Šta je novo?

Cryostasis

starac

Čuven
Učlanjen(a)
13.01.2005
Poruke
5,196
Poena
515
Ukrajinski razvojni tim Action Forms radi na akcijskoj horor igri nazvanoj Cryostasis: Sleep of Reason u kojoj glavni lik Aleksandar Nesterov provodi vrijeme na brodu. Brod je zapravo ledolomac zarobljen u ledenoj pustari, a Nesterov je meteorolog koji boravi negdje u Arktičkom krugu.

Osim klasične borbe posebno je zanimljiva mogućnost ulaska u tuđa sjećanja nazvana Mental Echo. Finta je u tome da kad ste u nečijem sjećanju, možete promijeniti prošlost, a time se ujedno mijenja i sadašnjost...

http://www.action-forms.com/games/cryostasis/cryostasis.htm
 
Lepo zvuci na papiru, a i scrshotovi su vise nego korektni! Samo da se ne dogodi jos jedan STALKER

A to sto su nazi igre skovali od zvucnog i znacajog "Cry" i od lukavog "ostasis" c ili razbesneti EA, pa ce ih ovi tuziti, ili ce ih EA kuiti, ako se njihov proizvod zaista pokaze obecavajucim. U svakom slucaju oni shotovi sa sajta su svi iz jedne prostorije...
 
Poslednja izmena:
Dobro si to primjetio.
Prije da će ih EA kupiti. To im je prešlo u naviku.
 
aaaa NABILDOVANI ZOMBI ! :D To se trazi ! Skrenovi deluju stvarno ok.

kada palniraju izlazak vesti o preliminarnom datumu izlaska same igre ?! :p
 
Interesantno, nema sta. Pitanje sta ce biti krajnji rezultat...
 
Hm, zasto mi Cold Fear pada na pamet kad procitam koja je prica!?:d
Elem zasto 99% FPS-ova, mora da se desava u zatvorenim, polumracnim prostorima?
Screen-ovi izgledaju ok ali ....
 
Zato sto je mnogo tezenapraviti engine koji renderuje velike otvorene povrsine... Drugi razlog je sto klaustrofobicnost uvek doprinosi intenzivnijoj horor atmossferi... nemas gde da pobegnes i gde da se sakrijes!
 
i zaboravio si da : Nabildovanom zombiju treba mnogo manje AI rutina da se snadje u uskom hodniku nego u recimo sumi.
 
Nedjo je napisao(la):
Zato sto je mnogo tezenapraviti engine koji renderuje velike otvorene povrsine... Drugi razlog je sto klaustrofobicnost uvek doprinosi intenzivnijoj horor atmossferi... nemas gde da pobegnes i gde da se sakrijes!
Pa uglavnom velika vecina kupuje licencu za vec postojeci engine, tako da sa te strane nemaju problem pravljenja istog od nule. A izgleda je u modi da se prave horori, jer ima manje posla oko prostora i Ai rutina?!
Izgleda da cu cekati novo cedo Crytek-a. Ako uopste bodem mogao da ga teram:wall:
 
Poslednja izmena:
Scena sa kravom je :d ali ne deluje uopste lose
 
AI je glup ali pametno iskoriscen jer trosi manje CPU.
To se zove racionalna potrosnja energije, nema rasipanja na lampe i klima uredjaje, ovakve igre se i igraju nocu zar ne?
Nivoi su naravno cista kopija CRY/DOOM/YOU NAME IT/ da bi se developeri brze vratili na posao zastite suma u Indoneziji.
Kad malo bolje razmislim, lepse bi se proveo tamo nego okruzen ovom nanotehnologijom kuci, samo treba da odredim neki cilj tipa: naci UFO koji po svim predvidjanjima treba tamo da padne jer ma koliko oni bili napredni Zemlja je maler i ima da se ubejs...
Ko zna kakve graficke peglaju vanzemaljci, nabacim neku nAltien na ovaj moj bojler da me vidi Crysis...
 
Kako ti kazes... :D

ON: Meni se svidja level design, kao sto Nedjo rece tako i treba da izgleda horor igra, necu valjda da je igram na ostrvu medj. palmama ???
Ne dopadaju mi se protivnici tj. njihova "pamet" kao i sama mehanika borbe, moguce i da je ovaj lik sto demonstrira neka vuna, videcemo...
 
Poslednja izmena:
Obecjawa. Ali shto ne wolim one shto idu chetworonoshke,nema smisla..... U condemned-u sam se prepadao non stop kad mi prodje ona budala shto puzi tako...
 
Cryostasis Progress Report
This atmospheric game gives off vibes of being a Russian BioShock.
So it was a short demo, but there was an unmistakable BioShock vibe to it, so there's plenty of potential here. The visuals are lavish with postprocessing effects to give everything a grainy look that seems fitting for the setting. Plus, there are elaborate physics that involve stuff melting, which is something that you don't hear about in many games. Cryostasis will ship for the PC later this year.

cryostasis-20080606004811377_640w.jpg
 
Poslednja izmena:
Meni se igra chini skroz OK,mislim iskusno je to shto se helti pune kod lampe, kao chovek se greje, e sada AI je malo glup, mislim umesto da nastavi da puca on dodje da ga udari a ovaj to izbegne, a najjache u onom gp klipu je bilo kada je usho u kravu, tako da se nadam da ce igra obilovati crnim humorom.
 
AI je glup i u doom3, quake4, cod4, Prey, Gears of war, Bioshock i prakticno u svim igrama koje se ne zovu F.E.A.R., bezumne pucacine su ili nisu nastrojene SP kampanjama. Tako da ne vidim da ce to biti neki problem u ovoj igri...
 
AI je glup i u doom3, quake4, cod4, Prey, Gears of war, Bioshock i prakticno u svim igrama koje se ne zovu F.E.A.R., bezumne pucacine su ili nisu nastrojene SP kampanjama. Tako da ne vidim da ce to biti neki problem u ovoj igri...

Normalno i preko potrebno ... Pazi ... da je AI odlican ... tesko da bi iko od nas zavrsio igru do kraja :d zamislite da neko pametniji od vas ceka sa druge strane ;)

A i tu je kvaka 22 ... kako zavrsiti igru sa odlicnim AI ... kako bi programer mogao da pretpostavi kako ce se igra i zavrsiti :trust: sto implicira da AI mora da bude nizi od vecine prosecnog AI sto implicira da je manji od 80 :d :d :d
 
Normalno i preko potrebno ... Pazi ... da je AI odlican ... tesko da bi iko od nas zavrsio igru do kraja :d zamislite da neko pametniji od vas ceka sa druge strane ;)

A i tu je kvaka 22 ... kako zavrsiti igru sa odlicnim AI ... kako bi programer mogao da pretpostavi kako ce se igra i zavrsiti :trust: sto implicira da AI mora da bude nizi od vecine prosecnog AI sto implicira da je manji od 80 :d :d :d

Brate :D
 
Normalno i preko potrebno ... Pazi ... da je AI odlican ... tesko da bi iko od nas zavrsio igru do kraja :d zamislite da neko pametniji od vas ceka sa druge strane ;)

A i tu je kvaka 22 ... kako zavrsiti igru sa odlicnim AI ... kako bi programer mogao da pretpostavi kako ce se igra i zavrsiti :trust: sto implicira da AI mora da bude nizi od vecine prosecnog AI sto implicira da je manji od 80 :d :d :d


Mislim da ce gx-x imati problema da zavrsi igru :-devil-: :d :p.
U sto bih ja voleo jos jedan Condemned (clon), dok ne izadje, nadam se, 2.deo Condemned-a.
 
Poslednja izmena:
Mislim da ce gx-x imati problema da zavrsi igru :-devil-: :d :p.
U sto bih ja voleo jos jedan Condemned (clon), dok ne izadje, nadam se, 2.deo Condemned-a.

Mislish pogresno :) GX-X je veteran brzih refleksa i sve igre su mu smesne ako nisu na hard. Ja railom u Q3 skidam efikasnoscu od 65% (sto je mnogo) tako da mi je FEAR AI target practice jer sam mnooogooo brzi od njih. Ko ne veruje nek digne q3 mapu i posalje mi invite.

Sad ozbiljno. Da bioshock ima botove na nivou FEAR-a i "normal" bi bio prilicno tezak...

edit: ne salim se za Q3, ako ima izazivaca - bring it on ! Ne igram samo protiv dve osobe: DR!PAC i SILVERN
 
Poslednja izmena:
Sad znam koga da smaram sa Q3 kad nemam pametnija posla:D
 
Cini se mali fps na onom snimku sa efektom topljenja :)
 
Ako su i ostali filmici capture-ovani u ovolikoj rezoluciji (kao taj sa topljenjem), nije ni cudo sto je low-fps ;) ...mozda ako neko izbaci neki fensi gif pa da se malo lozimo :D
 
Ja sam resio da okusam srecu sa ruskom verzijom...

Za pocetak, po nacinu igranja prilicno podseca na Penumbru. Garfiku ne mogu mnogo da kometarisem, posto je jedva igram na low, mada mi ovako ne deluje lose. Cesti su fleshevi koji Vas bacaju u ulogu nekog drugog lika, nesto kao dve paralelne radnje. Za sad obecava, ali cemo da vidimo...
 
Nazad
Vrh Dno