ripkid
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 17.04.2016
- Poruke
- 849
- Poena
- 115
Pričamo ti nešto ja i bratina @Misko78 pre neko veče i usput skontamo da postoji ScummVM verzija za Commodore Amiga OCS/ECS/AGA sisteme
Što no bi rekli, umro bih u ubedjenju da postoji samo RTG verzija istog ali bilo koji akcelerator sa Motorola 030 CPU@50Mhz i minimum 32MB Ram završava posao bez problema (preporuka za A500, Terrible Fire TF536).
Ko ne zna šta je ScummVM može da se informiše ovde :
https://www.scummvm.org/
Elem ono što je zanimljivo u celoj priči jeste to da se igranje odvija po principu tzv. real-time konverzije iz VGA grafičkog formata (PC verzije igara su u pitanju) u Amigine formate, naravno paleta boja i zvuk su limitirani ali to sve i te kako izgleda lepo sa sve vrlo dobrim frame rate-om.
Za mene lično je ovo čista umetnost takoreći i neverovatno programersko dostignuće o kom se uopšte nije pričalo u dovoljnoj meri proteklih godina na Amiga sceni. Evo recimo i primera kako izgleda kultni LucasArts naslov Day Of The Tentacle na Amiga A500+ ECS mašini (64 colors mode)
A evo ga i Sam & Max Hit The Road

Ko ne zna šta je ScummVM može da se informiše ovde :
https://www.scummvm.org/
Elem ono što je zanimljivo u celoj priči jeste to da se igranje odvija po principu tzv. real-time konverzije iz VGA grafičkog formata (PC verzije igara su u pitanju) u Amigine formate, naravno paleta boja i zvuk su limitirani ali to sve i te kako izgleda lepo sa sve vrlo dobrim frame rate-om.
Za mene lično je ovo čista umetnost takoreći i neverovatno programersko dostignuće o kom se uopšte nije pričalo u dovoljnoj meri proteklih godina na Amiga sceni. Evo recimo i primera kako izgleda kultni LucasArts naslov Day Of The Tentacle na Amiga A500+ ECS mašini (64 colors mode)
A evo ga i Sam & Max Hit The Road