Šta je novo?

Cities XL (city build sim)

Jovyland

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
27.12.2006
Poruke
6,388
Poena
575
Moja oprema  
CPU & Cooler
Ryzen 5 5600
Matična ploča
MS B350M Mortar Arctic
RAM
16GB DDR4 HyperX 3200Mhz
GPU
XFX Qick RX 6700XT
Storage
1 TB SSDa + 3TB HDDa
PSU
Seasonic MII EVO 520W
Monitor
DELL G2724D
Laptop
HP Pavilion Aero 13
Steam
jovyland
Pristup internetu
  1. Optički internet
  2. Mobilni internet
Nova city build igra koja obecava nakon duzeg susnog perioda kada je ovaj zanr u pitanju. Pojavice se 9. oktobra 2009.

Cities_XL.jpg

Cities XL is a next-generation city building game that allows players to develop cities on realistic 3D maps using an incredible collection of unique structures and monuments based on American, Asian and European-influenced architectural styles. The maps feature a variety of environments: mountains, hills, canyons, beaches and islands, all set in different climates from tropical to desert, Mediterranean to temperate. Players must create the right combinations of social services, leisure activities, special events and other job opportunities within their cities in order to feed, clothe, employ and entertain their citizens. Be it planning and building a new zoo, public park, residential neighborhood or transit system - there's always a fresh and exciting challenge for would-be city managers and mayors in Cities XL.

General Features
  • Online features and services allow players to create interconnected cities on virtual and persistent planets. Mayors can share and trade with one another, specialize their economy and team up with befriended cities to create sprawling metropolises.
  • Life on the planet will be punctuated by events and competitions -- a concert held in one town may, for example, be attended by visitors from other areas who can also enjoy a walk around the city to admire the urban creations of multiple players.
  • By combining a fantastic single-player game with the social and multiplayer aspects of an MMO, Cities XL will shape the future of the genre by offering more variety, bigger cities and multiple gameplay layers.
Published by: Monte Cristo
Developed by: Monte Cristo
Release Date: October 9, 2009
Genre: Simulation

Cities XL First Look
Monte Cristo's upcoming urban simulator looks to push the genre in new and exciting ways.

[YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XiUK7gxjFbM&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XiUK7gxjFbM&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]
 
U ovo deluje ekstra. Ja sam mislio da ovakvih igara vise nece biti.
 
колико схватам ово је нека модерна верзија зевса? бар што се менаџмента града тиче.
 
Još od Sim City 3000 čekam da se pojavi nešto dobro. Sve do sada je bilo bljee...
 
Likovi sto rade ovo su isti oni sto su napravili City Life. Tako da ne ocekujte previse.
 
Uf, odaaaavno nisam igrao neku ovakvu igru :)
 
Stigla u prodavnice.
 
Ali neizlecena. Zasad moze samo trial od 7 dana da se igra.
 
postoji li mogucnost da se nadje ponovonapunjena verzija ili nesto slicno?
Dajte neke utiske oko igre... kakav je GP u odnosu na SC4?
 
Evo ga:

Nažalost, iako gradovi lepo izgledaju igrica ima veoma problematičan koncept. Nisam hteo ništa da govorim zato što sam na to pristao kada sam krenuo da igram zatvorenu betu, ali kada vidim da nam Monte Cristo uvaljuje našminkani City Life moram da progovorim. Svi vi koji takođe igrate betu znate kakva se hajka vodi trenutno na beta forumu protiv koncepta igranja.

Sistem kasti iz City Lifa je prenesen u CXL. Ne samo što je takav sistem ogorčio fanove Sim Cityja (koji su glavno tržište za CXL) već takav sistem nema dodirne veze sa realnošću.

Jednom rečju, stvar je ovakva: Vi ne postavljate zone za razvoj, kao u Sim Cityju, koje će se razvijati prema ekonomskoj situaciji i prema potražnji. Vi unapred definišete da će na zoni živeti npr. nekvalifikovani radnici ili elite i to tako ostaje zamznuto. Slična je situacija sa industrijom i komercijalnim sektorom. U igrici je prosto nemoguće da siromašni postanu bogati i obrnuto. Mala zona na koje je prodavničica ne može da napreduje i da na njoj nikne luksuzna poslovna zgrada ako ta lokacije postane atraktivna za posao. Jednom rečju u gradu nema socijalnog ni ekonomskog razvoja ni na bolje ni na gore. On ostaje smrznut i mrtav onako kako ste ga napravili. U Sim Cityju smo imali da npr. najsiromašniji kvartovi postaju bogatiji kako ljudi postaju obrazovanijii dobijaju bolje poslove ili ekonomija grada napreduje pa time ima više dobro plaćenih poslova. Onda tu niču lepše i veće zgrade.

Škole npr. u CXL nemaju nikakvu ulogu osim da usreće stanovništvo. Tj. nivo obrazovanja stanovništva ne utiče ni na šta. Ista je stvar sa svim javnim službama. Zapravo, nije baš da nemaju uticaja, ali je taj uticaj implementiran naopako. U realnom životu (i u Sim Cityju) dobar obrazovni sistem proizvodi kvalifikovane radnike, inženjere, izumitelje koji privlače investicije sa strane, započinju samostalne poslove itd. što dovodi do ekonomskog rasta. U CXL vi već napravite zonu za kvalifikovane radnike ili elite pa tek onda stavite školu da biste ih usrećili kada dođu. Isto je sa zdravstvenim sistemom, policijom, vatrogasnom službom, javnim prevozom (koga BTW još uvek nema u CXLu).

Druga ogromna zamerka je nedostatak brojnih pokazatelja. Ne mogu da vidim kolika je potrošnja struje u gradu, koliki su instalisani kapaciteti, potrošnja vode, broj krivičnih dela, plate, zagađenje itd. Sve je to zamenjeno indikatorima tipa dovoljno, nedovoljno, srednje, visoko i sl.
 
Evo ga:

Nažalost, iako gradovi lepo izgledaju igrica ima veoma problematičan koncept. Nisam hteo ništa da govorim zato što sam na to pristao kada sam krenuo da igram zatvorenu betu, ali kada vidim da nam Monte Cristo uvaljuje našminkani City Life moram da progovorim. Svi vi koji takođe igrate betu znate kakva se hajka vodi trenutno na beta forumu protiv koncepta igranja.

Sistem kasti iz City Lifa je prenesen u CXL. Ne samo što je takav sistem ogorčio fanove Sim Cityja (koji su glavno tržište za CXL) već takav sistem nema dodirne veze sa realnošću.

Jednom rečju, stvar je ovakva: Vi ne postavljate zone za razvoj, kao u Sim Cityju, koje će se razvijati prema ekonomskoj situaciji i prema potražnji. Vi unapred definišete da će na zoni živeti npr. nekvalifikovani radnici ili elite i to tako ostaje zamznuto. Slična je situacija sa industrijom i komercijalnim sektorom. U igrici je prosto nemoguće da siromašni postanu bogati i obrnuto. Mala zona na koje je prodavničica ne može da napreduje i da na njoj nikne luksuzna poslovna zgrada ako ta lokacije postane atraktivna za posao. Jednom rečju u gradu nema socijalnog ni ekonomskog razvoja ni na bolje ni na gore. On ostaje smrznut i mrtav onako kako ste ga napravili. U Sim Cityju smo imali da npr. najsiromašniji kvartovi postaju bogatiji kako ljudi postaju obrazovanijii dobijaju bolje poslove ili ekonomija grada napreduje pa time ima više dobro plaćenih poslova. Onda tu niču lepše i veće zgrade.

Škole npr. u CXL nemaju nikakvu ulogu osim da usreće stanovništvo. Tj. nivo obrazovanja stanovništva ne utiče ni na šta. Ista je stvar sa svim javnim službama. Zapravo, nije baš da nemaju uticaja, ali je taj uticaj implementiran naopako. U realnom životu (i u Sim Cityju) dobar obrazovni sistem proizvodi kvalifikovane radnike, inženjere, izumitelje koji privlače investicije sa strane, započinju samostalne poslove itd. što dovodi do ekonomskog rasta. U CXL vi već napravite zonu za kvalifikovane radnike ili elite pa tek onda stavite školu da biste ih usrećili kada dođu. Isto je sa zdravstvenim sistemom, policijom, vatrogasnom službom, javnim prevozom (koga BTW još uvek nema u CXLu).

Druga ogromna zamerka je nedostatak brojnih pokazatelja. Ne mogu da vidim kolika je potrošnja struje u gradu, koliki su instalisani kapaciteti, potrošnja vode, broj krivičnih dela, plate, zagađenje itd. Sve je to zamenjeno indikatorima tipa dovoljno, nedovoljno, srednje, visoko i sl.

Smor... sad sam se bas razocarao.
 
iskreno do sada sam igrao SC4, sada ne znam da li je pametno da probam i ovo...

offtopic: kakav je SC5 u odnosu na SC4?
 
City Life je bio SHIT i to teshki :S:

@mr_gee_fox

Probaj, nista te nekosta :p Verovatno ti se nece svideti...
 
Nazad
Vrh Dno