Šta je novo?

Brutalno - Crysis

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
A sta po tebi onda cini gameplay u jednom FPS-u? U ovo sto sam nabrojao podrazumeva se animacija neprijatelja i njihova reakcija na pucnjavu,osecaj pucnjave sa glavnim likom...


Nemoj samo da mi kazes da te prica najvise interesuje u Crisis-u. ;)

To o cemu ti pricas su tehnicke stvari, a ne gameplay ... Brkas pojmove.
 
Hehe,to sto sam ja nabrojao su elementi igre,u ovom slucaju pucacine,koji cine taj tvoj gameplay.Kladim se da ne mozes da nabrojis jos mnogo elemenata koji cine jedan FPS,bilo da su tehnicke ili neke druge prirode.
U pravu si,ovo jesu tehnicki elementi igre,ali ja kazem da su oni najvazniji za Crisis.U ostalom zasto si ti nabudzio takvu mashincinu nego da bi nasvirao sve to na max pa se lepo naigrao zar ne? ;)

Kod nekih drugih zanrova ovi tehnicki elementi su manje bitni ili cak skoro uopste.Recimo turn-based strategije ili RPG avanture,e tu vec moze mnogo vise da se prica o elementima koji nisu tehnicke prirode a prakticno cine ove igre.

U FPS-u su elementi koji cine igru svedeni na minimun i to je jedan od razloga sto se tehnicki isticu kao najbitniji...barem meni.
 
Poslednja izmena:
Ako ces mi reci da Max Payne nema dobar gameplay, zato sto ima sugavu grafiu ja cu odmah da te nazovem budalom!
 
gameplay je, bre, kada sednes za PC, startujes igru i zaboravis na sve ostalo i satima igras igras igras ...:)
a to se ne desava kada je dobra grafika, jer posle par wooooooow iskljucis igru, niti kada je dobra fizika jer posle par pogodjenjih ili bacenih burica shvatis da je to besmislica ....
 
Max Payne prvo nije FPS,a drugo svojevremeno je imao extra grafiku.

I procitajte ponovo sta sam sve nabrojao pre nego sto me napadate s recju 'grafika'.

Kazite mi jedan FPS koji je bio extra dobar a da nije imao nekoliko elemenata koje sam ja naveo na barem solidnom nivou.
 
Poslednja izmena:
Max Payne prvo nije FPS,a drugo svojevremeno je imao extra grafiku.

I procitajte ponovo sta sam sve nabrojao pre nego sto me napadate s recju 'grafika'.

Kazite mi jedan FPS koji je bio extra dobar a da nije imao nekoliko elemenata koje sam ja naveo na barem solidnom nivou.

Boga ti, velike li razlike izmedju tps i fps, osim sto u jednom slucaju vidis lika, a u drugom ne ... Mani me te filozofije.

Dakle, totalno si zalutao u objasnjavanju svoje teorije. Kakve veze ima sada da li je neki dobar fps imao dobru grafiku ili ne. Jednom gameplayu koji je imao MOHAA, ili koji je imala Mafia, ili Hidden & Dangerous, ili Hitman npr, uopste nije presudna bila grafika, vec magija pomocu koje si bio uvucen u pricu, ono sto je pravilo tenziju (obrti, konkretne situacije, storyline). Po tvojoj teoriji, sa svakom novom igrom koja se pojavi sa boljom grafikom nego sto je to bilo u prethodnoj igri, dolazi bolji gameplay. Totalno pogresno. Eto recimo, culo se bezbroj puta kako je ljudima Half Life 1 bolji od Half Life 2 (ja recimo nisam igrao prvi pa ne mogu da sudim). Meni je recimo bolji prvi Unreal od Unreal-a 2 kome nije pomogla ni grafika ni fizika ni zvuk. A u oba slucaja imamo bolju grafiku i fiziku u njihovim nastavcima. Prema tome, grafika, zvuk, fizika, to je nesto sto se zove produkcija, i apsolutno ne cini esenciju gameplaya, ali naravno, sve zajedno cini finalni produkt i jedno drugo potpomaze ...

Pogledaj npr. Pariah, igra koja ima sve elemente koje ti ubrajas u gameplay, i to na vrhunskom nivou, a igra je obican prdez...
 
Poslednja izmena:
Max Payne prvo nije FPS,a drugo svojevremeno je imao extra grafiku.

Nije vazno svojevremeno... Igra i sada ima perfektan gameplay, iako joj je SADA grafika zastarela... Ovo za FPS se u vecini slucajeva moze primeniti i za TPS tako da nemoj da se hvatas za slamku
 
Counter Strike je svojevremeno imao dobar osecaj pucanja ako bas hoces,a i ko kaze da je to dobra igra.

Opet vi mene samo za grafiku a lepo sam nabrojao nekoliko elemenata.

A Crisis je toliko uzbudljiv zasto? Da nije mozda zato sto su grafika i animacija i sve vezano za to nesto nevidjeno do sada.Zasto se prica samo o tehnickim karakteristikama Crisis-a? Zasto svi pricaju o budzenju masina ako vam nije bitna grafika? Pa Crisis ce raditi i na 7600GT-u kad se sve smanji na low i u nekoj 800x600 rezoluciji.

Spominjete neku 'magiju',a jel vi mozete da kazete sta je to,koji su ti elementi?

FPS-ovi su boza igra i sluze cito za relaksaciju posle neke ozbiljnije igre.Magija je vezana za igre nekih drugih zanrova.Igre sa najboljim pricama i gameplay-om sigurno nisu vezane za FPS-ove.
Osim ako ne igrate samo FPS-ove ;)

Jel sada shvatate moju teoriju?
 
Poslednja izmena:
^^^ja shvatam tvoju teoriju ali se ne slazem sa tobom :p
Bar ne u potpunosti. FPS mora imati dobru grafiku, efekte, fiziku itd. ali bez tog "lepka" koji te drzi prikovanim za ekran sve je to uzalud. Meni je licno mnogo bitno "ponasanje" protivnika pri susretu sa vrelim olovom, kao i AI(F.E.A.R.). Ima tu jos puno sitnica, pa na kraju i prica je dosta bitna. Mora imati bar nekog smisla. I nije tacno da su FPS-ovi boza. Nisi nista "bolji" ako igras RPG.
 
Poslednja izmena:
sta vredi lvl design kada su texture i animacija likova loshe u fps-u?

chovek ima pravo, zato ga svi i napadate :)

za FPS svi kukate kako je super jer pored svega mozesh da se vishe "uzivish" u igru, kako da to uradish ako ne padnesh na hype proizveden oko grafike,animacije i fizike :) neko ce raci pa sta drugo da ubacuju u fps? i bice u pravu ne treba nista, sam idesh i pucash i sve bljeshti eksplodira i cao, pricha i sve okolo je tipa 20% igre koje 90% igracha danas prelazi sa next next next play, a sto je najgore pod tim uticajem se danas razvijaju i svi ostali zanrovi, sto je najtuznije :)
 
a sto FPS mora da bude run&gun ? Sto ne bi mogao Dark Mesiah da se strpa u FPS zanr ? To je "kao" RPG, ali u sustini nije, jer je kao RPG los, ali je zato kao FPS odlican ! :)
 
G!!! batalite vise tu pricu o tome kako je igra ****** ako ti treba dobar reflex za nju. Istina da za FPS treba manje razmisljanja ali tebe ne cini boljim igracem ako ne igras DOOM nego FO. To je kao kad bi mi tvrdio da je vrhunski sahista bolji sportista od vrhunskog fudbalera jer vise koristi mozak a ne snagu a ja cu ti reci da to nije tacno jer vise volim fudbal.
 
Sve je to ok ali bacanje para na novu masinu da bi se igrale igre u max setovanjima je za mene cista glupost. Mrzim programere sto su postali lenji i ne koriste ni 50% stvarne snage danasnjih kartica (ili razbacuju tu snagu na obicne gluposti tipa AA shadows etc), jos to sto su i softwer i hardwer industrija medjusobno zavisni pa namerno stancaju nove neoptimizovane stvari koje, jeli, mogu da se igraju samo na najnovijem hardweru i obrnuto.
ZAsto jednostavno vestim trikovima ne bi ubrzali procese i napravili mnogo lepse scene (npr fantasticna implementacija prerenderovanih senki u Farcry koje igrac skoro nije mogao primetiti da nisu prave a fantasticno su izgledale). Ili lighting efekti koje koriste poznati majstori renderinga kao npr. 3 point light koji fantasticno simulira pravu svetlost a mnogo je jednostavniji za proracun od difuznog svetla.
Ne pricam napamet, dosta dugo sam se bavio amaterskim renderingom u Lightwave-u.
Izvinite zbog OT

Not OT:
Igra stvarno fantasticno izgleda, samo da ne ostane na tome.
 
Poslednja izmena:
ja gameplay kapiram kao nacin izvodjenja igre. da li je laksi ili tezi za izvodjenje, da li tu ima neceg novog ili je sve vec vidjeno. magija je nesto drugo...a grafika, zvuk i fizika nesto 3.
recimo, jedna od relativno skorijih igara koja je briljirala na svim tim poljima je Condemned: Criminal Origins.
vrhunski gameplay (uz to i revolucionaran if I might add) - ona tuca sa svime i svacime, pa onda oni forenzicki gedzeti...dalje, igra je pricom i atmosferom itekako umela da te zalepi za ekran. to mu je ta "magija". grafika, zvuk posebno i fizika takodje odlicni. u principu, genijalna igra. verovatno najbolja u poslednjih par godina...
btw. meke senke su obavezne...
ah, kako sam sam sebe sada nalozio :D
edit: HL2 mi je jako svideo jer je fizika uticala na gameplay. neko ce reci da zagonetke nisu dovoljno bile teske, ali kome se ne svidja neka resava sahovske probleme u 3 poteza i IQ testove...
 
Poslednja izmena:
@chinaski:

ne vredi da se lozis, nastavak condemned-a izlazi samo za konzole :wall:

@adanos:

rasterizacija i ray-trace rendering nemaju veze jedan sa drugim. Zamisli koliko bi lightwave-u trebalo da renderuje jednu scenu iz Far Cry-ja npr.
Sa druge strane - slazem se sa tobom. Sve to mzoe mnogo bolje da se uradi, ali realisticna grafika kakva je u crysis-u svejedno zahteva jak komp. Ako je verovati programerima doticnog, Crysis je EXTRA optimizovan. Sa druge strane nije uopste nerealno da zahteva 8800gtx, zapravo mi zvuci proto neverovatno da tako MALO zahteva (u odnosu na ono sto nudi). Sto se AA tice - pa tebi je glupost zato sto jos uvek vozis CRT monitor, kad predjes na LCD videces kolko je AA bitan i uopste nije glupost, cak ni na CRT-u. Ne mozes traziti da se zaustavi razvijanje i upotreba nove tehnologije, to nema smisla. Ko kad bi reko mercedesu "zasto ovaj auto kosta 100k evra, zasto niste malo jeftiniuju plastiku stavili ovde, koji ce vam ovaj mahagoni, cemu sluzi 350ks, koji ce mi moj 19" ALU felne, ova fenseraj koza..." , a oni ti odgovore: "pa to onda ne bi bio mercedes vec Dachia... Tako i Crysis, kad bi bio igriv na 9600xt-u, to ne bi bio crysis vec Vietcong 1 ...
 
Nisam mislio na obican AA nego na aa shadowsa i na niz mali stvari koje nisu toliko potrebne a uzimaju puno sirove snage. Uh da mi je iskopati one clanke o uporedjivanju i testiranju grafickih kartica sa procesorima.
BTW operativni sistem je glavni krivac sto se ne moze iskoristiti stvarna moc doticnih. Kako nekome nije palo na pamet da napravi neki operativni sistem samo za igre.
 
...
BTW operativni sistem je glavni krivac sto se ne moze iskoristiti stvarna moc doticnih. Kako nekome nije palo na pamet da napravi neki operativni sistem samo za igre.

Jeste, napravise i OS i hardver samo za igranje a zovu se konzole ;)
 
CryENGINE 2 licensed to Paleo

FRANKFURT, GERMANY / SAN DIEGO, CALIFORNIA, July 03, 2007 -- Paleo Entertainment, a new independent development studio based in San Diego, California, today announced that they have begun developing an original FPS game entitled "Merchants of Brooklyn" which will be powered by the new CryENGINE 2® middleware from Crytek.

Crysis to be Rated MA15+ (strong violence) - July 4, 2007
I just received an EA press release containing release dates, platforms and ratings for some of EA's upcoming titles. According to that, Crysis is to be on DVD only and will be rated MA15+ with 'strong violence' next to the rating. I'm hooked up with the Australia EA PR, so this may be the Australian rating only, but my guess is this is for the US as well. The release date is TBA.

http://www.crysis-online.com/?id=323

Snazno nasilje:p
Odlicno, mora da postoji opcija za frontalnu lobotomiju.
Pajseri.
 
@psaras:pazi,uopste nam se misljenje ne razlikuje puno,ja sam i naveo ponasanje protivnika kad ih gadjas(i generalno animacija njihovih pokreta).Slazem se za AI,to sam izostavio.
Za ovo drugo,niko nije rekao da si bolji igrac ako igras FO umesto DOOM-a,ali definitivno vise propustas.Ko je odigrao obe igre znace zbog cega.Ja igram(tj. igrao sam) i jedno i drugo tj. i FPS-ove i DOOM-olike igre i uzivam u jednim i drugim.

@Diabolique:U pravu si,bez zvuka nista,slazem se i sa ovim.

@G!!! : Hvala ti sto si mi 'dobacio' power armour,sada je mnogo lakse :D

Znaci evo da bih se ogradio i da se neko ne bi vise vredjao,napisacu ovako: Meni su za kvalitet jednog FPS-a najvazniji tehnicki aspekti igre(sve koje sam nabrojao i jos poneki). Jel sad ok? :wave:
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
OK,znaci po tebi je to koliko ljudi igra neku igru merilo kvaliteta iste.
Nemam vise pitanja :D

pa nego sta je merilo ? :) ok, ako izuzmemo simse...Naravno da ce ljudi igrati ono sto valja, a ne ono sto ne valja...pitanje je samo da li se to tebi svidja ili ne... If you can't join them - beat them !!! :D
 
Evo sta se sve krije ispod Crysis haube:

1. Volumetric 3D oblaci
2. Ambient Mape u realnom vremenu - Sa dinamičkim osvjetljenjem bez predefinisanim senkama
3. 3D voda koja modifikuje površinu oceana prema vetru i smeru talasa i osvjetljenje morskog dna i kreira senke pod vodom
4. Depth of field koji fokusira na određene objekte i zamućuje ivice i udaljene objekte
5. Vektorski Motion blur na pokretnoj kameri i individualnim objektima
6. Dinamički Soft shadows sa predmetima koji bacaju realistične senke u realnom vremenu
7. Realistična animacija lica
8. Subsurface scattering
9. Parallax mapping
10. Sve moze da se srushi: zgrade, objekti.....
11. Lomljiva vegetacija koja omogućuje igraču i AI protivnicama dodatne taktičke manevre u šumi
12. Napredna fizika konopca, vidljivo na mostovima povezanim užetom te tanjoj vegetaciji koja reaguje na vetar, kišu i pokret
13. Moguće uništavanje pojedinih delova vozila, npr. gume, elise helikoptera itd.
14. HDR osvetljenje
15. Napredni particle sistem vatre i kiše na koji se može uticati (npr. vetrom)
16. Osvetljenje bazirano na vremenu dana, sa svitanjem i zalaskom sunca koji će davati realistični prikaz senki i osvetljenja između dana i noći
17. Zraci svetla kad se svetlo susretne sa tvrdim ili jako detaljnim geometrijskim predmetima
18. Postizanje "Godray" efekta ispod vode
19. Parallax Occlusion Mapping koji daje dodatne efekte dubine teksturi
20. Dubina vode ce ici do 16 km
21. Parametric Skeletal Animation System
22. Procedural Motion Warping
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno