Šta je novo?

Cronos: The New Dawn

Cronos: The New Dawn Hotfix 1 Release Notes​

Critical Issues Fixed:
  • Fixed a crash that could occur during one of the optional dialogues with the Warden;
  • Fixed a save compatibility issue that could prevent the barricade in the church bell tower from opening;
  • Fixed a save compatibility issue that could block progress when opening the church doors after solving the puzzle;
  • Fixed an issue where the game could freeze when listening to echoes, travelogs, or audiologs in the Japanese translation;
  • Fixed a save compatibility issue where the Pathfinder could disappear during a boss fight and not reappear after loading a save;
  • Fixed an issue where saving and loading multiple times in Edward’s apartment could cause one of the elevator window panels to move into the corridor, blocking player progress or access to optional areas;
  • Fixed an issue where the autosave would not trigger when entering the basement in the Apartment Zone (Past);
  • Fixed an issue where the autosave would not trigger after defeating the boss in the Apartment Zone (Future) if the player had already unlocked the related achievement;
  • Fixed an issue that caused Lumen GI artifacts when changing the graphics preset from Very Low to any higher setting;
  • Fixed an issue where enemies could get stuck in place if they did not have a valid path to the player.
Minor Issues Fixed:
  • Fixed an issue where weapons bought at the workstation did not count towards the “The Boon of the Relics” achievement;
  • Fixed an issue where the Pathfinder achievement would not unlock if the player skipped the cutscene before the 15-second mark of the “returning from church” sequence;
  • Fixed an issue where the Pyromaniac achievement would not unlock for some players;
  • Removed several fear traps that were located under the floor in the church zone;
  • Fixed an issue where the Arbalest picture was not visible in the shop after starting New Game+;
  • Fixed an issue where an empty popup saying “New content unlocked:” could appear when launching the game;
  • Fixed an issue where visible banding could be seen in the pause menu on HDR screens;
  • Fixed an issue where Flamethrower/Torch input binding would not display if assigned to the F key;
  • Fixed an issue where loot crates near Jędruś’s store could not be destroyed with melee attacks;
  • Fixed an issue where the HDR calibration screen displayed differently in the Main Menu compared to the Pause Menu.
Quality Of Life Improvements:
  • Added an additional autosave before the brothers’ cutscene in the factory;
  • Added an informational screen at the start of New Game+ to let players know their equipment is available in the stash;
  • Improved EULA scrolling before the Main Menu and removed unnecessary text markers.
 
koristi jeftin horor, i oseća se da je "AA" igra, primer uzimaš ključ i odjednom imaš neprijatelja za pucanje bohooo :D kao neke igrice iz 2010.

igra zauzima samo 20GB, zato sto mapa je dosta linearna i skoro ista celo vreme.
sviđa mi se misterija (i naravno pitanja koja su ostala neodgovorena), muzika, i cijeli taj osećaj 1980-ih.. kako i mislim da sam već rekao, veliki deo priče je kroz audiologove i tekstove za čitanje

AA je koliko i bilo koji Dead Space, Resident Evil ili Silent Hill, jer kao što rekoh to je taj fazon. Inače igra je baš tako i napravljena i koristi iste fazone i mehaniku, a da bi skontao priču do kraja potrebno je da vidiš tzv. kraj C, odnosno 3. završnicu koja se otvara tek nekon drugog igranja tzv. Game + varijante, što je isto fazon koji sam video u nekim starijim RE igrama koliko se sećam. Naki delovi priče su namerno ostali nedorečeni, ali meni se to baš dopada. Jedan od epskih momenata je recimo završnica Karpenterovg filma The Thing (Stvor), koja ti ostavlja prostor za ličnu interpretaciju. Ista stvar je reklo bi se napravljena i ovde. Priča je svakako neobična i neki moj utisak je da je tu bilo prostora za slojevitiju građu od ovoga što su nam plasirali na kraju kao nekakav rasplet. Ali opet, možda su to namerno tako odlučili da urade kako bi im ostalo dovoljno materijala za potencijalni nastavak, koji će se najverovatnije desiti.
Što se tiče bagova, naleteo sam na nekoliko manjih i fino je da su brzo ispravili dosta toga. Takođe mi je igra ne jednom mestu pucala nekoliko puta u nizu, ali ispostavilo se da je to zbog nekog od Rehade modula. Nakon što sam izgasio Reshade na tom mestu, sve je bilo OK.

Inače pri kraju igre u podzemnim sobama gde nailaziš na gomilu mrtvih prethodnika razbacanih po sobama, moguće je iz jednog preuzeti esenciju. Problem je što je naziv osobine ispisan ciframa: 4368616e6365 746f 6465616c 6d756c7469706c696564 64616d616765

Kada se niz malo pažljivije pogleda može se zaključiti da je reč o hexadecimanim vrednostima. Nakon ubacivanja u hex to string converter dobio sam sledeći tekst: Chance to deal multiplied damage
 
Poslednja izmena:
Zavrsih je. Moze slobodno u Souls Like kategoriju - zavrsni bosovi su bas bili teski. Vise mi se svideo Callisto Protocol.
 
Ovaj glavni junak mi deluje kao brat od tetke Limenog iz Bajošoka 😁 (slabija ver.)
 
Ovaj glavni junak mi deluje kao brat od tetke Limenog iz Bajošoka 😁 (slabija ver.)
Očigledno je to bila inspiracija ili bolje rečeno starting point za konačni dizajn, kao i još neka rešenja koja su plasirali tokom gejmpleja za šta bi se mogao reći da su već viđena u nekim drugim igrama. Otvori na kacigama su takođe vrlo sugestivno rešeni, a za ovo bih rekao da im je osnovna inspiracija bio izvestan set Gigerovih slika. Ima tu još dosta toga što će ljudi koji se bave izradom koncept art-a svakako uočiti i prepoznati uzore. Ipak mora im se priznati da su prilično efektno skockali sve komplet, a sama izrada 3D modela je kao što sam rekao vrhunska. Naravno bilo bi lepše kada bi makar manji studiji vrbovali neke individualce koji imaju izrazito autentičan lični rukopis, jer bi sa tim dobili nešto potpuno drugačije od rešenja koja podsećaju jedna na druge. Nažalost moram da konstatujem da iz nekog razloga to još uvek nije slučaj. Taj izrazito umetnički pristup više idejno orijentisan ponajviše nedostaje u industriji u ovom momentu i možemo samo da se ponadamo da će se to promeniti u nekom momentu na bolje, te da će individualnost i orginalnost dobiti malo više prostora i značaja. Jer dok se to ne desi, imaćemo uglavnom igre koje su delimično copy - paste varijante manje ili više modifikovane. Ali kako ne bih da idem u "off" sa ovim, ostavićemo to za neki drugi put i neko drugo mesto... ;)
 
Nazad
Vrh Dno