Šta je novo?

canon xl2

gabejshn

Slavan
Učlanjen(a)
14.02.2006
Poruke
6
Poena
301
haj!
Kupila sam camcoder canon xl2 prije nekoliko dana. Međutim, na snimci i naravno viewfinderu, pojavljuju se crvene fleke, točke i to pri danjem svjetlu, tj, vani kada je sunčano. U prostoriji ih nema. Uspijem ih nekako smanjiti, ali one ne nestaju zauvijek. Neznam što je to, kvar kamere ili je to normalno, što sumnjam. Ako je netko upoznat sa tim molim da mi kaže.
Tenks.
 
Uh, to je odlicna kamera za nekoga ko postavlja takva pitanja.

Ako ti objektiv nije musav na neki cudan nacin, ili ti white balance pravi neke gluposti, naravno da je kamera neispravna. Ali, pre reklamacije, proveri cisto da nisi digla manual Gain, no sumnjam da je to po sredi!

Ako mozes, "ogrebi" i postavi frame na sajt, pa da vidimo. Iskreno, nikada nisam cuo za takav problem kod poluprofi DV kamera, a nisam ih bas mali proj drzao u ruci!
 
Evo slike.
NAravno da ništa nije zmazano. Eto, kupila sam ju zbog posla. Učim da bi znala. Ovo me muči jer mislim da toga ni u kojim uvjetima ispravne kamere ne bi smjelo biti, a opet možda griješim.
 

Prilozi

  • crvene tockice.JPG
    crvene tockice.JPG
    18.4 KB · Pregleda: 97
  • točka.bmp
    375.1 KB · Pregleda: 74
zaista zanimljivo, HOT pixeli nisu sigurno, vise kao neki shum, mozda prasina na CCD chipovima.
Ako je kamera pod garancijom reklamiraj je.
 
Poslednja izmena:
gabejshn je napisao(la):
haj!
Kupila sam camcoder canon xl2 prije nekoliko dana. Međutim, na snimci i naravno viewfinderu, pojavljuju se crvene fleke, točke i to pri danjem svjetlu, tj, vani kada je sunčano. U prostoriji ih nema. Uspijem ih nekako smanjiti, ali one ne nestaju zauvijek. Neznam što je to, kvar kamere ili je to normalno, što sumnjam. Ako je netko upoznat sa tim molim da mi kaže.
Tenks.


Polovna ili nova ?
 
pa takva kamera se bas ne kupuje da bi se na njoj ucila ali dobro.

Prvo, u deset godina iskustva i mnogo DV kamera promenjenih, tako nesto nikada nisam video.
Lici mi na neku prasinu na filteru koji se nalazi ispred samo jednog CCD-a (XL2 ih ima tri) i posto ima izmenljive objektive, mozda ti je usla prasina ako si se igrala nesto

mada mislim da XL2 ima filter pre prizme za razdvajanje svetlosi, te je vrlo tesko da prasina dodje u bilo kakav kontakt sa samo jednim cipom.

Sve u svemu, kamera ti je 99% neispravna i reklamiraj je.

Ja cu proslediti ovaj tvoj frame coveku iz Canon-a USA, pa cu videti sta ce mi reci.

Setih se, uradi jos jedan test sa Gain-om na manual i -3dB tj. minimalnoj vrednosti, pa u par koraka dizi preko nule do recimo plus 3, da vidim kako ce se menjati taj blur, sum, sta li je vec.
 
Poslednja izmena:
Ne igram se sa tako skupom stvari. Hvala ti puno na pomoči. Probati ću to sutra, jer se to vidi samo na jakom svjetlu, danjem svjetlu. U prostoriji ništa, slika fenomenalna. Daj mi javi što ti je tip iz canona rekao, ovi kod nas nemaju pojma. Moram je do petka odnesti na servis jer ako je kvar dobiti ću novu. Ja mislim da je stvar u CCD-u crvenom spektru. Ako je kvar definitivno je to. Kad uključim White balance na opciju low light, npr., onda slika postane plavičasta, a crvena nestane kao i te fleke, kad vratim na 1 ili 2 ili 3 onda se vrate.
Tenks anyway,
 
Ma nemoj onda nista ni da mi saljes. Sa ovim sto si napisala u vezi WB, definitivno odnesi to kod dilera/ u servis i samo im trazi da ti nameste kameru da radi kako treba i cao. Posto nece znati, insistiraj na novoj, jer ova ocigledno imam neki cudan problem.
 
I meni ovo lici na kvar (radim u Canon-u). Trazi od prodavca da ti daju drugu pa isprobaj. Gde je kupljena ?
 
Karlovac, danas sam ju odnesla u Zagreb u ovlašteni servis. Idući tjedan će me zvati, pa ćemo vidjeti. E a da li je moguće, s obzirom da je stigla po narudžbi iz japana avionom, pa postoji neka spika da je moguće da se pojave neki mjehurići, koji nestaju nakon tjedan dana?( a nastaju navodno zbog razlike u tlaku??!!).Kako bilo ona je u servisu pa ćemo vidjeti. Za ovo nitko nije čuo, ali ako ćemo malo pa pravo, bio bi bed da toga ima često, a da je kvar, jer bi to moglo značiti samo jedno- CANON Je shit!!!.
 
Ne bih baš išao tako grubo sa zaključcima. Svaka kamera, pa i nova, može da se pokvari. Zbog toga postoji garancija i obaveza proizvodjača da je popravi.
Mogu ti garantovati da Canon-ova politika garantuje kvalitetnu servisnu podršku. Nadam se da će i servis u Zagrebu to potvrditi. U svakom slučaju, po propisima u EU, ako se kvar pojavi u roku od 7 dana po kupovini imala bi pravo na zamenu kamere (ne popravka). Ne znam kako je to regulisano u Hrvatskoj.
O uzroku kvara teško je donositi zaključke samo na osnovu fotografija.
Pozdrav
 
Poslednja izmena:
Imam pravo dobiti novu ako je pokvarena, zato sam je išla predati danas jer mi je bio zadnji dan
 
Odlično, obavesti nas o ishodu svega.
Pozdrav :wave:
 
Poslednja izmena:
DigiVi je napisao(la):
Mogu ti garantovati da Canon-ova politika garantuje kvalitetnu servisnu podršku. Nadam se da će i servis u Zagrebu to potvrditi. U svakom slučaju, po propisima u EU, ako se kvar pojavi u roku od 7 dana po kupovini imala bi pravo na zamenu kamere (ne popravka). Ne znam kako je to regulisano u Hrvatskoj. O uzroku kvara teško je donositi zaključke samo na osnovu fotografija.
Pozdrav

Bez namere da ulazim u raspravu o kvaru, ovo nije prvi put da vidim svemirske kvarove na Canon kamerama, evo u zadnje pola godine samo mi stizu pokvarene XM2 kamere (u garantnom roku naravno) sa klasicnom "tape eject"
greskom, NIJEDAN servis kod nas ne uklanja kvar besplatno, tako da u proseku CANON-ov fuseraj kupca ispadne oko 300 eur za popravku i jedno 5 nedelja bez kamere.
 
stormwatch153 je napisao(la):
Bez namere da ulazim u raspravu o kvaru, ovo nije prvi put da vidim svemirske kvarove na Canon kamerama, evo u zadnje pola godine samo mi stizu pokvarene XM2 kamere (u garantnom roku naravno) sa klasicnom "tape eject"
greskom, NIJEDAN servis kod nas ne uklanja kvar besplatno, tako da u proseku CANON-ov fuseraj kupca ispadne oko 300 eur za popravku i jedno 5 nedelja bez kamere.

kako ni jedan servis ako je kupkjena ovde i u garanciji?
 
ima-li-koga-tu je napisao(la):
kako ni jedan servis ako je kupkjena ovde i u garanciji?

Pa to treba pitati nase servisere a ne mene, ako su autorizovani za Canon u garantnom roku treba BESPLATNO da poprave kvar, medjutim ja dobro znam sta je u pitanju posto je to stari problem koji muci vise od 70% XM2 kamera, CANON se jednostavno pravi lud oko "tape eject" problema sa XM2 kamerama, non responsive f-w tasterima u plej modu, otkazivanju prenosnog mehanizma zoom tastera i papucice za drzanje baterije, jer da priznaju da kvar postoji a postoji zato sto su napravili gadne propuste u dizajnu platili bi ohoho popravku svim korisnicima, u ovakvim situacijama skidam kapu Soniju posto su VX2000 kamere kada su se davno pojavile imale hiss problem sa tonskim kanalom koji je kompanija besplatno resavala u najkracem mogucem periodu, isto vazi i za zujanje koje se prenosilo na traku kada bi otvarao i zatvarao LCD na ranijim modelima PD170p, sve kamere koje su imale slicnu gresku servisirane su uz izvinjenje Sony-ja za nastale probleme, isto vazi i za Panasonic.
 
Ako bi smo počeli raspravu na temu ko je bolji a ko lošiji mislim da nam ne bi bilo kraja.Pre Canon-a sam radio u JVC i Panasonic-u. Po mom iskustvu, manje više, svaki proizvodjač teško priznaje nešto kao fabričku grešku do te mere da vrši besplatnu popravku van garantnog roka. Poslednji takav slučaj je kvar CCD koji je pogodio mnoge proizvodjače (pošto se radi o istom CCD-u) čiju zamenu skoro svi, na jedan ili drugi način, vrše besplatno.
Ono što je bitno za nas kao kupce je garantni rok koji je produžen na 2 godine, što morate priznati, nije malo. U tom periodu ovlašćeni servis treba da vrši popravke besplatno. Zašto navedeni kvar (tape eject) ne rade besplatno treba proveriti kod njih. A za tu popravku 300 evra je čisto dranje (pošto delovi koštaju oko 25 evra) .
 
DigiVi je napisao(la):
Ako bi smo počeli raspravu na temu ko je bolji a ko lošiji mislim da nam ne bi bilo kraja.Pre Canon-a sam radio u JVC i Panasonic-u. Po mom iskustvu, manje više, svaki proizvodjač teško priznaje nešto kao fabričku grešku do te mere da vrši besplatnu popravku van garantnog roka. Poslednji takav slučaj je kvar CCD koji je pogodio mnoge proizvodjače (pošto se radi o istom CCD-u) čiju zamenu skoro svi, na jedan ili drugi način, vrše besplatno.
Ono što je bitno za nas kao kupce je garantni rok koji je produžen na 2 godine, što morate priznati, nije malo. U tom periodu ovlašćeni servis treba da vrši popravke besplatno. Zašto navedeni kvar (tape eject) ne rade besplatno treba proveriti kod njih. A za tu popravku 300 evra je čisto dranje (pošto delovi koštaju oko 25 evra) .

Kvar ne popravljaju besplatno zato sto sam CANON nije povukao kamere iz prodaje, dokazano je na x foruma da XM2 ima ozbiljne propuste u konstrukciji transport mehanizma i pozicioniranja glave pa otuda i problemi, ali oni i dalje tvrde da se to desava na "limited number of units" i ne preuzimaju odgovornost, a ja ne znam XM2 koja nije u periodu od 6 meseci ispoljila neki od gorenavedenih problema, pa to nije ograniceni broj kamera,to su SVE kamere.
 
Mehanizam koji koristi XM2 se koristi i u drugim modelima, ne koristi ga samo XM2. Eventualni problemi tog mehanizma se resavaju lako (ali za manje od 300 evra !)
Ako je kamera U GARANCIJI OVLASCENI servis mora da je popravi bez naplate. Sta rade tu to ne znam. Ili nije ovlasceni servis ili rade na svoju ruku. ,) Jednostavno ne razumem to sto si prethodno rekao "NIJEDAN servis kod nas ne uklanja kvar besplatno" ???
Koliko sam razumeo iz ove diskusije, tebi kao prodavcu stranke donose kamere za popravku i ti ih onda prosledjujes "ovlasćenom servisu". I onda oni odbiju da to urade u GARANCIJI? Izvini, ali tu nešto nije u redu. Servis može da ne prihvati garanciju samo u odredjenim uslovima. Iz diskusije ne vidim koji su to razlozi. Kažeš "Kvar ne popravljaju besplatno zato sto sam CANON nije povukao kamere iz prodaje"....pa ne može servis da odredi šta će da popravlja u garanciji ili ne na osnovu nekog svog mišljenja ili inata. Čudi me da se niko od tih klijenata koji su platili popravku u garanciji nije obratio direktno predstavništvu. :type:
 
Poslednja izmena:
stormwatch153 je napisao(la):
CANON se jednostavno pravi lud oko "tape eject" problema sa XM2 kamerama

strasno, to je kradja
 
DigiVi je napisao(la):
Mehanizam koji koristi XM2 se koristi i u drugim modelima, ne koristi ga samo XM2. Eventualni problemi tog mehanizma se resavaju lako (ali za manje od 300 evra !) Ako je kamera U GARANCIJI OVLASCENI servis mora da je popravi bez naplate. Sta rade tu to ne znam. Ili nije ovlasceni servis ili rade na svoju ruku. ,) Jednostavno ne razumem to sto si prethodno rekao "NIJEDAN servis kod nas ne uklanja kvar besplatno" ??? Koliko sam razumeo iz ove diskusije, tebi kao prodavcu stranke donose kamere za popravku i ti ih onda prosledjujes "ovlasćenom servisu". I onda oni odbiju da to urade u GARANCIJI? Izvini, ali tu nešto nije u redu. Servis može da ne prihvati garanciju samo u odredjenim uslovima. Iz diskusije ne vidim koji su to razlozi.

Ti kako sam razumeo radis u CANON-ovom predstavnistvu je li? Ako je tako ajde nam iskreno reci koliko je procenat "tape eject" problema na XM2 kamerama koje se donose u servis. Mislim ako ti stvarno radis za Canon onda mi je i jasno zasto negiras postojanje dizajnerskih problema kod doticne kamere, nekoliko puta u zadnje 3 godine od kada je prvi put problem poceo da se javlja masovno na HILJADE korisnika je na svim mogucim DV forumima sirom planete prijavljivalo isti problem i CANON-ovo ponasanje u slucaju istog, procenat XM2 modela koje ne ispoljavaju problem posle 2 godine koriscenja je oko 7-8% (ajde to je izvan garantnog roka ali u toku prve godine 50% kamera zadesi slican problem), i jos jedna zanimljiva stvar, ma koliko Canon bio dobra firma sto se tice kvalitetne akvizicije tu nesto gadno smrdi u samom procesu proizvodnje kada XM2 pucaju od problema, prva serija XL2 modela snima sa vise nego cudnim moire-om na progressive modu a svi fotoaparati od EOS 300D do EOS 20D koje mi je posedovao kolega su vise puta bili na popravci. To svakako NE MOZE biti slucajnost (sa tim da se fotoaparati zanimljivo popravljaju besplatno sa bilo kakvom falinkom u garantnom roku, sto nazalost ne vazi i za kamere.) Uostalom ko ne veruje onom sto pricam iz izkustva neka samo upise na Google-u "XM2 tape eject problem" pa nek se veseli.

I samo da dodam jos jedan link...

http://www.epinions.com/Canon_GL2_Digital_Camcorder_Camcorders/display_~reviews

Jedan od x sajtova na kojima "sretni" korisnici iznose svoja misljenja o "tape eject" problemu i Canonovoj brizi o kupcima.

Posle jos jednog od mnogobrojnih Canon problema koje je i originalno iznela devojka sa XL2 mislim da ipak treba malo ozbiljnije dati do znanja ljudima iz Canona da posao kojim se bave nije za*****ija nego veoma ozbiljna stvar.
 
Poslednja izmena:
Ne radim u predstavništvu već u servisnom odeljenju i dobro poznajem XM2.
Ali, problem nije kako popraviti kameru. Problem je što vam neko naplaćuje za nešto što treba da vam radi u garanciji.
 
DigiVi je napisao(la):
Ne radim u predstavništvu već u servisnom odeljenju i dobro poznajem XM2.
Ali, problem nije kako popraviti kameru. Problem je što vam neko naplaćuje za nešto što treba da vam radi u garanciji.

Evo ja ti saljnem jedno 8 XM2 sto su otisle u garantnom roku i ti besplatno popravis...ok?
 
Rado bih ti to uradio ali nisam tako blizu. Moj savet ti je da se obratiš predstavništvu i da tražiš od njih objašnjenje zašto nisu priznali garanciju.
Mnogo smo razvezli ovu diskusiju, mislim da smo "van teme".
Piši mi PVT, ja se povlačim.
 
Poslednja izmena:
DigiVi je napisao(la):
Rado bih ti to uradio ali nisam tako blizu. Moj savet ti je da se obratiš predstavništvu i da tražiš od njih objašnjenje zašto nisu priznali garanciju.
Mnogo smo razvezli ovu diskusiju, mislim da smo "van teme".
Piši mi PVT, ja se povlačim.

Necu pisati privatno samo cu ti reci da su serviseri svaki put kontaktirali Canon i od njih dobili instrukcije da naplacuju popravku sa objasnjenjem da je kvar nastao od nestrucnog rukovanja kamerom.
:bottle:
 
A to su vam rekli oni što vam naplaćuju. :D I svaka kamera je bila "nestručno rukovana" ? ,) ,) ,) I nastavljate da plaćate :wall:
 
Poslednja izmena:
DigiVi je napisao(la):
A to su vam rekli oni što vam naplaćuju. :D I svaka kamera je bila "nestručno rukovana" ? ,) ,) ,) I nastavljate da plaćate :wall:

Ne, posle 3 uzastopne situacije prestali smo da nabavljamo XM2 modele.
 
Vrh Dno