Šta je novo?

Canon G10 'mogući' problem - bag sa pojedinim serijama

bash

Slavan
Učlanjen(a)
30.06.2005
Poruke
48
Poena
304
Na canon-ovom sajtu se pojavilo obaveštenje da postoji bag kod modela g10, u vidu horizontalnih linija koje se pojavljuju nasumično. Informacija se pojavila i na itsvet sajtu. Što je najgore bag se pojavljuje nasumično i ne može se ispraviti update-ovanjem firmware-a. Moje pitanje je da li se neko susreo sa ovim bagom i da li je poslao aparat u servis ili nešto slično?

http://www.usa.canon.com/consumer/c...oryid=222&modelid=17624&keycode=2112&id=57370

Ja posedujem isto g10, bag još nisam primetio (serijski broj odgovara 'inficiranim' sa njihovog sajta). Aparat je kupljen pre 5 meseci, kontaktirao sam prodavnicu gde je aparat kupljen i rekli su mi da se javim za desetak dana, pošto je vest još vrela. Imam neki osećaj da od sevisiranja aparata neće biti ništa, osim ako kontaktiram direktno canon.

Ako neko ima bilo kakvu informaciju, Unapred hvala, Igor
 
Poslednja izmena:
BG Elektronik je svojevremeno bez problema i van garantnog popravljao aparate koji su imali fabricku gresko. Trebalo bi da je tako i sa ostalim servisima - barem onima koji se reklamiraju kao ovlasceni.
 
nazvao bmfoto gde sam kupio aparat, i dobio klasičan odgovor tipa: ukoliko aparat radi nema 'greške' , mi još nismo čuli za bag i td...

pokušaću kod bgelektornik-a da se raspitam šta oni kažu na ovo pitanje..

Jedan veliki minus za bmfoto iz ns od mene

ukoliko neko kupuje g10 nek pripazi na serijske brojeve aparata
 
Za sada:

1. linije se pojavljuju nasumicno, ali otprilike uvek na istom mestu - postoji na netu cak i sablon u kojoj zoni slike ih treba traziti

2. BGElektronik vec nekoliko meseci ne servisira Canon; adresa servisa je Pixel Plus, Mihizova 22, ali pre desetak dana nisu znali nista da kazu o ovom problemu

3. na samo kod nas, odgovor servisa je uglavnom da se aparat "popravlja" samo ako ima problem; mene licno ovaj pristup ne cini srecnim, jer ne zelim da me problem zadesi kad sam u inostranstvu, sto mi se vec desavalo sa nekim drugim Canon-ovim fabrickim greskama; za utehu, ova greska nije "jednosmerna" - ako se problem javi, ne znaci da ce ga biti i na sledecim fotografijama, tako da je aparat upotrebljiv cak i pre servisiranja

4. "popravlja" sam stavio pod navnodnike, zato sto se ne zna sta servis ovog "kvara" zapravo podrazumeva. Kod najveceg broja korisnika, servis je ukljucivao i upgrade firmware-a na ver. 1.0.3.0 (zvanicno, ova verzija jos ne postoji ili bar nije dostupna online), ali i neko "podesavanje optike". Medju korisnicima vlada dilema da li je firmware dovoljan - za sada deluje kao da je potreban, ali ne i dovoljan
 
Nazad
Vrh Dno