Šta je novo?

Canon servis, gde?

3MaJ

Čuven
Učlanjen(a)
06.04.2001
Poruke
283
Poena
619
Имам фотоапарат купљен у Немачкој крајем прошле године. Појавио ми се црни ћошкић на дисплеју, па бих да га отерам на сервис :) Уз апарат сам добио гаранцију која важи свуда у Европи (тако стоји у тексту).
Да ли код нас има званичног Canon дистрибутера, или су сви они "званични" једино ако си код њих и купио апарат?
 
BG Electronic ni neprijatelju ne bih preporuchio. Bezobrazni su, cheka se obavezno po mesec i po (zakonski garantni rok), gube kartice/opremu koja je ishla iz aparat, chesto ga uopshte i ne poprave a kazu da je gotov, duplo su skuplji od bilo koga.

Fuji servis (radi Canone) u Zetskoj 11 je sve shto BG nije, samo nemam sad telefon pri ruci.
 
Bojim se da je BGE jedini "zvanicni", pa uz covekov
problem sa evropskom garancijom, jedino tamo ima neke malecne sanse da je ostvari.

Jesu spori do zla boga, a deru samo tako. Ciscenje senzora 4000 din, neka hvala.
 
Jel Fuji radi sigurno Canone? imam problem sa A400 ne cita memorijske kartice uopste. Zvao sam ove iz BG-elektronika traze bezobraznu sumu samo da ga otvore.......
 
Ljudi iz Fujijevog servisa su u stvari Canonovi serviseri, stariji su, iskusni, i ako imaju delove, sve ce popraviti.

Bojim se da je BGE jedini "zvanicni", pa uz covekov
problem sa evropskom garancijom, jedino tamo ima neke malecne sanse da je ostvari.

Jesu spori do zla boga, a deru samo tako. Ciscenje senzora 4000 din, neka hvala.

Jeste, nego rekoh da napljujem BGE :D
 
@3MaJ:
Ja mislim da ti nece uvaziti garanciju, ali ipak pozovi pa pitaj.
 
@3MaJ:
Ja mislim da ti nece uvaziti garanciju, ali ipak pozovi pa pitaj.

Ne vidim zasto ne bi uvazili ako je u garanciji. Koliko znam evropska Canon garancija vazi u svim zemljama Evrope a ne samo u EU. BG elektronik je zvanican i ovlasceni serviser za Canon proizovode.

Za podrucje balkana zaduzena je (gle slucajnosti) Slovenija, http://www.canon.si/ gde mozes naci informacije o prodajnim i servisnim mestima za ovo podrucje.

Po meni morali bi uvaze evropsku Canon garanciju, ako ne (dakle ako i dalje teramo nasa "srpska" posla), treba se zaliti direktno Canon-u u Ljubljani, [email protected] ili na tel +386 1 5308710
 
Meni se cini da je vec bio slican slucaj pre oko godinu dana ovde na forumu i da se svelo na to da ga mora poslati u Sloveniju ili Madjarsku (ako hoce da mu priznaju garanciju). Najbolje da covek pokusa - mozda se nesto promenilo u medjuvremenu.
 
Poslednja izmena:
Meni se cini da je vec bio slican slucaj pre oko godinu dana ovde na forumu i da se svelo na to da ga mora poslati u Sloveniju ili Madjarsku (ako hoce da mu priznaju garanciju). Najbolje da covek pokusa - mozda se nesto promenilo u medjuvremenu.

Oni bi ga kao ovlasceni servis morali prihavititi ako je u garanciji, pa ako ga sami ne mogu popraviti neka ga oni o svom trosku salju kome oce. Ako ne mogu kupcu da ga daju popravljenog u zakonski propisanom roku (45 dana, a i to je bezobrazluk jer svuda u evropi je 30 dana max), onda moraju ga zameniti istim ili boljim (ne nuzno glanc novim)

Ali ako je tako kao sto kazes, onda tuga i sramota, crna smo rupa Evrope. Samo se pitam da li je to lokalni BG Elektronik bezobrazluk, Canon-ov bezobrazluk ili je to nasiroko poznata i normalna pojava u zemlji Srbiji?

Zamislite, radite u Svabiji par godina, i skupite lepo pare i kupite novi Audi A4. Dodjete u Srbiju na odmor, i nesto se pokvari, recimo nesto se zezne elektronika pa motor pocne cudno da zvuci i puno da trosi i bojite se da ako ga takog vozite da se ne napravi jos veca steta (a auto star recimo svega par meseci i presao svega par hiljada km). Zar ovlasceni Audijev servis ovde ne bi morao (posto je auto u garanciji) da ga popravi? A gde vam je fiskalni i garancija... Aaaaaaaaaa, niste ga kupili ovde...? E pa lepo vi posaljite auto nazad u Nemacku neka vam ga tamo poprave :)

Ustvari ne znam da li da se smejem ili da placem...
 
Poslednja izmena:
Nisam siguran, po našem zakonu bez računa o kupljenom proizvodu ne postoji obaveza prihvatanja reklamacije (Zakon o zaštiti potrošača, član 34, stav 2: “Uz prigovor iz stava 1. ovog člana podnosi se račun o kupljenom proizvodu... “). Ako je uz račun izdat i garantni list sa ovlašćenim servisom, a ovlašćeni servis neće da prihvati, pretpostavljam da se žali prodavcu koji je onda obavezan.

E sad, ako je inostrani račun (prodavac napolju) onda to verovatno ne važi nego je stvar poslovne politike predstavništva koje je ugovorom prihvatilo ili nije međunarodno servisiranje. Ako jeste, a neće da odradi, žalba principalu verovatno ima smisla. Nije mi sad tu ortak koji drži ovlašćeni worldwide servis za notebookove, on bi znao da objasni...
 
Znas kako, taj nas zakon je ocigledno malko zastareo i ocegledno ko go da ga je pisao nije imao u vidu globalizacuju trazista, da firme cije tehnicke artikle kupujemo vise nisu lokalne vec globalne i da ljudi sada (barem u normalnim zamljama medju koje i mi tezimo da se udenemo) znacajno vise putuju i kupuju robu po aerodromina, on-line prodavnicama i sl.

Nema nista u zakonu sto ozbiljnu firmu (u kakvu ubrajam i Canon) sprecava da nam ponudi uslove slicne kakve ionako nudi svuda u Evropi i koji su ocigledno iznad ovih nasih previzadjenih...

Bas me interesuje, kakva su iskustva ljudi po pitanju (razne tehnicke) robe kupljene napolju (ili preko interneta) a da je u proizvodjackom garantnom roku bio potreban servis ovde, pa da vidimo ko su ozbiljne firme koje se trude da imaju maksimalno korektan odnos prema kupcu a koje ne...
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno