Šta je novo?

crkla plazma od 63", sta dalje ?

Ako igde piše, to mora biti u Zakonu o zaštiti potrošača !

EDIT: Evo ga... Mada je u izradi novi ZZP...
capture3t.png


EDIT2: Dal sam brz :)
 
Poslednja izmena:
Ovo je važeći zakon?
 
^^ Ovaj hint se odnosi na prodati proizvod. Ne na servisirani.

E sada, što se garancije tiče, i ja nešto kontam da kupac ne bi smeo da ima nikakve troškove prilikom popravke u garantnom roku, a tu spada i transport. Recimo, šta da je kupac daleko od Beograda?!? U nekim garantnim listovima koji su mi prošli kroz ruke je pisalo da troškove transposporta snosi servis ali kada je došlo do toga da mi treba servis u garantnom roku, bilo je: "pošaljite post expresom". To mi se baš nije radilo pa sam nosio sam. Al' dobro, nije ni bilo ništa teže od par kila.

Stvarno, šta bi bilo da je taj TV prodat nekome bogu iza nogu?
 
Ako igde piše, to mora biti u Zakonu o zaštiti potrošača !

EDIT: Evo ga... Mada je u izradi novi ZZP...
capture3t.png


EDIT2: Dal sam brz :)

Sad vidim da piše obezbedi, što znači da nije nužno i džabe.
 
Pa ovaj, grdno grešiš @Heinz..
Lepo piše da je prodavac DUŽAN ! da svoje proizvode većeg gabarita OBEZBEDI ! isporuku kupljenog proizvoda !
Znači DUŽAN ! da OBEZBEDI !... a kako i na koji način, to nije kupčev problem !
Pa šta sad to znači, da svako ko kupuje neku stvar koju ne može da strpa u auto, mora da pored tog automobila ima i kombi ? Ili ne daj Bože da plati za dodatnu uslugu, jer sam kod "tebe" kupio nešto... Ja sam siguran da je prevoz do kupca "NUŽNO ZLO" koje ide na račun prodavca !
:D
 
Ovo nije diskusija o zakonu o zastiti potrosaca..
 
E bre, Vuče, baš mi je krivo, a išli smo zajedno da biramo i ja ti preporučih Samsung plazmu, samo zato što si hteo da bude ta dijagonala. Lepo sam pričao da samo Panasonic valja :)
 
@Saša: Pa nije o tome diskusija, ali sam user, koji je postavio ovu temu, žalio se na prodavca, pa smo u tom kontekstu povezali zakon sa obevezama tog prodavca... Po mom mišljenju itekako važan post u kome se navodi član zakona koji "nameće" obaveze svakom prodavcu, a u korist usera koji je postavio temu !
 
Po mom misljenju to je offtopic.
Ako nastavite, tema ce biti splitovana.
 
Evo ovde strafta smrti kako izgleda na mom bivhem TV-u:

http://rapidshare.com/files/362114600/Kvar.rar.html

Ko je ugleda na svojoj plazmi, pozdravio ga ekran..

Nema shanse da serviseri dodju za kvar koji je pod garancijom. Za servisiranje pod garanciom, imaju neki shatro protokol, sef smene, dopis samsungu, itd. Ja bih samo upozorio ljude, koji uzimaju velike kabaste dijagonale, da cuvaju kutije sve do isteka garancije. Uprotivnom, nacice se u nekosenom. Pitao sam u prodavnici dal moze da se produzi garancija na 5god pri kupovini TV-a, oni mi kazu, mi to nismo u stanju, to moze samo BG elektronik. Mislim tu mi nesto nije jasno. Gledam neke staklene ploce za kuhinju, i sad indukciona ploca Gorenje, koja ima tonu digitalije u sebi, plus radi na milion stepeni, i kosta manje od 1k evra, ima 5god garancije!? A Panasonic/samusung od milijun evra - godinu dve!? Doima se kao neka prevara..

Sve u svemu, cekamo taj c7000, hvala na linkovima :wave:. Navodno na njega imam 2god garancije od momenta kad stigne, a za vise da se obratim BG elektroniku. I sta ako se posle 3god pojavi strafta smrti? Horor..

Dal neko zna zasto je PN63C8000 $3,799.99 a PN63C7000 $3,499.99?

I dal neo pdp ima i Samsung ili je to samo Panasonic-ov izum?
 
Nazad
Vrh Dno