njega ostaje taj isti žal šta je ovo moglo i trebalo da bude....
Ronin je napisao je sporedni kvestovi "gigs".Ne znam samo kome su side misije lose?
Side misije u ovoj igri su meni bile super i ukupno bolje od main misija.
Gde to imaju neke mnogo bolje side misije, da bi se za ove reklo da su lose?
Od nekih cak zavisi i koji kraj igre dobijete.
Takodje ima dosta contenta u igri koji je drugaciji ili cak i zakljucan u zavisnosti od prethodnih odluka.
Pre bih ja rekao da vi niste ovo puno igrali, da ste protrcali kroz igru trazeci bagove.
Upravo to, ja nisam mogao da igram drugi prelaz jer sam shvatio da nemam vremena da prolazim kroz sve to ponovo, bas je smaranje.Inace je mozda bolje bilo da sam odmah uleteo u DLC, prevelik je poduhvat ponovni prelazak jer cak i za 2. prelaz sa drugacijim izborima postoje neke misije koje jednostavno zelim da preskocim...
Bas kao sto rece kolega gore neke sekcije su previse razvucene - primera radi VDB questline traje lagano 1-1,5h mozda i vise, zbog de facto 3-5 spojene misije/segmenta (kapela, GIM, kapela/flashback + VR segment).
Sto je i vise nego dovoljno za jednu sesiju igranja...
I feel you....Ja bukvalno krecem sa Dogtownom, ali je izgleda bolje da sacekam patch dok ne ispeglaju par stvari kao npr.
Delamain misija npr. u Arroyo onaj tribute deo za Grove Street, desilo mi se da sa autom propadnem kroz put/teksture i upadnem u infinity loop propadanja ispod mape, pritom je igra odradila quicksave i da nisam imao noviji save pre toga, verovatno bih digao ruke od igranja.
Inace je mozda bolje bilo da sam odmah uleteo u DLC, prevelik je poduhvat ponovni prelazak jer cak i za 2. prelaz sa drugacijim izborima postoje neke misije koje jednostavno zelim da preskocim...
Bas kao sto rece kolega gore neke sekcije su previse razvucene - primera radi VDB questline traje lagano 1-1,5h mozda i vise, zbog de facto 3-5 spojene misije/segmenta (kapela, GIM, kapela/flashback + VR segment).
Sto je i vise nego dovoljno za jednu sesiju igranja...
Sa svim sporednim misijama i questovima, nekih 3/4 igre pre nego sto se dogura do DLC-a (iako moze da se proleti) - potrebno je dobrih 60h
Ako se izbace gig-ovi, koji inace i nemaju uticaj na glavnu pricu osim manjih item nagrada (odnosno veceg po zavrsetku celog fixer gig line-a), neki imaju i manji znacaj nego pre 1.6v, moze sigurno da se "sasece" jedno dobrih 20-25h igranja/grind-a.
Znam sta je napisao, i ako je on pogresno citirao Yojinbov post gde je on pricao o nacinu resavanja, a Ronin nastavio kao da su side gigs i side quest ista stvarRonin je napisao je sporedni kvestovi "gigs".
Pre će biti da si ti odradio tl;dr jer mu je post bio dugačak. 😁
Sve u svemu, covek je proveo preko 200 sati u igri koja je vise action RPG nego life sim i naravno da ga je smorilo i da je poceo da trazi viseSta god da radis u ovoj igri sve jedno je, nista se ne menja u open worldu. Main quest ima tih par izbora i samo se tu odrazavaju. Nije to dovoljno, makar za mene i ono sto bih ja zelio da vidim u "next gen" open world igri. Jednostavno svi ti sistemi su na "zastarelom" nivou, kao sto smo se sprdali sa Starfieldom i ovde je skoro pa identicna situacija.
@Matches Malone - imas temu na redditu koliko je lose odradio VA.
Reeves jeste dobar lik, ali pametan nije. Mekkonahju je recimo Tesla za njega, sudeci po mnogobrojnim konferencijama i apstraktnim razmisljanjem.
I ovaj izgled ne znam kako je iko pri zdravoj svesti i bilo kakvoj pameti mogao da dozvoli.
Pogledajte prilog 423686
Verovao ili ne, meni Sajberpank bolje legao nego WitcherKo drugi nego studio, sto dovoljno govori kakvi emo hipstercici rade u istom i zasto treba biti vrlo obazriv sa buducim CDPR naslovima...
Ponovoljeno je vise puta da ekipa koja stoji iza Witcher serijala nije vise u kompaniji.
Ne znaci da nece izbaciti dobre igre, samo smatram da nece biti vise vanserijskih - sto je i za ocekivati, svi veci studiji su prosli kroz taj ciklus i lagani (ras)pad posle nekih 8-10 godina.
Mogu da imam i feljton u Politici o tome, svejedno mi je, meni se dopada kako je odradio posao. 😁@Matches Malone - imas temu na redditu koliko je lose odradio VA.
Reeves jeste dobar lik, ali pametan nije. Mekkonahju je recimo Tesla za njega, sudeci po mnogobrojnim konferencijama i apstraktnim razmisljanjem.
I ovaj izgled ne znam kako je iko pri zdravoj svesti i bilo kakvoj pameti mogao da dozvoli.
Pogledajte prilog 423686
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari