Na canon-ovom sajtu se pojavilo obaveštenje da postoji bag kod modela g10, u vidu horizontalnih linija koje se pojavljuju nasumično. Informacija se pojavila i na itsvet sajtu. Što je najgore bag se pojavljuje nasumično i ne može se ispraviti update-ovanjem firmware-a. Moje pitanje je da li se neko susreo sa ovim bagom i da li je poslao aparat u servis ili nešto slično?
http://www.usa.canon.com/consumer/c...oryid=222&modelid=17624&keycode=2112&id=57370
Ja posedujem isto g10, bag još nisam primetio (serijski broj odgovara 'inficiranim' sa njihovog sajta). Aparat je kupljen pre 5 meseci, kontaktirao sam prodavnicu gde je aparat kupljen i rekli su mi da se javim za desetak dana, pošto je vest još vrela. Imam neki osećaj da od sevisiranja aparata neće biti ništa, osim ako kontaktiram direktno canon.
Ako neko ima bilo kakvu informaciju, Unapred hvala, Igor
http://www.usa.canon.com/consumer/c...oryid=222&modelid=17624&keycode=2112&id=57370
Ja posedujem isto g10, bag još nisam primetio (serijski broj odgovara 'inficiranim' sa njihovog sajta). Aparat je kupljen pre 5 meseci, kontaktirao sam prodavnicu gde je aparat kupljen i rekli su mi da se javim za desetak dana, pošto je vest još vrela. Imam neki osećaj da od sevisiranja aparata neće biti ništa, osim ako kontaktiram direktno canon.
Ako neko ima bilo kakvu informaciju, Unapred hvala, Igor
Poslednja izmena: